Modelism - RHC Forum: Lipo performante - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Lipo performante la temperaturi mici

#1 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

  Postat 27 October 2008 - 06:26 PM

Am observat ca odata cu scaderea temperaturilor modelul urca din ce in ce mai greu, am o formosa cu un BL BM 2410-12D, elice 9x5 si acc 11,1v 1300mAh, in vara si pana in septembrie mergea pe verticala nelimitat cu motorul la full dar acuma parca se chinuie sa urce si a scazut si timpul de zbor.
Am 2 acc identici si cu ambi face la fel, acc. au fost incarcati tot timpul cu charce cu egalizare si nu au fost fortati, ei debiteaza 22A iar motorul papa cam 11A masurat la full.
Aveti vreo idee cam care ar fi problema???
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 October 2008 - 06:41 PM

Eu as suspecta in primul rand ca au imbatranit. Deci li s-a marit rezistenta interna.
Am zburat la -20 grade celsius cu LiPo. Scenariul a fost: scos acumulatorii din san si pus repede in cutiuta de depron de pe avion. Nu apuca sa se racesca daca zbori imediat.
0

#3 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 October 2008 - 06:43 PM

Plus ca se incalzesc prin natura functiei lor :huh:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#4 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 October 2008 - 06:53 PM

Exact. Asta a fost si ideea. Cu cat a fost mai frig cu atat le-am infofolit mai bine. Nu mai este nevoie de racire ci de a pastra caldura produsa de ei. Nu mai punem la socoteala ca sunt si protejati la impacturile inerente......

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 27 October 2008 - 06:53 PM

0

#5 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 27 October 2008 - 09:48 PM

Au maxim 30 de incarcari fiecare, unul ii luat la inceputul lui august si unul la sfarsitul lui august. Sa fie motorul de bai ca intre timp, de la ultimul zbor si pana acuma (aprox 3 sapt) am schimbat axul la el, sa fi descentrat sau bulit ceva la el?
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#6 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 October 2008 - 10:19 PM

nu stiu despre motor, dar performantele lipo scad cu cat sunt mai reci. Colegii au zis mai sus ca le tin la caldurica cand nu sunt in sarcina iar in avion stau intr-o cutie de polistiren care nu permite pierderea (asa rapida) de caldura. Oricum si eu am observat pe vremea cand zbura defunctul RUSH cu 4s 3200 lipo. Din 15 minute cat aveam la 20 de grade abia daca mai ajungeam la 10 min la 0 grade. Si asta cu avionul in masina, daca il scoteam pt asamblare afara si-l lasam acolo maxim 7-8 minute scoteam din lipo.


0

#7 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 27 October 2008 - 10:54 PM

Ce acumulatori sunt? ma refer la marca. Am patit si eu ceva asemanator, e drept ca nu atat de repede.
0

#8 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 27 October 2008 - 11:50 PM

Acc. is Tera Hobby de la moldova.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#9 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 27 October 2008 - 11:55 PM

Oricum peste vreo 2 sapt fac o comanda si iau si 2 motoare 2410-12 pt un viitor proiect si vad atuncea cum merge. Totusi eu suspectez motorul ca ar face figuri.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#10 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 October 2008 - 02:46 AM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Oct 27 2008, 10:54 PM, a spus:

Ce acumulatori sunt? ma refer la marca. Am patit si eu ceva asemanator, e drept ca nu atat de repede.



ale mele erau kokam packuri de "celule selectionate"...


0

#11 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 28 October 2008 - 08:59 AM

Citeaza

is Tera Hobby de la moldova.

Doi am avut si eu si amandoi s-au umflat, desi i-am utilizat doar la receptie... pe heli termic.
Incarcati si pastrati in conditii optime. Am scapat de ei.
0

#12 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 28 October 2008 - 04:58 PM

Ai mei nu sunt unflati sau perforati, oricum azi fac comanda de 2 motoare si fac niste teste.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#13 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 01 November 2008 - 03:20 PM

A venit motorul ca numai unu am comandat si un ax de schimb. Am pus motorul nou si merge pe verticala fara limite, am schimbat axul pe motorul vechi si merge la fel de bine ca si cel nou. In concluzie motorul era de vina dar si temperatura scazuta.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro