Modelism - RHC Forum: ax rotor principal pt. 4 pale - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

ax rotor principal pt. 4 pale Trex 450

#1 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 14 December 2008 - 08:14 PM

Seara buna domnilor , intrebare ,?, a mai incercat cineva dintre dvs. inlocuirea rotorului clasic (cap rotor pt. 2 pale si flybarr) cu un cap rotor pt. 4 pale ,daca da care sunt recomandarile , eu intentionez sa incerc asta pe un Trex 450 xl cu pale de 325 si electronica clasica: GY 401 +FS 61 bb digital pe coada si 3xFS 61 bb tot digital pe platou. Multumesc

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PC140026__Medium_.JPG

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#2 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 15 December 2008 - 08:26 PM

Pentru cei care cauta:

http://www.flyhelirus.com/servlet/the-Ligh...Heli/Categories

Sporuri!
West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#3 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1479
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 15 December 2008 - 09:07 PM

Mi se pare mai simplu headul acesta pentru 4 pale decat cel pentru 2+flybar.Doar ca nu imi dau seama cum preia acest head atributul flybarului?Sincer ma tenteaza si pe mine asa ceva.
0

#4 Useril este offline   scimitar 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 293
  • Inregistrat: 04-July 08

Postat 15 December 2008 - 11:09 PM

Citeaza

.Doar ca nu imi dau seama cum preia acest head atributul flybarului

deci nu sunt singurul nebun.
-solutie: - 2 giroscoape in plus (asta daca nu e ccpm...)
- din maestria pilotului
-vazusem un 'gyro' care se ocupa nu numai de coada intr-un filmuletz pe youtube...
-sau cine stie. la cat de mari sunt palele poate ... poate... mai ales avand in vedere ca sunt si mai multe
acuma, daca tot mi-am facut curaj sa postez , mai adaug:

- efortul in servo-uri va creste.
- efortul in motor va creste
- mai multe pale, mai multa frecare cu aerul => mai multa forta din partea cozi pentru a compensa momentul.

acum daca sunt mai multe pale banuesc ca ai mai multa forta portata la un anumit pitch.

-chiar nu vreau sa stiu ce se intampla la crash...
0

#5 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 16 December 2008 - 12:11 AM

Citeaza

-chiar nu vreau sa stiu ce se intampla la crash...


Pai ce se poate intampla? Se rupe tot... Atata ca in loc de 2 pale se rup 3-4-5...

Din cate am vazut pe alte forumuri, se pare ca elicea de 4 cam preia functia flybarului, insa devine mai instabil, pitchul trebuie redus, si in general baietii pun pitch negativ minimal, de asmenea scad turatia la motor dat fiind ca (,) creste portanta (1800 RPM, ceva de genul).
Ce am vazut este ca palele trebuie sa fie cat mai grele, cele de lemn ies din discutie. Cele de carbon sunt cele mai recomandate dat fiind ca sunt cam la fel si nu dezechilibreaza rotorul. Recomandat ar fi sa fie din acelasi lot. De asemenea se scrie ca trebuie incarcat un pic ca sa fie un pic greu de nas (unii zic ca ar fi esential).

Sporur!

Aceasta postare a fost editata de docmarius: 16 December 2008 - 12:14 AM

West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#6 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 16 December 2008 - 12:40 AM

Vezi postareadocmarius, la Dec 16 2008, 12:11 AM, a spus:

Pai ce se poate intampla? Se rupe tot... Atata ca in loc de 2 pale se rup 3-4-5...

Din cate am vazut pe alte forumuri, se pare ca elicea de 4 cam preia functia flybarului, insa devine mai instabil, pitchul trebuie redus, si in general baietii pun pitch negativ minimal, de asmenea scad turatia la motor dat fiind ca (,) creste portanta (1800 RPM, ceva de genul).
Ce am vazut este ca palele trebuie sa fie cat mai grele, cele de lemn ies din discutie. Cele de carbon sunt cele mai recomandate dat fiind ca sunt cam la fel si nu dezechilibreaza rotorul. Recomandat ar fi sa fie din acelasi lot. De asemenea se scrie ca trebuie incarcat un pic ca sa fie un pic greu de nas (unii zic ca ar fi esential).

Sporur!


Elicea cu 4 pale nu are flybar deci nici functia respectiva.Flybarul este un dispozitiv care micsoreaza efortul servo si prin efectul giroscopic stabilizeaza rotorul.In alta ordine de idei obtii un heli care va arata bine,cu putere de ridicare mare,dar extrem de instabil,nervos,cu vibratii mari(este destul de greu sa gasesti 2 pale echilibrate,dar 4)si care va creea o gramada de probleme.

oricum spor la treaba
0

#7 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 16 December 2008 - 01:24 AM

Trupa, nu ma intelegeti gresit...

Am citat doar ce am citit pe la altii. Si pentru ca am considerat topicul interesant.

@takeoff: merci de precizari, oricum esti mai in tema.
Ce nu zic aia pe forum este daca folosesc electronica aditionala, dat fiind ca exista stabilizatoare pentru heli fara flybar (nu stiu exact cum le zice, dar am vazut asa ceva pe un heli, dar am inteles te cam scarpina la buzunar, in schimb simplifica enorm mecanica).

Personal ma stradui sa hoveresc cat de cat, asa ca momentan nici prin gand nu-mi trece sa ma apuc de asemenea exchibitii (cel putin nu in prima jumatate a lui 2009, dupa aia mai vedem :))

Aceasta postare a fost editata de docmarius: 16 December 2008 - 01:26 AM

West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#8 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2740
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 16 December 2008 - 07:16 PM

Seara buna , sincer sa fiu ,inainte de a deschide topicul am incercat head-ul cu 4 pale fara alta electronica suplimentara ,.,deci datele de intrare: Trex 450 xl pale din balsa de 325 de la acela-si producator dar NEECHILIBRATE , gy-401 cu fs61 bb digital , iar pe platou la fel , cum a specificat si docmarius am redus pitch-ul dar nu l-am dus la minus
Ce a rezultat : zbor fara vibratii , fiind 4 pale distributia saq facut in 4 puncte in loc de 2 si intradevar a rezultat un zbor super linistit din punctul de vedere a vibratiilor , destul de instabil si cred ca din cauza ca a fost foarte greu sa reglez acela-si unghi pt. toate cele 4 pale , flybarrul a fost inlocuit de alunecarea platoului in toate directiile , marea problema a aparut dupa vreo 3 minute cand gyro de coada sa decis sa nu mai lucreze si fiind singura data cand in timpul testelor nu am folosit trenul suplimentar va imaginati ce sa intamplat.
Oricum am de gand sa folosesc un stabilizator electronic pt. platou si anume GU 365 , din ce am citit inlocuieste si gyro de coada "The GU-365 come with 3 gyro elements, it means that customers do not have to buy a extra tail gyro for the heading hold tail control, and it is also compatible for the auxiliary tail gyro such as Futaba gy-611 for those top pilots. please refer to the instruction manual for the wiring."

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: gauiGU_365_B.jpg

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro