Modelism - RHC Forum: fum... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

fum... ca la incendiu

#1 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 28 June 2008 - 08:31 PM

azi am testa un Acc Pb-Acid de 12v / 5A in combinatie cu regulator Rookie 25 - 12V/ 25A si motor Power 700/13T. toate bine si frumoase, merge bine are viteza, dar supa 2 curse de 200 m dus intors, am observat ca din navo iesea un fum inecacios. desfac capaacul, crezand ca am ars ori regulatorul, ori motorul. dar... surpriza!!! s-au topit numai firele folosite, de la acc la intrerupator. fire litzate.

si s-a topit si intreruparorul. puteti sa imi dati o explicatie logica? ca nu mai inteleg nimic. :(
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#2 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 28 June 2008 - 08:38 PM

ce intrerupator ai folosit?...verifica daca mai merge esc-ul....daca nu merge inseamna ca el e de vina..probabil un scurt circuit.
aslfel nu stiu ce ar putea fi.
0

#3 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 28 June 2008 - 08:43 PM

allen_g30, la 28 Jun 2008, 21:31, a spus:

azi am testa un Acc Pb-Acid de 12v / 5A in combinatie cu regulator Rookie 25 - 12V/ 25A si motor Power 700/13T. toate bine si frumoase, merge bine are viteza, dar supa 2 curse de 200 m dus intors, am observat ca din navo iesea un fum inecacios. desfac capaacul, crezand ca am ars ori regulatorul, ori motorul. dar... surpriza!!! s-au topit numai firele folosite, de la acc la intrerupator. fire litzate.

si s-a topit si intreruparorul. puteti sa imi dati o explicatie logica? ca nu mai inteleg nimic.  :(

...consum mare, se incalzesc armaturile intrerupatorului si se topeste plasticul, eu am schimbat la un carponizer 3 intrerupatoare, ultimul era de 35A!!!

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 28 June 2008 - 08:45 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#4 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 28 June 2008 - 08:44 PM

nch zicea ca i s-a intamplat chestia asta, nu avea nici el nici o explicatie si au ars exact ca la tine, cablurile, litate si de 2.5, care ar trebuii sa tina...... poate ca au cablurile defect din fabricatie

Aceasta postare a fost editata de Alexxxandru: 28 June 2008 - 08:50 PM

0

#5 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 28 June 2008 - 08:47 PM

ipsihi, la 28 Jun 2008, 21:43, a spus:

allen_g30, la 28 Jun 2008, 21:31, a spus:

azi am testa un Acc Pb-Acid de 12v / 5A in combinatie cu regulator Rookie 25 - 12V/ 25A si motor Power 700/13T. toate bine si frumoase, merge bine are viteza, dar supa 2 curse de 200 m dus intors, am observat ca din navo iesea un fum inecacios. desfac capaacul, crezand ca am ars ori regulatorul, ori motorul. dar... surpriza!!! s-au topit numai firele folosite, de la acc la intrerupator. fire litzate.

si s-a topit si intreruparorul. puteti sa imi dati o explicatie logica? ca nu mai inteleg nimic.  :(

...consum mare, se incalzesc armaturile intrerupatorului si se topeste plasticul, eu am schimbat la un carponizer 3 intrerupatoare, ultimul era de 35A!!!

mda,dar cablurile????? :(
0

#6 Useril este offline   harrina 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 530
  • Inregistrat: 26-July 05

Postat 28 June 2008 - 08:49 PM

motor Power 700/13T suge ca disperatul.
si totusi se invirte !
0

#7 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 28 June 2008 - 09:12 PM

mare minune ca nu ai ars regulatorul ala de 25A. ce elice ai folosit? 700/ 13T e motor de curse - chiar interzis in circuitul IDC.
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#8 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 28 June 2008 - 09:23 PM

fulgerica, la 28 Jun 2008, 22:12, a spus:

700/ 13T e motor de curse - chiar interzis in circuitul IDC.

daca e de curse ,atunci cu cate celule e folosit? :( :(
0

#9 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 28 June 2008 - 09:26 PM

...daca vrei sa folosesti 700/13 , nu-i da peste 7V , si nici elica peste 40mm, la 6,75V, motorul tau are cam 5000 de ture in apa, ceea ce este ultrasuficient pentru o elica bipala de 40mm, de moldova, de exemplu ,cod 1462!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#10 Useril este offline   mariandmd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2161
  • Inregistrat: 04-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 June 2008 - 10:25 PM

hai ca usor usor il depasit pe nch la fripturi:))
0

#11 Useril este offline   elicris 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 20-March 06

Postat 28 June 2008 - 10:32 PM

allen_g30, la 28 Jun 2008, 20:31, a spus:

azi am testa un Acc Pb-Acid de 12v / 5A in combinatie cu regulator Rookie 25 - 12V/ 25A si motor Power 700/13T. toate bine si frumoase, merge bine are viteza, dar supa 2 curse de 200 m dus intors, am observat ca din navo iesea un fum inecacios. desfac capaacul, crezand ca am ars ori regulatorul, ori motorul. dar... surpriza!!! s-au topit numai firele folosite, de la acc la intrerupator. fire litzate.

si s-a topit si intreruparorul. puteti sa imi dati o explicatie logica? ca nu mai inteleg nimic.  :(

Daca alimentezi motorul 700/13 cu 12V si o sa mai folosesti regulatorul Rookie 25 o sa ai surpriza sa ramai fara el.
In cazul tau iti trebuie un regulator de 35-40A si o elice de 35 mm, racire serioasa pe motor si regulator.
Iti recomand elicea de 35 mm/3 pale, cod 1473 robbe daca elicea este sub navomodel.
0

#12 Useril este offline   elicris 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 20-March 06

Postat 28 June 2008 - 10:58 PM

Sau, schimba motorul cu 755/40 si elice tripala de 50 mm.
0

#13 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 28 June 2008 - 11:29 PM

elicris, la 28 Jun 2008, 23:58, a spus:

Sau, schimba motorul cu 755/40 si elice tripala de 50 mm.

ce mai buna solutie :o :huh:
0

#14 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 29 June 2008 - 10:35 AM

neatza si vou si multzam de raspunsuri. am verificat tot cap coada. doar acele 2 cablui de la acc. la intrerupator sunt topite si intrerupatorul. regulatorul este OK. am uitat sa specific ca acele cabluri sunt de 2 mm litzate, din cele cu camasa siliconica. treaba cred ca a pornit de la intrerupator pana la urma. contacte imperfecte pe terminale. elicea este bipala 42 mm

citat de pe site-ul producatorului:

regulator: Operating voltage: 6-12 Volts / Momentary: 40.00 A / connector system: 2.5 mm² / BEC: 5V. 1.2A
motor: Voltage: 8.4-12 Volts / No. of cells: 8 / Current Amps at max. efficiency: 13.00 A / max power: 25.00 A max. efficiency: 75.00 %

din ce scrie, teoretic ar trebui sa nu se arda nimic, doar firele sau intrerupatoarele de calitate indoielnica. corect?
ma gandesc daca sa pun in serie cu electrica si celalalt consumator (un cooler de racire) ca pus in paralel nu a avut nici un efect....

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 29 June 2008 - 12:14 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#15 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 29 June 2008 - 08:31 PM

eu cred ca ai consum fff mare...cat te joci cu barca...eu zic sa mergi pe ideea lui elicris...un motor 755/40 chiar si cu elice de 60mm
0

#16 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 29 June 2008 - 09:54 PM

o sa iau pana la urma un regulator Navy Control 570 - 36V/ 70A (sau Rookie Navy - 12V/ 35A) combinat cu Motor Electric Power Plus 755/40. racire pe apa atat la motor cat si la regulator si, Vaya con Dios!!

e ok asa?
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#17 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 29 June 2008 - 10:47 PM

cu motorul acela nu-ti trebuie racire pe nimic.
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#18 Useril este offline   elicris 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 20-March 06

Postat 30 June 2008 - 10:37 PM

Montezi spirala de racire pe 755/40 doar in cazul in care folosesti o elice de 60 mm.
0

#19 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 30 June 2008 - 10:58 PM

allen_g30, la 29 Jun 2008, 22:54, a spus:

o sa iau pana la urma un regulator Navy Control 570 - 36V/ 70A (sau Rookie Navy - 12V/ 35A) combinat cu Motor Electric Power Plus 755/40. racire pe apa atat la motor cat si la regulator si, Vaya con Dios!!

e ok asa?

...navy control 570 -36/70 este cea mai buna alegere, face toti banii, din cate stiu are si racire, dar pentru linistea ta ai putea incerca asta:Navy Control 540 R - 24V/ 40A!!!

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 30 June 2008 - 11:01 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#20 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 30 June 2008 - 11:13 PM

navy control 570 -36/70 nu mai e pe stoc la S***A, vine in 2 saptamani. spar sa vina mai repede totusi. daca nu, Rookie Navy - 12V/ 35A scrie pe barca... cu motorul 755/40 si elica de 42 mm.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#21 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 30 June 2008 - 11:20 PM

...in momentul in care folosesti un reg la maximum a ceea ce stie ,treaba devine periculoasa, pe muche de cutit, cauta ceva ce excede tensiunea maxima de lucru cu cel putin 5V!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#22 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 July 2008 - 06:26 PM

ipsihi, la 1 Jul 2008, 00:20, a spus:

...in momentul in care folosesti un reg la maximum a ceea ce stie ,treaba devine periculoasa, pe muche de cutit, cauta ceva ce excede tensiunea maxima de lucru cu cel putin 5V!!!

Mai ales ca imediat dupa ce ai incarcat acumulatorul masori pe el ceva peste 13V.....
0

#23 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 01 July 2008 - 06:56 PM

daca nu chiar 14 si ceva, spre 15 cand e nou
0

#24 Useril este offline   nelu bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 19-May 07

Postat 01 July 2008 - 07:02 PM

Alexxxandru, la 1 Jul 2008, 18:56, a spus:

daca nu chiar 14 si ceva, spre 15 cand e nou

chiar spre 16......17...... :unsure:
eu folosesc reg acela albastru de la ph....x 12v 50 A si nu am avut nici o problema cu el. acumulatorul e de 12 v 7 a si motorul e 755

Aceasta postare a fost editata de nelu bv: 01 July 2008 - 07:03 PM

Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
0

#25 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 05 August 2008 - 06:30 PM

multzam voua de sfaturi. am luat regulatorul Regulator Rookie 35 - 12V/ 35A combinat cu motorul 755 si acc PbAcid 12V/5A. merge perfect combinatia asta.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#26 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 August 2008 - 07:29 PM

Vezi postareaallen_g30, la Aug 5 2008, 07:30 PM, a spus:

multzam voua de sfaturi. am luat regulatorul Regulator Rookie 35 - 12V/ 35A combinat cu motorul 755 si acc PbAcid 12V/5A. merge perfect combinatia asta.


Nu am vazut pe niciunde intrerupator pe circuitul de motor...pentru receptor, am vazut, dar nu pe motor. Majoritatea intrerupatoarelor care le-am vazut eu tin 5A...max...Pana la urma, ai lasat intrerupator acolo ?
0

#27 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 05 August 2008 - 07:33 PM

intrerupatorul este intre acumulator si regulator, pus pe plus.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#28 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 August 2008 - 07:39 PM

Vezi postareaallen_g30, la Aug 5 2008, 08:33 PM, a spus:

intrerupatorul este intre acumulator si regulator, pus pe plus.


Pai asta inseamna ca tot curentul supt de motor trece prin intrerupator nu ? Adica ma astept sa fie un ditamai intrerupatorul ca daca e d'ala mic cu lame, ramai cu agregatu in larg...iti taie si radio si tot. cu putin noroc poate nu arde!
De exemplu, la avioane cu motoare serioase sau elicoptere nu o sa vezi niciodata intrerupator intre baterie si motor...si nu ca salveaza niste bani ci pentru ca ar conta la greutate si dimensiuni.
0

#29 Useril este offline   george10 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1298
  • Inregistrat: 08-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Dambovita,Cornesti
  • Interests:Modelism
    Foto

Postat 07 August 2008 - 09:20 AM

Vezi postareaallen_g30, la Aug 5 2008, 08:33 PM, a spus:

intrerupatorul este intre acumulator si regulator, pus pe plus.

Oare de ce trebuie pus intrerupator pe + care alimenteaza esc?? <_< Monteaza un intrerupator pe partea de alimentare a receptorului si nu mai ai nici un fel de probleme! e asa de simplu... :unsure:
Cu Stima George J.
tel.0724686263
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro