fum... ca la incendiu
#1
Postat 28 June 2008 - 08:31 PM
si s-a topit si intreruparorul. puteti sa imi dati o explicatie logica? ca nu mai inteleg nimic. :(
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#2
Postat 28 June 2008 - 08:38 PM
aslfel nu stiu ce ar putea fi.
#3
Postat 28 June 2008 - 08:43 PM
allen_g30, la 28 Jun 2008, 21:31, a spus:
si s-a topit si intreruparorul. puteti sa imi dati o explicatie logica? ca nu mai inteleg nimic. :(
...consum mare, se incalzesc armaturile intrerupatorului si se topeste plasticul, eu am schimbat la un carponizer 3 intrerupatoare, ultimul era de 35A!!!
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 28 June 2008 - 08:45 PM
#4
Postat 28 June 2008 - 08:44 PM
Aceasta postare a fost editata de Alexxxandru: 28 June 2008 - 08:50 PM
#5
Postat 28 June 2008 - 08:47 PM
ipsihi, la 28 Jun 2008, 21:43, a spus:
allen_g30, la 28 Jun 2008, 21:31, a spus:
si s-a topit si intreruparorul. puteti sa imi dati o explicatie logica? ca nu mai inteleg nimic. :(
...consum mare, se incalzesc armaturile intrerupatorului si se topeste plasticul, eu am schimbat la un carponizer 3 intrerupatoare, ultimul era de 35A!!!
mda,dar cablurile????? :(
#7
Postat 28 June 2008 - 09:12 PM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#8
Postat 28 June 2008 - 09:23 PM
fulgerica, la 28 Jun 2008, 22:12, a spus:
daca e de curse ,atunci cu cate celule e folosit? :( :(
#9
Postat 28 June 2008 - 09:26 PM
#11
Postat 28 June 2008 - 10:32 PM
allen_g30, la 28 Jun 2008, 20:31, a spus:
si s-a topit si intreruparorul. puteti sa imi dati o explicatie logica? ca nu mai inteleg nimic. :(
Daca alimentezi motorul 700/13 cu 12V si o sa mai folosesti regulatorul Rookie 25 o sa ai surpriza sa ramai fara el.
In cazul tau iti trebuie un regulator de 35-40A si o elice de 35 mm, racire serioasa pe motor si regulator.
Iti recomand elicea de 35 mm/3 pale, cod 1473 robbe daca elicea este sub navomodel.
#13
Postat 28 June 2008 - 11:29 PM
elicris, la 28 Jun 2008, 23:58, a spus:
ce mai buna solutie :o :huh:
#14
Postat 29 June 2008 - 10:35 AM
citat de pe site-ul producatorului:
regulator: Operating voltage: 6-12 Volts / Momentary: 40.00 A / connector system: 2.5 mm² / BEC: 5V. 1.2A
motor: Voltage: 8.4-12 Volts / No. of cells: 8 / Current Amps at max. efficiency: 13.00 A / max power: 25.00 A max. efficiency: 75.00 %
din ce scrie, teoretic ar trebui sa nu se arda nimic, doar firele sau intrerupatoarele de calitate indoielnica. corect?
ma gandesc daca sa pun in serie cu electrica si celalalt consumator (un cooler de racire) ca pus in paralel nu a avut nici un efect....
Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 29 June 2008 - 12:14 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#15
Postat 29 June 2008 - 08:31 PM
#16
Postat 29 June 2008 - 09:54 PM
e ok asa?
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#17
Postat 29 June 2008 - 10:47 PM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#18
Postat 30 June 2008 - 10:37 PM
#19
Postat 30 June 2008 - 10:58 PM
allen_g30, la 29 Jun 2008, 22:54, a spus:
e ok asa?
...navy control 570 -36/70 este cea mai buna alegere, face toti banii, din cate stiu are si racire, dar pentru linistea ta ai putea incerca asta:Navy Control 540 R - 24V/ 40A!!!
Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 30 June 2008 - 11:01 PM
#20
Postat 30 June 2008 - 11:13 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#21
Postat 30 June 2008 - 11:20 PM
#22
Postat 01 July 2008 - 06:26 PM
ipsihi, la 1 Jul 2008, 00:20, a spus:
Mai ales ca imediat dupa ce ai incarcat acumulatorul masori pe el ceva peste 13V.....
#24
Postat 01 July 2008 - 07:02 PM
Alexxxandru, la 1 Jul 2008, 18:56, a spus:
chiar spre 16......17...... :unsure:
eu folosesc reg acela albastru de la ph....x 12v 50 A si nu am avut nici o problema cu el. acumulatorul e de 12 v 7 a si motorul e 755
Aceasta postare a fost editata de nelu bv: 01 July 2008 - 07:03 PM
#25
Postat 05 August 2008 - 06:30 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#26
Postat 05 August 2008 - 07:29 PM
allen_g30, la Aug 5 2008, 07:30 PM, a spus:
Nu am vazut pe niciunde intrerupator pe circuitul de motor...pentru receptor, am vazut, dar nu pe motor. Majoritatea intrerupatoarelor care le-am vazut eu tin 5A...max...Pana la urma, ai lasat intrerupator acolo ?
#27
Postat 05 August 2008 - 07:33 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#28
Postat 05 August 2008 - 07:39 PM
allen_g30, la Aug 5 2008, 08:33 PM, a spus:
Pai asta inseamna ca tot curentul supt de motor trece prin intrerupator nu ? Adica ma astept sa fie un ditamai intrerupatorul ca daca e d'ala mic cu lame, ramai cu agregatu in larg...iti taie si radio si tot. cu putin noroc poate nu arde!
De exemplu, la avioane cu motoare serioase sau elicoptere nu o sa vezi niciodata intrerupator intre baterie si motor...si nu ca salveaza niste bani ci pentru ca ar conta la greutate si dimensiuni.
#29
Postat 07 August 2008 - 09:20 AM
allen_g30, la Aug 5 2008, 08:33 PM, a spus:
Oare de ce trebuie pus intrerupator pe + care alimenteaza esc?? <_< Monteaza un intrerupator pe partea de alimentare a receptorului si nu mai ai nici un fel de probleme! e asa de simplu... :unsure:
tel.0724686263