Modelism - RHC Forum: Multiplex AcroMaster - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Multiplex AcroMaster kit, build, flight log

#211 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 14 February 2014 - 11:25 AM

Vezi postareaCalin, la 05 May 2009 - 06:48 PM, a spus:

tinand cont ca este avionul meu favorit (sau printre cele favorite) din pacate nu are parte de zboruri prea calme...
De la un rolling harrier pe high rate (inceput prost) am avut o aterizare putin fortata. Nu am observat probabil niste fisuri ce s-au dezvoltat amenintator in zona motor mount-ului asa ca la urmatorul zbor motorul a plecat de voie lasand avionul cu gura cascata... cam asa:

Caline nu esti singurul cu aceasta problema, printre care si eu.Cam de 1 luna am patit-o. Am avut motorul descentrat de la o aterizare nu f. grozava si nu i-am dat importanta.Acea vibratie a facut sa apara anumite fisuri dedetectabile cu ochiul liber. Intr-un final am schimbat motorul cu o "bomba" de 2 lei care avea carcasa exterioara (in care sunt magnetii) descentrata si ea .In ziua urmatoare facand un mic test la sol inainte de decolare, am vrut sa-i dau o acceleratie maxima sa aud cum merge.Nu am ajuns cu acceleratia la maxim ca motorul cu elicea le-am vazut pe jos si botul avionului ceva cam ca la tine.Parca a fatat vaca.Naspa.Cu toate astea l-am reparat cu CA si poliuretan.A iesit destul de bine, acum asteapta motorul nou de 1250kV, un Tgy dar model mai vechi care l-am gasit doar pe ebay.Sunt curios cum va merge.

Aceasta postare a fost editata de radulp: 14 February 2014 - 11:27 AM

0

#212 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 21 February 2014 - 12:13 PM

Eu am patit acelasi lucru atunci cand am trecut la un motor mai puternic (adica cel recomandat). Probabil tot fisuri mai vechi. Am lipit cu CA, apoi am acoperit tot botul cu fibra de sticla subtire, aplicata tot cu CA.
0

Arata acest topic


  • 8 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro