Pagina 1 din 1
Elicoptere cu motoare termice
#2
Postat 23 March 2004 - 07:46 PM
eu sunt ala novice care sunt pe cale sa-mi achizitionez unul, dar electric. Dupa indelungi cercetari si multe discutii am ajuns la concluzia ca este mai bine sa cumperi unul. Daca esti interesat, eu tocmai vreau sa lansez comanda maine sau poimane, si ne va costa transportul pe jumatate. Ce zici?
Invata repede si aplica...tot repede!
#3
Postat 23 March 2004 - 08:18 PM
Radu_, la 23 Mar 2004, 19:46, a spus:
eu sunt ala novice ...
@Radu
Novice, novice, da' cu picioarele pe pamant! O decizie inteleapta, aia cu cumparatu'!
@Elicopter
Vezi ca s-a discutat si ras-discutat problema cu facerea de elicoptere (f*#$@e de mama!). Ca exercitiu de de gandire e benefic. Altfel, nu merita pierederea de timp si de bani.
Orice pas inainte e un shut in fund!
#5
Postat 23 March 2004 - 11:27 PM
Elicopter nu te aventura in facerea de elicopter ca poate te trezesti cu o pala-n gura :):)(o spun din propie experienta).Cheltui bani pe ceva care mai mult ca sigur nu va functiona,eu cred ca elicopterele sunt cele mai sofisticate aparate de zbor,acolo nu ca la aeromodele,unde daca pui un servo cu 1 cm mai incolo nu patesti nimic,eventual nu mai ai control asa mare dar la elicopter 1 surub care nu e strans si boom :D.Si gandeste-te la partea mechanica:e foarte complicata.asta e o schema asa sa stii cam cum functioneaza:
Over the hills and far away,
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#6
Postat 24 March 2004 - 03:03 PM
Si eu spun ca e mult mai bine sa cumperi unul decat sa-l construiesti. Ca sa il construiesti iti trebuie multe scule de prelucrare a pieselor si trebuie sa ai cunostinte bune de proiectare chiar daca te aventurezi sa copii un design existent.
Pe de alta parte, avand un kit, ai posibilitatea sa-ti alegi motorizarea pe care o doresti.
Alegerea insa dintre electric si termic e mult mai importanta cred eu. Deocamdata varianta electrica e cam scumpa. Asta daca nu vrei sa-ti cumperi o "jucarie" de care te vei plictisi repede pe masura ce avansezi in pilotaj. Un electric bun si echipat corespunzator poate ajunge la 2000 euro. Pentru distractie te poti orienta spre un ECO8 sau 16 sau ceva din varianta LOGO (dar astea sunt mici si scumpe). dar ce te faci ca astea nu sunt bune pentru invatat. Iar kiturile de ECO nu sunt cele mai reusite, dar din astea avem in Europa. Este un manual foarte bun pe rcgroups.com despre elicopterele electrice.
Pentru varianta cu motor termic: www.runryder.com
Eu prefer Kyosho Nexus (are mecanica si motorizare buna). Dar si Raptorul (despre care toti se plang ca pentru varianta 30 motorul nu e bun deloc si se cam opreste chiar cu reglajele unui maestru ... si stiti ce se intampla ... nu mai e elicopter ci bolovan :)) )
Succes ... dar sapati pe net si alegeti cel mai bun!
Pe de alta parte, avand un kit, ai posibilitatea sa-ti alegi motorizarea pe care o doresti.
Alegerea insa dintre electric si termic e mult mai importanta cred eu. Deocamdata varianta electrica e cam scumpa. Asta daca nu vrei sa-ti cumperi o "jucarie" de care te vei plictisi repede pe masura ce avansezi in pilotaj. Un electric bun si echipat corespunzator poate ajunge la 2000 euro. Pentru distractie te poti orienta spre un ECO8 sau 16 sau ceva din varianta LOGO (dar astea sunt mici si scumpe). dar ce te faci ca astea nu sunt bune pentru invatat. Iar kiturile de ECO nu sunt cele mai reusite, dar din astea avem in Europa. Este un manual foarte bun pe rcgroups.com despre elicopterele electrice.
Pentru varianta cu motor termic: www.runryder.com
Eu prefer Kyosho Nexus (are mecanica si motorizare buna). Dar si Raptorul (despre care toti se plang ca pentru varianta 30 motorul nu e bun deloc si se cam opreste chiar cu reglajele unui maestru ... si stiti ce se intampla ... nu mai e elicopter ci bolovan :)) )
Succes ... dar sapati pe net si alegeti cel mai bun!
#7
Postat 24 March 2004 - 08:03 PM
M-am gandit si eu la astea dar asa sunt eu sunt mai incapatanat ... Poate am sa reusesc . Eu incerc , si daca are cineva un plan il rog daca poate sa ma ajute :)
Nu vreu sa copiez unul ci m-ar interesa in mare mai nult detalii despre piese , materiale din ce material sunt facute , cum as iesi mai bine
Sa auzim numai de bine (si poate mai este cineva interesat si doreste o colaborare )
Sun incepator :D
Nu vreu sa copiez unul ci m-ar interesa in mare mai nult detalii despre piese , materiale din ce material sunt facute , cum as iesi mai bine
Sa auzim numai de bine (si poate mai este cineva interesat si doreste o colaborare )
Sun incepator :D
Ceea ce cauti aceea gasesti
#18
Postat 24 March 2004 - 09:33 PM
Salut,
@ Radu,
daca asta este elicopterul pe care i-l vrei tu, atunci da-mi voie sa-ti pun o intrebare: de ce mai cumperi KITul Eco 16 pentru ca in poza nu mai este aproape nimic din KITul original, in afara de axul rotorului, ghidajul platoului ciclic si roata dintata principala si cureaua dintata. Kitul costa ca 260 - 280 Euro iar ce se vede in poza ta este High End : cap rotor Alu, platou Alu, pereti laterali shasiu CFK, tzeava spate CFK. Palele principale si cele anticuplu sint probabil tot CFK sau GFK si nu cele originale din lemn, motorul Brushless, GY 401 !
Mai bine investesti bani care i-i dai pe KIT direct in Tunning Parts.
Inca ceva: ca incepator as cumpara un elicopter si in functie de preturile pentru piese de schimb si in functie de gradul de dificultate la procurarea pieselor de schimb.
Mai multe informatii:
Ikarus
CF4U
@ Radu,
daca asta este elicopterul pe care i-l vrei tu, atunci da-mi voie sa-ti pun o intrebare: de ce mai cumperi KITul Eco 16 pentru ca in poza nu mai este aproape nimic din KITul original, in afara de axul rotorului, ghidajul platoului ciclic si roata dintata principala si cureaua dintata. Kitul costa ca 260 - 280 Euro iar ce se vede in poza ta este High End : cap rotor Alu, platou Alu, pereti laterali shasiu CFK, tzeava spate CFK. Palele principale si cele anticuplu sint probabil tot CFK sau GFK si nu cele originale din lemn, motorul Brushless, GY 401 !
Mai bine investesti bani care i-i dai pe KIT direct in Tunning Parts.
Inca ceva: ca incepator as cumpara un elicopter si in functie de preturile pentru piese de schimb si in functie de gradul de dificultate la procurarea pieselor de schimb.
Mai multe informatii:
Ikarus
CF4U
Aceasta postare a fost editata de Corsair4FU: 24 March 2004 - 09:34 PM
Mesterica, pe ce pune mina strica.
#21
Postat 25 March 2004 - 10:20 AM
S-ar putea sa aiba rol in stabilizare sau in directie.
Daca ai observat ele sunt mobile, dar nu independente, sunt pe acelasi ax....
Mai cauta pe google si cred ca gasesti ceva...
Bafta si spor la descoperiri
Daca ai observat ele sunt mobile, dar nu independente, sunt pe acelasi ax....
Mai cauta pe google si cred ca gasesti ceva...
Bafta si spor la descoperiri
Un nebun lanseaza un aeromodel,
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
si 10 modelisti nu-l pot ateriza.....
Arata acest topic
Pagina 1 din 1