probleme cu regulatorul
#1
Postat 08 June 2008 - 07:59 PM
#2
Postat 08 June 2008 - 08:28 PM
PS: Tot ce am spus e valabil numai daca e bateria destul de descarcata, daca bateria e bine incarcata, las pe altul sa spuna, ca eu nu stiu.
Stima si respect
#3
Postat 08 June 2008 - 09:46 PM
Ce motor? Ai spus tip 400... cam vag, dar sa zicem ca e ok, dar... La ce tensiune alimentezi? Ce elice folosesti? Ce baterii? Cate celule? Care e C ratingul bateriilor? Suna a LVC din cauza ca tragi prea mult din baterii.
Cirip
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#5
Postat 09 June 2008 - 05:59 AM
z_dorin, la 8 Jun 2008, 19:59, a spus:
Pentru motor din seria 400 si eu am luat un regulator facut de art-tech si mi se intimpla aceeasi chestie cu 3S .Deci lansam modelul (EZ) si ajungea pe la 30 m inaltime dupa care taia curentul.Trageam mansa in jos ,plana putin si iar ii dadeam full ,asta pina cind m-am plictisit si am luat unul de la Robbe care a fost OK pina in momentul in care am trcut pe brushess,ceea ce te sfatuiesc sa faci si tu.Mentionez ca accu. erau LiPo deci nu se pune problema de jumatate descarcati ,ca nu plec la zbor cu pack-uri de jumate.
La mine elicea era 5X4,deci originala.
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#6
Postat 09 June 2008 - 02:13 PM
#7
Postat 09 June 2008 - 02:34 PM
@Fantomas_xp, m-am chinuit sa inteleg ce a vrut sa spui. Incerca si tu sa folosesti niste semne de punctuatie si desparte frazele si ideile ca le incurci pe ale noastre.
Nu conteaza ce fel de acumulator folosesti daca regulatorul stie cand sa taie (nimh/lipo).
Chiar daca ai motoare brushed sau brushless acumulatorii lipo sunt cei mai recomandati pt ca au cel mai bun "randament", au cel mai bun raport densitate/energie/greutate.
#8
Postat 09 June 2008 - 05:14 PM
#9
Postat 09 June 2008 - 08:04 PM
Regulatror electronic pentru aeromodele.
Functie de cut-off pentru NiCd/NiMH.
Pentru aeromodele cu motoare seria 400, 500 si chiar 600.
Voltaj de operare: 7.2 -14.4 V
Curent sustinut: 30 A
Curent max: 40 A (pentru scurt timp)
BEC: 5V/ 1A
Auto cut-off voltage: 5V
deci cand mai ai 5 volti ti-a oprit motorul..
#10
Postat 09 June 2008 - 08:15 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#12
Postat 10 June 2008 - 03:38 AM
P.S. nu folosii pack-uri facute din acumulatori casnici...acestia au curent de descarcare supotat mult mai mic decat cei specializati.....REUGLATORUL NU STIE Li-Po
Din specificatii:
Regulatror electronic pentru aeromodele.
Functie de cut-off pentru NiCd/NiMH.
Voltaj de operare: 7.2 -14.4 V
Curent sustinut: 30 A
Curent max: 40 A (pentru scurt timp)
BEC: 5V/ 1A
Auto cut-off voltage: 5V
Dimensiuni: 40 x 18 x 11 mm
Masa: 19 g (cu cabluri)
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 10 June 2008 - 03:46 AM
#13
Postat 10 June 2008 - 05:28 AM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767