Modelism - RHC Forum: Montare motor de cauciuc - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Montare motor de cauciuc

#1 Useril este offline   Miska 

  • Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 14-July 08

Postat 14 July 2008 - 08:55 PM

Salutare

Sunt incepator si m-ar interesa sa aflu cateva lucruri despre motoarele de cauciuc. Candva am facut un model "Flamingo" (se gasea in librarii), dar acum, dupa o pauza fffff lunga mi-am cumparat un kit "Bellanca Decathlon" cu motor de cauciuc si in putinul timp liber pe care il mai am la dispozitie, ma distrez cu el, incercand sa-l termin...........si sper eu sa-l fac sa si zboare ). Asadar, ma intereseaza sa aflu:
1. in cazul acestui model (sunt convins ca unii dintre voi cunosc Bellanca), de unde agat cauciucul la capatul opus elicei?
2. cat de lung trebuie sa fie? (am primit in cutie o fasie ffff lunga de cauciuc, nu am atata avion cat cauciuc ) ).
3. in cate trebuie impletit?
4. cate rotatii sa i se aplice pt zbor?

ma gandesc ca exista ceva formule sau reguli, pe care din pacate nu le stiu.

'mesc anticipat si va voi mai deranja pe viitor si cu alte chestii, care probabil va vor smulge zambete ori hohote de ras, dar asta e, trebuie sa aflu si eu de undeva.

tai tai
0

#2 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 14 July 2008 - 09:23 PM

Nu cunosc modelul.
Vezi ca tebuie sa fie undeva dincolo de jumatatea fuselajului un stift perpendicular pe axul longitudinal sau un carlig. E imposibil sa nu-ti arate in instructiuni.

Cand faceam modele cu motor de cauciuc dupa ce inodam capetele spalam talcul de pe cauciuc cu apa distilata si-l ungeam bine cu glicerina (sper ca se mai gaseste la farmacii).