Modelism - RHC Forum: S-130 de la Robbe - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

S-130 de la Robbe

#31 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 September 2008 - 09:48 AM

Imi pare rau ca nu ti-am raspuns mai demult, la celelalte intrebari pe care le-ai sters (am curatat eu sa arate topicul frumos). Sigur ca vrem sa ne arati tot ce faci, mai suntem cativa carora ne plac si machetele: Shumica, eu, Kaboom (chiar daca el este cu aburul), si inca cativa.

Robbe s-a gandit sa nu bage omul la mari cheltuieli si a considerat ca varianta cu un controler aero si unul navo ROOKIE 35, combinate cu o statie ieftina cu 2 canale, este foarte economica. La impingerea inainte a stickului ambele regulatoare incep sa alimenteze motoarele ptr mersul inainte. La tragerea inapoi a stickului (fata de punctul neutru), regulatorul aero ramane pe 0, deci si motoarele laterale legate la el vor sta pe loc, iar numai regulatorul navo ROOKIE 35 va intra in revers, adica motorul central va merge inapoi. Nu-i rea ideea, avand in vedere ca la mersul inapoi nu ai nevoie de viteza mare, deoarece apa poate sa treaca peste oglinda navei.
Regulatorul de aero este de amperaj mai mare deoarece trebuie sa "duca" doua motoare (laterale), fata de un singur motor (central) cat "duce" navo ROOKIE 35.
Daca vrei sa cumperi 2 regulatoare navo ROOKIE 35, este perfect, atata timp cat un asemenea regulator poate suporta cele doua motoare laterale. Sa ai grija sa nu dai viteza maxima inapoi (poti seta foarte usor viteza maxima inapoi daca ai o statie cu soft).

Spor la lucru si determina-ma sa-mi iau si eu una!

Aceasta postare a fost editata de navigator: 17 September 2008 - 09:53 AM



0

#32 Useril este offline   U1326 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 15-June 08

Postat 19 September 2008 - 06:57 AM

Multumesc pentru raspuns. Sunt paralel la partea cu electronica. Inca nu am montat si regulatorul de aero, pentru ca ma gandeam sa mai iau un Rookie 35. Mi se pare totusi ca cel aero nu se va raci prea bine in interiorul cocii. Regulatorul Rookie se poate seta si fara reverse. Eu crezusem ca cel AERO a fost ales tocmai pentru ca nu are reverse. Pentru varianta cu 1 regulator, Robbe recomanda tot acelasi Rookie 35.
Pics
NON SERVIAM !!!
0

#33 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 September 2008 - 09:38 AM

Cred ca cel mai important criteriu de achizitie a regulatorului (regulatoarelor) sunt de fapt doua :rolleyes: :
1)sa fie mai usor de racit (cu apa de exemplu) si
2) sa fie etansate la apa.

In special punctul 2 este foarte important, deoarece, daca-ti intra accidental apa in interior si ajunge la E.S.C., sau este umezeala foarte mare, acesta se distruge, putand ruina si corpul sau puntea navei prin topire (incendiu). Din aceasta cauza eu as alege un regulator special pentru navo. La cati bani ai dat pe kit, la cata munca ai sa investesti in el ca sa faci o nava frumoasa, ce mai conteaza pana in 100 ron cat ar fi diferenta de pret? Ia uita-te la Regulator Navy Control 535R - 17V/ 35A Cod: 8615, 237 ron. Unul singur cred ca-ti duce toate cele 3 motoare 400 cu elici de 30mm, dar mai bine sa zica baietii cu experienta la "viteza".

Aceasta postare a fost editata de navigator: 19 September 2008 - 05:25 PM



0

#34 Useril este offline   U1326 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 15-June 08

Postat 19 September 2008 - 03:05 PM

- Astept sa vina si arborii cu elicele din Olanda. Am comandat de la o firma (nu stiam ca exista cineva aici care poate aduce, si astept de o luna si ceva, dupa ele), elicele cu 3 si cu 5 pale. Stiu ca istoric, elicele aveau 3 pale, dar imi plac mai mult cele cu 5, mai ales ca ma gandesc sa ingreunez modelul mai mult decat recomanda Robbe. Daca le voi pune pe cele cu 5 pale, banuiesc ca motorul va trage mai greu, si se va incalzi mai mult. Ziceti ca ar fi indicat sa pun un sistem de racire cu apa?

- Constructia modelului merge mai incet, (momentan astept arborii), dar am facut modificari fata de planul original. In poza, se vede modul de acces in interiorul cocii. Decupajele mici indicate de Robbe nu ma atrageau.

Multumesc,
U-1326

Imagine atasata: Image010.jpg
Pics
NON SERVIAM !!!
0

#35 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 19 September 2008 - 06:58 PM

...cu elice de 30mm pe speed 400, axe de lungime medie (cca 20cm) ,consumul nu va depasi 2,5-3A/ motor, un regulator aero de 25 A este arhisuficient!!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#36 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 September 2008 - 09:03 PM

Multumesc Ipsihi. Deci chiar cu elici cu 5 pale, probabil ca nu va trece de 5A, curentul maxim consumat de un motor. Asa ca regulatorul Navy Control 535R - 17V/ 35A Cod: 8615, ar trebui sa fie bun la toate cele trei motoare, chiar si neracit cu apa.


0

#37 Useril este offline   U1326 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 15-June 08

Postat 20 September 2008 - 07:30 AM

Multumesc pentru raspunsuri. Inteleg ca va merge fara probleme si cu regulatorul AERO si cu cel NAVO, fara sa fie nevoie de racire cu apa. Atunci nu mai am nevoie de racire nici pentru motoare?
U-1326

Aceasta postare a fost editata de U1326: 20 September 2008 - 07:31 AM

Pics
NON SERVIAM !!!
0

#38 Useril este offline   trebron 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:pescuit, modelism, delta

Postat 06 December 2008 - 10:55 AM

Intentionez si eu sa achizitionez S-130 de la Robbe; problema mea o constituie vopseaua si diluantul? Unde pot gasi tipul vopsea recomandata de producator (pe baza de acril sau rasina sintetica) si nuantele recomandate RAL7038, RAL7042? Furnizorul kitului nu are si vopselele.
0

#39 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 December 2008 - 12:36 PM

Pe suprafata curata (eventual degresata cu apa si sapun), dai cu un PRIMER ptr plastic. Eu am folosit la corveta Snowberry si S100 de la Revell un primer numit "FAUST Kunststoff-Spruhhaftgrund" (grund aderent pentru plastic), transparent, la spray, luat din Praktiker. Nu a atacat suprafata dar am dat 3 straturi subtiri, de la cca. 30cm, la interval de 20 minute. Sa nu zabovesti cu jetul pe model, incepi dinafara lui si termini inafara.
Peste acesta am dat cu vopsea auto tot la spray, nuantele cat mai asemanatoare cu ce se cere, dar neaparat vopsea mata sau in cel mai rau caz semimata (mata auto si de nuanta dorita, gasesti mai greu). La fel, am respectat regula: straturi subtiri, dupa uscarea completa si nu incepi, zabovesti si termini pe model.
Asta e varianta economica iar vopseaua de auto se presupune ca ar fi foarte rezistenta la apa. Varianta mai scumpa este cu primer si vopsele la spray enamel Tamya, unde gasesti si mata si de nuantele dorite. Gasesti tu in Bucuresti cu gogu sau il intrebi pe Olaf The Viking, moderatorul de la machete statice si modelism feroviar.

S130 nu e asa de stricta la nuante, vedetele din clasa S100 au fost vopsite in zeci de feluri.
Astea au fost metodele folosite de mine, il rugam pe U1326 sa ne impartaseasca din experienta lui in caz ca a trecut de vopsire.

Am uitat sa-ti spun ca vopselele auto la spray pe baza de rasini alchidice se usuca bine de tot in ceva mai mult timp, cateva zile. Dar spre deosebire de cele pe baza de nitro, nu ataca distructiv suprafata de plastic (ABS sau polistiren) daca nu dai din gros intr-un singur loc. Din acest motiv, ca si pentru ca se gasesc mai usor, le prefer. Cu cele pe baza de nitro trebuie sa exersezi bine mai intai. Am folosit si de alea.

Aceasta postare a fost editata de navigator: 06 December 2008 - 12:48 PM



0

#40 Useril este offline   U1326 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 15-June 08

Postat 06 December 2008 - 08:45 PM

Salut, nu am mai raspuns de mult, pentru ca.....

La vopsit inca nu am ajuns. Nu am gasit unde sau o mana de Notro-Chit pe coca, asa ca am luat din Hornbach, un tub de "Ryst Protective Primer" de la Dupli-Color, un fel de grund de fapt. Nu a atacat deloc plasticul si mi s-a parut in regula.
Nu ma consider un modelist avansat, nici macar unul bun, dar am facut multe modificari fata de planul de la Robbe. Cea mai importanta au fost axurile si elicele, care acum sunt mult mai mari. Le-am comandat online de la o firma din Olanda si dupa ce au venit cu 2 luni intarziere, toate piesele au fost cu un numar mai mare. Nu am mai avut rabdare, si le-am montat asa. Daca sunt amatori, pot face si ceva poze.
Daca vrei, iti pot da, eventual daca ai un ftp sau pe filetransfer tot ce am strans eu despre Schnelleboot. Toate pozele istorice cu modelul, pdf-uri, planuri. Uita-te pe siteul de la modellmayhem pentru ca e cel mai bun tutorial si cea mai buna descriere a kitului pe care o s-o gasesti (cauti pe google cu "robbe s130).
Ce pot eu sa-ti spun:
1) Gandeste cu capul tau, si calculeaza de 5 ori inainte sa cumperi o data. Eu am vrut sa merg pe varianta cu 2 regulatoare de viteza, recomandata chiar de ROBBE. Ei recomanda un regulator Navo si unul Aero. FRECTIE. Doua navo, daca tii neaparat sa mergi pe varianta asta. Eu am vrut doua, ca daca se arde unul, (am citit pe forum ca se intampla uzual), s-o pot aduce la mal. Am luat unul aero care a fost .....
2) Modelul este slabut executat, ca sa nu zic foarte prost. Axurile si elicele sunt de duzina. Puntea este mai lunga, asa ca ar fi bine sa te hotarasti inainte. Daca montezi puntea prova si calota dupa plan, o sa ai o oarece problema cu balustrada in pupa. Eu am ales sa mut calota mai in fata si sa vin cu puntea unde ar trebui. Pupa este putin rotita si la tribord mai inalta ca la babord. Robbe spune ca a facut asta pentru rezistenta, deoarece toate trei motoarele sunt spre dreapta.
3) Cuplajele de cauciuc pe care le livreaza ei, sunt proaste, si daca nu aliniezi perfect motoarele cu axurile se vor rupe, si am facut o grmada de improvizatii sa fac altele, pentru ca nu se gasesc cuplaje subtiri pentru axul motorului.
4) Cea mai buna metoda de decupare a pieselor, cocii, etc, este sa mergi usor pe linie cu un cutter ascutit, si apoi sa adancesti linia respectiva pana se taie piesa. Chiar daca eu stiu ca am 2 maini stangi, nu am reusit deloc sa tai bine cu foarfeca, cum recomanda ei. Daca nu te grabesti, cu cutterul o sa ai cele mai bune rezultate.

Succes, si daca te mai pot ajuta cuceva, spune.
OffTopic: Azi am terminat cuplajele, si maine la 12, daca nu ingheata IOR-ul, sunt acolo pentru un test de navigatie cu improvizatiile facute.

Aceasta postare a fost editata de U1326: 06 December 2008 - 08:46 PM

Pics
NON SERVIAM !!!
0

#41 Useril este offline   trebron 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:pescuit, modelism, delta

Postat 06 December 2008 - 10:33 PM

Vezi postareaU1326, la Dec 6 2008, 08:45 PM, a spus:

Salut, nu am mai raspuns de mult, pentru ca.....

La vopsit inca nu am ajuns. Nu am gasit unde sau o mana de Notro-Chit pe coca, asa ca am luat din Hornbach, un tub de "Ryst Protective Primer" de la Dupli-Color, un fel de grund de fapt. Nu a atacat deloc plasticul si mi s-a parut in regula.
Nu ma consider un modelist avansat, nici macar unul bun, dar am facut multe modificari fata de planul de la Robbe. Cea mai importanta au fost axurile si elicele, care acum sunt mult mai mari. Le-am comandat online de la o firma din Olanda si dupa ce au venit cu 2 luni intarziere, toate piesele au fost cu un numar mai mare. Nu am mai avut rabdare, si le-am montat asa. Daca sunt amatori, pot face si ceva poze.
Daca vrei, iti pot da, eventual daca ai un ftp sau pe filetransfer tot ce am strans eu despre Schnelleboot. Toate pozele istorice cu modelul, pdf-uri, planuri. Uita-te pe siteul de la modellmayhem pentru ca e cel mai bun tutorial si cea mai buna descriere a kitului pe care o s-o gasesti (cauti pe google cu "robbe s130).
Ce pot eu sa-ti spun:
1) Gandeste cu capul tau, si calculeaza de 5 ori inainte sa cumperi o data. Eu am vrut sa merg pe varianta cu 2 regulatoare de viteza, recomandata chiar de ROBBE. Ei recomanda un regulator Navo si unul Aero. FRECTIE. Doua navo, daca tii neaparat sa mergi pe varianta asta. Eu am vrut doua, ca daca se arde unul, (am citit pe forum ca se intampla uzual), s-o pot aduce la mal. Am luat unul aero care a fost .....
2) Modelul este slabut executat, ca sa nu zic foarte prost. Axurile si elicele sunt de duzina. Puntea este mai lunga, asa ca ar fi bine sa te hotarasti inainte. Daca montezi puntea prova si calota dupa plan, o sa ai o oarece problema cu balustrada in pupa. Eu am ales sa mut calota mai in fata si sa vin cu puntea unde ar trebui. Pupa este putin rotita si la tribord mai inalta ca la babord. Robbe spune ca a facut asta pentru rezistenta, deoarece toate trei motoarele sunt spre dreapta.
3) Cuplajele de cauciuc pe care le livreaza ei, sunt proaste, si daca nu aliniezi perfect motoarele cu axurile se vor rupe, si am facut o grmada de improvizatii sa fac altele, pentru ca nu se gasesc cuplaje subtiri pentru axul motorului.
4) Cea mai buna metoda de decupare a pieselor, cocii, etc, este sa mergi usor pe linie cu un cutter ascutit, si apoi sa adancesti linia respectiva pana se taie piesa. Chiar daca eu stiu ca am 2 maini stangi, nu am reusit deloc sa tai bine cu foarfeca, cum recomanda ei. Daca nu te grabesti, cu cutterul o sa ai cele mai bune rezultate.

Succes, si daca te mai pot ajuta cuceva, spune.
OffTopic: Azi am terminat cuplajele, si maine la 12, daca nu ingheata IOR-ul, sunt acolo pentru un test de navigatie cu improvizatiile facute.

0

#42 Useril este offline   trebron 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:pescuit, modelism, delta

Postat 06 December 2008 - 10:35 PM

multumesc pentru sprijin; unde pe IOR este locul de intalnire al navomodelistilor? am trecut azi pe acolo si i-am vazut pe automodelisti.
0

#43 Useril este offline   U1326 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 15-June 08

Postat 06 December 2008 - 10:46 PM

La podul insulei cea mai apropiata de statia de metrou Costin Georgian. Era o harta pe site, la "inatalnirile de pe IOR", da nu o gasesc.
Pics
NON SERVIAM !!!
0

#44 Useril este offline   trebron 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 5
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:pescuit, modelism, delta

Postat 07 December 2008 - 03:38 PM

Vezi postareaU1326, la Dec 6 2008, 10:46 PM, a spus:

La podul insulei cea mai apropiata de statia de metrou Costin Georgian. Era o harta pe site, la "inatalnirile de pe IOR", da nu o gasesc.


Costin Georgian sau Titan?
0

#45 Useril este offline   U1326 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 15-June 08

Postat 07 December 2008 - 09:03 PM

Costin Georgian. Am mai descoperit azi, pe lac, o un trick care ar fi trebuit facut la momentul respectiv. Modelul este foarte "ud", in special al meu, care avea 2 acumulatori, nu unul. Locul gunnerului din provava fi mereu plin cu apa si inestetic. Va trebui sa atasez un furtun de scurgere pentru golire. O sa ma chinui ceva cu treaba asta.
Am testat azi elici cu 3 si cu 5 pale. Nu este mare diferenta.
Au fost multe valuri, si cred ca modelul ruleaza frumos pe o oglinda linistita.
Carmeaza greu, ma gandesc sa-i fac alte carme. Data viitoare, voi anula cele 2 carme mici si voi incerca sa vad cum merge daca sunt puse pentru efectul Lursen.
Si daca tot am mai continuat am si eu intrebari daca se poate.
Raza de actiune este foarte mica, in jur de 10m. Statia este Futaba Tx4. Pot sa atasez la capatul sarmei antena de la receiver o mica antena telescopica?
Motoarele se incing teribil. Nu am cum sa montez tuburi de aluminiu pentru racire, dar am vazut "niste rezervoare" dreptunghiulare, cu admisie pentru furtune, pentru racire cu apa, care acopera o mica parte din motor. Sunt suficiente si eficiente?
Si o intrebare, da' va rog sa nu dati cu paru'. Pot incerca sa pun 3 motoare brushless pe model? Vor face elicele cavitatie? Pot folosi pentru motoare BL acumulatorii NiMh pe care-i am?

Multumesc
Pics
NON SERVIAM !!!
0

#46 Useril este offline   Zue 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1495
  • Inregistrat: 05-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 December 2008 - 04:04 PM

Racirea pe care ai vazut-o este ok, isi face treaba.....

Poti monta orice fel de motor BL care sa intre in locul celor periate.....trebuie sa alegi un motor astfel incit sa fie operationale la voltatul pe care il dau acumulatorii si turatia la voltajul maxim din accumulatori sa nu depaseasca 20.000- 25.000 rpm. Poti folosii si motoare BL outruner dar nu ai racire pt ele

Trebuie sa tii cont ca pt.3 motoare BL iti trebuiesc 3 ESC-uri si un mixer. De preferat 3 accumulatori.
tel.0745026562
0

#47 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 December 2008 - 08:06 PM

Intai rezolva problema statiei ca nu-i normal sa bata 10 m. Ce receptor si ce cuarturi ai? Sunt cele originale? Poti pune o poza in care sa se vada bine pe unde trece firul de antena?

Ai spus undeva mai sus :"Pupa este putin rotita si la tribord mai inalta ca la babord. Robbe spune ca a facut asta pentru rezistenta, deoarece toate trei motoarele sunt spre dreapta." Oau, asta e tare! Unde scrie, in manualul lor? La ce pagina?


0

#48 Useril este offline   U1326 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 15-June 08

Postat 08 December 2008 - 08:41 PM

Stiu ca pare amuzant, dar la pagina 6 centru jos. Am vazut asta prima oara pe Modellmayhem si nu mi-a venit sa cred, dar asa este.
Antena de la receiver este intinsa prin model, si nu am ridicat-o deloc. Ma gandesc sa-i atasez o mica antena extensibila. Mentionez ca am pus o gramada de inele de ferita pe cabluri.
Pics
NON SERVIAM !!!
0

#49 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 08 December 2008 - 08:50 PM

...la navo ,inele de ferita nu fac mare lucru si le poti scoate fara frica, nu cade, pluteste; antena trebuie scoasa macar 20cm pe suprastructura, daca este insirata pe bord raza de actiune e de maxim 30-40m, in alta ordine de idei txa4 a fost vanduta in 2 variante, una e short range cu receptor micro si una normala, prima varianta rar trece de 100-150m!!!

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 08 December 2008 - 08:51 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#50 Useril este offline   U1326 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 15-June 08

Postat 08 December 2008 - 09:03 PM

Multumesc pentru raspuns. O sa le dau jos pentru ca incerc sa usurez modelul. Statia este "Futaba T-4EX 4/6/1 FM 40 MHz" de la S i e r r a. Nu prea vreau sa ridic sarma antenei pentru ca nu gasesc o metoda estetica de a o aseza.
Pics
NON SERVIAM !!!
0

#51 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 08 December 2008 - 09:09 PM

...o metoda estetica de a trece firul antenei este sa faci un catarg mic 5-7cm , cu 2-3 inele prin care tragi firul antenei,; catargul il poti face din placaj de 4-6mm grosime ,pe care il vopsesti in culoarea suprastructurii iar inelele din ace cu gamalie infipte in catarg!!!

Aceasta postare a fost editata de ipsihi: 08 December 2008 - 09:11 PM

...tabula crasa, mortua est!
0

#52 Useril este offline   U1326 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 15-June 08

Postat 14 February 2009 - 01:02 PM

Salut,

Stiu ca nu am mai postat nimic de mult, dar sunt restrictionat numai la balcon, si anotimpul nu prea imi permite sa lucrez. :wacko:
Am nevoie de cateva piese, si nu gasesc nicaieri sa le cumpar sau sa le fac. Daca ma puteti ajuta, raman dator. Am 3 elici cu filet M4. Am nevoie de niste convertoare, sa le pun pe axuri cu filet M2, sau M3, axuri pe care nu le am. Am nevoie si de axuri, cat mai subtiri, si lungi de 30-35cm.
Am achizitionat saptamana aceasta, modelul S-100 de la Italeri, scara 1:35, pe care vreau sa-l fac radiocomandat. Asa ca modelul de la Robbe, ramane in stand-by. Mai jos, o comparatie intre cele 2 modele ca marime. Poza este facuta cu mobilul, adica, scuze pentru calitate.
http://img14.imageshack.us/img14/4539/zxcxzcvgl7.jpg

Daca sunt amatori de informatii mai detaliate, va rog sa cereti.
Multumesc,
U-1326
Pics
NON SERVIAM !!!
0

#53 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 February 2009 - 02:55 PM

Te pot ajuta cu niste electrozi de inox care au diametrul de cca. 3,2 mm si lungimea de 350mm. Probabil ca se gasesc si de 2,5mm si de 2mm, dar eu doar de 3,2 am.
La hypermarchetul de bricolaj MR. Bricolage am vazut mai demult sarmele de otel ("Tija din otel de arc") Robbe, vandute de "sierr_" la un pret cu un pic mai mare decat pe siteul lor. Nu au mereu toate diametrele. De fapt au un coltisor al lor unde vand si tevile de alama sau aluminiu cat si baghetele de lemn (pin, balsa).
Alte tevi de alama sau aluminiu, cu alte diametre si grosimi ale peretilor decat cele Robbe sunt cele Alfer si sunt vandute in Praktiker, Bricostore si posibil si la acel Mr. Bricolage.
Cat priveste adaptoarele alea, pe la noi nu se gasesc iar daca e sa ti le faca cineva, trebuie sa fie meserias ca sa le scoata centrate bine. Eu as pune elicile cu filet M4 direct pe ax de 3,2mm si lipite cu rasina epoxidica. Pana la intarirea definitiva mai verifici centrarea. Asta pentru ca nu am strung la indemana sa-mi fac eu adaptoarele.

Si sigur ca vrem informatii despre modelul Italeri: pret, locul unde se poate cumpara si lungimea lui (desi asta cred ca se poate afla de pe siteul Italeri).
Deschide te rog un subiect si cu S-100 sc.1/35 Italeri in care sa faci si o prezentare a kitului.
(am gasit-o la hobbyx cu 589 lei, unde scrie ca are 100cm lungime).

Aceasta postare a fost editata de navigator: 14 February 2009 - 04:10 PM



0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro