Modelism - RHC Forum: Invatarea manevrelor acrobatice - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Invatarea manevrelor acrobatice Cum se face?

#61 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 23 October 2008 - 05:49 PM

ba da, dar Romulus sugera un film cu 3 perspective. Una a pilotului una a mansei si una de pe model.


0

#62 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 October 2008 - 06:09 PM

E destul de greu de sincronizat cele trei filmari... s-ar putea totsui face punand toate camerele in timp ce inregistreaza, in fata unui semnal de initializare scurt, (nu stiu cum ii zice in cinemtografie la placa aia pe care scrie DUBLA 245.4 :)). In timpul inregistrarii nici una din camere nu trebuie oprita pentru a nu apare decalaje la montaj. La montaj acel semnal trebuie sa coincida pe cele trei layere... insa nu stiu ce soft de editare video lucreaza pe 3 layere... Trebuie facut in 2 pasi...

O alta varianta cred ar fi folosind un simulator si redand o inregistrare cu viteza mica... cred ca e si mult mai usor asa...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#63 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 23 October 2008 - 06:16 PM

cele 3 camere vor fi pornite simultan iar la montare se vor taia capetele (de film mort). PIP (picture in picture - Poza in poza, imagine in imagine n.r. pt MARINARU :)) cred ca se poate cu adobe premiere.


0

#64 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 23 October 2008 - 06:27 PM

editul iar a disparut. in fine un tutorial de PIP in adobe premiere



P.S. Rog moderatorii ca dupa finalizarea discutie cu montarea filmelor sa fie mutata in alta parte a topicului Tehnice. Sa pastram la subiect acest topic.


0

#65 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 23 October 2008 - 06:53 PM

Vezi postareaKriminel, la Oct 23 2008, 04:26 PM, a spus:

Chiar asa, voi cand dati sprituri in hover/[rolling]harrier?

io dau sprit cand se sincronizeaza ochiu cu avionu :)..exact cum a zis si DMC cand nu mai ai destula viteza. Din sprit mai controlezi altitudinea adica nu il lasi sa cada sau sa urce...In filmuletele tale am vazut ca nu prea dai directie in RH !!Iar in Hover e invers, cand dai sprit sare in toate directiile , turatia constanta e za best :)
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#66 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 23 October 2008 - 07:15 PM

asa e. dau doar profundor in rh... tre sa ma apuc si io sa il fac corect nush de ce nu ma pot coordona inca.


0

#67 Useril este offline   Flightaddicted 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 12-May 04

Postat 24 October 2008 - 07:49 AM

Vezi postareaKriminel, la Oct 23 2008, 08:15 PM, a spus:

asa e. dau doar profundor in rh... tre sa ma apuc si io sa il fac corect nush de ce nu ma pot coordona inca.


Pai iti zic cum am inceput eu RH...am facut foarte multe tonouri lente si din bucati ( 4-8 bucati ). Dupa ce mi-au iesit cat de cat bine am inceput sa mai reduc din gaz (le faceam cu gazul la maxim) si sa aplic mai multa comanda. Incet incet ies dar iti trebuie mult antrenament si nervi pentru ca daca il faci prea sus nu-ti dai seama daca faci bine, daca il faci prea jos ai sanse sa-l rupi daca ai dat o comanda gresita. Deci trebuie sa-ti alegi altitudinea si sa incepi sa macini la comenzi pana iti iese.
0

#68 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 24 October 2008 - 08:33 AM

Tonourile lente imi ies dar culmea in RH nu ma pot coordona. Sunt stangaci iar eu am directia pe dreapta :) (Mod 4)... deci tre sa lucrez mai mult cu mana dreapta..


0

#69 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 24 October 2008 - 08:44 AM

Vezi postareaKriminel, la Oct 24 2008, 09:33 AM, a spus:

Tonourile lente imi ies dar culmea in RH nu ma pot coordona. Sunt stangaci iar eu am directia pe dreapta :) (Mod 4)... deci tre sa lucrez mai mult cu mana dreapta..


N-are a face.. noi suntem dreptaci si directia e pe mana stanga.. si controlam si gazu si directia.. Fa cum am zis eu.. regleaza-ti comenzile cat sa nu sara din RH .. si foloseste un set de comenzi la maxim .. si ramane sa te concentrezi la directie si acceleratie si sa pastrezi ritmul. Pe mine ma ajuta in simulator sa urmaresc cu atentie directia .. in timp mi-am dat seama cum sa corectez daca dau prost. INca nu mi-am dat seama cum sa il controlez.. fac RH in toate partile.. dar unde vrea avionu nu unde vreau io. Si mai avem o vorba .. luata dintr-un film de pe FG... acum ca ai facut pe stanga RH.. incearca si pe dreapta sa vezi ca nu sti nimic :)

Totusi.. ar trebui sa ne concentram pe acrobatie clasica in subiectul asta..

Ca sa reiau discutia .. Alta faza pe care nu o fac si ar trebui la coborari .. avionul intotdeaun tinde sa iasa din picaj.. asa e natural.. ca atare, dupa o ranversare ca sa continui figura cum trebuie si avionul sa fie pefect perpendicular pe pamat ar trebui un pic de profundor pe impins.. Asta o stiu de la Dragos. Multi dintre noi nu urca destul de mult pentru ranversare si daca urca nu au rabdare sa ias cum trebuie... daca avionul are botul in jos.. incep sa traga..


Putem sa continuam despre vrie..si cum se iese din ea..

Cati dintre voi corecteaza din directie iesirea dintr-un snap ?

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 24 October 2008 - 08:46 AM

DT
0

#70 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 24 October 2008 - 10:02 AM

Vezi postareaKriminel, la Oct 24 2008, 09:33 AM, a spus:

Sunt stangaci iar eu am directia pe dreapta :) (Mod 4)... deci tre sa lucrez mai mult cu mana dreapta..


Deci nu sunt singurul.
Kriminel, pt modul 4 pe care-l am si eu am constatat la avionul actual ca face bine rh-ul miscand mansa dreapta pe diagonala sus dreapta si jos stanga. Se sustine f.bine in aceasta manevra. Am si cursele reglate astfel ca in acest fel sa ajute.
Oricum conteaza mai putin modul manselor, la coordonare iti trebuie zeci de ore de zbor efectiv sau in cazul celor talentati, mai putine.
0

#71 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 24 October 2008 - 10:30 AM

poate te ajuta linkul asta:
http://www.rc-airplane-world.com/basic-rc-...aerobatics.html

ideea e ca stiu sigur ca mai era un film dar sicer n-am reusit sa mai dau de el pe niciunde!
0

#72 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 16 May 2009 - 08:11 AM

un topic foarte bun http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif ...dar care se termina in frig... :blink: :) :blink:
0

#73 Useril este offline   popad 

  • Aeromodelist
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1810
  • Inregistrat: 05-February 09
  • Gender:Male
  • Location:BRASOV
  • Interests:Planoare RC

Postat 18 May 2009 - 10:01 PM

Buna seara,

iti recomand cartea "RC Pilot's Guide Mastering radio controlled flight" si mult simulator.

Cu stima,

Popa D.

Vezi postareaRomulus, la Aug 19 2008, 08:14 PM, a spus:

Banuiesc ca cei care stiu au invatat in vreun fel... Din ce am inteles eu din diferite surse, cutitul e foarte important, si e una din primele manevre care se invata. Asta am invatat-o si acum o exersez. Urmatoarea probabil ar fi zborul inversat si manevrarea in aceasta postura. Si asta am incercat si exersez. Dar care ar fi urmatorii pasi? Am incercat o serie de tonouri rapide, dar e foarte greu de pastrat directia si altitudinea. De asemenea tonourile lente sunt dificile.

Poate cei experienta, ar putea sa ne explice o metoda de invatare? Cum au invatat primii pasi ce au exersat si care au fost exercitiile care le-au usurat munca. Sigur, fiecare poate reinventa roata, dar nu asta e ideea...

Aterizari fericite !

PopaD
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro