Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#5821 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 18 July 2015 - 06:30 PM

Vezi postareaMihai Pall, la 18 July 2015 - 06:21 PM, a spus:

Domnilor, o intrebare oarecum on-topic: cam cat costa un roller de Savage electric?


depinde de cine il vinde si mai ales de starea lui. eu am dat un savage flux, cu motor tork si esc de 180A cu echivalentul a 1000 lei. ... acum fiecare cere cat vrea, ideea e sa si faca real suma aia. Nu imi pare rau ca l-am dat si stiu ca puteam obtine mai mult. Preturile am vazut ca variaza in functie de numarul de oameni interesati la un moment dat de acel produs. SI mai ales ca apar la vanzare cand interesul este mare.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#5822 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 18 July 2015 - 07:06 PM

am eu la sell 3. alege unu .
sunt servisate si fara probleme sau defecte ascunse.
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#5823 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 19 August 2015 - 08:49 PM

Hai ca am cumparat si un Flux.Pe 3S de vine incontrolabil,deci ma voi da cu 2S.Vin cu o problema insa,una din rotile fata sta stramb,adica daca una e dreapta cealalta e virata.Am masurat tijele de directie sunt la fel.M-am uita la ochi si nu pare vreun pin indoit sau ceva "necurat".....aveti vreo sugestie,inafara de cea de a regla acele tije,ceea ce nu ma prea incanta,deoarece s-ar putea smulge.Iata si niste poze

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg
  • Imagine atasata: 2.jpg


Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#5824 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2015 - 10:51 PM

O poti regla din radiocomanda sa fie ambele roti putin in afara. Numai ca asta inseamna sa fie extrem de sensibila pe viraje, adica exact ce povestesti tu ca se intampla pe 3S. In mod normal, rotile fata trebuie sa fie paralele sau usor inchise pentru a avea stabilitate in linie dreapta. Deci tot la trunbuckle ajungi (adica tijele de directie), trebuiesc lungite un pic, in mod egal.

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 19 August 2015 - 10:51 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5825 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 19 August 2015 - 11:37 PM

Aici îl contrazic pe tzicul. Mie îmi pare ca din contra cu roțile deschise puțin ai stabilitate la viteză. Da, ai dreptate pe 3 s devine incontrolabilă. Asta datorită faptului ca motorul este super puternic și centrul de greutate puțin cam sus.
În ceea ce privește reglajul eu persoanal a-si scoate echipă de pe servo, a-si calibra pe 0 servo-ul și abia apoi m-asi apuca să lucrez la turnbuckle. Sfatul meu! Lăsa puțin deschise roțile din față. Dacă te uiți la demo pe You tube vei vedea ca așa vin și din fabrică.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#5826 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 19 August 2015 - 11:38 PM

Cât ai dat pe Flux-ul acesta? Arată bine, văd ca nuare cine știe ce uzură...este cel de pe forum?
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#5827 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 20 August 2015 - 05:08 AM

Rotile fata trebuie sa fie divergente si cele spate convergente.. deci e ok asa cum e.
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#5828 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 August 2015 - 06:58 AM

Corect! Le-am incurcat :blush:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5829 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 21 August 2015 - 08:05 PM

Vezi postareamaster, la 19 August 2015 - 11:38 PM, a spus:

Cât ai dat pe Flux-ul acesta? Arată bine, văd ca nuare cine știe ce uzură...este cel de pe forum?


Nu.L=am luat de la un prieten cu 400 de euro,diferential spate si pinionul din cutie upgradate

Vezi postareamaster, la 19 August 2015 - 11:37 PM, a spus:

Aici îl contrazic pe tzicul. Mie îmi pare ca din contra cu roțile deschise puțin ai stabilitate la viteză. Da, ai dreptate pe 3 s devine incontrolabilă. Asta datorită faptului ca motorul este super puternic și centrul de greutate puțin cam sus.
În ceea ce privește reglajul eu persoanal a-si scoate echipă de pe servo, a-si calibra pe 0 servo-ul și abia apoi m-asi apuca să lucrez la turnbuckle. Sfatul meu! Lăsa puțin deschise roțile din față. Dacă te uiți la demo pe You tube vei vedea ca așa vin și din fabrică.



Voi umbla putin la ele,mi frica totusi sa nu se smulga

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#5830 Useril este offline   Vl@d 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 20-June 14
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:automodele, elicoptere, trenuri HO

Postat 22 August 2015 - 01:11 AM

#Kitty tu zici ca nu stau amandoua rotile in aceeasi pozitie fata de sasiu. eu personal cred ca se poate regla din servoul de directie. mai mult ca sigur nu ai setata pozitia neutra . alimenteaza servoul , desfa surubul de la bratul servo, da statia la steering pe zero, potriveste bratul servo astfel ancat rotile sa fie cat mai simetric distantate de sasiu si restul pana la "perfectie" corectezi din steering trim. succes !!
dupa asta poti inchide sau deschide unghiul rotilor dupa bunul plac.

Aceasta postare a fost editata de Vl@d: 22 August 2015 - 01:13 AM

Thunder Tiger Tomahawk VX
Hpi Savage X
Hpi Trophy Truggy Flux
Hpi Baja 5B

Blade 400
Trex 600


0

#5831 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 22 August 2015 - 10:23 AM

Vezi postareaKitty, la 21 August 2015 - 08:05 PM, a spus:

Nu.L=am luat de la un prieten cu 400 de euro,diferential spate si pinionul din cutie upgradate

in cutie da.. este pinion de upgrade.. dar diferentialele, daca e HP modelul, sunt Buletproof (29/9 dinti)deci nu are piese de upgrade..
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#5832 Useril este offline   maneta 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1579
  • Inregistrat: 02-February 11
  • Gender:Male
  • Location:dr. tr. severin

Postat 22 August 2015 - 03:19 PM

Vezi postareaKitty, la 19 August 2015 - 08:49 PM, a spus:

Hai ca am cumparat si un Flux.Pe 3S de vine incontrolabil,deci ma voi da cu 2S.Vin cu o problema insa,una din rotile fata sta stramb,adica daca una e dreapta cealalta e virata.Am masurat tijele de directie sunt la fel.M-am uita la ochi si nu pare vreun pin indoit sau ceva "necurat".....aveti vreo sugestie,inafara de cea de a regla acele tije,ceea ce nu ma prea incanta,deoarece s-ar putea smulge.Iata si niste poze

Salut,
Uite aici niste dimensiuni pt. reglaj

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Screenshot_2015-08-22-16-16-14.png

team durango dex410 V4
team durango desc410
savage flux
vorza flux


Tel. 0748382727
0

#5833 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 22 August 2015 - 08:35 PM

Vezi postarearevolt, la 22 August 2015 - 10:23 AM, a spus:

in cutie da.. este pinion de upgrade.. dar diferentialele, daca e HP modelul, sunt Buletproof (29/9 dinti)deci nu are piese de upgrade..



Pai surpriza....nu avea....

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#5834 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 22 August 2015 - 08:36 PM

Vezi postareaVl@d, la 22 August 2015 - 01:11 AM, a spus:

#Kitty tu zici ca nu stau amandoua rotile in aceeasi pozitie fata de sasiu. eu personal cred ca se poate regla din servoul de directie. mai mult ca sigur nu ai setata pozitia neutra . alimenteaza servoul , desfa surubul de la bratul servo, da statia la steering pe zero, potriveste bratul servo astfel ancat rotile sa fie cat mai simetric distantate de sasiu si restul pana la "perfectie" corectezi din steering trim. succes !!
dupa asta poti inchide sau deschide unghiul rotilor dupa bunul plac.



Din bratul servoului nu merge,oricum il pun,una din roti sta la fel.Daca reglez din trim,pierd din directie

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#5835 Useril este offline   maneta 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1579
  • Inregistrat: 02-February 11
  • Gender:Male
  • Location:dr. tr. severin

Postat 24 August 2015 - 07:52 PM

Si o poza cu"flota" din Severin:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_2015082439172.jpg

team durango dex410 V4
team durango desc410
savage flux
vorza flux


Tel. 0748382727
0

#5836 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 25 August 2015 - 02:41 PM

Super. Noi am iesit la pensie. . .
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#5837 Useril este offline   dany av 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 120
  • Inregistrat: 14-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 26 August 2015 - 08:45 PM

incep prin a saluta toti membrii deoarece este pentru prima oara cand postez in acest topic. de curand sunt posesorul unui savage flux xl achizitionat sh. toate bune si frumoase, am reusit sa merg aproximativ 10 minute, moment in care garnitura de la spur (slipper clutch pad) a fost complet distrusa, dandu-mi seama ca motorul mergea in gol, el nu avansa deloc... l-am tras pe dreapta, am asteptat 2 zile sa ajunga noile garnituri, am montat, am vrut sa il pornesc si am constatat ca axul motorului era complet blocat (nu reuseam sa invart deloc axul). am desfacut motorul, inauntru am gasit numai rugina si magnetul deasupra roturului rupt in bucatele ... concluzie motorul e kaput ... era ultimul lucru de pe automodel neschimbat, are un esc pentru 6s nou de la hpi, servo absima nou, rulmenti noi, o revizie completa pot sa zic. numai ca, momentan va sta tras pe dreapta pana va aparea noua inima. va atasez cateva poze cu ce am povestit mai sus.
ps: cum reusesc sa scot pinionul de pe axul motorului ca fostul proprietar a largit gaura si acum imbusul da in gol ?

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1404.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1486.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1487.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1490.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1492.JPG
  • Imagine atasata: IMG_1493.JPG

0

#5838 Useril este offline   jymmy05 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 14-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 26 August 2015 - 08:54 PM

Tu ai avut noroc cu motorul .
Eram cu aceleratia pe la jumate in urcare si mi-au sarit magneti pe stator blocand motorul arzand si esc si servo.
0

#5839 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 26 August 2015 - 10:36 PM

In mod normal ar trebui sa gasesti rotor.Daca cumva nu gasesti da-le un email ori la Castle ori la HPI si eplica-le problema si poate iti vor trimite contra cost un rotor nou.Eu acelasi lucru l-am patit cu un tekin,a crapat rotorul in timpul cursei.Insa am cumparat altul,am curatat interiorul si merge si acum ca nou.Un alt factor care a putut duce la acest lucrul sunt rotile care le ai pe model,care solicita cam tot:transmisie,electronica.....Schimba rotile cu unele normale sa elimini o posibila cauza a stricaciunilor

P.S. BINE AI VENIT PRINTRE POSESORII DE SAVAGE :yahoo:

P.S.2 pinionul se poate scoate cu un extractor sau cu bormasina finut...vei avea de lucru la el

Aceasta postare a fost editata de Kitty: 26 August 2015 - 10:39 PM


Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#5840 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 26 August 2015 - 10:40 PM

Vezi postareamaneta, la 22 August 2015 - 03:19 PM, a spus:

Salut,
Uite aici niste dimensiuni pt. reglaj



Atata si au distanta.....dar tot ciudat sta o roata...chiar nu pot sa imi dau seama cauza

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#5841 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 26 August 2015 - 11:01 PM

daca pinionu e de 25 si asa pare a fi... e normal ce ai patit..
pinionu de 25 e doar pt viteza si cu rotile de asfalt care sunt mai inguste si mai mici in diametru, cu rotile alea mai grele si mai mari ai supraincalzit motoru si a crapat rotoru..
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#5842 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 26 August 2015 - 11:09 PM

spuneti-i omului pe sleau : ori pinion mai mic,ori spur mai mare,ori roti stock si gata.....motorul ala e compromis oarecum,parerea mea,pune altul nou si umbla la gearing cum am spus sau pune roti normale !
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#5843 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 26 August 2015 - 11:15 PM

Motorul ala poate incerca sa il curete si sa abge un rotor nou,eu zic ca merge brici.Rotile sa fie stock,ca alea manca si servoul

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#5844 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 26 August 2015 - 11:25 PM

Vezi postareasoarece, la 26 August 2015 - 11:09 PM, a spus:

.motorul ala e compromis oarecum,


depinde..
teoretic nu.. dar ramane de vazut.
motoarele inrunner mai nou is facute ca un outrunner pe dos.. adik au bobinaju in miez de fier ce ar fi trebuit sa il protejeze..
vechi

nou


acuma depide de cum a scos bucatelele de magneti si cat de bine il reface.. daca e plin de rugina, trebuie si rulmentii schimbati..
eu recomand altul.
te poti trezi si cu esc-ul ars.

Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#5845 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 27 August 2015 - 12:21 AM

Un motor nou e 100 de dolari.Un rotor nou e 66 de dolari,acuma depinde cum sta omu cu finantele

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#5846 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 27 August 2015 - 01:05 AM

Vezi postarearevolt, la 26 August 2015 - 11:25 PM, a spus:

te poti trezi si cu esc-ul ars.


alta belea.....


Vezi postareaKitty, la 27 August 2015 - 12:21 AM, a spus:

Un motor nou e 100 de dolari.Un rotor nou e 66 de dolari,acuma depinde cum sta omu cu finantele


decat sa-l carpesti cu un rotor nou si apoi sa pice iar si sa mai stai cu rozeta stransa ca arde si esc-ul iesi mai ieftin cu un motor nou....asa gandesc eu mereu,e o vorba man : din kkt nu poti face bici si sa mai ai si pretentia sa pocneasca apoi ! :lol: sau una mai cu cap : "sunt prea sarac sa cumpar lucruri vechi !"
eu sunt patit cu fosta mea baja 5b,nu mai restaurez automodele in viata mea(pentru ca-s prea "pretentios" referitor la calitate lucrarii si a pieselor),prefer sa mai pun un pic si sa le iau noi sau ca noi....bagi 4 lei si scoti doar 3 :lol:

Aceasta postare a fost editata de soarece: 27 August 2015 - 01:09 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#5847 Useril este offline   dany av 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 120
  • Inregistrat: 14-May 14
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 27 August 2015 - 06:05 AM

asa m-am gandit si eu sa schimb motorul cu tot. legat de pinion / spur, ce dimensiune ma sfatuiti sa aleg pentru o viata mai lunga a tuturor componentelor?
0

#5848 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 27 August 2015 - 10:56 AM

std 20T pinion + 44T spur.

Vezi postarearevolt, la 27 August 2015 - 10:55 AM, a spus:

std 20T pinion + 44T spur.


iar daca vrei sa folosesti rotile ce sunt acu pe masina, mai cobori 2 dinti la 18T
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

#5849 Useril este offline   Mihai Pall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 754
  • Inregistrat: 07-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 27 August 2015 - 06:19 PM

Eu am acelasi motor/esc pe 2 modele, Erevo si Summit, pe ambele am roti foarte mari - Trencher X pe unul si BigJoe 2 pe altul.Sincer ca sa fiu ma indoiesc ca rotile mari sunt un motiv pentru care sa se sparga magnetul pe rotor.Sunt de acord ca rotile mari forteaza componentele modelului si incalzeste mai tare motorul, dar pana la a duce la spargerea magnetului de neodin, s-ar topi firele de pe motor, prinderile de pe sasiu, si alte chestii.In alta ordine de idei, si eu recomand motor nou, ca unul care am patit destule atunci cand am vrut sa economisesc ceva cumparand piese second sau reconditionand piese care trebuiau demult predate la Remat.
1/8 Summit Highway Police Patrol on Castle 2200kV / ELC 6S
1/8 Brushless E-Revo
0

#5850 Useril este offline   revolt 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 590
  • Inregistrat: 25-February 15
  • Gender:Male

Postat 27 August 2015 - 07:04 PM

Minti.
La summit sunt identice si la fel cu cele stoc k diametru si latime.
La erevo, nu stiu, nu am avut si nici nu vreau, e proaste rau :)).
Hpi Savage Flux XL 3 diffs
Hpi Savage Flux XL
Hpi Savage Flux

0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 197
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro