Modelism - RHC Forum: Traxxas Slash - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35

Traxxas Slash Poze, video si detalii despre Traxxas Slash Evaluare topic: -----

#991 Useril este offline   Agr350r 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 22-September 14
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 January 2016 - 08:15 AM

Hmmm, arata foarte bine, bravo Radu :)
0

#992 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 11 February 2016 - 10:58 PM

Motorizare pt. Slash 2WD LCG

Castle SV3 pus pe suportul de la RPM.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 12654288_962137517202352_82326712248720153_n.jpg
  • Imagine atasata: 12662536_962137660535671_2502151004755589511_n.jpg
  • Imagine atasata: 12669442_962137843868986_5150913097069018665_n.jpg
  • Imagine atasata: 12715602_961887883893982_4571003425275318539_n.jpg
  • Imagine atasata: 12193838_915797948502976_621786399844977329_n.jpg

Aceasta postare a fost editata de djandrey: 11 February 2016 - 10:58 PM

ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#993 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 11 February 2016 - 11:38 PM

Poate din Romania am testat si incercat cele mai multe upgrade-uri. Avand deja sasiul lcg si amrtizoare bune, puteai merge spre o transmisie FLM sau RPM si un diferential sealed sau o transmisie proline HD, dar acolo ai de pus alt bumper, cred. Ambele variante sunt bune. Oricum, daca pe viitor vrei o transmisie ceva mai performanta, iti recomand cea mai eficienta si de buget combinatie.
-transmisie RPM
-spur Associated cu shaft STRC
-idler RR
-diferential HR

Este durabila si tunable. Mai ai varianta cu diferential FLM si transmisia tot asa, dar o ingreunezi inutil.
Spor in continuare

Custom CNC parts GNS Racing
0

#994 Useril este offline   djandrey 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 600
  • Inregistrat: 15-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Sacele , Brasov
  • Interests:Automodelism , Aeromodelism , IT

Postat 12 February 2016 - 02:51 PM

Mersi de sfaturi :)

In viitor ma iau o carcasa de transmisie RPM si cam acolo ramane proiectul.
Pro line e misto dar prea scumpa pt. mine si strica schema de culori :))

Aceasta postare a fost editata de djandrey: 12 February 2016 - 02:54 PM

ON-AIR
TX : Spektrum DX9
ParkZone VisionAire - Electric
F3P Mustang 3D - Electric
Multiplex Twister EDF - Electric

OFF-ROAD
Traxxas TRX4 4WD - Electric
0

#995 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 14 February 2016 - 06:15 PM

Si am intrat si eu printer fericitii posesori de Slash 4WD brushless Fox edition , cu OBA, TSM si radio Link cu bluetoth :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: slash.jpg
  • Imagine atasata: slash1.jpg
  • Imagine atasata: slash2.jpg

Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

#996 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 15 February 2016 - 02:49 PM

Al meu pare un pic cam jos, sa ii ridic oare garda la sol puanand distantiere la amortizoare sau sa ii schimb arcurile?
Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

#997 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 15 February 2016 - 03:10 PM

Vezi postarealemeu, la 15 February 2016 - 02:49 PM, a spus:

Al meu pare un pic cam jos, sa ii ridic oare garda la sol puanand distantiere la amortizoare sau sa ii schimb arcurile?

Prima data se regleaza inaltimea punand distantierele la telescoape. Nu ridica prea mult garda la sol. De obicei masina gata echipata de drum, cu baterie si caroserie puse pe ea, trebuie sa stea cu bratele paralele cu solul, sau doar usor ridicate peste acest nivel. Daca ridici prea mult garda la sol, vei avea balansuri prea mari ale masinii si va devenii instabila in viraje. Modelul pe care l-ai cumparat este cel cu sasiul LCG sau HCG?

Aceasta postare a fost editata de Octavian_B: 15 February 2016 - 03:12 PM

Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#998 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 15 February 2016 - 04:45 PM

Este modelul cu LCG. Stateau bratele un pic mai jos decat paralel. I-am pus distantierele care au insotit masinuta si acum este mai ridicata. Si asa la sarituri cred ca vor da bine rotile in caroserie. Ma gandesc sa caut o husa dusty motors eventual mud guards.
Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

#999 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 15 February 2016 - 08:17 PM

Depinzand de inaltimea salturilor, iti recomand ca prinderea telescoapelor pe brat sa fie la a doua gaura de la interior la exterior si uleiul sa fie undeva pe la 40WT minim. Poti sa prinzi telescoapele si la prima gaura, in cazul sariturilor mai mari, pentru o cursa mai ampla a bratelor, dar uleiul trebuie sa fie undeva pe la 50-60WT. Eu pe Slash-urile mele am cover-ele de la DustyMotors, care sunt excelente. Imi ofera suficienta protectie si pe zapada, pietris, nisip, praf, noroi si chiar pe ploaie face fata bine. Iar electronica este racita suficient de bine. Eu pe asta as merge. Si da, este un material foarte rezistent!
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#1000 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 23 February 2016 - 10:02 PM

Salutare din nou. Aseara am iesit prima data cu automodelul si vreau sa spun ca sistemul TSM face toti banii. Se controleaza foarte bine masina cu el si la viteze mari. Per total m-a surprins placut modelul desi cand lam cumparat eram cam sceptic :drinks:
Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

#1001 Useril este offline   tavyc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 02 March 2016 - 07:24 PM

Salutare!

Am reusit in sfarsit sa aduc la viata roller-ul Slash luat prin Decembrie.

Slash 2wd LCG, echipat cu: kit Pro-Trac, ESC Castle Sidewinder SCT + motor 3800kv, servo Savox SW-1210SG, performance bellcrank, Big Bore shocks, Trencher X SC, body mounts.
Urmeaza: diff HR, idler RR, RPM trans case, MIP CVDs, T-Bone bumpers, Dusty Motors cover.

Am iesit cu el la prima tura: super fun :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20160302_185057_582.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20160302_185433_190.jpg

1/10 Offroad: Associated B6, SC5M :: Axial Yeti, Wraith, SCX10-II :: Traxxas Slash, Slash 4x4 :: Tamiya XV-01, CC-01 :: Basher RZ-4
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
0

#1002 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 02 March 2016 - 07:57 PM

De ce vrei planetare MIP?
Diferentialul HR nu merge in transmisia RPM, merge doar in cea stoc.
Nu merge fara modificari :D

Aceasta postare a fost editata de radu94: 02 March 2016 - 07:59 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#1003 Useril este offline   tavyc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 02 March 2016 - 08:37 PM

Vezi postarearadu94, la 02 March 2016 - 07:57 PM, a spus:

De ce vrei planetare MIP?
Diferentialul HR nu merge in transmisia RPM, merge doar in cea stoc.
Nu merge fara modificari :D


M-am gandit ca planetarele de plastic nu vor rezista mult daca trec pe 3S... sau as putea ramane pe 2S, ma mai gandesc :)

De ce nu ar merge diff-ul de la HR in transmisia RPM? Din cate stiu este exact aceeasi dimensiune exterioara cu diff-ul stock.
Am gasit pe forumuri useri care spun ca merge bine combo-ul diff HR + RPM gearbox (pe Rustler, aceeasi transmisie ca Slash).
1/10 Offroad: Associated B6, SC5M :: Axial Yeti, Wraith, SCX10-II :: Traxxas Slash, Slash 4x4 :: Tamiya XV-01, CC-01 :: Basher RZ-4
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
0

#1004 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 02 March 2016 - 10:20 PM

Vezi postareatavyc, la 02 March 2016 - 07:24 PM, a spus:

Salutare!

Am reusit in sfarsit sa aduc la viata roller-ul Slash luat prin Decembrie.

Slash 2wd LCG, echipat cu: kit Pro-Trac, ESC Castle Sidewinder SCT + motor 3800kv, servo Savox SW-1210SG, performance bellcrank, Big Bore shocks, Trencher X SC, body mounts.
Urmeaza: diff HR, idler RR, RPM trans case, MIP CVDs, T-Bone bumpers, Dusty Motors cover.

Am iesit cu el la prima tura: super fun :D

Salutare!
Vrei sa spui ca de cand l-ai luat in decembrie, nu ai iesit decat de curand cu el? Adica ai iesit prima oara cu el dupa ce l-ai upgradat si deloc cu piesele stock?
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#1005 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 02 March 2016 - 10:21 PM

Lumea le foloseste pentru ca nu le pasa rulmenti si/sau ii schimba foarte des. Latimea diferentialului HR este cu cateva zecimi mai mare decat a diferentialului stoc, iar transmisia RPM e facuta sa elimine jocul diferentialului incat si cel stoc apasa pe rulmenti putin mai mult decat e cazul fiind vorba de rulmenti radiali. Ai mai multe variante pentru a mari durata de viata a rulmentilor si mai mult decat asta a diminua muuult din frecarea inutila cauzata de presarea lor spre exterior:
1. Pilesti din latimea lui, pe fiecare parte
2. Faci mai adanci gaurile din transmisie, e cam greu
3. Torni silicon bicomponent in loc de oringurile din diferential + subtierea fina a outdrive-uile diferentialului

Repet, se poate folosi si fara astea, insa vei diminua eficienta transmisiei, vei creste temperatura si risti sa spargi rulmenti destul de des.

Ma refeream ca de ce vrei MIP si nu alta firma.

LE: De unde stiai ca are aceiasi dimensiune cu cel stock?

Aceasta postare a fost editata de radu94: 02 March 2016 - 10:22 PM


Custom CNC parts GNS Racing
0

#1006 Useril este offline   tavyc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 02 March 2016 - 11:37 PM

Vezi postareaOctavian_B, la 02 March 2016 - 10:20 PM, a spus:

Salutare!
Vrei sa spui ca de cand l-ai luat in decembrie, nu ai iesit decat de curand cu el? Adica ai iesit prima oara cu el dupa ce l-ai upgradat si deloc cu piesele stock?


Da. Din pacate am avut foarte putin timp pentru modelism in ultima vreme, am luat motor si servo pentru el, au stat in cutii cam 2 luni.
Am vrut sa-i iau un set de jante cu offset standard pe fata si sa-l rulez in setup-ul stock dar am zis ca nu are rost daca tot vreau ProTrac,
nu am mai avut rabdare si am pus direct kit-ul ProTrac pe el, care include jantele cu offset-ul corect.
Sunt foarte foarte multumit de Slash in configuratia actuala, e foarte stabil in viraje, iar anvelopele sunt excelente pe pamant/iarba/asfalt. M-am chinuit sa-i fac un traction roll :)


Vezi postarearadu94, la 02 March 2016 - 10:21 PM, a spus:

Lumea le foloseste pentru ca nu le pasa rulmenti si/sau ii schimba foarte des. Latimea diferentialului HR este cu cateva zecimi mai mare decat a diferentialului stoc, iar transmisia RPM e facuta sa elimine jocul diferentialului incat si cel stoc apasa pe rulmenti putin mai mult decat e cazul fiind vorba de rulmenti radiali. Ai mai multe variante pentru a mari durata de viata a rulmentilor si mai mult decat asta a diminua muuult din frecarea inutila cauzata de presarea lor spre exterior:
1. Pilesti din latimea lui, pe fiecare parte
2. Faci mai adanci gaurile din transmisie, e cam greu
3. Torni silicon bicomponent in loc de oringurile din diferential + subtierea fina a outdrive-uile diferentialului

Repet, se poate folosi si fara astea, insa vei diminua eficienta transmisiei, vei creste temperatura si risti sa spargi rulmenti destul de des.

Ma refeream ca de ce vrei MIP si nu alta firma.

LE: De unde stiai ca are aceiasi dimensiune cu cel stock?


Mersi mult de informatii!! Voi mai amana upgrade-ul pana gasesc o combinatie bomb-proof pentru transmisie.
Transmisia de aluminiu de la HR banuiesc ca e OK in combinatie cu diff-ul lor?
Despre dimensiunile diff-ului am citit pe forumul Traxxas, nu mai gasesc acuma link-ul. Unu' sustinea ca a masurat cu sublerul si au aceeasi dimensiune.

Am ales MIP pentru ca am cardanele lor pe 3 automodele si sunt foarte multumit de ele. (Wraith-ul meu are un cuplu enorm in prima viteza si inca nu au cedat cardanele MIP; ma astept sa spulbere rulmentii inainte sa cedeze cardanul)
Inca nu m-am lamurit exact care model de MIP se potriveste cu ProTrac, probabil cel de Rustler. Mai caut.
1/10 Offroad: Associated B6, SC5M :: Axial Yeti, Wraith, SCX10-II :: Traxxas Slash, Slash 4x4 :: Tamiya XV-01, CC-01 :: Basher RZ-4
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
0

#1007 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 03 March 2016 - 05:37 PM

Eu am mers pe Tekno cu Traxxas, o combinatie intre ele si sunt multumit. Exista tekno cumpatibile cu Protrac, dar trebuie luate dogbone-urile. Ar mai fi Proline HD, dar din ce stiu trebuie alte fuzete:(.
E drept, doar MIP-ul vine direct pentru protrac(Rustler).
Oricum, cea mai buna combinatie este intradevar transmisia RPM cu diferential HR, fiind ieftin fata de FLM, insa e nevoie de o mica modificare.
Diferentialul stoc este din plastic si mai cedeaza in timp si atunci nu e o problema pentru rulmenti.
Eu am folosit varianta 3-a.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#1008 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 09 March 2016 - 09:51 PM

SAlutare! A incercat cineva planetare de otel de la GPM? Le-am gasit la un pret rezonabil si vroiam sa stiu daca merita.
Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

#1009 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 14 March 2016 - 10:43 PM

Salut,
Este normal ca rotile din spate sa stea directionate catre interior? Camber negativ ... ? Multumesc !
Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

#1010 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 14 March 2016 - 10:58 PM

Si foto

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20160314_224421.jpg
  • Imagine atasata: 20160314_215509.jpg

Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

#1011 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 14 March 2016 - 11:07 PM

pardon .. Despre Toe-In este vorba :)
Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

#1012 Useril este offline   tavyc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 14 March 2016 - 11:07 PM

Vezi postarealemeu, la 14 March 2016 - 10:43 PM, a spus:

Salut,
Este normal ca rotile din spate sa stea directionate catre interior? Camber negativ ... ? Multumesc !


Salut,

Da, este normal, 2-3 grade de toe-in (unghiul de convergenta, camber este unghiul de cadere) creste stabilitatea masinii la viteza si la iesirea din viraje agresive.

O resursa foarte buna care explica toate reglajele suspensiei este un document numit "Hudy Off-Road Set-up Book".
1/10 Offroad: Associated B6, SC5M :: Axial Yeti, Wraith, SCX10-II :: Traxxas Slash, Slash 4x4 :: Tamiya XV-01, CC-01 :: Basher RZ-4
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
0

#1013 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 14 March 2016 - 11:19 PM

Multumesc !
Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

#1014 Useril este offline   denys112 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 12-May 12

Postat 15 March 2016 - 10:42 AM

se vinde ceva de aici ma intereseaza si masina si o carcasa de slash

se vinde ceva de aici ma intereseaza si masina si o carcasa de slash
0

#1015 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 15 March 2016 - 03:11 PM

Incearca in sectiunea Bursa/ Vanzari automodelism.
Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

#1016 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 15 March 2016 - 08:30 PM

Am rezolvat cu Toe-in-ul de pe spate cu ajutorul lui Radu. Am schimbat huburile de pe spate intre ele ( stanga pe dreapta si invers) iar acum stau ceva mai drepte rotile. In alta ordine de idei este aproape gata si plimbatoarea" pt Fox :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20160315_180726.jpg
  • Imagine atasata: 20160315_180836.jpg

Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

#1017 Useril este offline   Octavian_B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 733
  • Inregistrat: 01-October 14
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Automodelism, aeromodelism, cilism montan.

Postat 16 March 2016 - 04:31 AM

A iesit chiar faina remorca :)
Ca si remarca: cred ca trebuie sa faci niste laterale in dreptul rotilor de la Fox, ca pe teren denivelat, dar si pe drept, in viraje, sa nu alunece lateral.
Tekno SCT410.3
Team Associated SC5M
Losi Rock Rey
HB-HPI D216
0

#1018 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 29 March 2016 - 09:14 PM

Astazi m-am dat cu Slash-ul pentru prima data pe 3S si pinionul de 17. Este incredibil ce viteza prinde. M-a surprins atat de tare incat am reusit sa o bag in singura balta plina de noroi de pe toata raza :) Dupa asta am bagat-o pentru prima data la baie( cu dusul direct pe ea). Dupa spalare am dat cu WD 40 cam peste tot pe unde este metal. Mai jos foto dupa spalare :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 20160329_203357.jpg
  • Imagine atasata: 20160329_203343.jpg

Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

#1019 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 30 March 2016 - 08:03 AM

Faza cu dusul,din punctul meu de vedere,e valabila asa: desfaci toata masina si piesele de plastic le bagi in dus. Rulmentii ii stergi si ii ungi. Bine,asta daca vrei sa te tina cat mai mult transmisia si rulmebtii
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#1020 Useril este offline   lemeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 570
  • Inregistrat: 03-September 12
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti/ Pitesti
  • Interests:RC

Postat 30 March 2016 - 06:36 PM

Multumesc de sfat. Dupa spalare, am sters si uscat bien masina. Dupa aceea am dat cu WD40 in rulmenti si pe unde mai era cazul. Daca se duc rulmenti nu mar deranja f tare... transmisia sa nu se duca :)
Hpi Savage Flux HP
Hpi Baja 5B Flux
Traxxas E-Revo Brushless
Traxxas Slash 4x4 with OBA and TSM - Fox Edition
Traxxas Summit - Dewalt
Traxxas X-MAXX
Axial Yeti
DJI Phantom 3
0

Arata acest topic


  • 35 Pagini +
  • « Prima
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro