In primul rand tin sa multumesc tuturor celor care mi-au fost alatuci cu sfaturi si pareri.
Azi am iesit putin cu modelul dar pt ca era f vant m-am multumit sa il invart la sol pe distante mici dar cu care ocazie pt 2 secunde a si zburat deasupra solului.
Cei care au modelul acesta sau similare sunt rugati sa mai lase pe acest topic sfaturi si povesti din experienta lor
Rog pe cei din Iasi care mai ies pe la zbor si ma pot ajuta sa invat sa il pilotez sa imi spuna si mie cand ies ca poate se lipeste si pe mine niscaiva poleiala de pilot.
Pagina 1 din 1
Art-Tech Cessna 182 4 CH
#2
Postat 02 July 2008 - 03:06 PM
duminica dupa 9 se da adunarea pe aerodrom.
Te asteptam! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/pint.gif
Te asteptam! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/pint.gif
#4
Postat 03 July 2008 - 01:19 PM
Vezi ca este un topic pe aceasta tema si s-au discutat cam toate aspectele posibile ale acestui tip de aeromodel: http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...8581&hl=cessna& .
#5
Postat 11 July 2008 - 11:39 PM
Sunt de acord cu mentiunea si am citit threadul cu pricina (toate 111 pag) dar e inactiv. Asa ca luand in considerare calitatea (de loc dorita) de incepator am ales sa mai deschid un thread aici la coltul incepatorilor.
O sa postez si aici intrebarea in speranta ca ma lamureste careva :).
Am un Cessna 182 de la Art-Tech cu echiparea originala. Fiind incepator in de al de astea pentru primele 2 iesiri m-am multumit cu manevre de taxi si o ridicare de la sol de 10 cm.
Prbl mea ar fi cam asa: am pus mana pe un LiPo de 11,1 v, 1800 mAh si vreau sa stiu daca am vreo solutie (regulator eventual schimbat) ca sa urc acc asta pe motorul initial 480 direct drive. Daca sansele de a il face scrum sunt prea mari o sa astept pana iau un BL si un regulator pt el.
O sa postez si aici intrebarea in speranta ca ma lamureste careva :).
Am un Cessna 182 de la Art-Tech cu echiparea originala. Fiind incepator in de al de astea pentru primele 2 iesiri m-am multumit cu manevre de taxi si o ridicare de la sol de 10 cm.
Prbl mea ar fi cam asa: am pus mana pe un LiPo de 11,1 v, 1800 mAh si vreau sa stiu daca am vreo solutie (regulator eventual schimbat) ca sa urc acc asta pe motorul initial 480 direct drive. Daca sansele de a il face scrum sunt prea mari o sa astept pana iau un BL si un regulator pt el.
Mai bine sa fii jos si sa iti doresti sa fii sus, decat sa fii in situatia inversa :D
#6
Postat 12 July 2008 - 09:58 AM
il faci scrum + regulatorul de nixx taie la alt voltaj fata de lipo si mai distrugi si pack-ul
#8
Postat 13 July 2008 - 09:17 PM
OK ms mult de sfaturi. Cred ca cea mai buna decizie ar fi sa il pastrez ca punct de plecare pt o viitoare motorizare pe Cessna http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
Mai bine sa fii jos si sa iti doresti sa fii sus, decat sa fii in situatia inversa :D
Arata acest topic
Pagina 1 din 1