Ajutor cu un DragonFly X10 La rotirea elicelor trepideaza tot
#1
Postat 21 December 2005 - 09:23 PM
Am un elicopter Dragon Fly X10,acela cu 2 elici una peste alta ,iar dupa 2-3 zboruri a inceput sa trepideze elicopterul.
Tin sa specif ca se ridica si poate fii manevrat.Am impresia ca la turatii se misca putin axul pe care sunt puse cele doua elicii mai ales in partea superioara.
Stie careva cauza si ce as putea face pentru a rezolva problema??
Mersi anticipat.
#6
Postat 24 December 2005 - 04:56 AM
Bagi axul aproape tot si invartesti. Vezi unde este abaterea si bati corespunzator cu ciocanul. Atentie : pui un lemn sau ciocan de cauciuc.
Si tot asa pina il scoti.
Nu este otel tare. Este special facut asa pt ca daca se rupe in aer....ala esti :rolleyes:
Bafta
#7
Postat 31 December 2005 - 04:48 PM
Eu l-am cumparat si ieri ce am patit...te rog citeste topicul "Rog ajutor, nu mi-am revenit din soc
Stapanirea unui elicopter DRAGON FLY X10" de la rubrica Aeromodele ca sa vezi ce s-a intimplat deoarece eu habar nu am sa-l conduc. Esti cumva din Bucuresti ca si eu sunt, daca da spune-mi te rog ca poate imi poti da si tu o mina de ajutor. S-a oferit si Charly pe care o sa-l sun luni dar si tu ai putea daca doresti sa-mi descrii cum merge daca tot ai acelas model, zi-mi ce plusuri are, ce minusuri are de ex.
Aceasta postare a fost editata de Dan2: 31 December 2005 - 04:50 PM
#9
Postat 01 January 2006 - 05:31 PM
Mie mi-a trebuit o luna sa-l ridic in conditii de siguranta de la sol .Indoor -ul este cel mai instabil elicopter si cel mai greu de pilotat . Eu am inceput cu el in urma cu sapte ani si acum am un RAPTOR 50 /3Dcu motor termic dar am su unul electric total diferit fata de "jucaria " care o aveti voi .Este un SCHEIZTER 300 C destul de mare si reusesc cu el sa fac HOVERING far cu Dragon FLY nu am reusit sa fac niciodata acest lucru !!Este foarte instabil sa stiti - este o jucarie -
Imagini atasate
#11
Postat 01 January 2006 - 05:43 PM
De aceea va sfatuiesc cu caldura sa incepeti cu simulatorul de zbor si pe urma sa treceti la STICKUL adevarat .Elic Radioc. Este cea mai instabila masina de zbor inventata de om .Pentru a o putea guida tu nu faci decat sa-i corectez imperfectiunile de zbor prin intermediul servo-urilor.Elic.este o masina de zbor care trebuie sa-si invinga forta de greutate ca sa pluteasca in aer ,si sa nu uitam de multele forte fizice si efectele turbionice care iau nastere in timpul decolarii !!
#12
Postat 01 January 2006 - 10:01 PM
Cateodata si eu am acel simpatic accent, oare ne aduce aminte ca romana este o limba latina? Oricum, mai bine decat k, shi, tz, etc.!
Cand mai vii prin tara, ar fi bine daca prinzi RR.
Saluti,
Costel
P.S. - daca cineva considera ca am lezat sau jignit pe cineva, faceti-ma atent! Nu a fost deloc intentia mea, ci simpatia pentru colegul nostru, care totusi a sarit sa raspunda si unor intrebari puerile. Cred totusi ca e cam off- topic, si moderatorii pot sterge mesajul justificat.
P.P.S. - @marius10. Avem un topic deschis la aero despre "Siguranta". Te-as ruga daca ne poti descrie cum e in Roma, eu am vazut cum e doar in Bologna, Verona si Firenze. Roma totusi este cea care da tonul...
Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 02 January 2006 - 12:47 AM
#13
Postat 01 January 2006 - 10:57 PM
Sunt de acord cu ce a zis Marius10 legat de elicopterele dragonfly si asemanatoare cu ele (cu pas fix la rotor principal ). Sunt cele mai instabile si greu de pilotat si culmea ironiei tocmai astea cad pe mana incepatorilor. Cine nu crede , sa instaleze aerofly profesional si are acolo un picolo care face parte din aceeasi categorie. E un simulator realist si este foarte evidenta diferenta fata de alte modele. Sincer sa fiu , nu stiu la ce le mai fabrica , pentru ca un incepator nu le va pilota niciodata iar unu avansat (chiar si la simulatoare) nu va avea chef sa piloteze niciodata (in sensul ca nu o sa-si cumpere asa ceva ) .... Pilotatu' elicopterelor ieftine este un stres iar zborul lor nu este frumos deloc , nu seamana cu un zbor de elicopter ci mai mult cu balansul unui vapor pe timp de furtuna !!!
Aceasta postare a fost editata de Sir_Vaska: 01 January 2006 - 11:03 PM
#14
Postat 01 January 2006 - 11:54 PM
POATE UN TOPIC LEGAT de ELICOPTERE PENTRU INCEPATORI ar fi super! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Stima
#15
Postat 02 January 2006 - 08:45 AM
Sir_Vaska, la 1 Jan 2006, 22:57, a spus:
Nu sa poate spune mai bine ! Mai ales asta cu "vapor pe timp de furtuna" imi ace sa rid.
Vreau sa adaug ca astea sint facute drept numai pentru a tepui cumparatori care habar nu au despre ce cumpere. Successul lor pe piata este bazat numai pe cifra de vinzari catre clienti nepriceputi si majoritate stau pe raft pentru ca nu sa poate zbura decent, mai ales de un incepator. Aparatele astea sint asa de instabil si mechanic ca trbeuie reglat de la A la Z dupa fiecare aterizare. Realitate este ca un incepator va ajunge candva , daca mai are chef si bani, sa cumpere ceva adevarat.
Nu exista nici und singur modelisti avansat, care o are asa ceva si sa lauda ca zboare fain. Mai stiu ceva cuvinte ma expressive, dar va puteti probabil imagina.
Vorbesc de practica, am 3 helicoptere cu motor termic, am avut doue electrice si acum im fac inca alt electric. Alte doue stau pe lista de asteptare pana am fonduri.
#16
Postat 02 January 2006 - 08:50 AM
Dragut, la 1 Jan 2006, 23:54, a spus:
POATE UN TOPIC LEGAT de ELICOPTERE PENTRU INCEPATORI ar fi super! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Stima
Poate o categorie pentru elicoptere cu subcategorie diferite:
Elicoptere cu motor termic
Elicoptere cu motor electric
Elicopter cu pas fix si construiere propriu (jucarii) cu un text explicativ deasupra, care clar spune ce au zis si alti piloti de elicoptere care sa pricep.
#17
Postat 02 January 2006 - 09:06 AM
a-si zice unul electric SI STABIL, sa nu avem pe cine da vina daca se opreste motorul!
Nu cu rotor dublu.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif , care sa poata fi folosit atit de incepatori dar si de avansati, adicatelea daca l-am cumparat sa il putem folosi si cind am inceput sa mai invatam .....]
NU DISCUTAM DE COSTURI ci numai de tehnica....
MODELE IN ORDINEA stabilitatii si performantelor ?
zic eu ca ar fi de un real ajutor.... :D
#18
Postat 02 January 2006 - 04:01 PM
Am avut si eu aceeleasi probleme cu simulatoarele la inceput. FMS e un simulator cat de cat bun pentru elicoptere dar la capitolul grafica sta foarte prost, cum se indeparteaza putin elicopterul abia daca mai vezi in ce pozitie se afla...
Pentru cei pasionati de avioane le recomand un simulator foarte bun : http://realitycraft.com/ . Pentru cei care eu nevoie de o licenta contactati-ma pe yahoo msg: andrei_b21 .
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
#19
Postat 03 January 2006 - 12:07 AM
Prieteni ca si inainte !!
Vreau sa va spun ca aici la Roma sunt niste reguli destul de stricte la campurile de zbor in special pentru ELI .Toti sunt asigurati prin politele specifice de asig. pentru ca s-au intamplat multe accidente .Personal cand am cumparat SCHWEIZERUL am fost obligat sa ma asigur si am platit in plus vreo 65 de euro pentru an de asigurare !!
Este o chestie destul de civilizata pot sa spun si vad ca acum ne vor obliga sa ne asiguram si masinile cu motor termic asa ca.....va fi durere !!
Eu am avut o experienta negative cu Big Monsterul meu ,cand a iesit din parcarea unde ma jucam ,cu acceleratia blocata la maximum si a intrat pe drum printre masini care au franat creand un tamponament . Am fost dus pe la Politie ,si amendat in consecinta .Monsterul meu SAVAGE a trebuit sa-l arunc pentru ca mi l-au calacat masinile ,nu mai era bun de nimic !!
Deci domnii MEI nu se poate fara reguli clare !!
Cu atat pentru Elicoptere !! Nu e de glumit !
Cu stima Marius !!
#20
Postat 03 January 2006 - 12:24 AM
NU pun in dubiu valoarea celor de la noi care au eli.Si stii de ce ?
Am sa-ti spun !
Pentru ca sunt romani ! Din Romania !
Si vreau sa-ti spun mai ca eu cand m-am lipit pe langa cei de aici care sunt batrani in domeniu intreband una si alta m-au intrebat si ei la randul lor ca eu de unde sunt pentru ca nu pun intrebari ridicole !!
Le-am raspuns cu mandrie ca sunt roman si ca nu cred ca ar fi o diferenta intre noi ci ca e doar o chestiune de timp !!!Au ras si totusi pana la urma m-au adoptat in cercul lor .
Asa cum am mai spus e doar o chestiune de timp si binenteles de starea materilala a unui popor pentru ca eu repet mereu ca Romania este un popor de mare talente tehnice si cu multe resurse intelectuale ,din pacate nu am avut norocul Istoriei de partea noastra si toti ne-au luat-o inainte . Dar suntem noi in picioare si de aceea trebiue sa ne luptam pentru numele nostru !!
Stii ce am scris pe motoscaful meu cu care am participat la concursuri aici in strainatate cu toate obstacolele pe care le-am avut pentru ca sunt strain ?
Imagini atasate
#22
Postat 03 January 2006 - 08:17 AM
marius10, la 3 Jan 2006, 01:38, a spus:
puteai sa scrii ce doresti pe barca ,oricum erai binevenit aici!!
un singur lucru ne uneste pe forum si anume pasiunea.nu conteaza nici locatia ,nici nationalitatea si nici ce scriem pe modele.
oricum,
Bine ai venit!
#23
Postat 11 January 2006 - 12:34 AM
Reguli trebuie sa existe DAR mai ales spatii amenajate special ptr modelistii indoor si outdoor, de ex nu e normal sa caut sali de sport ca sa zbor cu un heli de 50 cm ! Nu e normal sa ma duc pe un camp aiurea neamenajat, sunt deacord sa se faca asa ceva contra cost sigur, un abonament anual ptr buzunarele noaste si aia este tot ! Cine are heli si avioane termice serioase sta afara, cine are heli mici electrice sau masinute sta in indoor, toti sunt multumiti in sensul acesta, sigur..frecvente diferite ptr toti ca sa se joaca toti in acelas timp.
In legatura cu heli mici, DragonFlyX10 est ffff usor de condus (sigur nu e 100 % manevrabil ci doar 80 %, dar stabilitate 95 %), sta in hover brici, eu care nu am experienta deloc nici pe simulator, nici real, am reusit sa conduc ala fara probleme, un termic NU as fi reusit sa-l tin in hover la experienta mea zero.
YAK 52, ai dreptate ptr cine doreste heli mari, termice ptr camp, acolo poate sa investeasca banii cine are si doreste, dar un pasionat de indoor si de heli max 55 cm ca mine ce face ? Astia ca mine nu au decit sa se limiteze la ce este pe piata la acest gabarit si sa cumpere ca atare heli de 300 Euro in medie ptr ca alta sansa NU au. Sa zicem ca exista heli de 300 Euro cu pitch variabil care sunt 99 % manevrabile dar f greu de condus deci acelea nu-s ptr incepatori. Deci asta se duce inainte perfect, inapoi perfect dar ca sa-l tii in hover muncesti de 3 ori mai mult ca la DragonFlyX10. Dragonul cind dai inainte o ia doar ca trebuie sa ajustezi stinga-dreapta intre timp si sa compensezi turatie. Sa aiba legatura ca are 2 elici principale Dragonul ? Asta sa-i dea stabilitate ?!
Aceasta postare a fost editata de Dan2: 11 January 2006 - 12:35 AM
#25
Postat 12 January 2006 - 12:21 AM
#27
Postat 12 January 2006 - 08:27 AM
#28
Postat 12 January 2006 - 02:35 PM
Vlad1
Vreau sa-ti spun ca au aparut baterii nucelare, arata una exact ca o celula de R6 si tine 12 ani :D))))))))))))))))))). Am citit intr-o revista la Charly acasa. Ca nu vor aparea pe piata ptr cei de rind e alta smecherie, dar iata ca exista o rezolvare :D.
Mi se pare logic din moment ce o bucata de citeva grame de uraniu imbogatit da energie cit...vagoane de baterii clasice.
Concluzie ? Ghici cine va avea la heli asa acumulatori ?! Iti las timp de gindire ca cineva va avea asa ceva.
#29
Postat 12 January 2006 - 06:16 PM
In aviatie zeul se numeste greutate. Conteaza fiecare gram in plus.
Si ai nevoie si de alt charger.....
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 12 January 2006 - 06:18 PM
#30
Postat 12 January 2006 - 09:26 PM