big catamaran daca peste nu mai e ...macar sa avem cu ce ne juca
#31
Postat 24 November 2008 - 11:10 PM
#32
Postat 24 November 2008 - 11:14 PM
Fisiere atasate
-
P1010766.JPG (68.63K)
Number of downloads: 957
#33
Postat 25 November 2008 - 12:00 AM
cristy_15kis, la Nov 24 2008, 11:14 PM, a spus:
Daca tot vroiai 3 motoare de ce nu ai pus 3 motoare 755/40 cu 50mm fiecare ....scadeai astfel consumul... La cel de motor de compresor o elice cat mai mica...
La urmatorul proiect poate te gandesti la ceva cu 6 acumulatori si vreo 10- 12 motoare :D facem o colecta pentru tine :blush:
Bucuresti/Rahova
#34
Postat 25 November 2008 - 12:14 AM
Aceasta postare a fost editata de cristy_15kis: 25 November 2008 - 12:15 AM
#35
Postat 25 November 2008 - 12:55 AM
eeee.... ce zici de ideea mea??? :blush: merita un ceai?:blush:
#36
Postat 25 November 2008 - 06:35 AM
cristy_15kis, la Nov 24 2008, 11:10 PM, a spus:
Daca nu ma insel ti-am dat un link cu un motor destul de puternic la 24V si cu un consum de invidiat...0.15 Ah in gol . Si puteai sa bagi pe ele un singur regulator si cu siguranta ai fi iesit mult mai ieftineala
Fisiere atasate
-
DSC08680.JPG (255.49K)
Number of downloads: 942 -
DSC08681.JPG (241.93K)
Number of downloads: 866
#37
Postat 25 November 2008 - 12:05 PM
Aceasta postare a fost editata de cristy_15kis: 25 November 2008 - 12:06 PM
#38
Postat 25 November 2008 - 12:06 PM
#40
Postat 26 November 2008 - 06:38 AM
#43
Postat 28 November 2008 - 06:58 PM
eu am alimentat 755 la 9v si de abia se misca, dar asta!!!
#44
Postat 01 December 2008 - 06:43 PM
#45
Postat 02 December 2008 - 05:05 PM
georgelus18, la Nov 28 2008, 06:58 PM, a spus:
eu am alimentat 755 la 9v si de abia se misca, dar asta!!!
I-am bagat un test in cada si te asigur ca nu se misca precum mortu' , n-are rost sa pun 1 min de filmare pe youtube , daca astepti pana in weekend ii fac botezul si la 12V si la 24V.
S-ar putea sa ramai uimit.
Cu respect!!
Aceasta postare a fost editata de BillyBoy32: 02 December 2008 - 05:05 PM
#46
Postat 02 December 2008 - 05:07 PM
#47
Postat 02 December 2008 - 06:58 PM
cristy_15kis, la Dec 2 2008, 05:07 PM, a spus:
L-am primit de la un fost coleg de munca , mi-a zis ca e scos dintr-un Xerox.Ma bate gandul sa fac comanda de pe un site , dar e cam departe si cred ca m-ar cocosa taxele pana aici si in plus nu da la bucata , de la 5 bucati in sus.Mai caut sa vad daca gasesc mai pe aproape ca tare as mai vrea vreo 3 bucati.Poate gasesc pe cineva de incredere sa ma combin la o comanda.
Buehler fine-quality, ball bearing motor. Operates smoothly on 3VDC to 24 VDC. 80mm long x 40mm diameter. 4mm diameter shaft is 49mm long. Test data: 3VDC/122mA=495 RPM. 12VDC/144mA = 2289 RPM. 24VDC/166mA = 4702 RPM. Torque 5.8 oz-in/Amp 41mNm/Amp. Resistance 3.5 Ohms. Used, removed from working equipment. Includes connector with 6" lead wires. $18.90 Ea/5
Fisiere atasate
-
motor.JPG (3.21K)
Number of downloads: 485
#48
Postat 02 December 2008 - 07:54 PM
#49
Postat 02 December 2008 - 09:34 PM
cristy_15kis, la Dec 2 2008, 07:54 PM, a spus:
Testul facut mai devreme a fost la 12V cu elica de 6 si crede-ma ca se ducea binisor.
Asteapta pana sambata si o sa te convingi.
PS: Apropo de forta , la 12V abia de-l infranez cu mana pana aproape de oprire , la 24V nici o sansa sa-l opresti.
Aceasta postare a fost editata de BillyBoy32: 02 December 2008 - 09:36 PM
#50
Postat 02 December 2008 - 09:52 PM
Elice # 1465 3 pale Ø60 Pb-Acid 12 V/ 7.5 A 8.2 A 1500 g
Elice # 1471 3 pale Ø50 Pb-Acid 12 V/ 7.5 A 5.1 A 1200 g
Elice # 1465 3 pale Ø60 10 NiMH 4000 mA 8,2 A 1500 g
Elice # 1471 3 pale Ø50 10 NiMH 4000 mA 5.1 A 1200 g
Elice # 1465 3 pale Ø60 8 NiMH 3300 mA 6.8 A 1250 g
Elice # 1471 3 pale Ø50 8 NiMH 3300 mA 4 A 1000 g
Elice # 1458 3 pale Ø75 8 MiMH 3300 mA 10 A 1200 g
Elice # 1458 3 pale Ø75 Pb-Acid 6 V/ 5 A 5 A 700 g
Elice # 1465 3 pale Ø60 Pb-Acid 6 V/ 5 A 3.5 A 550 g
Elice # 1471 3 pale Ø50 Pb-Acid 6 V/ 5 A 1.8 A 350 g
Poti sa prezinti asa ceva si despre motorul tau de xerox ,eu am un prieten care a oprit cu mina si un motor de masina de spalat ,proba cu mina se cheama lucru manual.
Tel. 0744915775
#51
Postat 02 December 2008 - 10:15 PM
Hai ca nu are rost sa intram iar in polemici , fiecare cu rotita lui....sau uite cum facem : tu adu-mi mie motoare d'alea si eu iti dau in schimb 755 pe ele si apropo , in prima seara cand mi l-a dat , nu stiam ca merge si la 24V si l-am probat 10 ore continuu la un Pb/Acid 12V cu 4Ah.Tine si u macar 5 ore pe uscat un 755 si fara racire si mai stam de vorba apoi.
Dar tu vrei cu tot dinadinsul sa ma contrazici la orice as posta eu , lucru care as putea si eu sa-l fac si sa zic despre acel Bec facut de tine cu ce e mai bun decat unu din comert de-a gata , dar daca tu asa ai considerat ca e mai bun cel care l-ai facut decat unu nou e treaba ta , nu vad de ce ar incepe cineva sa te contrazica.Asa si in cazul meu , personal cred ca este mai bun acel motor (pentru navomodele) decat 755.
Cu respect!!
....Sa nu uit , mai este si silentios pe deasupra (nu degeaba are rulmenti in capete) :)
#52
Postat 02 December 2008 - 10:28 PM
Apropo de probele tale .am si eu un motoras care merge pe acumulator de 6V de anu trecut ,din pacate nu am un aparat de masura asa de precis ca sa-ti zic cit consuma.
Tel. 0744915775
#53
Postat 02 December 2008 - 11:01 PM
#54
Postat 02 December 2008 - 11:04 PM
http://www.youtube.c...h?v=ZGw_UN865DA
Mai mare galagia de la bolborositul apei decat motorul...am mai zis:fiecare cu ''rotitele'' lui.
Cu respect!!
Aceasta postare a fost editata de BillyBoy32: 02 December 2008 - 11:06 PM
#55
Postat 02 December 2008 - 11:10 PM
cristy_15kis, la Dec 2 2008, 11:01 PM, a spus:
Adevarul ai grait , dar uiti un lucru : mai cumperi inca un accu de 12V , eu zic ca se merita.Dar sa vedem la test cum se comporta.
#56
Postat 02 December 2008 - 11:10 PM
#57
Postat 02 December 2008 - 11:20 PM
Da de asta ce ziceti ?
Un motor interesant ar fi un 720bb ,dar n se gaseste la noi.
Tel. 0744915775
#58
Postat 02 December 2008 - 11:23 PM
#59
Postat 02 December 2008 - 11:35 PM
Product information
Twin ballraced, 8-pole armature.
SPEED Torque motors
Special high-performance motors with integral
suppressors. Characteristic high torque at low rotational speeds, therefore ideal for use in direct-drive model boat power systems with large propellers.
Specification
Nominal voltage 12 V
Operating voltage range 6 ... 13 V
No-load rpm 4100 min–1
No-load current drain 0,75 A
Current drain at max. efficiency 3 A
Current drain when stalled 13,5 A
Max. efficiency without gearbox 75 %
Length of case, excl. shaft 72 mm
Diameter 44,5 mm
Free shaft length 6,5 mm
Shaft diameter 5 mm
Weight 380 g
La motorul asta nu ai cum sa-i pui elice ?
Tel. 0744915775
#60
Postat 02 December 2008 - 11:39 PM
BillyBoy32, la Dec 3 2008, 01:04 AM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=ZGw_UN865DA
Mai mare galagia de la bolborositul apei decat motorul...am mai zis:fiecare cu ''rotitele'' lui.
Cu respect!!
...consumul si turatia unui motor nu sunt liniare, un motor de 24V -4000rpm la 12 va avea aproximativ 500-600rpm maxim, asta depinde de grosimea conductorului din rotor, deoarece nici rpm nu este proportionala cu tensiunea, poate tu cu motorul tau iei v-un nobel pentru fizica; calculul puterii necesare deplasarii unui coshciug pe balta este asta:1 Watt = 1 Newton x Metru / Secunda , iar restul vine cam asa, sa zicem ca vrei sa deplasezi 5kg de barca cu o viteza de 3,6km/h , asta insemnand exact 1m/sec, si acum urmeaza:5kg*3,6km/h*1m/sec*9,98=179,64watzi, ori 179,64W:12V=14,97A, asta fara sa luam in calcul coeficienti de frecare care mai franeaza avantul barcii tale si automat creste consumul!!!
...dupa toate astea poate ma luminezi tu cum cei 200mA ai tai vor impinge eficient hurdubaia cu motor de 24 alimentat cu 12V/200mA!!!