Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#31 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 12 January 2009 - 08:41 PM

Vezi postareaKitty, la Jan 12 2009, 06:34 PM, a spus:

am o intrebare.tija care actioneaza modulul de reverse tot sare afara.ati mai avut careva problema asta????stie careva o rezolvare????????



salut

la reversul de pe masina mea nu am avut probleme dar am montat unul pe alta si am patit la fel.
sa nu incerci sa indoi tabla ca se rupe instatnt. eu zic ca rezolvarea e din ansamblul de sarme care fac legatura intre servo si revers.
bafta

probleme cu savy nu am avut dar am rupt pana acum vo 3 spur-uri.http://www.rhc.ro/forumrhc2/style_images/1/folder_post_icons/icon6.gif

Aceasta postare a fost editata de nelu bv: 12 January 2009 - 08:42 PM

Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#32 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 12 January 2009 - 09:25 PM

Probabil ai joc la clopot (rulmentii??), sau daca nu mai trebuie lucrat la distanta dintre clopot si spur.
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#33 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2009 - 09:48 PM

Modificare frana savage..... o metoda destul de simpla este demontarea tijelor de acctionare a franei , apoi cu un patent se indoaie tija mica la un unghi de 45 de grade sau mai putin. Franarea va fi mai puternica ca la inceput. Am atasat si o poza ptr cazul in care nu v-am lamurit. ;)

bafta la mesterit!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1742.JPG

0

#34 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 12 January 2009 - 10:29 PM

acuma sa vad la urmatoarea tura.se poare ca intre timp ce studiam suruburile am descoperit unul destrans care tinea tija in partea finala adica un imbus foarte micut de 1.5,iar acum lam strans si sper sa nu mai am probleme.ce am rupt si eu la el a fost bascula superioara de pe roata stanga spate,la un mic jump a atewrizat pe acea roata si banuiesc ca din cauza frigului a trosnit destul de usor.

Vezi postareacornel-b, la Jan 12 2009, 09:48 PM, a spus:

Modificare frana savage..... o metoda destul de simpla este demontarea tijelor de acctionare a franei , apoi cu un patent se indoaie tija mica la un unghi de 45 de grade sau mai putin. Franarea va fi mai puternica ca la inceput. Am atasat si o poza ptr cazul in care nu v-am lamurit. ;)

bafta la mesterit!



am sa studiez problema sa vad ce si cum.intrebarea e daca acea indoitura nu tine frana trasa tot timpul????????

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#35 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2009 - 10:44 PM

la prima vedere asa pare, dar compenseaza jocul ala idiot pe care il are frana
0

#36 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 12 January 2009 - 11:17 PM

Chiar, cum se strange frana la savage ? se poate ,

azi am scos masina si era mai frig ce-i drept dar frana nu tinea aproape deloc

si eu cred ca e din cauza franei ptr ca trimmerul era ok si masina nu prea era accelerata
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#37 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 January 2009 - 11:26 PM

Vezi postareaPrepe, la Jan 12 2009, 11:17 PM, a spus:

Chiar, cum se strange frana la savage ? se poate ,

azi am scos masina si era mai frig ce-i drept dar frana nu tinea aproape deloc

si eu cred ca e din cauza franei ptr ca trimmerul era ok si masina nu prea era accelerata



pe tija care pleaca de la servo ai o "piulitza" in cap, strange piulitza aia(cu mana)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1742.JPG

0

#38 Useril este offline   Prepe 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 169
  • Inregistrat: 17-November 08
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 12 January 2009 - 11:29 PM

Vezi postareacornel-b, la Jan 12 2009, 11:26 PM, a spus:

pe tija care pleaca de la servo ai o "piulitza" in cap, strange piulitza aia(cu mana)

super , multumesc frumos
Hpi Savage X 4.6 RTR

0

#39 Useril este offline   SAM 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 13 January 2009 - 12:10 AM

Vezi postareacornel-b, la Jan 12 2009, 09:48 PM, a spus:

Modificare frana savage..... o metoda destul de simpla este demontarea tijelor de acctionare a franei , apoi cu un patent se indoaie tija mica la un unghi de 45 de grade sau mai putin. Franarea va fi mai puternica ca la inceput. Am atasat si o poza ptr cazul in care nu v-am lamurit. :rolleyes:

bafta la mesterit!


buna treaba cu frana cornele
eu am rezolvat altfel si acum imi ingheata franele.......cred ca o sa montez o pompa de ABS si sistemul ala de comanada pt ABS, pe planetara :lol:
ma gandesc si la un ASR ca na pe frigul asta cauciucurile devin f tari si numai am aderenta la plecare :D
0

#40 Useril este offline   SAM 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 13 January 2009 - 12:21 AM

Vezi postareaKitty, la Jan 12 2009, 06:34 PM, a spus:

am o intrebare.tija care actioneaza modulul de reverse tot sare afara.ati mai avut careva problema asta????stie careva o rezolvare????????


asa pateam si eu la inceput dar am asezat mai bine bucsele alea din bronz care se intepenesc cu imbus pe tija si nu am mai avut probleme
cand zic ca am asezat bucsele mai bine, ma refer la faptul ca le-am pozitionat a.i. sa nu am joc al tiejei indoita la prinderea pe cea liniara , si cealalta bucsa care vina prinsa intre urechile carcasei cutiei am montat-o cat mai departe de captul tijei indoite si in felul asta tija intra cat mai mult in urechea metalica virgula care iese din modulul de reverse
sper sa intelegi ce am explicat ca e cam alambicata exprimarea :rolleyes:

eu acum am dat jos modulul de reverse
mi s-a spart un pinion.....toata lumea mi-a spus sa nu-l montez ca face probleme....dar m-am incapatanat si am simtit-o pe pielea mea :lol:
0

#41 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 13 January 2009 - 07:44 AM

Vezi postareaSAM, la Jan 13 2009, 12:21 AM, a spus:

asa pateam si eu la inceput dar am asezat mai bine bucsele alea din bronz care se intepenesc cu imbus pe tija si nu am mai avut probleme
cand zic ca am asezat bucsele mai bine, ma refer la faptul ca le-am pozitionat a.i. sa nu am joc al tiejei indoita la prinderea pe cea liniara , si cealalta bucsa care vina prinsa intre urechile carcasei cutiei am montat-o cat mai departe de captul tijei indoite si in felul asta tija intra cat mai mult in urechea metalica virgula care iese din modulul de reverse
sper sa intelegi ce am explicat ca e cam alambicata exprimarea :lol:

eu acum am dat jos modulul de reverse
mi s-a spart un pinion.....toata lumea mi-a spus sa nu-l montez ca face probleme....dar m-am incapatanat si am simtit-o pe pielea mea :D



Modulul de reverse, si wheelybar-ul de la Integy sunt desemnate pe multe forumuri cele mai proaste upgrade-uri. Din fericire eu nu mi-am pus revers-ul (l-am vandut de nou), dar cu wheelybar-ul....mi-am luat si eu teapa :rolleyes:
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#42 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 13 January 2009 - 10:28 AM

Vezi postareadiesel1.4, la Jan 13 2009, 07:44 AM, a spus:

Modulul de reverse, si wheelybar-ul de la Integy sunt desemnate pe multe forumuri cele mai proaste upgrade-uri. Din fericire eu nu mi-am pus revers-ul (l-am vandut de nou), dar cu wheelybar-ul....mi-am luat si eu teapa :rolleyes:



eu am reverse din fabrica montat,ce e drept ca il folosesc foarte putin,sper sa nu am probleme cu el.wheelie bar mi-am pus din ala de plastic de la hpi si isi face treaba f bine,de fapt de abia acum mi-a reglat masina un prieten sa pot face si eu wheelie.si acum sa gasesc o parcare cu masini putine sa incerc sa il ridic pe doua roti

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#43 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 13 January 2009 - 10:29 AM

Vezi postareaSAM, la Jan 13 2009, 12:21 AM, a spus:

asa pateam si eu la inceput dar am asezat mai bine bucsele alea din bronz care se intepenesc cu imbus pe tija si nu am mai avut probleme
cand zic ca am asezat bucsele mai bine, ma refer la faptul ca le-am pozitionat a.i. sa nu am joc al tiejei indoita la prinderea pe cea liniara , si cealalta bucsa care vina prinsa intre urechile carcasei cutiei am montat-o cat mai departe de captul tijei indoite si in felul asta tija intra cat mai mult in urechea metalica virgula care iese din modulul de reverse
sper sa intelegi ce am explicat ca e cam alambicata exprimarea :lol:

eu acum am dat jos modulul de reverse
mi s-a spart un pinion.....toata lumea mi-a spus sa nu-l montez ca face probleme....dar m-am incapatanat si am simtit-o pe pielea mea :D



am strans si eu acea bucsa aurie cea din margine adica unde se termina tija si am prinso cat mai sus in acea bucsa acum sa vedem ce am rezolvat.bine ideea e ca de la socuri iese sarituri,bumpuri

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#44 Useril este offline   roland_fzj 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 903
  • Inregistrat: 07-November 06

Postat 13 January 2009 - 12:09 PM

off topic
ete pt ce este bun savage

http://il.youtube.com/watch?v=q63N4HQiJTU&...feature=related

uite si pt ce nu este chiar asa bun

http://il.youtube.com/watch?v=VckSwMGRQLU&...feature=related

(sa vedem daca am frigiderul plin pana seara :lol: )
0

#45 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 13 January 2009 - 12:34 PM

Vezi postarearoland_fzj, la Jan 13 2009, 12:09 PM, a spus:

off topic
ete pt ce este bun savage

http://il.youtube.com/watch?v=q63N4HQiJTU&...feature=related

uite si pt ce nu este chiar asa bun

http://il.youtube.com/watch?v=VckSwMGRQLU&...feature=related

(sa vedem daca am frigiderul plin pana seara :lol: )



stai linistit ca nu o sa ai frigiderul plin,decat daca mergi la cumparaturi,insa pina ajungem noi la un nivel f inalt ma indoiesc ca savage-ul nu e bun pt fun si bash

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#46 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 13 January 2009 - 03:57 PM

Vezi postareaSAM, la Jan 12 2009, 12:40 PM, a spus:

stie cineva......exista pt savage xl 5.9 si alte carcase (ma refer la culoare) in afara de cele 2 albastru si portocaliu?


Ai sa razi, dar se pare ca se potrivesc alea de Traxxas slash/slayer :lol: (totusi, trebuie incercat inainte sa iti cumperi)

Aceasta postare a fost editata de diesel1.4: 13 January 2009 - 03:57 PM

MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#47 Useril este offline   SAM 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 13 January 2009 - 04:14 PM

Vezi postareadiesel1.4, la Jan 13 2009, 03:57 PM, a spus:

Ai sa razi, dar se pare ca se potrivesc alea de Traxxas slash/slayer :lol: (totusi, trebuie incercat inainte sa iti cumperi)


multam.....
0

#48 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 13 January 2009 - 04:24 PM

S-ar putea sa se potriveasca si alea de Associated MGT, dar trebuie sa iti masori coaja. Dimensiunile de la coaja de Associated le gasesti cel mai simplu pe tower.
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#49 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 January 2009 - 04:33 PM

Vezi postareadiesel1.4, la Jan 13 2009, 04:24 PM, a spus:

S-ar putea sa se potriveasca si alea de Associated MGT, dar trebuie sa iti masori coaja. Dimensiunile de la coaja de Associated le gasesti cel mai simplu pe tower.

MGT si MTA4 (Associated si Thunder Tiger cu diferente doar la nume) au carcasa putin mai mare decat savage, asta pt ca si masina este mai mare, dar nu inseamna ca nu la poti potrivi pana la urma.
Hormonu' bate neuronu'
0

#50 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 13 January 2009 - 05:35 PM

Vezi postareabogdan luben, la Jan 13 2009, 04:33 PM, a spus:

MGT si MTA4 (Associated si Thunder Tiger cu diferente doar la nume) au carcasa putin mai mare decat savage, asta pt ca si masina este mai mare, dar nu inseamna ca nu la poti potrivi pana la urma.


E vorba de savage XL: Length: 545mm (21.5") Width: 203mm (8") Height: 135mm (5.3"), fata de MGT: Length: 20" (508mm) Width: 8.1" (207mm) behind front wheels, narrowest point Width: 8.5" (215mm) at rear wheels widest, point Height: 5" (127mm) si zic ca e diferenta destul de mica intre ele.
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#51 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 14 January 2009 - 09:09 PM

am o nedumerire.servomotorasele sunt rezistente la apa?ma gandeam sa le desfac si sa pun silicon negru

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#52 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 January 2009 - 10:14 PM

Vezi postareaKitty, la Jan 14 2009, 09:09 PM, a spus:

am o nedumerire.servomotorasele sunt rezistente la apa?ma gandeam sa le desfac si sa pun silicon negru


in mod normal nu ar trebui, decat cele facute pentru asa ceva

eu m-am bagat prin baltoace , noroaie, wap cu ea si au mers, nu sunt servomotoare de firma,( mg 995)

acum fiecare cu norocul lui
0

#53 Useril este offline   SAM 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 14 January 2009 - 11:14 PM

si eu m-am bagat prin apa mult.....zapada asisderea.........nu am avut nici o problema
servo-urile sunt cele standart de la hpi
si cand zic ca m-am bagat in baltoci mult....ma refer la faptul ca am stors filtrul de aer, era imbibat.....imi bolborosea esapamentul prin baltoci si sarea apa la greu
si cu zapada la fel ...am bagat-o si in zapada afanata si pe partie......nu am avut absolut nicio problema
0

#54 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 15 January 2009 - 12:15 AM

Si eu am mers si prin noroi, si apa serioasa si nu au patit nimic servo-urile. La gaz/frana am servo-ul standard, iar la directie am Bluebird. Nici pack-urile alea standard de la hpi de 1200 mah nu au patit nimic de la apa.
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#55 Useril este offline   florin_cta 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 40
  • Inregistrat: 02-January 08

Postat 15 January 2009 - 05:42 AM

cita vreme nu e apa de mare ar trebui sa fie ok...zic asta din experienta, servo acceleratie s-a dus dupa citeva zile, receiveru s-a dus dupa citeva saptamini...
mai e o problema...intra apa in roti si ramine multa vreme acolo...evntual astupa gaurile din jante cu niste banda (foarte) adeziva cind te joci cu ea prin noroi, zapada etc
0

#56 Useril este offline   SAM 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 15 January 2009 - 10:30 AM

Vezi postareaflorin_cta, la Jan 15 2009, 05:42 AM, a spus:

cita vreme nu e apa de mare ar trebui sa fie ok...zic asta din experienta, servo acceleratie s-a dus dupa citeva zile, receiveru s-a dus dupa citeva saptamini...
mai e o problema...intra apa in roti si ramine multa vreme acolo...evntual astupa gaurile din jante cu niste banda (foarte) adeziva cind te joci cu ea prin noroi, zapada etc


cu astupatul gaurilor din jante sunt perfect de acord.....si stiu ce am patit cu buretzii mei din rotile de la XL care sunt f mari si retin juma' de litru de apa fiecare cred :lol:

cand ai zis de apa de mare, te-ai referit probabil la salinitatea ei si intradevar ar fi o problema sa ramana apa prin toate incheieturile si cand se usuca sa rontaie sarea pe acolo
dar marea noastra neagra nu are salinitatea asa mare cel putin la tarm (8-11 la mie ceva de genu)
0

#57 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 15 January 2009 - 10:38 AM

Asta cu apa din roti este intr-adevar o problema, dar poate fi rezolvata in doua moduri: Sau beadlock-uri: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...LXNWR1&P=ML si scoti foam-ul din ele si il usuci, sau dupa ce le uzi tai niste romburi in cauciuc si scotia apa din ele accelerand masina ridicata: http://www.rc411.com...s/quicktips.php


Stima

Aceasta postare a fost editata de diesel1.4: 15 January 2009 - 10:39 AM

MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#58 Useril este offline   SAM 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 15 January 2009 - 10:56 AM

Vezi postareadiesel1.4, la Jan 15 2009, 10:38 AM, a spus:

Asta cu apa din roti este intr-adevar o problema, dar poate fi rezolvata in doua moduri: Sau beadlock-uri: http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...LXNWR1&P=ML si scoti foam-ul din ele si il usuci, sau dupa ce le uzi tai niste romburi in cauciuc si scotia apa din ele accelerand masina ridicata: http://www.rc411.com...s/quicktips.php


Stima


destul de inteleapta solutia cu romburi taiate in cauciuc, dar ma intreb ..... cand o bagi din nou in noroi ce se intampla cu buretelul ala
care e cat de cat mai p[rotejat cand apa/noroiul intra prin interiorul jantei, acum ca intra direct pe circumferinta cauciucului.... :lol:
0

#59 Useril este offline   diesel1.4 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 661
  • Inregistrat: 13-March 08

Postat 15 January 2009 - 11:11 AM

Vezi postareaSAM, la Jan 15 2009, 10:56 AM, a spus:

destul de inteleapta solutia cu romburi taiate in cauciuc, dar ma intreb ..... cand o bagi din nou in noroi ce se intampla cu buretelul ala
care e cat de cat mai p[rotejat cand apa/noroiul intra prin interiorul jantei, acum ca intra direct pe circumferinta cauciucului.... :lol:



Pe unde intra, pe acolo si iese, din cauza fortei centrifuge
MOTOSPORT RACING TEAM
XRAY XT8, GRP .28 truggy Mario Rossi tuned, Hitec HV servos, Panther Gator tires, Spektrum DX3R, Jammin Big Bores
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
0

#60 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 January 2009 - 11:35 AM

ok prin noroaie le bagati, dar cine le alearga si pe piste ?
0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro