Modelism - RHC Forum: Extra 300 S de la Jamara - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Extra 300 S de la Jamara anvergura 1500

#1 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 14 July 2008 - 11:54 AM

Salut ! De curand mi-am luat si eu un Extra 300 S de 1500 anvergura. M-am uitat prin cutie si totul pare a fi la locul lui, calitatea e super insa unele piese nu sunt cum ma asteptam. Bechia mi se pare foarte fragila (doar o sarma de otel de 2 mm), iar furcile pentru conectare la servo si comenzi din plastic, in rest este ok.
Daca are cineva acest model va rog sa-mi spuneti cum se siguranteaza profundorul , la aripa am vazut ca sunt 2 arcuri care tin aripa lipita de fuselaj. As vrea sa stiu ce servouri sunt recomandate si ce motorizare sa pun pe el. merci
B)
0

#2 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 14 July 2008 - 11:58 AM

poza_1
poza_2
poza_3
0

#3 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 14 July 2008 - 01:31 PM

Daca modelul tau e cel din cutie, vad ca anvergura nu e de 1500 ci de 1850mm. Motorul e recomandat tot pe cutie (capacitatea). Marca o alegi functie de buget (la fel si performanta).

Succes la asamblare si aterizari frumoase!

Adrian
0

#4 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 14 July 2008 - 01:36 PM

Salut,

Vezi ca anvergura e ceva mai mare dect ai scris tu: are 1.80m.
Iti trebuie motor de minim 25 cmc, daca nu chiar 30 cmc. Cu echiparea completa (servouri, pack, motorizare) modelul iese destul de greu din ce am mai vazut pe alte site-uri: undeva spre 5.5 kg.
Daca tin bine minte, modelul l-a mai avut cineva din Constanta (Ady13).
Il supramotorizase, iar la primul zbor i-au iesit eleroanele din balamale, pentru ca folosise un CA necorespunzator.
0

#5 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 14 July 2008 - 01:51 PM

Da, intradevar, avnvergura este de 1850, insa am aproximat un pic :D. greutatea optima e undeva la 5200 - 5300g iar motorul intre 15 - 20cmc. La balamale am observat ca se pot desprinde usor, sunt fixate la articulatie cu un mic nit din aluminiu care nu mi se pare prea rezistent.
Motorul vreau sa fie de max 20cmc, sper sa fie suficient... un 4 tact ar fi super.

Aceasta postare a fost editata de Zippo: 14 July 2008 - 01:53 PM

0

#6 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 14 July 2008 - 01:56 PM

20 cmc e mic pentru greutatea aia si pentru ce ar trebui sa faca un Extra.
0

#7 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 885
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 14 July 2008 - 07:06 PM

Pune un MVVS de 26 benzina are tractiune statica 7 Kg. Eu am nu extra de 1800 si 5.1 kg si cu acest motor merge pe vericala cat vrea muschii tai.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#8 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 15 July 2008 - 07:40 AM

Mi se pare potrivit un TITAN ZG-26SC de 25.4cc , putere 2.2 hp si greutate de 1.425g. Comparativ cu Magnum XL-180AR de 29.9cc , 4.32cp si 1528g, as opta pe cel pe benzina.
0

#9 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 03 August 2009 - 05:48 PM

da..deci e 1850 in loc de 1500.Are cineva acest model ? ceva impresii ? nu gasesc nimic de el pe net si ma bate gandul la unul.Il vreau pentru un benzinar de 26.
0

#10 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 06 August 2009 - 09:44 AM

Salut, am scris ceva mai sus (postul e din vara lui 2008) ca l-a avut Ady 13 din Constanta. Gasesti ceva poze pe la jurnal de zbor, vara, 2004 - 2006 (nu mai stiu exact anul).
Din punct de vedere greutate si incarcare alara vei avea de zburat o caramida.
0

#11 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 06 August 2009 - 04:40 PM

producatorul recomanda la 4 timpi un motor de 30 : http://www.rcm-pelikan.cz/index.php?sec=pr...759&lang=en.
Eu as opta pentru un astfel de motor , sunetul motorului de 4 timpi este superb.

Aceasta postare a fost editata de dece: 06 August 2009 - 04:41 PM

0

#12 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 06 August 2009 - 04:44 PM

pai da ...da eu nu optez la model :D).multam de raspunsuri
0

#13 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 06 August 2009 - 06:31 PM

Uita-te putin, daca vrei, la codul 69620 de la magazinul austriac. Pentru 100 euro in plus fata de extra aia, iti iei un model ca lumea, Iar motorul ala e perfect pentru el.
Producatorul real se numeste HAIKONG (evident....... china) si, din ce am citit pe net, am inteles ca produce in aceeasi fabrica in care se lucreaza si modelele de la Sebart.

Aceasta postare a fost editata de MADA: 06 August 2009 - 06:34 PM

0

#14 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 06 August 2009 - 06:41 PM

am vorbit deja pentru un edge 540 deluxe series de la seagull models ..tot chinezi dar din cate am citit lucreaza foarte bine ..din vreo 5-6 pagini de pareri decat vreo 2-3 insi erau contra toate fiind despre un corsair.Modelul are in jur de 6kg complet echipat,2 metrii anvergura,1.75 lungime si pare destul de inchegat.Inca ma mai gandesc la motorizare(ma gandeam la un dl 50) ca mai mic nu gasesc in romanica

Aceasta postare a fost editata de shogi: 06 August 2009 - 06:42 PM

0

#15 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 11 October 2009 - 05:35 PM

Revin cu intarziere despre impresiile de zbor, acestui model. Zboara exceptional si placut surprins cum se comporta la viteze mici. Am avut si o pana de motor la aprox 100 m si am reusit o aterizare perfecta dupa 2 viraje cu el planand.
Da este o caramida de 6500g, echipat cu OS Max 120AX - 20cc, dar se comporta superb.
0

#16 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 October 2009 - 09:45 PM

Vezi postareaZippo, la Oct 11 2009, 06:35 PM, a spus:

.....Da este o caramida de 6500g, echipat cu OS Max 120AX - 20cc, dar se comporta superb.



Asta cum vine?
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#17 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 14 October 2009 - 08:24 PM

Vezi postareaMLGore, la Oct 11 2009, 10:45 PM, a spus:

Asta cum vine?


Am subscris ce a spus MADA:

"Salut, am scris ceva mai sus (postul e din vara lui 2008) ca l-a avut Ady 13 din Constanta. Gasesti ceva poze pe la jurnal de zbor, vara, 2004 - 2006 (nu mai stiu exact anul).
Din punct de vedere greutate si incarcare alara vei avea de zburat o caramida."
0

#18 Useril este offline   dece 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 03-September 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:aeromodelism

Postat 14 October 2009 - 09:59 PM

Cum de s-a oprit motorul in zbor? Os-ul de 20 nu-i prea sta in caracter sa faca ''treburi ca astea''!.

Aceasta postare a fost editata de dece: 14 October 2009 - 10:00 PM

0

#19 Useril este offline   Zippo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1077
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 15 October 2009 - 01:28 PM

Vezi postareadece, la Oct 14 2009, 10:59 PM, a spus:

Cum de s-a oprit motorul in zbor? Os-ul de 20 nu-i prea sta in caracter sa faca ''treburi ca astea''!.


Mi-a sarit bujia cu totul in timpul zborului, nu am patit niciodata asa ceva insa tind sa cred ca probabil de la starter care are un sistem de fixare prin infiletare partiala si cred ca am fortat un pic cand am scos alimentarea. Dar totusi putea sa ramana desfiletata pe jumatate.... :D
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro