Modelism - RHC Forum: Incepator rau de tot, HELP!!! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Incepator rau de tot, HELP!!! Resurse pt un incepator

#1 Useril este offline   Constantin Nita 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 09-December 08

Postat 09 December 2008 - 08:40 AM

Salve modelistilor,

Sunt incepator, lucrez la prima macheta si deja imi dau seama ca am mutilat-o binishor :ph34r:)

Asi ruga pe cei mai avansati sa posteze in acest topic link-uri catre resurse electronice (in romana sau engleza) care ar ajuta pe incepatori. Stiu ca se pot gasi informatii pe forumuri (si voi cauta si eu) dar de obicei forumurile sunt mai amalgamate, cauti o gramada pana dai de ceea ce ai nevoie. Ceea ce cred ca ne-ar ajuta mai mult ar fi articole, carti, tutoriale, propriile voastre sfaturi.

Am observat ca se pot gasi materiale la magazine online deci aceasta nu at fi o problema.
Ceea ce cred ca este mai dificil pt un incepator este sa-si insuseasca tehnicile necesare pt a scoate o macheta frumoasa. Daca ati putea da o mana de ajutor in acest sens ....

Eu voi posta aici cateva intrebari de-ale mele si resursele pe care le-am gasit ...

Numai bine,
Constantin
0

#2 Useril este offline   Constantin Nita 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 09-December 08

Postat 09 December 2008 - 08:54 AM

Acestea sunt siturile pt shopping online pe care le-am gasit

Revell
http://www.machete.ro/
http://%^&*&$#%^&/
http://^&*(*&%$%^&%#...(*&%$%^&%#$.ro/

Aceasta postare a fost editata de Constantin Nita: 09 December 2008 - 09:01 AM

0

#3 Useril este offline   Constantin Nita 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 09-December 08

Postat 09 December 2008 - 09:07 AM

Si acum ceva intrebari,