Modelism - RHC Forum: primul zbor-primul crash :( - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

primul zbor-primul crash :(

#1 Useril este offline   mad.rottwailer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 327
  • Inregistrat: 15-May 08

Postat 19 August 2008 - 10:21 AM

salutare
sint in provincie pe la rude si am scos beltu la prima incercare de zbor....
mare greseala :blink:
la primul lift n-am reusit sa-l ridic, la al doilea am reusit sa-l ridic cam la vreo 3-4 metri....
chestia e ca am facut diferenta dintre simulator si zborul real....e mare diferenta...
cind l-am vazut la 3/4 throttle cum culca iarba pe o raza de 5-6 metri in jur si imi fluturau pantalonii pe mine pur si simplu m-a fost frica, sincer....
imi tremurau si transpirau miinile pe statie...abia respiram....
si s-a intimplat nenorocirea....din cauza emotiei nici nu mi-am dat seama la timp cum l-a impins usor o pala de vint si s-a deplasat spre dreapta jos
n-am avut reflexul necesar si a capotat lateral dreapta :)(
imi vine sa pling
rezultat: citiva dinti din main-gear-ul de sus s-au turtit, o jumatate din flybar putin indoit, dar cel mai grav, la capul rotor s-a indoit suportul care tine pala :)
concluzie: trebuie sa schimb maing gear si cap rotor :(
asta e....
o sa pun si poze imediat ce ajung acasa si studiez inca o data problema....

Aceasta postare a fost editata de mad.rottwailer: 19 August 2008 - 10:30 AM

0

#2 Useril este offline   Bogdan B 

  • ex ad525
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 948
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Botosani

Postat 19 August 2008 - 10:27 AM

:) e mare diferenta dintre simulator si timpu real ... asta e.. ami pare rau ca sa intamplat ce s-a intamplat ,dar na' stii cum se spune omu din greseli invata ! pune o poza cu gravitatea situatiei :blink:
0

#3 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 19 August 2008 - 11:14 AM

Simulatorul are rolul lui, dar si limitarile inerente. Nu da vina pe el pentru faptele tale.
Daca-l folosesti ca pe un simulator nu ca pe un joc, daca rulezi modelul pe care-l ai nu altul, te ajuta mult mai mult decit crezi acum(la orice nivel). Din pacate, nu face tot, probabil ca mai trebuia sa te stradui tu nitel si t-ar fi reusit din prima.
0

#4 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 19 August 2008 - 11:15 AM

Ai gresit inaltimea de vreo zece ori,primele zboruri le faci la 30/50cm(chiar daca efectul de sol va creea probleme)dupa ce reusesti sa il tii acolo poti mari inaltimea de zbor.

Spor la treaba
0

#5 Useril este offline   Porumbeu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 824
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aero, Auto

Postat 19 August 2008 - 11:56 AM

Salut si imi pare rau pentru crash indiferent cu ce aparat se intampla.
Simulatorul ne poate ajuta sa prevenim astfel de cazuri
dar daca simulatorul este FMS atunci mai bine nu te jucai cu el.
Iti recomand aerofly cu toata caldura. Totusi cand te duci la zbor incearca sa mai iei pe cineva cu tine dar care sa aibe ceva experienta de zbor mai ales cu modelul in sine ( aero, heli, auto, navo ).
0

#6 Useril este offline   mad.rottwailer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 327
  • Inregistrat: 15-May 08

Postat 19 August 2008 - 04:16 PM

aveti dreptate fiecare din voi...
a fost un zbor grabit, stiu asta....
si mai stiu ca trebuia sa fiu cu cineva mai experimentat....
chestia e ca acum trebuie sa caut piese de schimb, unde si cum?
0

#7 Useril este offline   thenenea 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 102
  • Inregistrat: 10-November 07

Postat 19 August 2008 - 07:35 PM

Salve Roth,

In primul rand felicitari pentru curaj. Nu dispera, se rezolva si o sa ajungi sa-l stapanesti rezonabil in cateva luni. Incearca sa faci rost de greutati de flybar (eu le-as sugera pe cele de mini titan dar sunt si alte variante) sau flybar + paddles de trex care au in ele greutati. Iti vor ushura ucenicia substantial.

Ai uitat sa precizezi: Tren de aterizare de incepator aveai ? Sau au fost un pic kamikaze si ai incercat fara? ;)

Iti recomand sa pui cativa banuti deoparte si sa-ti iei un mini stoc de piese gen coada, flybar, pinion mare si ax cu pinion coada, un rand de brate de pale (blade grips) si greutatile amintite mai sus. Cand faci rost de ele da un semn poate iesim impreuna sa-i facem o proba.

O seara faina si spor la reparatii.
0

#8 Useril este offline   mad.rottwailer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 327
  • Inregistrat: 15-May 08

Postat 19 August 2008 - 08:42 PM

am avut training kit, nu asta e problema. primul zbor a fost cu capul inainte, asta e buba. nu-i nimic, se schimba. in schimb m-a durut sufletul cind l-am vazut cum a cazut ;)
0

#9 Useril este offline   thenenea 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 102
  • Inregistrat: 10-November 07

Postat 20 August 2008 - 03:07 PM

Vezi postareamad.rottwailer, la Aug 19 2008, 09:42 PM, a spus:

am avut training kit, nu asta e problema. primul zbor a fost cu capul inainte, asta e buba. nu-i nimic, se schimba. in schimb m-a durut sufletul cind l-am vazut cum a cazut :(


Te cred. :blush: Sa vezi ce fain te simti cand repari la el 10 ore si zbori in total 15 minute ... :) Dar asta e specificul. Cu cat capeti mai multa experienta se schimba raportul intre zbor si reparatii. Pana atunci noroace si sport la reparat.
0

#10 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 20 August 2008 - 03:52 PM

Citeaza

m-a durut sufletul cind l-am vazut cum a cazut


Sa ma fi vazut pe mine duminica cand am ramas fara control pe coada la Raptor 50, la Clinceni...
Nu mai stiam cum sa-l pun jos... era si in idle-up... tocmai trecusem pe governor...

Am scapat doar cu un tren de aterizare fisurat... s-a desfacut articulatia sferica din coada. :blush:
N-aveam decat vreo 2200 de rpm la rotor... :)

Nu te descuraja!!!

Aceasta postare a fost editata de Primus: 20 August 2008 - 03:53 PM

0

#11 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 20 August 2008 - 07:41 PM

Vezi postareamad.rottwailer, la Aug 19 2008, 10:21 AM, a spus:

salutare
sint in provincie pe la rude si am scos beltu la prima incercare de zbor....
mare greseala :blush:
la primul lift n-am reusit sa-l ridic, la al doilea am reusit sa-l ridic cam la vreo 3-4 metri....
chestia e ca am facut diferenta dintre simulator si zborul real....e mare diferenta...
cind l-am vazut la 3/4 throttle cum culca iarba pe o raza de 5-6 metri in jur si imi fluturau pantalonii pe mine pur si simplu m-a fost frica, sincer....
imi tremurau si transpirau miinile pe statie...abia respiram....
si s-a intimplat nenorocirea....din cauza emotiei nici nu mi-am dat seama la timp cum l-a impins usor o pala de vint si s-a deplasat spre dreapta jos
n-am avut reflexul necesar si a capotat lateral dreapta :)(
imi vine sa pling
rezultat: citiva dinti din main-gear-ul de sus s-au turtit, o jumatate din flybar putin indoit, dar cel mai grav, la capul rotor s-a indoit suportul care tine pala :(
concluzie: trebuie sa schimb maing gear si cap rotor :(
asta e....
o sa pun si poze imediat ce ajung acasa si studiez inca o data problema....




ar fi excelent daca e-ar ajuta cineva si la reglaje ..
cu cat sunt mai minutioase cu atat va zbura mai bine -
sunt anumite forumuri unde gasesti filmulete cu reglaje ale mecanici de heli ale gyroscopului .tehnici de zbor .etc
reparatul-munca de intretinere a unui heli fac parte din farmecul acestui hobby..

nu te descuraja ...pana la urma aprope toti ..invatam -am invatat sa zburam cu heli

cred ca acum am idee de pilotaj ..insa numarul crashurilor e destul de mare si la mine..dupa ce stapanesti hooveringul ..o sa inceapa crashurile din gresli in manevre..cred ca l-am spart cel putin de 5-6 ori pana am invatat inverted ...loop-in cu revenire la -30 cm a fost inca o manevra efectuata de cateva ori ..etc

dar acum consider ca a meritat ..
mult succes si tie

p.s inlocuieste fiecare piesa oricat de putin e afectata de crash si nu improviza

Aceasta postare a fost editata de nen77: 20 August 2008 - 07:43 PM

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#12 Useril este offline   mad.rottwailer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 327
  • Inregistrat: 15-May 08

Postat 22 August 2008 - 11:36 AM

Ave!
de unde ma sfatuiti sa cumpar piese de schimb pe belt dupa accident?
trebuie sa schimb capul rotor complet ca sa nu fie probleme ulterioare si main gear-ul
0

#13 Useril este offline   thenenea 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 102
  • Inregistrat: 10-November 07

Postat 22 August 2008 - 11:56 AM

Vezi postareamad.rottwailer, la Aug 22 2008, 12:36 PM, a spus:

Ave!
de unde ma sfatuiti sa cumpar piese de schimb pe belt dupa accident?
trebuie sa schimb capul rotor complet ca sa nu fie probleme ulterioare si main gear-ul


Nu e musai sa schimbi complet capul rotor. Daca l-ai desfacut deja in bucatele verifica ce piese sunt afectate si care nu. Nu prea vad de ce ai schimba tot daca doar o parte sunt stricate.

Eu as lua de la miraclemart.com sau www.hobbycity.com sau daca vrei sa scapi de dureri de cap cu taxele (desi s-ar putea sa te coste per total ceva mai mult) www.heliguy.com .
0

#14 Useril este offline   mad.rottwailer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 327
  • Inregistrat: 15-May 08

Postat 22 August 2008 - 02:45 PM

pai ce sa fac daca s-a indoit suportul de pala principala si niste brate de torsiune pe acolo si nu prea merge desfacut.
ma gindeam sa-l schimb cu totul ca sa fie ok
si main-gear-ul obligatoriu pt ca are dinti rupti si turtiti...
0

#15 Useril este offline   thenenea 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 102
  • Inregistrat: 10-November 07

Postat 22 August 2008 - 03:01 PM

Vezi postareamad.rottwailer, la Aug 22 2008, 03:45 PM, a spus:

pai ce sa fac daca s-a indoit suportul de pala principala si niste brate de torsiune pe acolo si nu prea merge desfacut.
ma gindeam sa-l schimb cu totul ca sa fie ok
si main-gear-ul obligatoriu pt ca are dinti rupti si turtiti...


Cum sa nu mearga mai? Daca strici planetara la mashina inlocuiesti autoturismul cu totul ca e dificil de ajuns la ea ? <_< Si cand o sa ai urmatorul accident mai schimbi un cap rotor ? Pai sa-i anunti pe cei de la twf sa-ti faca reducere, cred ca daca iei 50 de bucati primesti 20% :D.

Pinionul principal e clar victima numaru trei la heli crash. Pe locul unu ar fi palele pe doi coada. Asta e, sunt in principiu "consumabile".

Parerea mea e sa nu te grabesti. Desfaci ushurel capul rotor si verifici fiecare piesa. In cel mai rau caz daca nu reusesti sa-l asamblezi singur la loc dai un semn si vedem cum te putem ajuta sau in ultima instanta chiar iti iei altu cum zici matale :D.

O zi faina.
0

#16 Useril este offline   rocristian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 08-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 02 September 2008 - 03:23 PM

salut.si eu mi-am busit hbk2 de vreo 3-4 ori.asta este nu ai ce sa ii faci.si de cite ori il montam cu atit capatam experienta mai multa acum e reglat mai bine decit era nou in cutie.dar mi-am dat din timp comanda de 5 seturi de pale si ceva piese de rotor.acum mi-au ramas vreo doua seturi de pale si inca mai am de invatat ceva.la 3d mod nici nu ma gindesc sa ajung vreo data.acum in hover sint ok.dar daca nu aveam gyro head lock era mai nasol cu hoverul.
0

#17 Useril este offline   rocristian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 08-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 02 September 2008 - 03:28 PM

da este intradevar o placere sa stai citeva ore la montat si demontat+reglaje masuratori chiar daca zbori numai 10-15 minute totul merita daca esti intradevar pasionat de aeromodelism.
0

#18 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 02 September 2008 - 03:44 PM

Vezi postarearocristian, la Sep 2 2008, 04:23 PM, a spus:

salut.si eu mi-am busit hbk2 de vreo 3-4 ori.asta este nu ai ce sa ii faci.si de cite ori il montam cu atit capatam experienta mai multa acum e reglat mai bine decit era nou in cutie.dar mi-am dat din timp comanda de 5 seturi de pale si ceva piese de rotor.acum mi-au ramas vreo doua seturi de pale si inca mai am de invatat ceva.la 3d mod nici nu ma gindesc sa ajung vreo data.acum in hover sint ok.dar daca nu aveam gyro head lock era mai nasol cu hoverul.


Incearca pe "normal" la giro si sa vezi ce manuta delicata faci , te va scapa de belele in caz ca coada nu mai asculta .
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#19 Useril este offline   rocristian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 08-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 02 September 2008 - 04:48 PM

da ai dreptate acum o sa incerc si pe normal mod
0

#20 Useril este offline   rocristian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 08-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 02 September 2008 - 04:52 PM

inainte nu ma riscam de teama sa nu se intoarca spre mine.daca se intorcea ma panicam si pierdeam sensul de stinga-dreapta si taiam trotle buf cu el de pamint noroc ca aveam tren de aterizare incepatori ca altfel.....
0

#21 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 03 September 2008 - 07:01 AM

SIMULATOR..... ca-i mult mai ieftin la crash-uri.
0

#22 Useril este offline   mad.rottwailer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 327
  • Inregistrat: 15-May 08

Postat 03 September 2008 - 09:21 AM

e mai ieftin, asa e, dar nu se compara cu zborul real....
0

#23 Useril este offline   mad.rottwailer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 327
  • Inregistrat: 15-May 08

Postat 03 September 2008 - 03:53 PM

este compatibil main gear-ul de T-Rex 450 la Belt CP?
0

#24 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 03 September 2008 - 04:08 PM

Vezi postareamad.rottwailer, la Sep 3 2008, 04:53 PM, a spus:

este compatibil main gear-ul de T-Rex 450 la Belt CP?

nu
total diferite
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#25 Useril este offline   micro_ice 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 17-August 08

Postat 04 September 2008 - 07:45 PM

Sall

Intradevar, simulatorul e bun la inceput deoarece este mai ieftin la crash-uri! Eu unul, ca si altii de aici, am ajuns la concluzia asta dupa n crashuri pe care le am la activ doar la hover (in simulator)! Daca as avea si heli (... n-as mai avea dupa un zbor, sa cel putin nu unul intreg) m-as uita cu microscopul in portofel! Simulatorul iti arata cam cum ar fi sa pilotezi (sau incearca...) FMS simulator e praf, nu prea are nimic in comun cu realitatea, dar, pentru inceput, merge. Daca esti incepator si nu ai mai zburat cu nimic pana acum, mai bine iti cumperi un heli ieftin, accesibil, cat mai rezistent, de preferat cu 4-6 canale... asta am inteles eu pana acum de la toata lumea de aici!
0

#26 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 05 September 2008 - 10:03 AM

De fapt la heli nu trebuie sa fie nici mic, nici ieftin (ai inteles gresit). Chiar trebuie sa fie cel mai mare si mai avansat pe care ti-l poti permite din cauza ca cu cit e mai mare e mai stabil, cu cit e mai avansat (tehnic) e mai fiabil. Oricum TREBUIE sa ai acces nemijlocit la piese (asta inseamna stoc in magazin - RO nu pielea ursului din padure).

Indiferent de heli, indiferent de nivel, simulatorul ajuta din plin (chiar la nivelul redus de simulare al FMS-ului poti invata).
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro