Modelism - RHC Forum: Disciplina zbor chitila - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Disciplina zbor chitila trebuie sau nu?

#1 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 09 November 2008 - 08:26 PM

dragi colegi de forum si de aeromodelism fara a dori sa critic pe cineva pentru ca nu asata e scopul pentru care am postat va rog sa incercam toti sa reluam discutia despre siguranta la locul de zbor (in cazul de fata chitila).
sambata am fost prezent acolo si cei care au mai fost au putut observa ca s-a zburat si deasupra masinilor si oamenilor dar si in directia acestora (pe directia drumului de acces).
cu rugamintea de a trata cele spuse de mine in sensul cel mai constructiv va rog sa incercam sa reluam discutiile despre siguranta, disciplina etc. si sa facem in asa fel incat sa nu mai existe teama ca vom ajunge de la zbor la service sau si mai rau la spital.
cu multumiri anticipate pentru intelegere
andrei rosca
0

#2 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 09 November 2008 - 08:52 PM

Daca iar incep discutiile despre disciplina, orgolii, etc se duce las naiba si Chitila cum a murit activitatea pe Clinceni.Sfatul meu lasati lucrurile sa mearga firesc.Problemele se rezolva de la sine la fata locului, din bun simt. Cel mai clar exemplu a fost cu curatenia de pe Chitila, felicitari pentru actiune!

Aceasta postare a fost editata de Dom*PROFESOR: 09 November 2008 - 08:54 PM

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#3 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 09 November 2008 - 09:01 PM

Intotdeauna au fost indisciplinati si vor mai fi, dar in general la Chitila a fost ordine si disciplina. Iar cand nu e, dati un cot la ceilalti si ne coalizam sa nu se mai repete. Azi au fost doi indisciplinati la Chitila. Unul care a zburat un model, de am auzit baietii fugind. A fost - cred - cel care a zburat miercuri Spitfire - model care n-a scapat intreg. Al doilea a fost o gluma FPV si eu nu cred c-a fost periculoasa, spre deosebire de prima. Las protagonistii sa povesteasca.

Dar Andrei, daca a fost ceva de genul asta, trebuia sa ne spui acolo direct. Ca o rezolvam repede. :D Tuturor ni se mai intampla...
0

#4 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6848
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 09 November 2008 - 09:02 PM

am scris doua cuvinte aici.
incet ,incet daca pilotii incep sa respecte ce e scris acolo va fi mult mai simplu.e clar ca cei mai experimentati vor trebui sa ajute/indrume pe cei care sunt mai la inceput,problema este ca acestia sa nu fie refractari (cine esti tu sa-mi spui mie cum sa zbor?? oare de cate ori nu am auzit asta.....?)
nu pot face ordine 2-3 oameni acolo....trebuie ca majoritatea sa doreasca acest lucru.

@dom profesor: activitatea pe clinceni a murit din alte cauze,nicidecum din cauza disciplinei.
flying is my life...
0

#5 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 09 November 2008 - 09:06 PM

Vezi postareaandreirosca1967, la Nov 9 2008, 08:26 PM, a spus:

dragi colegi de forum si de aeromodelism fara a dori sa critic pe cineva pentru ca nu asata e scopul pentru care am postat va rog [...]
andrei rosca


Critica e de bine, doar nu pentru cei care nu vor un loc mai bun de zbor. Mie mi-ar fi placut sa nominalizezi exact ce te-a nemultumit.
0

#6 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2961
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 09 November 2008 - 10:25 PM

Andrei, cumva te referi la faptul ca am dus maiden-ul deasupra masinilor?
daca da, imi cer scuze, am avut asa emotii si morcovul de rigoare, incat nu mi-am dat seama ca eram pe partea cealalta a pistei.

azi din pacate nu am putut ajunge datorita febrei mari si a frisoanelor, si tare rau ma mancau degetele. dar next time nu lipsesc.

ps: faine pozele de azi, in speciat parasutistul....
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#7 Useril este offline   Tempus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 220
  • Inregistrat: 27-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2008 - 11:22 PM

mnah, unii ori nu intra pe forum ori nu inteleg ca regula cu "nu zbura pe deasupra oamenilor, a masinilor si nu in soare" nu e gluma.

o intrebare andrei: te-ai dus la omul respectiv si l-ai rugat sa zboare doar deasupra spatiilor libere ?

eu unul m-am dus azi-duminica cand am observat un comportament asemanator cu cel descris de tine ... e drept ca am avut un succes "moderat" :lol:

Aceasta postare a fost editata de Tempus: 09 November 2008 - 11:29 PM

0

#8 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 November 2008 - 11:28 PM

Am trecut si eu pe deasupra masinilor sambata, inca am probleme cu orientarea. Incerc sa corectez chestia asta. Oricum, mai periculos decat trecutul pe deasupra masinilor cu avionul mi se pare datul cu elicopterul langa masini....
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#9 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2684
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 November 2008 - 07:46 AM

daca se refera la mine imi cer scuze da io nu vroiam sa iau in colimator masinile...io zburaqm fpv si vedeam ce fac cat de sus sant si alte date dastea...io vroiam sa il iau la tinta pe romulus :wacko: ...Nu am zburat peste masini, ca eram mai in fata lor. Daca incep iar discutiile de la un rahat de gluma nu o sa ajungem nicaieri

oricum asta e fost singura trecere a mea mai aproape de masini

daca io am fost periculos ce sa mai zicem heli care au locul de zbor f. aproape de masini.
Acum am citit mai atent si se pare ca a fost vorba de sambata, deci poate nu am fost eu de vina :(

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 10 November 2008 - 07:48 AM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#10 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 10 November 2008 - 10:21 AM

nu am nominalizat pe nimeni si nu eu sunt cel mai in masura sa fac asta.
cred ca fiecare din noi am mai facut cate una din asta, nu imi doresc sa stric nimic din frumusetea activitatilor pe chitila ci doar sa ne aducem aminte din cand in cand de treaba asta cu siguranta pentru ca ne face bine, noua, copiilor si sotiilor, prietenelor prezenti si nu in ultimul rand masinilor noastre. nu a fost nimic foarte periculos sambata dar cred ca nu strica din cand in cand un remember - de preferat prin posturi ca asta decat prin posturi ca cel cu florin 100% cu piciorul zdrente sau masini cu parbrize innobilate cu modele aterizate pe centru.
p.s. ca o observatie personala cei care evolueaza la nivel inalt si a caror manevre starnesc admiratia tuturor celor prezenti sunt printre cei mai corecti si la capitolul siguranta - cred ca asta spune ceva.
0

#11 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 10 November 2008 - 10:53 AM

Ce-mi plac discutiile in care toti, dar aproape toti, care discuta subiectul cu "zburatul peste masini", spun cate ceva de genul...."daca va referiti la mine, sa stiti ca n-am vrut sa zbor peste masini....". Chiar m-am amuzat cand am citit post-urile din acest week-end. Oricum, ideea este sa existe o mini-disciplina la locul de zbor.
0

#12 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 10 November 2008 - 11:18 AM

Exista disciplina la chitila doar ca orice regula din cand in cand este incalcata ori voit ori din greseala.

Eu n-am ezitat sa zbier ca un descreierat cand cineva a zburat peste masini... Nimeni nu ar trebui sa taca acolo de rusine sau mai stiu io ce.. Dupa ce iti iei un magnum in parbriz sau in cap o sa vezi ca rusinea nu plateste parbrizu sau spitalizarea.


andreirosca1967 .. man.. nu asa trebuie facut. Trebuie zbierat atunci acolo pe loc. Aici pe forum e egal cu zero. Intentia e buna dar efectul aici pe forum este zero.

Data viitoare fa scandal acolo si o sa ai surpriza placuta ca restul de modelisti de acolo te vor sustine. Cel putin io o voi face .. dar ma indoiesc ca strigi inaintea mea :wacko: ...
DT
0

#13 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 10 November 2008 - 11:19 AM

Desi zbor de putin timp la Chitila, nu ma pot plange de indisciplina. Au fost doua situatii in care am observat treceri pe deasupra masinilor si am rugat persoanele respective sa incerce sa evite acest lucru.

Per ansamblu sunt doua situatii in care apar astfel de evenimente:
1. Pilotii sunt la inceput si trebuie indrumati.
2. Sau modelul mai scapa de sub control... insa nu au fost situatii grave pana acum.

Un alt aspect care imi place este faptul ca se zboara oarecum intr-o anumita ordine, adica nu toata lumea in acelasi timp... isi lasa oamenii "sacosa" langa pista si astapta :wacko:

Un set de reguli precise nu cred ca vor ajuta in mentinerea unei stari de bine. Orice comportament reglementat "juridic" este incalcat. Bunul simt este singurul care poate ajuta aceasta comunitate.

Din ce am observat pana acum bunul simt e la el acasa si ma simt excelent cu toti cei de acolo... iar greseli se mai intampla, cu sau fara voia noastra.

Cat despre elicoptere, acestea sunt o situatie mai speciala. Eu oricum sunt speriat nevoie mare de ele. ... si nu e vorba ca nu sunt pilotate bine, ci pur si simplu sunt infioratoare :(... punctul meu de vedere. Poate pentru anul viitor mai tundem un heliport in partea cealalta de masini, cam la aceesi distanta, astfel incat cele doua clase de zburatoare sa se simta in largul lor....

Le multumesc pe aceasta cale tuturor "zburatorilor" de la Chitila pentru orele minunate petrecute impreuna :(...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#14 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2961
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 10 November 2008 - 11:32 AM

mie personal imi place sa zbor pe partea cealalta, la incepatori. dar chiar si acolo, daca fac o greseala m-as simti mult mai bine daca ar veni cineva sa ma traga de maneca si sa-mi atraga atentia. si spun asta pt ca de multe ori nu realizez ce fac, poate din cauza emotiei, poate din cauza neatentiei, desi, sincer prefer sa ma duc cu modelul la 50m de locul de parcare decat sa zbor in preajma.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#15 Useril este offline   ionutz_csu galati 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 November 2008 - 06:18 PM

Vezi postareaDom*PROFESOR, la Nov 9 2008, 08:52 PM, a spus:

Daca iar incep discutiile despre disciplina, orgolii, etc se duce las naiba si Chitila cum a murit activitatea pe Clinceni.Sfatul meu lasati lucrurile sa mearga firesc.Problemele se rezolva de la sine la fata locului, din bun simt. Cel mai clar exemplu a fost cu curatenia de pe Chitila, felicitari pentru actiune!


Bine spus...
Se v-a intampla exact ca la Clinceni.Eu nu am zburat decat o singura data pe Chitila si a fost super, mai ales ca am strans chistoace :o
0

#16 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 986
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 10 November 2008 - 09:16 PM

Vezi postareaionutz_csu galati, la Nov 10 2008, 06:18 PM, a spus:

Bine spus...
Se v-a intampla exact ca la Clinceni.



Adica ce se va intampla?
Activitatea aeromodelistica de pe Clinceni a murit (desi unii inca zboara acolo) datorita dezvoltarii activitatii la zborul 1:1. Nicidecum din alte cauze.
Pur si simplu majoritatea celor care zburau acolo si-au dat seama ca nu mai era loc, asa ca trupa s-a mutat la Chitila.
0

#17 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 11 November 2008 - 12:34 AM

Vezi postareaionutz_csu galati, la Nov 10 2008, 06:18 PM, a spus:

Bine spus...
Se v-a intampla exact ca la Clinceni.Eu nu am zburat decat o singura data pe Chitila si a fost super, mai ales ca am strans chistoace :lol:



?

Ce anume s-a intamplat la clinceni.. asta sunt curios sa aflu si io.. ca io zburam la clinceni si am venit la chitila ca nu mai aveam loc de ULM-uri..YAK-uri si Extra... devenise periculos si pt mine si pt ei.. aterizarea era un slalom intre hangar, copii lui prigoana si 3 ulm-uri si un lamborghini.
DT
0

#18 Useril este offline   ionutz_csu galati 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 15-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 November 2008 - 04:45 PM

Am vrut să zic următoarea chestiune:
La Clinceni,s-a pus problema siguranţei zborurilor,datorită înmultiri avioanelor 1:1.
Au inceput lungi discuţii,dezbateri,îmatriculări,date personale,serii,numere,etc. ca in final să se ajungă la concluzia, că nu toată lumea are acces la zbor.
Acuma se pune problema siguranţei persoanelor si maşinilor prezente pe cămp.Este foarte bine,pentru că pe primul loc trebuie să fie siguranţa,dar ceea ce vreau să spun este că nu vreau să se ajungă iar la acele discuţii care vor avea ca rezultat interzicerea la zbor a anumitor persoane, din diferite motive(cred că ar fi discriminare).
Nu toţi s-au născut învăţaţi,dar merită toţi o sansă.
Incă odată vreau să menţionez că nu am scris aceste rănduri pentru că nu-mi pasă de siguranţă la locul de zbor,dar nu vreau să se ajungă iar la îndepărtarea celor ce vor să zboare acolo
0

#19 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6848
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 11 November 2008 - 05:23 PM

Vezi postareaionutz_csu galati, la Nov 11 2008, 04:45 PM, a spus:

Am vrut să zic următoarea chestiune:
1.La Clinceni,s-a pus problema siguranţei zborurilor,datorită înmultiri avioanelor 1:1.
Au inceput lungi discuţii,dezbateri,îmatriculări,date personale,serii,numere,etc. ca in final să se ajungă la concluzia, că nu toată lumea are acces la zbor.

2.Acuma se pune problema siguranţei persoanelor si maşinilor prezente pe cămp.Este foarte bine,pentru că pe primul loc trebuie să fie siguranţa,dar ceea ce vreau să spun este că nu vreau să se ajungă iar la acele discuţii care vor avea ca rezultat interzicerea la zbor a anumitor persoane, din diferite motive(cred că ar fi discriminare).

3.Nu toţi s-au născut învăţaţi,dar merită toţi o sansă.

4.Incă odată vreau să menţionez că nu am scris aceste rănduri pentru că nu-mi pasă de siguranţă la locul de zbor,dar nu vreau să se ajungă iar la îndepărtarea celor ce vor să zboare acolo.


esti un pic pe langa problema si sa iti spun de ce:

1.la clinceni s-a pus problema sigurantei zborului deoarece, la vremea aceea, comandantul aerodromului a avut aceasta cerere.dansul dorea sa stie ce masini ii stau pe camp,cine vine si cine nu. eram oaspeti acolo, cine facea un mic efort sa-mi dea datele personale avea acces acolo.vrei sa-ti spun cat m-am caciulit pe la comandantii aia (ca se schimbau des) sa ne aprobe lista,cata benzina si nervi si timp am consumat? si atunci se punea aceeasi problema:siguranta noastra,a masinilor si cea legata de 1:1.
acuma,sunt convins ca se poate face la fel.eu nu ma mai simt in siguranta acolo,asa ca nu ma mai zbat.

2.cum crezi tu ca poti opri un om sa zboare la chitila din diferite motive?? de exemplu: nu imi place moaca ta ,dispari de aici ca e campul meu!! aici vorbim despre zborul deasupra masinilor, despre siguranta noastra, nu e vorba despre discriminare!!!!

3.da,sunt de acord.numai ca unii nu doresc sa fructifice sansa...

4.o sa se ajunga la indepartarea celor care stiu sa zboare corect si care pot invata si pe altii.parerea mea...



p.s. am splitat subiectul sa ramana curat la jurnal de zbor.


p.p.s.
nu inteleg de ce tot apar comentarii de genul asta...a cerut cineva ajutorul cuiva si nu l-a primit?
nu e greu;trebuie doar sa zbori in fata ta si sa nu ridici ochii mai sus de 60 de grade.orice ar fi sa tii avionu acolo.
oare de ce nu comenteaza nimeni aceasta regula simpla la A51 ALBA? pai scurt:nu te conformezi,pleci si zbori unde vrei.si repet nu este discriminare.
probabil ca daca nu ar exista aceste discutii ,ar fi mult mai multi piloti la intalnirile de acolo.

la acest modelodrom,cine nu se conformeaza,pleaca. este un mic modelodrom satesc,construit in ani pe baza de voluntariat.poza de panorama spune multe(merci Pitts pt link).
flying is my life...
0

#20 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 11 November 2008 - 06:06 PM

Vezi postareaionutz_csu galati, la Nov 11 2008, 04:45 PM, a spus:

Am vrut să zic următoarea chestiune:
La Clinceni,s-a pus problema siguranţei zborurilor,datorită înmultiri avioanelor 1:1.
Au inceput lungi discuţii,dezbateri,îmatriculări,date personale,serii,numere,etc. ca in final să se ajungă la concluzia, că nu toată lumea are acces la zbor.
Acuma se pune problema siguranţei persoanelor si maşinilor prezente pe cămp.Este foarte bine,pentru că pe primul loc trebuie să fie siguranţa,dar ceea ce vreau să spun este că nu vreau să se ajungă iar la acele discuţii care vor avea ca rezultat interzicerea la zbor a anumitor persoane, din diferite motive(cred că ar fi discriminare).
Nu toţi s-au născut învăţaţi,dar merită toţi o sansă.
Incă odată vreau să menţionez că nu am scris aceste rănduri pentru că nu-mi pasă de siguranţă la locul de zbor,dar nu vreau să se ajungă iar la îndepărtarea celor ce vor să zboare acolo


Incep sa ma acidulez... frate ii tot dati inainte cu fraza asta "Nu toţi s-au născut învăţaţi,dar merită toţi o sansă." Spune-mi si mie de unde o scoti.. nu esti singurul ... si e valabil pt toti care zic "Aaa. pai io sunt incepator ce sa caut acolo?" .. De unde le scoateti chiar nu inteleg.

Este vorba de bun simt.. Atat.. daca vrei si regulamentul de la clinceni era bazat tot pe bun simt.. Despre ce vorbesti...

Spune-mi si mie cine scrie pe forum aici.. sau discuta la camp despre chestia asta ca nu inteleg de unde vine.. Segregatia asta intre incepatori si avansati... Ca despre asta e vorba nu ? Spune-mi si mie cine a venit la mine sau la altcineva avansat si l-a refuzat...

Si sunt mai mult de jumate incepatori la chitila si erau si la clinceni cand eram mai multi de 4 .. si nu i-a dat nimeni afara.. Ne-am certat cu aia care nu verificau frecventele la statie si aia care zburau periculos peste masini.. (vezi costi parca care facea loopinguri peste masini in full gaz..) Era vorba de bun simt...

TU DESPRE CE VORBESTI ?!!!!!!!?????????


PS : Si nu mi-l aduce pe mizzone in fata ca el era singurul.. care zicea asa ceva si care NU ZBURA .. deci nu se pune.

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 11 November 2008 - 06:08 PM

DT
0

#21 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 986
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 11 November 2008 - 08:23 PM

Vezi postareaionutz_csu galati, la Nov 11 2008, 04:45 PM, a spus:

Incă odată vreau să menţionez că nu am scris aceste rănduri pentru că nu-mi pasă de siguranţă la locul de zbor,dar nu vreau să se ajungă iar la îndepărtarea celor ce vor să zboare acolo


Probabil vorbesti doar din auzite. Nu a indepartat nimeni pe nimeni de la zbor la Clinceni.
Cei care au plecat au prefarat sa faca asta datorita traficului marit la zborul 1:1.
0

#22 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3705
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 12 November 2008 - 12:19 AM

pana una alta care va fi totusi soarta disciplinei la chitila , ca eu unul nu mai inteleg nimic din tot ce se discuta aici ....pe bune! :)
ADOR VITEZA!!!
0

#23 Useril este offline   Tempus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 220
  • Inregistrat: 27-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 November 2008 - 11:25 AM

Vezi postareaTUROK, la Nov 12 2008, 12:19 AM, a spus:

pana una alta care va fi totusi soarta disciplinei la chitila , ca eu unul nu mai inteleg nimic din tot ce se discuta aici ....pe bune! :D



bunul simt + strigaturi atunci cand va fi nevoie

Aceasta postare a fost editata de Tempus: 12 November 2008 - 11:26 AM

0

#24 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 12 November 2008 - 01:05 PM

Vezi postareaTUROK, la Nov 12 2008, 12:19 AM, a spus:

pana una alta care va fi totusi soarta disciplinei la chitila , ca eu unul nu mai inteleg nimic din tot ce se discuta aici ....pe bune! <_<


Vorbim discutii... si aluzii

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 12 November 2008 - 01:06 PM

DT
0

#25 Useril este offline   biz 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 23-September 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 12 November 2008 - 08:25 PM

sper sa nu fie vorba de mine batea vintu si din gresala a ajuns deasupra dupa aceia nu lam mai zburat easycub, sint incepator si scuze daca am suparat pe cineva
0

#26 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 551
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 08 February 2009 - 10:30 AM

Eu fiind unul dintre cei care au gresit pe Chitila, in sensul ca am traversat pista cu masina fara sa imi dau seama ca Abburo vine la aterizare, cred ca ar trebui sa fie invatatura de minte si propun o ruta prin care masinile sa nu mai intersecteze pista sau sa parcam masinile inainte de pista, adica sa fie cu fata la centura Bucurestiului, iar in spatele lor sa fie pista pentru aeromodele. Astfel poate sa plece cine vrea si cand vrea. Turul de pista, dupa cum a descris Silviu66 AICI , se va face cu fata catre marea antena de pe Chitila.
Trebuie sa stabilim aici pe forum, niste regului, ca la urmatoarea intalnire pe camp sa le aplicam!
Cine este deacord?
doar....eu
0721.798.720

0

#27 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6848
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 February 2009 - 02:35 PM

nu ai gresit numai tu.eu zic ca si abburo care in momentul in care a vazut densitatea de piloti trebuia sa roage pe cineva sa stea langa el.oricum daca nu faceti ceva o sa fie si mai rau.eu zic ca de la "10 masini" in sus helperul este obligatoriu.
-el nu trebuie sa stea incontinuu cu ochii dupa model si poate verifica spatiul aerian si terestru 360 de grade in numai 1-2 secunde;
-poate anunta in locul pilotului intentiile acestuia a.i. pilotul sa ramana concentrat pe ceea ce face(sau ce vrea sa faca);
-poate instruii pilotul in caz de necesitate ce sa faca fara ca pilotul sa-si ia ochii de la model (dai motor si degajeaza-a intervenit ceva pe pista);
un helper nu o sa va faca decat bine,inclusiv in corectarea zborului pentru ca el vede cu alti ochi zborul vostru.
oricum nu zburati toti in acelasi timp...
flying is my life...
0

#28 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 08 February 2009 - 02:41 PM

Sunt perfect de acord cu Silviu. Asadar de acum incolo voi cere suportul cuiva in timpul zborului atunci cand zona este aglomerata.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#29 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1004
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 08 February 2009 - 06:38 PM

Am citit ca pe la altii se practica un rol, preluat voluntar, de asa-numit "coordonator de zbor". Acesta nu zboara in ziua respectiva ci doar asigura buna organizare (circulatia masinilor, frecventele, "coada" la zbor, zonele pentru diverse categorii - termice, deproane, elicoptere s.a.), iar rolul este ocupat, prin rotatie, de fiecare participant la intalnirile din locul (aeroclubul) respectiv. Intrucat la noi e mai greu cu aeroclubul, si de asemenea nici nu cred ca se gasesc amatori de a veni la camp DOAR pentru a ii organiza pe altii (fara sa bage si ei macar un zbor-doua...) ma gandesc la o solutie de compromis, cu o persoana care sa isi asume voluntar acest rol si care sa poata fi distins cu usurinta in masa de piloti. Solutia de "marcare" a CZ-ului poate fi de exemplu faimoasa vesta reflectorizanta care - TEORETIC - exista in FIECARE autovehicul ce ajunge la camp.

Cum vad eu CZ-ul:

Roluri:
- sa centralizeze frecventele folosite, inclusiv in FPV daca e cazul, astfel incat sa existe un singur punct de contact pentru orice nou pilot care ajunge la locul faptei;
- sa organizeze cozile de zbor (in general se pot zbura mai multe aparate, de preferat maxim doua termice, un elicopter si hai 3 planoare, planoarele avand avantajul ca de regula se duc mai sus si, oricum, pot zbura bine-mersi spre nord);
- sa asigure liber la traversarea pistei de catre autovehicule care vin/pleaca la / de la "locul faptei";
- sa indrume nou-venitii catre zonele agreate pentru categoria lor de aparate.

Evident, pozitia asta poate genera tensiuni si discordii (deciziile luate de ocupantul ei mai exact); o sa incerc sa astern in scris niste "proceduri" simple si practice astfel incat toata lumea sa fie multumita. Daca aveti idei, hai sa le punem laolalta astfel incat totul sa fie cat mai comod pentru toata lumea. De asemenea, este OBLIGATORIU ca participantii la o sesiune de zbor la Chitila sa accepte un asemenea rol si mai ales SA RESPECTE indicatiile sale, care indicatii trebuie sa fie de natura a-i proteja pe toti de eventuale - doamne fereste! - accidente.

Voi reveni cu amanunte, momentan trebuie sa-mi schimb pozitia (traiasca uaiarlessu' chiar si intr-o garsoniera!)
0

#30 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 08 February 2009 - 10:47 PM

Ce sa zic, la Chitila este oarecum o "criza".

- ca va place sa nu, ca va convine sau nu, suntem FOARTE multi;
- helperul este necesar, nu intra in discutie;
- dar... ar trebui ca cei cu electrice(nu toate, unele poate au nevoie de pista) sa sa zboare in spatele masinilor, e camp gramada, elicopterele la elicoptere.
- termice, eu unul am termic de putin timp, dar niciodata nu am zburat cand alt termic zboara. Parerea mea ca 1-2 termice in aer sunt suficiente. Oricum e foarte important sa-ti auzi motorul, ceea ce nu se intampla mereu; unele sunt mai zgomotoare altele nu; la al meu o sa-i dau gauri in toba "cu cuiu" :rolleyes:;
- masinile nu trec pana nu li se face semn de catre helper, eu unul ma uit de 5 ori, si nu exagerez, pana trec.
- de multe ori ne grabim, ne hazardam si nu suntem atenti, ce sa mai, e la fel ca in trafic cu masina, nu casti ochii...

Concluzia mea ar fi ca accidente vor mai fi si ce putem face e sa fim mult mai atenti si sa nu aglomeram spatiul aerian, sa avem rabdare sa aterizeze cei din aer, nu vom putea zbura toti foarte mult, e clar.
Solutia nu e sa zburam toti haotic incercand nu stiu ce naiba!

Aceasta postare a fost editata de typer: 08 February 2009 - 10:54 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro