Modelism - RHC Forum: constructie Kit Smith Miniplane SIG - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

constructie Kit Smith Miniplane SIG constructie KIT

#121 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 August 2009 - 11:54 PM

Felicitari. Ma bucur mult. Cred ca am merita o dare de seama mai detailata.
PS. CG era ca in plan?

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 25 August 2009 - 11:55 PM

0

#122 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 August 2009 - 12:03 AM

mai trebuie adaugata greutate in bot
0

#123 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 August 2009 - 01:01 PM

In acest caz felicitari si pilotului. Normal ca era crispat zburand pentru prima data un model greu de coada.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#124 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 26 August 2009 - 02:46 PM

Centrul de greutate era cam la aproape 2 cm in spate.....cand i-am taiat motorul si-a revenit la normal......vine ca un fulg la aterizare........viteza foarte redusa.......chiar m-a uimit fiind destul de greu....cam 2,8kg.......in rest ce sa spun.....e lucrat impecabil......dar cred ca iesea mai usor daca il invelea cu monokot......si ar mai fi o buba.....motorul e pe zero......

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 26 August 2009 - 02:48 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#125 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 August 2009 - 02:51 PM

Vezi postareazgr_44, la Aug 26 2009, 03:46 PM, a spus:

Centrul de greutate era cam la aproape 2 cm in spate.....cand i-am taiat motorul si-a revenit la normal......vine ca un fulg la aterizare........viteza foarte redusa.......chiar m-a uimit fiind destul de greu....cam 2,8kg.......in rest ce sa spun.....e lucrat impecabil......dar cred ca iesea mai usor daca il invelea cu monokot......si ar mai fi o buba.....motorul e pe zero......

iertati-ma ca imi dau si eu cu parerea la asa o bijuterie, dar daca motorul e pe 0, nu iti da senzatia de "usor de bot"? stiu ca la biplane centrajul e mai greu de stabilit (am patit-o sieu cu al meu Pitts), iar faptul ca atunci cand tai motorul isi revine, ar fi argumentul ca un unghi in jos ar reduce problema....si fireste si lateral.
Felicitari inca odata pentru lucratura!
0

#126 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 26 August 2009 - 04:18 PM

Vezi postareaBogdanStancu, la Aug 26 2009, 03:51 PM, a spus:

iertati-ma ca imi dau si eu cu parerea la asa o bijuterie, dar daca motorul e pe 0, nu iti da senzatia de "usor de bot"? stiu ca la biplane centrajul e mai greu de stabilit (am patit-o sieu cu al meu Pitts), iar faptul ca atunci cand tai motorul isi revine, ar fi argumentul ca un unghi in jos ar reduce problema....si fireste si lateral.
Felicitari inca odata pentru lucratura!

foarte posibil sa ai dreptate......vedem la urmatorul zbor....ca o sa ii dau unghi la motor si eventula o sa-l mai ingreunez putin de bot ca nu strica ceva stabilitate in plus....
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#127 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 August 2009 - 03:14 AM

Va rog sa-mi scuzati insistenta. CG era sau nu ca in plan?
0

#128 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 August 2009 - 06:25 PM

Vezi postareadan_mitea, la Aug 27 2009, 04:14 AM, a spus:

Va rog sa-mi scuzati insistenta. CG era sau nu ca in plan?

Vezi postareazgr_44, la Aug 26 2009, 03:46 PM, a spus:

Centrul de greutate era cam la aproape 2 cm in spate.

Eu cred ca daca zgr a constatat asta, inseamna ca nu era ca in plan. Asa rezulta logic. Nu te supara ca mai intarziem si noi cu raspunsurile, la noi e o caldura....molesitoare :)
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#129 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 August 2009 - 06:31 PM

In cazul asta as sugera sa-l punem ca in plan (preferabil mutand bateria....etc) si abia apoi sa umblam la motor. Zic si eu.
0

#130 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 August 2009 - 08:53 PM

Bateria este "lipita" de panoul de foc.
Este clar, voi adauga ceva greutate in bot, desigur totul impreuna cu zgr44.
Daca considera ca trebuie sa i dam si unghi la motor, este ok.
Ma las pe mana lui ca este SUPER PROF.
Sambata plec in concediu, si ma intorc pe 13 septembrie, asa ca pana atunci iau o mica pauza
0

#131 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 October 2009 - 09:15 PM

CRASH!!
Acum trec la reparat
http://www.youtube.c...h?v=16znd3unfK0
0

#132 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 08 October 2009 - 10:27 PM

sa oprit motorul in aer?
Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#133 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 October 2009 - 11:05 PM

nu
0

#134 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 775
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2009 - 11:15 AM

Radarul de pe Chitila ?

Ca a luat-o in bot fix ca al meu ...sarmanul Ultimate

Shit happens - spor la lemnaraie
0

#135 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2009 - 04:16 PM

Nu, nici vorba.
S-a speriat cand a luat-o in sus, dupa care a lasat motorul la relanti pana a cazut :)
0

#136 Useril este offline   adrian82 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:eletronica-aeromodelism-masini

Postat 09 October 2009 - 07:05 PM

nu sta motorul la relantii cel putin la 2200 de ture , in fine il refaci tu bafta !
0

#137 Useril este offline   Leonardadrian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 05-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 October 2009 - 09:45 PM

multumesc!
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro