Modelism - RHC Forum: Problema Lama v3 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Problema Lama v3 Proportional

#1 Useril este offline   SilviuBV 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 24-July 08

Postat 24 July 2008 - 02:15 PM

Salutare!
Am achiziționat de curând un model Lama V3 si a aparut o mica problema: elicopterul tinde sa se învârtă în jurul axei verticale in sens contrar acelor de ceasornic. Am încercat sa ajustez atat din telecomanda (E-sky 0404) cât și din reglajul proportional dar nu am reușit decât sa ameliorez mișcarea.

Va rog, dacă puteți, sa-mi dați niște sfaturi cu privire la aceasta problema.
Mulțumesc anticipat!

P.S. Acesta este primul meu post pe forum.
0

#2 Useril este offline   thenenea 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 102
  • Inregistrat: 10-November 07

Postat 24 July 2008 - 03:35 PM

Salutare,

Recomandare:

1. Decuplezi bateria si pui troate trimerele de pe statie la mijloc, mai putin cel de throttle pe care-l aduci la 0.
2. Dai jos cabina (partea din fata) dar lasi coada atasata.
3. Folosind o shurubelnita dreapta de mici dimensiuni rotesti shurubelul de pe receptor pe care scrie "gain" maxim la dreapta apoi jumatate de tura la stanga.
4. Rotesti celalalt shurub pe care scrie "proportional" la fel.
5. Atasezi bateria si incerci sa-l ridici. Daca se roteste si mai abitir aterizezi, decuplezi bateria si rotesti shurubul din dreapta ("proportional") maxim catre stanga si apoi jumatate de tura inapoi. Reatasezi bateria si verifici.
6. Daca obtii o corectie a problemei il lasi asa si faci mici modificari din trimmer-ul de pe statie. Daca se roteste puternic in sens invers mai rotesti putin catre dreapta. Veirifici si repeti daca e nevoie.
7. Atentie: Este normal ca elicopterul sa se roteasca cand este la mai putin de 1m de sol. E treaba ta sa compensezi efectul de sol din comenzi. Stabilizare pe rotatie se face la 1m de sol sau mai mult. De asemenea la cresterea/scaderea brusca a turatiei este foarte posibil sa aiba tendinta de a se roti spre drepta sau stanga.
9. Orice reglaj facut la receptor se face cu bateria decuplata. Daca o faci cu ea cuplata il zapacesti. Numai sub-trimerele de pe telecomanda se actioneaza in timpul functionarii.
10. Un alt motiv pentru un astfel de comportament poate fi slabirea shuruburilor care tin suportul de pale (blade holder-ul) inferior. Din aceasta cauza ajunge sa alunece pe ax si rotorul inferior are portanta mai mica decat rotorul superior. Daca nu reusesti din reglajul giroscopului verifica si acest aspect.
11. Daca nici una din cele de mai sus nu te ajuta scoate palele de pe elicopter si tinandu-l intr-o mana (fara cabina) creste usor turatia. Incearca sa-ti dai seama daca se aude vreun zgomot neobisnuit de la motoare. Se mai intampla ca unul dintre motoare sa aiba perii slabe sau uzate (serii diferite, perii diferite) dar e mai rar intalnita problema.
12. Verifica daca palele au acelasi profil sau au fost deformate (accident, caldura, defect de fabricatie). Daca nu au inlocuieste palele deformate cu unele noi sau incearca sa le indrepti ushurel pe cele vechi.

Spor la reglaje.
0

#3 Useril este offline   SilviuBV 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 24-July 08

Postat 24 July 2008 - 03:50 PM

Mulțumesc pentru sfaturi am reușit sa îl reglez și se comporta foarte bine!
0

#4 Useril este offline   thenenea 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 102
  • Inregistrat: 10-November 07

Postat 24 July 2008 - 04:40 PM

Salut,

Cu placere, multe zboruri fara incidente. O seara faina.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro