Modelism - RHC Forum: Twister Multiplex - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Twister Multiplex

#1 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 August 2008 - 09:28 AM

Am avut ocazia placuta, la Brasov la HC2008, sa asamblez pe camp intr-o dimineata un Twister al unui prieten. Celula fusese deja lipita de altcineva, asa ca mi-a revenit numai o parte dintre operatiuni, lipirea echiilor, plasarea servourilor si a restului electronicii.
asta ce e in manual:
Specification:
Wingspan 850 mm
Overall fuselage length 1170 mm
All-up weight, min. 880 - 1100 g
Wing area 26 dm²
Wing loading (FAI) min. 34 g / dm²
RC functions Elevator, ailerons and throttle.
Modelul:Fisier atasat  twister.jpg (44.35K)
Number of downloads: 224

Noi am pus motorul recomandat, un esc de 30A (ce am avut la indemana) si un pac LiPo 2200 (max C n/a).
Ce am gasit: daca prelungitoarele de la servouri si firele pentru motor erau deja trase (si in unele locuri lipite gresit), nu am mai modificat. Am pus servouri de 5g, cel de la profundor cu 2 suruburi prinse in elapor, urmand ca proprietarul sau sa il ranforseze cu 2 picaturi de CA. Servourile de la eleroane au fost un pic mai mari decat locasuri, pe care le-am largit cu cutterul, apoi am fixat servourile cu adeziv cu dubla fata; lipite echiile cu CA, tijele de comanda in asa fel incat cursele sa fie cat mai mici pe suprafetele de comanda. (tija in echea de la servou cat mai aproape de axul acestuia, iar la suprafata de comanda cat mai departe de imbinarea acesteia cu s.c.

Ce ramane de corectat:
capacul de sub turbina era lipit, ramane sa fie taiat si relipit(in asa fel incat sa poata fi indepartat cu usurinta pentru intretinere), dupa mutarea esc-ului imediat langa motor. In varianta pe care am avut-o, pe camp, escul era pus langa receptor si baterie, cam fara racire, chiar daca constructorul a prevazut fante de intrare si iesirea aerului. Alt avantaj al lipirii esc-ului langa motor e ca se diminueaza aparitia glitchurilor datorate curentilor mari care sunt in apropierea electronicii si indepartarea de receptor a esc.
Asa trebuie sa fie:Fisier atasat  edf_twister.jpg (10.7K)
Number of downloads: 231

Repet, fiind pe camp nu am poze, nu am apucat sa fac nici masuratori.(greutate, consum, etc)

La zbor modelul se comporta impecabil, chiar daca (cu setupul dat) nu e un vitezist. M-a impresionat docilitatea modelului atat la viteze mici, cat si mari.
Am centrat modelul FIX ca in instructiuni, adica la semnele de pe intrados.
La prima (si singura) lansare a trebuit trimat mult pe tras, atentie si pentru voi! Eventual programati statia cu flight conditions si pentru lansare trimati pe tras, apoi reveniti imediat dupa ce modelul ia inaltime.

Dupa mutarea esc-ului va trebui recentrat modelul, pus un suport de baterie din placaj si velcro, care sa permita atat fixarea ei mai buna, cat si eventuala mutare fata/spate a noilor acumulatori pe care ii va achizitiona proprietarul pe viitor.

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 05 August 2008 - 09:29 AM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro