Modelism - RHC Forum: 89" Carden Edition Yak 54 ARF - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

89" Carden Edition Yak 54 ARF by Hangar 9

#211 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 November 2013 - 03:41 AM

http://www3.towerhob...p?&I=LXL482&P=7
Eu, insa, as folosi bucati din balsa lipite acolo unde este necesar si apoi slefuita zona. Folia adera cel mai bine pe balsa curata.
Multa, multa bafta.
0

#212 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2105
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 19 November 2013 - 06:24 AM

Vezi postareaANDUNG, la 18 November 2013 - 09:30 PM, a spus:

O intrebare: am niste zone din balsa care ar trebui sa fie chituite putin, ca sa nu se vada urat sub folie ( de exemplu imbinarea de pe intrados a fuselajului). Ce chit sa folosesc?


Eu am folosit cu succes "chitul saracului", adica lac nitrocelulozic si praf de talc la consistenta unei paste de dinti ceva mai uscate. Se slefuieste frumos, adera bine si nu creeaza probleme ulterioare. Aplicare rapida cu o spatula sau spaclu, dupa caz. Dupa grosimea stratului, timpul de uscare poate fi si de cateva ore, pana devine alb, dur si nu ramane in smirghel decat ca praf. Se sterge cu alcool dupa slefuire ca si balsa, inainte de infoliere.

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 19 November 2013 - 06:26 AM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#213 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 November 2013 - 11:57 AM

Vezi postareaflorin100%, la 18 November 2013 - 11:05 PM, a spus:

Andu, am un sul nou de folie galbena de la hangar-9 ramas de la reparatia Yak-ului meu. Este aceeasi serie de culoare. Daca il vrei sa imi zici si il aduc sambata la teren :)



Da, il vreau, cum sa nu mersi frumos :) !
Ne auzim la telefon, poate trec eu sa il iau de la tine intr-o seara, daca nu ne vedem sambata.


0

#214 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 November 2013 - 03:21 PM

Vezi postareaGigiGL, la 19 November 2013 - 06:24 AM, a spus:

lac nitrocelulozic si praf de talc


Retin treaba asta, eu stiam de aracet si praf foarte fin de lemn.
In cazul de fata nu am in casa nici lac nici praf de talc, asa ca o sa merg probabil pe ceva gata preparat ca tot cam pe-acolo e , genul celui recomandat de Dan Mitea si Oachidori.


0

#215 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 November 2013 - 02:01 PM

Doar ca, scuze pentru insistenta, o bucatica de balsa lipita are avantajul ca ofera si ceva rezistenta, iar folia adera perfect...zic si eu.
Multa, multa bafta.
0

#216 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 December 2013 - 01:19 PM

ARF din nou, restul in primavara :-)

PS: Folia originala e ULTRACOTE PEARL PURPLE, eu am folosit ORACOVER PEARL PURPLE- teoretic acelasi lucru. Desi din ce am citit ar trebui sa fie acelasi lucru, nu sunt 100% identice ( din fericire, in realitate diferentele sunt mai mici decat in poza); nu stiu daca nu cumva are de-a face cu faptul ca cea originala are vreo 5 ani vechime poate si a fost expusa la soare, etc.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 31 December 2013 - 01:22 PM



0

#217 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2135
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 31 December 2013 - 01:47 PM

Bravo Anduleee!!!!!!! LA MULTI ANI !
0

#218 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 December 2013 - 01:51 PM

Vezi postareasandu62, la 31 December 2013 - 01:47 PM, a spus:

Bravo Anduleee!!!!!!! LA MULTI ANI !


:drinks:La multi ani !!!!!!!!!!!!!


0

#219 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2105
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 31 December 2013 - 02:40 PM

Foarte frumos lucrat! Nu vreau sa fiu carcotas... Acel panou frontal de sub capota nu ar accepta cateva decupari radiale "lacrima" pentru o ventilatie mai buna a motorului?
La multi ani! :drinks:

Aceasta postare a fost editata de GigiGL: 31 December 2013 - 02:41 PM

Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#220 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 January 2014 - 06:54 PM

Vezi postareaGigiGL, la 31 December 2013 - 02:40 PM, a spus:

Acel panou frontal de sub capota nu ar accepta cateva decupari radiale "lacrima" pentru o ventilatie mai buna a motorului?




M-am gandit si eu la un moment dat la asta - ar fi vorba eventual de o racire mai buna a canistrei. Ideea e ca neavand un "canal" izolat pentru canistra, nu stiu in ce masura ar fi eficient...
Ar trebui ca acele "lacrimi" sa aiba ceva de genul unei grile ( sa fie parti oblice pe fluxul de aer) care sa creeze diferenta de presiune si care sa "traga" apoi aerul afara. E de analizat.


0

#221 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2105
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 01 January 2014 - 08:36 PM

Fluxul de aer creat de elice si de avansarea modelului va intra prin ele si va iesi prin fanta de jos, partea din spate a capotei spre tren, o parte si pe langa racordul evacuarii o alta parte, dar va "spala" si aripile de racire ale chiulasei si cilindrului motorului. Trecerea aerului exterior tangent cu capota spre fuselaj in acea zona, va aspira aerul din interiorul capotei afara, similar cu functionarea suflaiului pentru var si vopsele de la modelele vechi de aspiratoare. Deci nu vad probleme din acest punct de vedere. Daca pe vreme rece este posibil sa nu deranjeze, la vara ......
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#222 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 02 January 2014 - 11:53 AM

http://www.flyinggia...28&d=1281159623

http://www.flyinggia...56&d=1269971938





_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#223 Useril este offline   GigiGL 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2105
  • Inregistrat: 10-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Galati
  • Interests:Aero

Postat 02 January 2014 - 01:58 PM

A doua fotografie se apropie de ceea ce spuneam. Si daca vrei o circulatie mai buna a aerului, la fanta de iesire de dedesubt in forma de semicerc poti adauga pe marginea decuparii spre spate un fel de "flaps" in spatele caruia se va forma o depresiune ce va ajuta evacuarea aerului de sub capota. Oricum prima varianta nu-mi inspira incredere avand in vedere si faptul ca la modelul acrobat motorul este solicitat intens.
Gigi Sterian
Rascal 1940mm fs.61 nitro
Rascal 120 DLE 30
U Can Do .46 nitro .52, 2T
Beaver 1520
Maule 1500
Helios 2545
... Taranis X9D plus / ACCST / AFHDS
0

#224 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 20 January 2014 - 08:52 PM

Salutare ANDUNG, salutare AEROPOWER, am urmarit cu foarte mare interes topicurile de mai sus si postarile voastre in general, personal am avut deosebita placere sa vad modelul tau la Adunati dar si la Sanpetru 2013.Sunt unul baieti de "LA RATARIE" Titan, Bogdan pe numele meu.Super treaba su YAK-ul,reconstructia a iesit excelent, sper ca se v-a comporta si in zbor la fel de bine.Am observat cati onmeni cu caractere deosebite orbiteaza in jurul acestui fenomen sau mai bine zis microb Aeromodelismul,mi-asi dori sa v-a cunosc pe toti la zbor.M-am infectat cu acest microb de vreo trei ani,am inceput de jos cu spume handmade,apoi cu termice pe metanol handmade, am facut pasul spre acrobatie cu un pitts cu care de altfel am fost si la Sanpetru 2013( unul rosu daca isi aminteste cineva),acum zbor un YAK 54 de 1450 mm.Am avut si eu multe crashuri,unele din prostie altele hibe tehnice,de cele mai multe ori mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de bricolat.
Acum ca am inceput sa fac ceva ore de zbor si ca m-a cam uscat metanolul la buzunar, ce credeti? hai sa o dau pe benzina.si cum la noi "LA RATARIE" se da lumea aproape de cele mai multe ori cu quaduri sau se face FPV cu planoare nu ai cui sa ceri o parere un sfat despre benzina.
Ne avand un buget mare am pus ochi pe un YAK 54 HK, 1850mm pe care vreau sa il echipez cu un DLE 30,pana aici bun. Acum urmeaza rugamintea de a m-a indruma catre piesele electrice, am inteles ca nu mai merge cu servouri de plastic si ca trebui digitale cu metal gear, am vazut ca multi dintr-e dumneavoastra domnilor folosesc power boxuri sau bec-uri, LIPO sau LIFE pentru receptie si NIMH pentru aprindere.Deci intr-un cuvant m-ar interesa orice sfat referitor la a echipa acest model.
Cu speranta ca nu am fost prea plictisitor in detali v-a urez toate cele bune si la cat mai multe aterizari line
0

#225 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2014 - 09:08 AM

@bogdan,
ca ubec iti recomand JETI MaxBec 10A. iei doua bucati si le pui in paralel printr-o dioda. powerboxul e scump. solutia e testata de ZOD pe un yak identic cu al lui Andu. il gasesti in tara la aprox 100 ron. ca packuri, doua baterii lipo 2s de 1500mah fiecare e arhisuficient!

ca servouri trebuie metal. ai vibratii puternice si trebuie sa reziste. ti-as recomanda hitec HS-625MG. la 6V trag aprox 7kg. destula forta. le gasesti in tara la 136 ron.

la aprindere unii folosesc iar ubec cu 2s lipo, sau poate ai aprindere highvoltage.

life nu foloseste nimeni la noi. desi ar trebui sa fie combinatie. poti experiementa :). un pack de 2 celule are incarcat 7.2 volti. un pack de 5 nimh (folosit pentru receptie) are 7.5 incarcat. deci ar trebui sa mearga
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#226 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 21 January 2014 - 09:21 AM

Eu am LiFe 2s 1800mA la receptie pe toate avioanele.
Le folosesc de 3 sezoanne fara incidente. Ca particularitate eu elimin toate cuplele pana la receptor.
Prefer sa cositoresc toate firele si sa le protejez mecanic cu spirala de polietilena.
La aprindere 2S LiPo 1500mA cu UBEC 5V
Numai bine
0

#227 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2014 - 09:59 AM

Salut Bogdan,

M-am uitat putin pe un forum din afara ( flyinggiants.com) la un YAK-ul de la HK de 1800 mm; daca e cel pe care vrei sa il iei se pare ca ai facut o alegere buna ( lumea e multumita, nu e greu - asta am vazut ca e in general una din problemele avioanelor de la HK, zboara bine). Tot pe colo iti recomand sa vezi si diferite varinate de set-up, testate live pe modelul respectiv.
Oricum, ca sa-ti faci o idee, iti spun cateva detalii despre ce am eu pe Carden:
- servo SAVOX ( foarte multumit de ele, pret bun din Europa) - digital, titanium gear, 20kg .
Pentru 30cc, trebuie sa mergi obligatoriu pe metal gear (MG), probabil in jur de 10kg; servoul de pe directie va fi cel mai solicitat ( e suprafata cea mai mare) , iar cele de pe eleroane cel mai putin;
Optiunea digital/analogic e mai de finete - digital e de regula mai puternic, are rezolutie mai buna, dar si mai scump.
- UBEC 12A ( max.20 A) JETI MAX BEC 2D.
Il dimensionezi in functie de ce servouri ai ( digitale consuma mai mult decat analogic), la 30cc merge de la 8A in sus.
- pe aprindere am LIFE 6,6 V, 1700mA pe direct , din care scot cam 500mA la 4-5 zboruri.
- pe alimentare am 2 buc x Turnigy NanoTech 1600mA, din care la fel scot in jur de 600mA la 4-5 zboruri. La tine cred ca poti sa pui lejer si 2 X 1200mA, sa-l tii cat mai usor.







0

#228 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 21 January 2014 - 10:38 AM

Multam la toti pentru sugesti, o sa tin ca si baza cele scrise de tine, am vazut ca foarte multi folosesc jeti ca si bec, vad ca si REAL DESIGN la extra 300 foloseste unul cu intrerupator magnetic ,este mai scump decat al tau cu vreo50 lei ,sa merg oare pe proverbul "sunt prea sarac sa folosesc lucruri ieftine".Indata ce voi achizitiona modelul o sa pun poze si astept sugesti .Spor
0

#229 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 22 January 2014 - 12:15 AM

Vezi postareabogdantocaci, la 20 January 2014 - 08:52 PM, a spus:

Salutare ANDUNG, salutare AEROPOWER, am urmarit cu foarte mare interes topicurile de mai sus si postarile voastre in general, personal am avut deosebita placere sa vad modelul tau la Adunati...


baga un ochi si pe aici http://www.rhcforum....-funtana-125-g/

daca iei DLE30, musai varianta cu carb in spate, nu in lateral. sa deschizi topic nou cu modelul si sfaturile vor veni pe parcurs.

ca idee, pe receptie: 2s 1800, aprindere 2s 1300 / 1500; ubec Jeti pe receptie, HiMax pe aprindere. servouri MG cara sa duca o data si juma greutatea modelului RTF pe eleroane si profundor si de doua ori pe directie. sunt multe variabile, dar pe masura ce inaintezi cu echiparea, mai ceri pareri si ti se va raspunde.

PS: salutari baietilor de la Ratarie

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 22 January 2014 - 12:15 AM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#230 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 January 2014 - 11:45 AM

Nu uitati ca este un model de doar 1,8 m .. nu il comparati cu Carden-ul de 50 cmc

Poate fi comparat eventual cu Katana 120 de la Sebart .. eu pe ia am DigiSwitch dublu cu doua pack-uri LiPo 2S de 1600 mAh .. arhisuficiente pentruo zi de zbor .

Servouri HS 7975 HB .. deci nu neaparat metal desi am un Saito 150 - 4T pe metanol care la ralanti zduncina si vibreaza
toata sandramaua . Si la benzinare vibratiile mari sunt la turatie mica dupa care intra pe mers rotund.

Toata echiparea se poate documenta si dupa ce au utilizat altii pe model identic ( vezi forumurile din afara daca la noi nu il are nimeni ) sievident si dupa buget !

Scopul urmarit .. cat mai usor !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#231 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

  Postat 23 January 2014 - 07:26 PM

Iata ce am gasit printr-e poze HK 2013,cu yak-ul lui andu,pittsul meu si...si flypol" red extra"

Fisiere atasate


0

#232 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2014 - 07:12 PM

De ceva vreme am observat cum in timpul zborului, in general la o viteze mai mari sau mai in forta, se vedea din ce in ce mai clar cum stabilizatorul vibra.
Avand in vedere ca atat aripile cat si stabilizatorul sunt din polistiren placat cu balsa, stiam de riscul asta: prin urmare am desfacut usor o bucata din foaia de balsa cu care era placat, i-am facut 2 nervuri din placaj de 3, care sa tina ferm teaca in care intra lonjeronul si s-a rezolvat.
Fisier atasat  stab0.jpg (202.5K)
Number of downloads: 52 Fisier atasat  stab1.jpg (214.82K)
Number of downloads: 55


0

#233 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 August 2014 - 07:31 PM

A urmat zborul de proba, totul ok, toata operatiunea a adaugat doar 20 g in plus, stabilizatorul super strong; avand insa experienta asta, zic sa ma uit mai atent si la aripi.
In zbor nu se vedea nimic suspect, insa la sol, daca incercam sa le tensionez sus-jos se zarea cum ceva din interior presa in invelisul de balsa, exact in dreptul capatului lonjeronului.
Prin urmare mi-am luat inima in dinti si dupa mai multe ezitari am desfacut si aripa stanga si bine am facut pentru ca bagheta din fag care ar trebui sa sustina teaca lonjeronului si sa dea rezistenta intregii structuri era rupta.
Fisier atasat  wing0.jpg (177.76K)
Number of downloads: 48
Fisier atasat  wing1.jpg (206.7K)
Number of downloads: 53


Intentionez sa scot cat mai bine aceasta bagheta de fag de pe ambele parti ( e la fel si pe extrados si pe intrados) si o sa o inlocuiesc tot cu o bagheta de fag, dar ceva mai solida ( a vazut ceva de genul asta la Hornbach) , apoi Bison poliuretanic la greu, eventual completare cu polistiren si deasupra , pe portiunea pe care am descoperit-o, o sa plachez cu placaj de 1,5 mm in 3 straturi ( fata de balsa de 1,5mm)
Nu e tocmai cea mai eleganta solutie, dar nu am rabdarea sa ii fac nervuri sau alte nebunii.

Aceasta postare a fost editata de ANDUNG: 19 August 2014 - 07:32 PM



0

#234 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2135
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 19 August 2014 - 08:15 PM

Nu cu Fag.... cu o baghete de PIN sa aiba fibra marunta una langa alta fara noduri,
Pinul preia torsiunile si flambajul mai bine .
avioanele pe vremuri asta foloseau :pardon:
stiam

Aceasta postare a fost editata de sandu62: 19 August 2014 - 08:16 PM

0

#235 Useril este offline   bogdantocaci 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 21-March 13

Postat 19 August 2014 - 09:46 PM

Bineeeeee..... Andu,........baga tare, adevarul e ca shi eu stau un pic cu morcovul din cauza aripilor,l-a luat Ady duminica un pic in probe, si.. aripile alea. ......maaaaaaa, flambau, mama, mama
0

#236 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 August 2014 - 09:42 AM

Vezi postareabogdantocaci, la 19 August 2014 - 09:46 PM, a spus:

Bineeeeee..... Andu,........baga tare, adevarul e ca shi eu stau un pic cu morcovul din cauza aripilor,l-a luat Ady duminica un pic in probe, si.. aripile alea. ......maaaaaaa, flambau, mama, mama


Si mie mi s-a parut ca se curbau putin, stii ca am vorbit, dar zic sa nu-ti faci griji ca lonjeronul tau de la SU e de carbon din ce stiu si intra pana la jumatatea aripii...nu prea are cum sa se rupa aripa in zbor.


0

#237 Useril este offline   ANDUNG 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 493
  • Inregistrat: 11-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 August 2014 - 11:28 AM

Am terminat de reparat aripa, deocamdata nu o desfac si pe cealalta pana nu vad vreun semn de uzura, pentru ca polistirenul care e in interior e foarte greu de prelucrat, se sparge imediat in sute de "bobite"; o fi efectul "imbatranirii", al caldurii - nu stiu ce sa zic, dar era apoape ca si cum ar fi fost doar compactate intre ele acele "bobite", la cea mai mica atingere se desprindeau...

In fine, cu Bison poliuretanic + completare bucati polistiren+ bagheta fag 4mm x 10mm ( cea originala era tot fag in jur de 3x8), un pic mai lunga decat cea originala + placaj in 3 straturi de 1,5mm am rezolvat-o.

Final aripa ( cu servo montat) 721g, fata de 645g initial, deci +76g.

Trebuie sa mai vad daca e necesar sa rearanjez ceva prin interior, sa-l echilibrez.










0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro