incarcare navo la masina
#1
Postat 22 August 2008 - 06:52 AM
#2
Postat 22 August 2008 - 09:59 AM
crispauly, la Aug 22 2008, 07:52 AM, a spus:
multumesc... m-am lamurit cu ajutorul lui ipsihi...merci..
#3
Postat 22 August 2008 - 10:00 AM
poti lasa cum vrei motorul la masina ( pornit sau oprit ) ca oricum se incarca.
#4
Postat 22 August 2008 - 06:33 PM
Porumbeu, la Aug 22 2008, 11:00 AM, a spus:
poti lasa cum vrei motorul la masina ( pornit sau oprit ) ca oricum se incarca.
Esti sigur? mai gandestete un pic;acumulatori pb acid aunevoie de cel putin 13,8v pt incarcare si 10%din capacitatea bateriei(A)
Daca totusi nu te descurci ,am sa caut ceva scheme...
tel.0724686263
#5
Postat 22 August 2008 - 06:47 PM
Tel. 0744915775
#6
Postat 22 August 2008 - 08:42 PM
Cea mai simpla solutie ar fi sa ai la tine acumulatori de rezerva incarcati de acasa! Varianta cu invertorul si incarcator e fix pix, pentru ca un acumulator descarcat Pb Ac are nevoie de minim vreo 8-10 ore sa se incarce cat de cat.
Ca sa nu mai spun ...sunt vreo doi prieteni pe aici care au ramas fara acumulator la masina pentru ca au uitat sa porneasca motorul din cand in cand :(
Invertorul pe de alta parte este oarecum indispensabil in cazul in care stai multe zile pe balta si ai de incarcat acumulatori statie , telefoane, alte gageturi nu foarte energofage, urgente de genul ... revitalizezi un Pb Ac sa mai faci un drum-doua..
Invertorul de vreo 300W costa in jur de 40E si iti incarca orice prin intermediul incarcatoarelor clasice 220V , chiar si cu motorul masinii oprit . Dar mare atentie ca risti sa-l descarci! Pornesti masina din cand in cand.
Din cate stiu unele invertoare au protectie in cazul in care scade tensiunea din acumulatorul auto sub o anumita limita...
Aceasta postare a fost editata de nch: 22 August 2008 - 09:02 PM
Bucuresti/Rahova
#7
Postat 22 August 2008 - 09:05 PM
nch, la Aug 22 2008, 09:42 PM, a spus:
cunosc si eu unul :(
cu rezerva de acumulator este cel mai ok, oricat ai incarca de la auto tot nu se incarca la capacitate normala de functionare, eu am incarcat un acu sunlight 12v 7 ah cca 12 h, incarcatorul a aprins ledul de full dupa 11 h si vrea 30 min, daca masuram si dupa o ora imi arata ca am 12 v dar tinea foarte putin, este important sa-i respecti timpul de incarcare iar la incarcare pe balta......
#8
Postat 23 August 2008 - 09:37 PM
#9
Postat 23 August 2008 - 10:15 PM
crispauly, la Aug 23 2008, 10:37 PM, a spus:
#10
Postat 25 August 2008 - 10:45 AM
ipsihi, la Aug 23 2008, 11:15 PM, a spus:
Invertorul este "home made"?daca da poti sa pui schema?
tel.0724686263
#11
Postat 26 August 2008 - 09:05 AM
...dupa ultimele masuratori pe care le-am facut pe balta, noua motorizare cu reductor are un consum in sarcina dinamica ,cu barca incarcata full, ceea ce inseamna aprox 8kg , de cca 4Ah; o lansare la 200m ,dus intors dureaza cam 4 minute, pe o balta agitata dureaza cam 6 min., de unde rezulta un consum mediu cuprins intre 290si 400mA per lansare ;folosind invertorul impreuna cu un incarcator ordinar, poate fi si monoalternantza, de cca 1Ah, in 20 minute acumulatorii se incarca suficient pentru o noua lansare!!!
#12
Postat 29 August 2008 - 02:07 PM
ipsihi, la Aug 26 2008, 08:05 AM, a spus:
...dupa ultimele masuratori pe care le-am facut pe balta, noua motorizare cu reductor are un consum in sarcina dinamica ,cu barca incarcata full, ceea ce inseamna aprox 8kg , de cca 4Ah; o lansare la 200m ,dus intors dureaza cam 4 minute, pe o balta agitata dureaza cam 6 min., de unde rezulta un consum mediu cuprins intre 290si 400mA per lansare ;folosind invertorul impreuna cu un incarcator ordinar, poate fi si monoalternantza, de cca 1Ah, in 20 minute acumulatorii se incarca suficient pentru o noua lansare!!!
Va salut! ce motorizare aveti?
Care este diferenta intre un ac de 6 V/12A si unul de 12V/6A(ca motor folosind un 540 sa zicem)?
#13
Postat 29 August 2008 - 03:01 PM
vaporeanu, la Aug 29 2008, 03:07 PM, a spus:
Care este diferenta intre un ac de 6 V/12A si unul de 12V/6A(ca motor folosind un 540 sa zicem)?
#14
Postat 29 August 2008 - 03:17 PM
ipsihi, la Aug 29 2008, 04:01 PM, a spus:
Aceasta postare a fost editata de Calu2: 29 August 2008 - 03:24 PM
#15
Postat 29 August 2008 - 03:38 PM
ipsihi, la Aug 29 2008, 04:01 PM, a spus:
#17
Postat 29 August 2008 - 11:41 PM
mariandmd, la Aug 29 2008, 10:27 PM, a spus:
vei fi mai multumit
Poate ar fi interesant de facut un sondaj in privinta acu cu plumb .marca.capacitate,voltaj, amperaj ,adrese de unde sa cumperi.Informatiile sint relativ putine in privinta asta ,sau nu le-am gasit eu.
Tel. 0744915775
#18
Postat 30 August 2008 - 01:13 AM
mariandmd, la Aug 29 2008, 10:27 PM, a spus:
vei fi mai multumit
cat e unul de 10A?nene Meserias,si de unde pot fi procurati?
la Ploiesti nu sunt decat de 6V/7,5A!sau nu am gasit eu.... :)
tel.0724686263
#19
Postat 30 August 2008 - 06:39 PM
Aceasta postare a fost editata de manolo: 30 August 2008 - 06:40 PM
Tel. 0744915775
#20
Postat 30 August 2008 - 06:45 PM
pornesti un motor termic?
#21
Postat 30 August 2008 - 07:43 PM
harrina, la Aug 30 2008, 07:45 PM, a spus:
pornesti un motor termic?
Nu,e vorba de aperajul debitat,variabil sau constant.Asta am gasit scris pe undeva uitindu-ma dupa acumulatori,poate ne lamureste cineva care este in tema .
Tel. 0744915775
#22
Postat 30 August 2008 - 07:48 PM
george10, la Aug 30 2008, 02:13 AM, a spus:
la Ploiesti nu sunt decat de 6V/7,5A!sau nu am gasit eu.... :lol:
vino si tu la bucale si-ti fac eu cadou unul de 12v7ah, are 2,450 kg, am si un incarcator dar este de 12v2ah si nu stiu daca este ok (daca incarca la capacitate maxima acu)
#23
Postat 31 August 2008 - 12:11 AM
Florin NAE, la Aug 30 2008, 08:48 PM, a spus:
Mersi mult !Am retinut oferta si este binevenita(sa vad cum fac sa ajung pe acolo) :angry2:
tel.0724686263
#24
Postat 31 August 2008 - 08:31 AM
george10, la Aug 30 2008, 02:13 AM, a spus:
la Ploiesti nu sunt decat de 6V/7,5A!sau nu am gasit eu.... :angry2:
#25
Postat 03 September 2008 - 11:56 PM
mult suces in continuare :)
Aceasta postare a fost editata de Corsarull: 03 September 2008 - 11:57 PM
#26
Postat 04 September 2008 - 12:09 AM
Aceasta postare a fost editata de Corsarull: 04 September 2008 - 12:10 AM
#27
Postat 04 September 2008 - 01:06 PM
george10, la Aug 30 2008, 02:13 AM, a spus:
la Ploiesti nu sunt decat de 6V/7,5A!sau nu am gasit eu.... :)
incearca si in ploiesti la magazinele sau mai bine la reprezentantele bateriilor auto....eu am gasit la reprezentanta Caranda din buc pb acid de 12/7.5 Ah cu 37 lei noi sunt italieni si fata de 60 lei la gp, sau 43 la alta firma sunt kkk....au si de 6v si de 12 inclusiv 12v 12A
#28
Postat 04 September 2008 - 03:31 PM
Corsarull, la Sep 4 2008, 12:56 AM, a spus:
mult suces in continuare :)
Ai incercat ?Cred ca nu,fiindca acum nu cred ca mai bagai postul asta.Him 12V/10 Ah direct de la alternator ?! :)
Tel. 0744915775
#29
Postat 04 September 2008 - 06:12 PM
Corsarull, la Sep 4 2008, 12:56 AM, a spus:
mult suces in continuare :)
Iarta-i doamne!
Sunt doar doua solutii ``normale la cap``: invertor, sau un incarcator dedicat care incarca si pb 6 cel. (stie el de ce incarca 6 cel de la 12V :)
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 04 September 2008 - 06:18 PM
#30
Postat 04 September 2008 - 07:07 PM
Corsarull, la Sep 4 2008, 12:56 AM, a spus:
mult suces in continuare :)
si nu a facut boom? sau poc?