Modelism - RHC Forum: Kit Review: TU-144 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Kit Review: TU-144 Concordsky

#1 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 05 February 2004 - 12:50 PM

Kitul prezentat in continuare este un kit de productie est germana din anul 1979.Este mai batrin decit mine :huh:.Kit-ul l-am primit de la Herr, caruia ii multumesc pe acasta cale.

Scara 1:100
Nivel de difcultate: mediu-avansat
Nr. de repere: 59 (avind in vedere ca unele sunt in mai multe exemlpare numarul pieselor este de app.78)
Versiunea: prototipul (cel care a si atins si viteza maxima,versiunile anterioare fiind mai "lente")


Piesele sunt din plasic alb, argintiu si negru (rotile).Calitatea lasa de dorit fiind necesare citeva retusuri pentru a transforma fuselajul intr-un cilindru.Bavurile sunt destul de multe si in cazul celorlalte piese, necesitind mare atentie la curatare.De asemenea aripile si motoarele au necesitat chituire deoarece tubul de vopsea s-a spart si diluantul scurs a atacat plasticul in citeva locuri.
Decal-urile sunt practc inutilizabile datorita timpului pe care kit-ul l-a petrecut in conditii improprii de depozitare.
Schema da montaj nu este foarte detaliata dar ofera indeajuns de multeinformatii.

Tu-144 este un avion care se remarca prin forma sa neconventonala, care il face sa fie un avion spectaculos.Primul zbor al unui Tu-144 a avut loc la 31 Decembrie 1968,iar primul zbor cu pasageri la 1 Noiembrie 1977.Era echipat cu 4 motoare Kuznetsov NK-144,care il puteau propulsa cu 1,6 Mach respectiv 2.0 Mach cu afterbuner.Putea transporta 140 de pasageri si avea o autonomie de 4030 de km.
Au fost constriute 17 aparate, toate apartinind companiei Aeroflot.Ultimul avion a fost produs in 1984.

Variantele de inmatriculare pe care le-am gasit sunt contradictorii, asa ca inca nu m-am hotarit in privinta tuturor culorilor.In locul cifrelor si celebrului inscris CCCP am folosit sabloane si le-am vopsit cu aerograful.Voi reveni cu amanunte de constructie pe masura ce voi avansa.


Poate ma ajuta cineva sa pun si o poza ca mie nu imi iese

Aceasta postare a fost editata de Pletila: 05 February 2004 - 12:55 PM

Homo Nauticus
0

#2 Useril este offline   Herr 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 17-July 03

Postat 05 February 2004 - 01:59 PM

Vad ca Pletila chiar se tine de treaba :huh:. Sper sa vedem si poze (si eu sunt dator cu poze pt. President)

P.S. Kit-ul l-am gasit pe balcon, la cineva, nu a fost al meu, asa ca nu ma injurati pe mine ca n-am avut grija de el :(
1001 00 0011 0010 1011 10 0100 11 1001
0

#3 Useril este offline   Olaf The Viking 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1259
  • Inregistrat: 17-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete statice, Feteasca Neagra

Postat 06 February 2004 - 11:52 AM

Asteptam poze si cu el terminat, ras, tuns si frezat. :rolleyes:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC03506.jpg

Intai da cu toporu' si pe urma intreaba-l ce-a vrut!
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
0

#4 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 16 February 2004 - 09:51 AM

Poze... gasiti in Galeria Foto
Homo Nauticus
0

#5 Useril este offline   MiniTechnik 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 20-October 03

Postat 04 March 2004 - 01:07 AM

Pentru cei interesati de acest model de avion, aflati ca el se mai fabrica si acum in Germania. Exista o firma din Germania care a cumparat matritele de la firma care le facea acum 20-30 de ani.
0

#6 Useril este offline   dagger F 102 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 13-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete statice - aviatie

Postat 13 December 2008 - 07:56 PM

Vezi postareaPletila, la Feb 5 2004, 12:50 PM, a spus:

Kitul prezentat in continuare este un kit de productie est germana din anul 1979.Este mai batrin decit mine :).Kit-ul l-am primit de la Herr, caruia ii multumesc pe acasta cale.

Scara 1:100
Nivel de difcultate: mediu-avansat
Nr. de repere: 59 (avind in vedere ca unele sunt in mai multe exemlpare numarul pieselor este de app.78)
Versiunea: prototipul (cel care a si atins si viteza maxima,versiunile anterioare fiind mai "lente")


Piesele sunt din plasic alb, argintiu si negru (rotile).Calitatea lasa de dorit fiind necesare citeva retusuri pentru a transforma fuselajul intr-un cilindru.Bavurile sunt destul de multe si in cazul celorlalte piese, necesitind mare atentie la curatare.De asemenea aripile si motoarele au necesitat chituire deoarece tubul de vopsea s-a spart si diluantul scurs a atacat plasticul in citeva locuri.
Decal-urile sunt practc inutilizabile datorita timpului pe care kit-ul l-a petrecut in conditii improprii de depozitare.
Schema da montaj nu este foarte detaliata dar ofera indeajuns de multeinformatii.

Tu-144 este un avion care se remarca prin forma sa neconventonala, care il face sa fie un avion spectaculos.Primul zbor al unui Tu-144 a avut loc la 31 Decembrie 1968,iar primul zbor cu pasageri la 1 Noiembrie 1977.Era echipat cu 4 motoare Kuznetsov NK-144,care il puteau propulsa cu 1,6 Mach respectiv 2.0 Mach cu afterbuner.Putea transporta 140 de pasageri si avea o autonomie de 4030 de km.
Au fost constriute 17 aparate, toate apartinind companiei Aeroflot.Ultimul avion a fost produs in 1984.

Variantele de inmatriculare pe care le-am gasit sunt contradictorii, asa ca inca nu m-am hotarit in privinta tuturor culorilor.In locul cifrelor si celebrului inscris CCCP am folosit sabloane si le-am vopsit cu aerograful.Voi reveni cu amanunte de constructie pe masura ce voi avansa.


Poate ma ajuta cineva sa pun si o poza ca mie nu imi iese

CCCP 68001 inmatricularea pt primul prototipImagine atasata: i_imagine....JPG
0

#7 Useril este offline   dagger F 102 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 13-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete statice - aviatie

Postat 13 December 2008 - 08:45 PM

Vezi postareaMiniTechnik, la Mar 4 2004, 01:07 AM, a spus:

Pentru cei interesati de acest model de avion, aflati ca el se mai fabrica si acum in Germania. Exista o firma din Germania care a cumparat matritele de la firma care le facea acum 20-30 de ani.

Cred ca nu l a mai facut nimeni.
0

#8 Useril este offline   dagger F 102 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 13-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete statice - aviatie

Postat 13 December 2008 - 08:47 PM

Vezi postareaMiniTechnik, la Mar 4 2004, 01:07 AM, a spus:

Pentru cei interesati de acest model de avion, aflati ca el se mai fabrica si acum in Germania. Exista o firma din Germania care a cumparat matritele de la firma care le facea acum 20-30 de ani.

Cred ca nu l a mai facut nimeni.Imagine atasata: the_first.JPG
0

#9 Useril este offline   dagger F 102 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 13-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete statice - aviatie

Postat 22 November 2009 - 12:55 PM

Cateva poze cu kit-ul:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2_fine_shot.JPG
  • Imagine atasata: air_intakes_2.JPG
  • Imagine atasata: p12.JPG

Aceasta postare a fost editata de dagger F 102: 22 November 2009 - 01:10 PM

0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 November 2009 - 02:25 PM

Vezi postareadagger F 102, la Dec 13 2008, 08:47 PM, a spus:

Cred ca nu l a mai facut nimeni.Atasament the_first.JPG

Eu l-am facut. De fapt am avut toata colectia firmei din RDG.
Nu te supara pe mine, nu ar fi trebuit vopsit inainte de a pune abtibildurile?
0

#11 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 23 November 2009 - 03:55 PM

In ce sa-l vopseasca? Ca e vopsit destul cred...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0103.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0063.JPG

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#12 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 November 2009 - 07:14 PM

Eu traiam cu impresia ca este argintiu. In cutii era si un mic recipient cu vopsea argintie. Dar se pare ca m-am inselat.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 23 November 2009 - 07:25 PM

0

#13 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2217
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 27 November 2009 - 05:47 PM

Vezi postareadan_mitea, la Nov 23 2009, 07:14 PM, a spus:

Eu traiam cu impresia ca este argintiu. In cutii era si un mic recipient cu vopsea argintie. Dar se pare ca m-am inselat.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


Eu am avut si vopseaua argintie. Trebuia vopsita burta si fuselajul in treimea de jos. Din colectia de modele RDG am avut: TU-144 (burta argintie), IL-62 (burta argintie), IL-18 (complet argintiu), IL-28 (bombardier, a venit din fabrica vopsit integral in argintiu), Douglas DC-8 (superb, foarte mare, tot cu burta argintie, inmatriculat KLM, inca il mai am in perfecta stare), Airbus A-300 (tot cu burta argintie, inmatriculat Air France, il mai am in stare acceptabila), Yak-3 (alb). Le-am primit cadou la Craciun intre anii 1984 - 1988, primul a fost Yak-3.

Aceasta postare a fost editata de ERASER: 27 November 2009 - 05:52 PM

Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#14 Useril este offline   dagger F 102 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 13-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete statice - aviatie

Postat 05 December 2009 - 07:00 PM

Vezi postareaERASER, la Nov 27 2009, 05:47 PM, a spus:

Eu am avut si vopseaua argintie. Trebuia vopsita burta si fuselajul in treimea de jos. Din colectia de modele RDG am avut: TU-144 (burta argintie), IL-62 (burta argintie), IL-18 (complet argintiu), IL-28 (bombardier, a venit din fabrica vopsit integral in argintiu), Douglas DC-8 (superb, foarte mare, tot cu burta argintie, inmatriculat KLM, inca il mai am in perfecta stare), Airbus A-300 (tot cu burta argintie, inmatriculat Air France, il mai am in stare acceptabila), Yak-3 (alb). Le-am primit cadou la Craciun intre anii 1984 - 1988, primul a fost Yak-3.


A-300 nu a fost facut de Plasticart.Cand am spus ca nu l-a mai facut nimeni nu ma refeream la asamblarea machetei.Avionul in sine la scara de 1:100 nu l-am mai vazut facut de vreo alta firma.

Aceasta postare a fost editata de dagger F 102: 05 December 2009 - 07:05 PM

0

#15 Useril este offline   dagger F 102 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 31
  • Inregistrat: 13-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Machete statice - aviatie

Postat 03 January 2010 - 07:41 PM

Vezi postareadagger F 102, la Dec 5 2009, 07:00 PM, a spus:

A-300 nu a fost facut de Plasticart.Cand am spus ca nu l-a mai facut nimeni nu ma refeream la asamblarea machetei.Avionul in sine la scara de 1:100 nu l-am mai vazut facut de vreo alta firma.

Eu am 2 exemplare din TU-144.Unul este vopsit cu argintiu pe burta si celalat nu.Era optiunea fiecaruia cum dorea sa-l vopseasca.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro