Modelism - RHC Forum: Scoala de Piloti ULM - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Scoala de Piloti ULM Jurnal de bord

#1 Useril este offline   bogeco 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 14-April 08

Postat 14 July 2008 - 10:21 AM

M-am inscris la scoala de piloti ULM. Gata , am facut-o , m-am decis! Galati, aeroclubul Aerial.

Prima zi ...
Zborul de acomodare petrecut intr- zi cu atmosfera nu foarte calma cu usoare turbulente ... Imi amintesc 3 sentimente: uimire, placere ambele pe un fond pregnant de panica.

Urmatoarele zile ...
In urma cu 3-4 luni in primavara, pregatirea teoretica la sala ...


aerodinamica, descrierea aeronavei, efectul comenzilor, limite umane, meteo, navigatie, legislatie ...


Saptamana trecuta am inceput in sfarsit pregatirea practica ..

primele iesiri ..
electul comenzilor, zborul orizontal, virajul orizontal . Avionul parea sa fac doar ceea ce voia el.
virajul in urcare, in coborare

dupa primele 5 -6 iesiri pot zice ca m-am imprietenit cu avionul un CTSW foarte bine echipat, comod si elegant.

In urmatoarele iesiri 7, 8 si 9 am exersat virajele de axare pe reper. Mansa si palonierul parca lucrau una impotriva alteia. Pana cand a facut click lucrul pe care instructorul mi-l repetase din prima zi: bot, bila, variometru, privirea la orizont ... bot, bila, variometru, privirea la orizont ...

Clickul a facut in momentul in care am ridicat privirea spre orizont si am estimat inclinarea in functie de acesta... imediat am inteles sa fac corectia din mansa si sa aduc botul pe directie din palonier. Din acest moment lucrurile au inceput sa se clarifice ...

In weekendul trecut am facut 4 iesiri in care am exersat virajul de axare si coborarea pe reper. Cread ca mai am nevoie de o iesire sau doua dupa care instructorul mi-a promis ca intram in ture de pista.

Intentionez sa continui aceasta tema pana cand voi ajunge la examen. In acest timp ii astept pe cai care sunt sau au fost in aceeasi situatie (elev-pilot) isi scrie parerile.

Aceasta postare a fost editata de bogeco: 14 July 2008 - 10:23 AM

0

#2 Useril este offline   odish1989 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 30-November 06

Postat 19 July 2008 - 10:30 PM

Eu am facut scoala de pilotaj fara motor pe cunoscutul planor IS-28B2, este o jucarie frumoasa, se piloteaza mult mai greu decat un ULM deaorece are anvergura mare si inertia tot mare, raspunde putin cu intarziere la comenzi.

La mine primul zbor a inceput in felul urmator...era o zi torida de vara tocmai trecusem de faza cu scoala carlingii si s-a decis instructorul sa ne iau la zbor, am urcat in planor, vad cum se inchide cupola , unul dintre colegii mei mai avansati vine cu un cablu il prinde de declansatorul planorului si dupa aia aud cum zice instructorul..."intins trage"..e in mometul ala am simtipt cea mai tare accelerare pe care o simtisem vraodata si in cateva secunde m-am trezit de 300m deasupra aerodromului, era o privire splendida...nu mai stiam incotro sa ma uit si ce sa fac.
Apoi au urmaz zborulrile de scoala, efectul comenzilo, linia dreapta, viravele, s-uriel, turele de pista, si aterizarea.
La planor daca nu dai simultan manasa cu palonierul face de la efectul negativ ca toate visele, mi-a demosntrat instructorul ca zbura chiar mai bine daca luam mana de pe comenzi si nu faceam eu nimica si il lasam in pace planorul:))
Apoi incet incet am inceput sa ma prind cum se fac viraje, linia dreapta, turele de pista etc, asta durand sin iunie pana la sfarsitul lui septembrie.
Apoi intruna din zile la zbor cand aveam vreo 70 de zboruri si ceva ore stanse am facut 2 zboruri cu instructorul care au iesit perfecte, vad cu instructorul iti ia parasuta din spatele meu, isi leaga scaunul si zice"nea de acuma te duci singur...."
Totul se derula de atuncea in reluare, vad cum vin cablurile de la mosur, cineva ma claseaza, ma uit la colegul care ma tinea la planul de aripa la orizontala, ii fac semnul de ok pt a ma pune la orizontala zic prin statie "planorul 366 gata de decolare cu cablul hangar" vad cum cablul se intinde, zic "intins trage" si din acel moment parca totul a fostde vis, insfarsit dupa atata munca ajunsem sa pot stapani singur "monstrul cu aripe de otel".

Dupa aterizare mi-am luat un botez am aerului in toata firea cu o tavaleala zdravana in maracine, am baut o bere cu colegii si am plecat acasa.
Peste cateva luni s-a inchis sezonul de zb la planor, exact dupa ce am facut ultimele zboruri la examenul de brevetare.

In anul urmator am incept sa invat sa fac termica, stateam din ce in ce mai mult pe sus pana in ziua in care am plecat sa fac c-u de argint cu proba de 5 ore, am reusit sa stau 5 ore cu planorul pe sus pe o zi oribila de termica mai mult pe seaca, dar nu am mai apucat sa fac si 50km distanta in anul respectiv.

Anul asta sper sa fac si dictanta daca va permite vremea....
0

#3 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 July 2008 - 01:50 AM

Ce inseamna:
"Scopala"
"simtipt"
"Apoi au urmaz zborulrile de scoala, efectul comenzilo, linia dreapta, viravele"
"botez am aerului "
"dictanta"?
Si altele ......

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 July 2008 - 05:51 AM

0

#4 Useril este offline   bogeco 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 14-April 08

Postat 21 July 2008 - 09:08 AM

"Scopala" = Scoala , pt cine se uita pe tastatura intelege cauza greselii pe care , de altfel, am observat-o imediat dar nu am gasit instrumentul de corectare a titlului asa ca am scris un e-mail adminului, care vad ca a si executat corectura.

In rest, dom' profesor, ce sa zic, noi zburam de placere si "scriem" aici tot din placere asa ca, va rog, nu ne stricati placerea !
0

#5 Useril este offline   bogeco 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 14-April 08

Postat 21 July 2008 - 06:59 PM

Pregatirea pentru turul de pista

Ultima iesire de 30 de minute am petrecut-o cu exercitii de simulare a ataerizarii. Viraj de axare in coborare, vizarea unui punct la 50 m de punctul de contact, mentinerea pantei, redresare la 30 m, plafon si urcare la 700 ft. Am facut exercitiile astea de 6-7 ori. Senzatia de apropiere controlata de sol, incadrarea in limitele terenului de aterizare mi-au dat o senzatie de confort si incredere. Inca am emotii la gandul primei aterizari ...
0

#6 Useril este offline   Razvan17 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 6
  • Inregistrat: 06-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 06 January 2009 - 07:42 PM

Cam cat costa scoala de piloti ULM? Mentionez ca am aproape 28 de ani, deci nu mai poate fi vorba de cursuri gratuite la aeroclub.
0

#7 Useril este offline   bogeco 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 14-April 08

Postat 07 January 2009 - 08:36 AM

 Razvan17, la Jan 6 2009, 07:42 PM, a spus:

Cam cat costa scoala de piloti ULM? Mentionez ca am aproape 28 de ani, deci nu mai poate fi vorba de cursuri gratuite la aeroclub.



Costurile sunt urmatoarele:

100-150 euro Cursuri teoretice

100 euro/ora de zbor

Ca sa ajungi sa dai examenul pt licenta de zbor tre sa faci 40 - 45 de ore

eu am facut cam 3 zboruri/saptamana adica intre 7 si 10 ore pe luna asta inseamna ca va trebui (daca te tii de scoala :) ) 4-5 luni de zbor a cate 700-1000 eu/luna (caci platesti pe masura ce zbori)

Mai sunt cateva cheltuieli nesemnificative cu vizita medicala certificare radio etc
0

#8 Useril este offline   wabo1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 04-August 05
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita

Postat 09 January 2009 - 08:17 AM

Si cum ar fi costuri, daca ai avion propriu, ceva licente facute in Germania de multi ani, si traiesti in Romania cu permis de sedere?
Sa poate transfera sau sa poate scurta putin procedura pentru obtinerea licentei romanesc?
Walter Born
rhc@born.ro
0

#9 Useril este offline   byteworks 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 01-April 06

Postat 09 January 2009 - 10:36 AM

Procedura de recunoastere e complicata ... citat din RACR-LPAN ULM:

Citeaza

IV. Recunoaşterea licenţelor de pilot de aeronave ultrauşoare motorizate
emise de autorităţi competente din alte state şi a calificărilor specifice
acestora

RACR-LPAN ULM.2175 Condiţii de recunoaştere
Autoritatea de certificare poate recunoaşte o licenţă de pilot de aeronave ultrauşoare motorizate şi o calificare/autorizaţie specifică emisă, în conformitate cu cerinţele specifice aplicabile, de către o autoritate competentă dintr-un alt stat, dacă solicitantul demonstrează că:
(a) licenţa de bază deţinută este în termen de valabilitate; şi
(b ) a promovat examinarea teoretică scrisă organizată de un examinator autorizat conform RACR-LPAN ULM, Capitolul 2, V. Baremul de promovare este de 75 la fiecare disciplină. Disciplinele de examinare sunt stabilite de autoritatea de certificare, de la caz la caz, funcţie de documentele privind pregătirea teoretică şi practică deţinută, prezentate de solicitant; şi
© a promovat examinarea practică, la sol ÅŸi în zbor, desfăşurată cu un examinator autorizat conform RACR-LPAN ULM, Capitolul 2, V; ÅŸi
(d) este deţinător al unui certificat medical corespunzător, aflat în termen de valabilitate, emis în conformitate cu cerinţele specificate în prezenta reglementare; şi
(e) este deţinător al unui Certificat de Radiotelefonist eliberat/validat/echivalat de Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiei, aflat în termen de valabilitate, sau al unui certificat echivalent emis de alt stat.
Legislaţie aeronautică şi Reglementări este diciplina la care se susţine în mod obligatoriu examinare teoretică în vederea eliberării certificatului de recunoaştere.

Dacă examinarea teoretică se efectuează la toate disciplinele prevăzute în RACR - LPAN ULM corespunzător licenţei şi calificărilor/autorizaţiilor solicitate a fi recunoscute autoritatea de certificare consideră disciplinele respective ca fiind cele stabilite conform RACR - LPAN ULM.2175 (b ).

0

#10 Useril este offline   byteworks 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 01-April 06

Postat 09 January 2009 - 10:40 AM

Dar mai simplu e prin echivalare (in cazul in care se recunoaste ca scoala facuta in strainatate a fost OK, si asta e cam subiectiv, cred), citat din acelasi document:

Citeaza

VI. Obţinerea licenţelor de pilot de aeronave ultrauşoare motorizate şi a calificărilor/autorizaţiilor specifice prin echivalarea licenţelor emise de alte state/autorităţi competente

RACR-LPAN ULM.2215 Condiţii generale

(a) Autoritatea de certificare poate elibera licenţe de pilot de aeronave ultrauşoare motorizate şi calificări/autorizaţii specifice prin echivalarea licenţelor şi a calificărilor/autorizaţiilor specifice emise de alte state/autorităţi competente, dacă cerinţele specifice în baza cărora acestea au fost emise se situează, cel puţin, la nivelul celor din prezenta reglementare.

(b ) Licenţele de pilot aeronave ultrauşoare motorizate eliberate de alte state/autorităţi competente se pot echivala, prin eliberarea de licenţe şi anexe la acestea, conform RACR - LPAN ULM, dacă solicitantul demonstrează autorităţii de certificare, prin documente relevante, că cerinţele în baza cărora acestea au fost emise se situează cel puţin la nivelul celor prevăzute în RACR – LPAN ULM.

Documente relevante pot fi de genul:

(i) copii ale actelor normative specifice;
(ii) adeverinţe emise de autorităţile competente;
(iii) alte documente acceptate de către autoritatea de certificare

0

#11 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 15 January 2009 - 10:21 PM

 byteworks, la Jan 9 2009, 11:40 AM, a spus:

Dar mai simplu e prin echivalare (in cazul in care se recunoaste ca scoala facuta in strainatate a fost OK, si asta e cam subiectiv, cred), citat din acelasi document:


in cazul lui Wabo , cu licenta obtinuta in Germania,echivalarea e cea mai simpla cale,daca licenta este in termen de valabilitate,
daca este expirata cred ca o poti reinnoi lejer in Germania (la contactele pe care presupun ca inca le mai ai acolo, pt ca am auzit doar de bine pe la prieteni),iar in cazul in care ai reinnoit-o poti lejer zbura cu ea aici
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#12 Useril este offline   Eugen M. 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 01-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 June 2009 - 12:24 PM

@bogeco
Ai mai avansat ?
Bate examenul la usa ?
0

#13 Useril este offline   bogeco 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 14-April 08

Postat 23 June 2010 - 06:44 PM

 Eugen M., la Jun 2 2009, 01:24 PM, a spus:

@bogeco
Ai mai avansat ?
Bate examenul la usa ?



Da am avansat ... :angry2:

Am terminat scoala am facut raidurile unul fain la Galati - Soveja printre munti si cu plafon de nori la 2000 m

Nu am mers la examen, am neglijat luna de luna detaliul, In schimba am mai zburat de intretinere mai ales ca la Galati avem un alt avion un STOL si a trebuit sa ma acomodez cu diferentele.
0

#14 Useril este offline   bogeco 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 14-April 08

Postat 24 June 2010 - 11:31 AM

Saptamana trecuta am facuta cateva ture de pista pentru a exersa aterizarea cu acest tip de avion.

La primele aterizari am bondisat de m-au luat dracii.
ATENTIE pentru restul elevilor. In timpul scolii ni se spune la un moment dat ca daca din varii motive la aterizare avionul incepe sa bondiseze singura manevra inteleapta pt. incepatori este sa tina mansa pe loc, in pozitia in care se afla. Desi stiam asta tendinta a fost sa contracarez salturile cu miscari de mansa in fata respectiv in spate ceea ce a dus normal la amplificarea salturilor. Explicatia logica este ca in situatia data, viteza mica, efect comanda scazut, timpul foarte scurt intre faza de salt si revenire > ajungi sa dai comenzile in contra-timp ceea ce duce la amplificarea fenomenului.

Acum cauza bondisarii la aterizare poate fi multipla, in cazul meu a fost limita de viteza la distanta mare de sol, atitudinea cabrata a avionului in faza de filare toate cauzate de manevra prea ampla de mansa in filare > avionul in loc sa incetineasca progresiv la orizontala lua inaltime si incetinea brusc.

O buna idee este ca in aceasta faza miscarile de mansa sa fie fine tras-impins <=>, simultan cu o atenta observarea a pozitiei avionului fata de orizontala.

Cat timp am avut vantul pe directie aterizarile imi iesisera destul de bine. La aterizarile de saptamana trecuta vantul de fata avea si o componenta de 3-4 m/s lateral.

Zburasem si aterizasem in aceste conditii cu CTSW si aterizaf f. bine, chiar mai bine decat la aterizarea cu vand perfect pe directie. In cazul STOL ului lucrurile au devenit mai complicate. Din constructie acest avion in faza de redresare, filare pe perna de aer cu motorul redus complet are o tendinta de rotire la stanga care se contracarea cu palonier dreapta fara miscare de mansa. este manevra care mi-a complicat viata destul si la aterizarea cu vant perfect pe directie.

La prima aterizarea cu componenta laterala stanga, in faza de filare cand am dat comanda de palonier dreapta avionul a alunecat hotarat inspre marginea din dreapta a pistei si ca sa evit iesirea in decor am actinat palonier stanga ceea ce a indreptat avionul in axul pistei insa si a inceptinit lunecarea la dreapta dar nu a oprit-o ceea ce a dus la o aterizare derapata si de aici 1-2 salturi urate.

Dupa degajare am mers la sala si impreuna cu instructorul am facut cateva desene pe tabla cu avionul, vantul si miscarile. Am inteles ca lunecarea la dreapta s-a datorat inclinarii avionului la dreapta ceea ce a expus intradosul aripii la vant. Asa ca pt. data viitoare voi exersa simultan cu palonier dreapta si o usoara inclinare de mansa la stanga in speranta unei aterizari frumoase si line in lungul axului pistei.


astept de la voi experiente similare pe acest subiect.

Aceasta postare a fost editata de bogeco: 24 June 2010 - 11:35 AM

0

#15 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 June 2010 - 12:34 PM

Nu stiu cum e cu STOL-urile dar cu Festivalul e cam ashe :

La aterizare cu vant de fata sau fara vant il aduc in 60Mph la 2 m de pista dupa care trag de mansa ca sa ii ridic botul - el vine si bontiseaza o data dupa care se aseaza pe sol - daca am bontisat de 2 ori am pus-o , e aterizare de super kkt si mi-o iau de nu ma vad . Dupa ce a pus prima ora roata jos mansa trasa incet si ferm spre maxim ca sa piarda viteza si sa tin roata de bot cat mai mult sus

Daca cumva ating mansa la aterizare am mari sanse ori sa re-decolez ori sa ii fac praf roata de bot - o data am facut-o si s-a cabrat ca un cal - nu va spun ce am patimit .....

La ultimele 10 TP ( am doar 12 ore ) facute in ritm infernal , touch-n go, am avut un vant de bot de cca 6-7 m/s cu o componenta dreapta 30 grade

Am tinut palonier SI mansa - pe panta de aterizare doar palonier - am venit in deriva iar la 2 m am indreptat "'pe roata '' din palonier si am dat si mansa ca sa nu ma duc in balarii

Dupa 3 magarii de-astea a iesit perfect -nici in porumb nici avion descaltat

Pina la cateva mii de aterizari mai avem -am doar vreo 30 - joc la pitici

Schimb de experienta....

Albert e un tip foarte misto - ai noroc sa faci cu el
0

#16 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 28 June 2010 - 09:24 AM

Schimb de experienta....

Albert e un tip foarte misto - ai noroc sa faci cu el
[/quote]

Servus ,
Bogdan este elevul lui Nea Mircea , colegul meu, instructor de avion...
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#17 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 June 2010 - 09:38 AM

 abu, la Jun 28 2010, 10:24 AM, a spus:

Schimb de experienta....

Albert e un tip foarte misto - ai noroc sa faci cu el


Servus ,
Bogdan este elevul lui Nea Mircea , colegul meu, instructor de avion...

Albert, Mircea .....

Detalii :)
0

#18 Useril este offline   bogeco 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 14-April 08

Postat 04 October 2010 - 09:40 AM

Revin aici dupa ceva vreme,

p.i.Albert, p.i.Mircea, p.i.Marian Filoti, p.Iurii, p.i.Marian Turcu, p.e.Cristi Deceanu, p.Dan Tatomir, p.Cristi Cojocaru, p.e Barath (india), p.Ionut Sanduleac, p. Iulia .. si inca altii destul de multi suntem la Galati si avem noroc ca suntem in echipa
0

#19 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 October 2010 - 10:21 AM

 bogeco, la Oct 4 2010, 10:40 AM, a spus:

Revin aici dupa ceva vreme,

p.i.Albert, p.i.Mircea, p.i.Marian Filoti, p.Iurii, p.i.Marian Turcu, p.e.Cristi Deceanu, p.Dan Tatomir, p.Cristi Cojocaru, p.e Barath (india), p.Ionut Sanduleac, p. Iulia .. si inca altii destul de multi suntem la Galati si avem noroc ca suntem in echipa

Bravo

Ce ati mai zburat ?

Noi ne-am umplut de raiduri - Arad, Drobeta , Bacau , Sfantul Gheorghe....

Poze pe Shutterfly

Aceasta postare a fost editata de motzu: 04 October 2010 - 10:25 AM

0

#20 Useril este offline   marfi 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 06-June 07

Postat 12 October 2010 - 01:28 PM

Copii, chiar daca vedeti vremea de afara frumoasa si numai buna de zbor, toamna ea tine putin si trebuie exploatata la maxim.
Asa ca HAI LA ZBOR !


ps
ca sa avem ce povesti la iarna
0

#21 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 October 2010 - 04:52 PM

 marfi, la Oct 12 2010, 02:28 PM, a spus:

Copii, chiar daca vedeti vremea de afara frumoasa si numai buna de zbor, toamna ea tine putin si trebuie exploatata la maxim.
Asa ca HAI LA ZBOR !


ps
ca sa avem ce povesti la iarna

Am exploatat-o deja !

O vreme superba - pacat ca e soarele jos si cautam T-ul cu capul pe balcon !

Altii zboara ?

Vine cineva la Ghimbav ? Noi suntem de maine pina duminica acolo !
0

#22 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2010 - 03:18 PM

Raid Brasov(Ghimbav) Bucuresti cu Festival R40S - Rotax 912S

http://www.youtube.c...h?v=kjir9N5XDf4

La mansa moa'- in stanga Nea Uta' suparat ca si mine ca trebuie sa bagam capul sub plafon pe la Busteni

Un zbor placut - o ora si 15 minute in total - la Clinceni era plafon la 200 metri - singurii bolovani care zburau pe vremea de ieri

Fara turbulente - te cam trageau norii daca nu erai atent

Aceasta postare a fost editata de motzu: 18 October 2010 - 03:22 PM

0

#23 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2010 - 09:38 AM

 motzu, la Oct 18 2010, 04:18 PM, a spus:

- in stanga Nea Uta' ...



Moaaa ce a-ntinerit nea Uta! :wub:
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#24 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2010 - 09:53 AM

 Valteras, la Oct 19 2010, 10:38 AM, a spus:

Moaaa ce a-ntinerit nea Uta! :wub:

He he !

Daca te uiti bine are fata mai putin ridata ca a mea http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif - relaxare totala , aer curat, un pui mic de somn - boierie totala !

Numai eu eram cu frunzele degajate vaznd plafonul ala mizerabil de la Busteni

Overall a fost meserias

Pun poze maine cu concursul ULM de la Ghimbav si va trantesc si o poveste .
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu