Modelism - RHC Forum: FPV-ghid - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

FPV-ghid pt incepatorii in acest domeniu

#31 Useril este offline   Gabimal 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 23-August 04
  • Gender:Male

Postat 02 June 2008 - 04:35 PM

Gabimal, la 2 Jun 2008, 12:35, a spus:

Am sa incerc sa postez putin mai tarziu si o schema de interconectare a tuturor acestor componente.

Asa cum promiteam, am schitat o schema de interconectare a tuturor componentelor FPV.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-41-1212419472.jpg

Aceasta postare a fost editata de Gabimal: 02 June 2008 - 05:11 PM

0

#32 Useril este offline   Gabimal 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 23-August 04
  • Gender:Male

Postat 02 June 2008 - 05:15 PM

Si acum in imagini...

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-41-1212419750.jpg

0

#33 Useril este offline   Gabimal 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 23-August 04
  • Gender:Male

Postat 02 June 2008 - 08:55 PM

Se observa probabil ca cele 2 servo ies din OSD. De ce asta? Pentru ca OSD-ul este capabil de AUTOPILOT. Daca se intampla ca avionul sa iasa din raza de actiune a statiei, pilotul automat isi intra in rol si automat intoarce modelul catre HOME cu un unghi al eleroanelor setat in prealabil (default 15 grade) si profundorul in asa fel incat sa ajunga la altitudinea setata in meniu (default este 100m parca). Al treilea fir din receptorul modelului catre OSD (CTRL - control) este folosit pentru a intra in meniul acestuia.
0

#34 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 02 June 2008 - 09:04 PM

Pentru inceput cred ca ar trebui o schema mai simpla, asta pe care a facut-o "gabimal" este" the best" si poate baga in ceata pe cineva la inceput ,Gabi eventual daca poti baga linga produse si niste adrese
:lol:
Fotografie Aeriana
0

#35 Useril este offline   rent_rc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 91
  • Inregistrat: 25-September 07

Postat 02 June 2008 - 09:45 PM

Citeaza

Se observa probabil ca cele 2 servo ies din OSD. De ce asta? Pentru ca OSD-ul este capabil de AUTOPILOT

am mari dubii despre asa zisul AUTOPILOT
pentru inceput nu trebuie 2 receptoare cu oracle si osd. merge bine doar 1 receptor pana la 500m cu emitator 1w, camp deschis, fara alte emisii.
0

#36 Useril este offline   Gabimal 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 23-August 04
  • Gender:Male

Postat 03 June 2008 - 08:45 AM

Laur73, la 2 Jun 2008, 21:04, a spus:

Pentru inceput cred ca ar trebui o schema mai simpla, asta pe care a facut-o "gabimal" este" the best" si poate baga in ceata pe cineva la inceput ,Gabi eventual daca poti baga linga produse si niste adrese
:D

Ok Laur, postez acum o schema muuult simplificata. Este de fapt pachetul de baza pentru FPV, restul este "nice to have" :D
Adrese, hmmm, hai sa nu facem reclama aici. Oricine vrea poate cauta pe "gogu".

Pot spune ca exista o firma autohtona care importa momentan dar va si produce "in house" echipamente FPV.
Rent_rc, ne povestesti mai multe?

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-41-1212475511.jpg

0

#37 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 June 2008 - 09:13 AM

Gabimal, la 3 Jun 2008, 09:45, a spus:

Laur73, la 2 Jun 2008, 21:04, a spus:

Pentru inceput cred ca ar trebui o schema mai simpla, asta pe care a facut-o "gabimal" este" the best" si poate baga in ceata pe cineva la inceput ,Gabi eventual daca poti baga linga produse si niste adrese
:D

Ok Laur, postez acum o schema muuult simplificata. Este de fapt pachetul de baza pentru FPV, restul este "nice to have" :D
Adrese, hmmm, hai sa nu facem reclama aici. Oricine vrea poate cauta pe "gogu".

Pot spune ca exista o firma autohtona care importa momentan dar va si produce "in house" echipamente FPV.
Rent_rc, ne povestesti mai multe?

Atentie cand spuneti autopilot. Multa lume probabil crede ca e vreo cutie magica care-ti aduce avionul acasa. Multe sisteme autopilot au doar navigatie bazata pe GPS si eventual sistem barometric pentru altitudine/sistem ultrasonic/sistem radar (mai rar si mai scump). ACESTEA pot fi folosite DOAR pe modelele STABILE (aripa inalta). Incercati sa montati un asemenea autopilot (fara augmentare de orizont) pe un extra 300 si vedeti ce obtineti.

Putine (si iarasi scumpe) au insa si posibilitatea de a realiza corectii de tangaj, ruliu, giratie aceasta implicand orizont artificial. Imi aduc aminte, de pe vremea cand eram peste ocean, ca existau si la case mai mari (multe nopti n-am dormit din cauza lucrurilor respective) probleme cu integrarea sistemelor inertiale pentru determinare de atitudine. Motivul? Singularitati trigonometrice ce apar pentru tangaj, ruliu la unghiuri de pi/2.
De aceea chiar daca un sistem autopilot mentioneaza "artificial horizon" este bine sa testati daca nu sufera de aceste singularitati. Rezolvarea lor de obicei urca pretul autopilotului cu multi dolari si asta intr-o varianta simpla.

De asemenea tot sistemul de feedback dintre autopilot si avion vad ca aici e reprezentat prin simple linii catre servomecanisme. Este bine ca lumea sa stie ca de fapt lucrurile sunt mai complicate fiind de obicei folosite bucle PID (proportional/integral/derivative) care controleaza functia de iesire prin proportie/integrare/derivare a functiei de intrare. Altfel spus ia in considerare si modulul functiei de intrare, si variatia modului precum si "urma" modulului pe un interval dat de timp.

Asa doar FPV... este pur si simplu sistem video wireless montat pe aeromodel :-)

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 03 June 2008 - 09:15 AM

0

#38 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 03 June 2008 - 09:18 AM

in urma unor discuti care sau perindat pe aici mi-am permis sa fac un mic test de zbor cu fpv ...dar pe un ecran LCD. PROBLEMA ESTE CA SE POATE ZBURA DAR FOARTE ANEVOIOS DIN CAUZA LUMINI DE AFARA CARE NU ITI PERMITE ACEST FAPT PE ECRAN...

in aceasta privinta LAUR...are dreptate ! e foarte dificil dar nu imposibil .
cea mai buna alegere este totusi ochelari !


http://www.dailymotion.com/turok10/video/x...onitor-lcd_tech
ADOR VITEZA!!!
0

#39 Useril este offline   Gabimal 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 23-August 04
  • Gender:Male

Postat 03 June 2008 - 10:07 AM

@MIG-29: Multumim pentru interventia ta si totodata clarificarea problemei. Ceea ce facem noi aici pare o joaca de copii. :D

Cum ai spus si tu, multe din aceste sisteme se bazeaza pe coordonate GPS. Si OSD-ul face la fel, nu este vorba de nici o "cutie magica". :D
El pur si simplu "intoarce" modelul spre HOME (punctul 0 - locul in care esti tu). In momentul in care alimentezi OSD, el incepe ca caute sateliti si cand gaseste cel putin 4 sateliti cu semnal destul de puternic, face lock pe ei si atunci seteaza punctul in care este ca fiind HOME.
Autopilot-ul se actioneaza fie manual fie automat cand modelul iese din raza de actiune a statiei sau cand este depasita limita de distanta setata in meniul OSD-ului (default 1200m). Atunci OSD comanda servo de pe eleroane la o inclinatie definita tot in meniul lui (default 15 grade) si servo de pe profundor astfel incat sa pastreze plafonul de zbor predefinit (default 100m altitudine) si sa se intoarca catre HOME.
Eu inca nu l-am testat, ma mai gandesc la modalitatea de a o face la sol pt ca nu stiu cum reactioneaza. :D


@TUROK: Ai putut sa vezi in monitor pentru ca afara nu era soare. Gaseste o zi cu soare si atunci ai sa vezi ca datele problemei se schimba. Si plus de asta pot pune pariu ca nu te-ai dus prea departe cu el. In momentul in care o sa-l pilotezi in afara razei vizuale (dupa 4-500m) si o sa depinzi DOAR de monitor.... o sa fii foarte interesat de detaliu, crede-ma pe cuvant. Daca nu ai OSD iti trebuie neaparat repere serioase si daca imaginea ta nu este clara, completa, o sa fii foarte dezorientat si o sa intri in panica. Eu am patit-o cand mi s-a terminat bateria la receptor si am ramas fara imagine. Pe atunci nu aveam OSD dar marele noroc al meu a fost ca stiam pozitia relativa (era in spatele meu) si cu ultimile "sclipiri" ale receptorului am reusit sa-l indrept catre mine, am dat ochelarii jos si am asteptat sa intre in raza vizuala. Pot sa spun ca am fost foarte stresat atunci.
Deci nu prea incurajez astfel de sisteme pt zbor FPV. Daca vrei monitor la camp este bun pentru ceilalti "spectatori".


Bafta!

Aceasta postare a fost editata de Gabimal: 03 June 2008 - 10:17 AM

0

#40 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 03 June 2008 - 10:32 AM

pai asta am si vrut sa demonstrez ...ca nu este o solutie tocmai practica sa privesti pe monitor ! ..,asta atunci cand pilotezi ! ...si da pt spectatori este bun .


eu raman la ochelari ....... :D
ADOR VITEZA!!!
0

#41 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 June 2008 - 10:38 AM

Gabimal, la 3 Jun 2008, 11:07, a spus:

@se intoarca  monitor la camp este bun pentru ceilalti "spectatori".

Buna tuturor,

Locatia data de GPS nu are nici o legatura cu atitudinea modelului. A nu se confunda aTitudinea cu aLTitudinea... vad des aceasta confuzie. De asemenea multi uita ca modelul chiar are "atitudine" :D pe langa pozitia in spatiu data de GPS... :D

GPS-ul da cel mult pozitia in spatiu 3D a receptorului/modelului adica latitudine, longitudine si eventual altitudine. Modelul mai are insa 3 grade de libertate denumite: ruliu, tangaj si giratie.
Astfel pozitia globala a modelului este definita de 6 parametri/6 grade de libertate. Cu alte cuvinte eu pot sa am modelul la FIX aceeasi latitudine, longitudine si altitudine dar in pozitii/orientari/atitudini diferite.

Or autopilotii bazati DOAR pe GPS (si majoritatea asa sunt) se bazeaza pe faptul ca daca cunoastem latitudine, longitudinea si altitudinea unui model STABIL atunci cunoastem practic cum "sta" modelul. Nu acelasi lucru se poate spune in cazul general (poate nu toata lumea vrea sa zboare aripa inalta) unde este nevoie sa se determine atitudinea/orientarea modelului.

Faptul ca eleroanele sunt tinute bracate la 15 grade e o fortare si ma indoiesc ca lucrurile stau chiar asa... poate nu cunosc toate datele problemei :D in mod normal unghiul de bracaj al suprafetelor de comanda este controlat de catre autopilot in functie de abaterea de la traiectorie (proportional) si de viteza cu care variaza aceasta abatere (derivative) precum si urma (adunarea erorilor) in aceasta abatere (integral).
Se vede astfel ca nicidecum autopilotul nu seteaza la un unghi fix si-l tine acolo pana se intoarce modelul deoarece un astfel de control este periculos daca nu chiar imposibil... (puteti vedea singuri de ce e periculos daca raspundeti la intrebarea: ce se intampla daca tineti bracate eleroanele cu 15 grade timp de 30 secunde...?).
Un control rudimentar se poate implementa pe deriva/semi-proportional folosind faptul ca modelul este stabilizat pe ruliu cu un alt sistem sau ca este aerodinamic stabil (unghi diedru, aripa inalta). In acest caz este controlata giratia de catre autopilot continuu (NU cu unghi constant) in functie de parametrii furnizati de GPS. Eu zic sa folositi OSD-ul la ceea ce este bun si anume sa va afiseze pe video diferiti parametri de zbor.

Daca doriti autopiloti intrati in alta regiune...

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 03 June 2008 - 10:42 AM

0

#42 Useril este offline   rent_rc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 91
  • Inregistrat: 25-September 07

Postat 04 June 2008 - 04:51 PM

Citeaza

Pot spune ca exista o firma autohtona care importa momentan dar va si produce "in house" echipamente FPV.
Rent_rc, ne povestesti mai multe?


da suntem deocamdata in perioada de 'research' avem deja un sistem OSD functional, dar mai lucram la orizontul artificial, senzori de presiune, tachometru, senzor capacitiv pentru nivelul de combustibil, senzor de tractiune, cuplu, datele de la accelerometre si alte 'features' care nu prea le gasesti la un osd obisnuit, sau sunt cam scumpe pentru puterea de cumparare a unui salariu mediu de roman :D

plus ca fiind in Ro, acordam asistenta tehnica, service, garantie, etc.

vom putea face variante 'custom' pentru aplicatii speciale, cum ar fi foto, autopiloti, etc

avem in dezvoltare si o antena autotracking,cu 2 variante de functionare:
1)se orienteaza dupa coordonatele gps ale modelului
2) dupa puterea semnalului dintr-o anumita directie.

mai avem in dezvoltare un Headtracker magnetic, cu unele imbunatatiri fata de modelele care se vand la ora actuala( trbuie sa il tii cat mai aproape de directia N-S)

poze cu montajul in curand.. :D

Aceasta postare a fost editata de rent_rc: 04 June 2008 - 04:56 PM

0

#43 Useril este offline   Gabimal 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 23-August 04
  • Gender:Male

Postat 05 June 2008 - 11:36 AM

Cred ca ar fi o idee sa scoateti pe piata momentan doar un OSD care sa faca ce face si unul din afara: altitudine, viteza, gps, poate si masura de voltaj. Pe urma, usor-usor puneti la punct si v.2 care o sa fie mai complicata si o scoateti si pe aia pe piata. Ce zici?
Ma inscriu sa fiu beta-tester http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_14.gif

Multa bafta!
0

#44 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 05 June 2008 - 02:24 PM

Gabimal, la 5 Jun 2008, 11:36, a spus:

Cred ca ar fi o idee sa scoateti pe piata momentan doar un OSD care sa faca ce face si unul din afara: altitudine, viteza, gps, poate si masura de voltaj. Pe urma, usor-usor puneti la punct si v.2 care o sa fie mai complicata si o scoateti si pe aia pe piata. Ce zici?
Ma inscriu sa fiu beta-tester :D

Multa bafta!

si eu :D
Fotografie Aeriana
0

#45 Useril este offline   sebi_p 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 18-June 08
  • Gender:Male

Postat 09 December 2008 - 01:58 PM

Intrebare pt veteranii in FPV:
A incercat cineva sitem fpv in 2,4 Ghz cu sistem de comanda Futaba Fasst 2.4 Ghz ? Nu stiu ce sa cred de testul asta : http://www.youtube.com/watch?v=cNB9StEzNTc...feature=related .

Aceasta postare a fost editata de sebi_p: 09 December 2008 - 01:59 PM

0

#46 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 09 December 2008 - 04:25 PM

Vezi postareasebi_p, la Dec 9 2008, 01:58 PM, a spus:

Intrebare pt veteranii in FPV:
A incercat cineva sitem fpv in 2,4 Ghz cu sistem de comanda Futaba Fasst 2.4 Ghz ? Nu stiu ce sa cred de testul asta : http://www.youtube.com/watch?v=cNB9StEzNTc...feature=related .

am folosit 2,4Ghz video cu 40 MHz la statie si nu am avut nici o problema
900Mhz video si 40MHz la statie apar bruiaje si un tremur al servourilor
Fotografie Aeriana
0

#47 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 09 December 2008 - 10:19 PM

iar io am folosit futaba fast 2,4ghz cu emitator video in 900mhz si merge bestial
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#48 Useril este offline   nagyizee 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Sfantu Gheorghe
  • Interests:Zbor, Muzica, Foto

Postat 10 December 2008 - 12:17 PM

Vezi postareaflorin100%, la Dec 9 2008, 10:19 PM, a spus:

iar io am folosit futaba fast 2,4ghz cu emitator video in 900mhz si merge bestial


Vezi, ca 900MHz e usor ilegal la noi, daca te intreaba cineva, mai bine zi ca nu stii frecventa, asa zic si eu la puterea de emisie :rolleyes:
Heli:
Trex600E dotari standard, 3xS3151 1xS9254, Helicommand 3A, Futaba R-149DP Rx
Trex600N (in constructie) OS 50 Hyper cu Hatori 522, 3xFS280 1xFS251 1xBLS451, Helicommand 3A, Futaba R-149DP Rx
Agusta 119 din Graupner Microstar 400 si fuselaj Graupner Agusta
Blade CX 2 (excelent cand ploua afara)
Avion:
Robbe Arcus tunat un pic :)
0

#49 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 December 2008 - 01:57 PM

Sau, cum zice americanul asta, desi la ei totul e permis:

"Regarding frequencies ... just my personal opinion, not a recommendation: Just ignore the law or regulations. If you're paranoid, remove the label that says 1300Mhz, write a new one that says 2.4Ghz. Rules are here to be broken ... Your average policeman won't be able to tell the difference from a R/C plane and a R/C boat, so why bother ... :) "

Acum, serios... trebuie lamurit naibii ce e cu 1200-1300, am mai pomenit si pe alt thread, mi s-a raspuns ca cica ar fi de radioamatori, destul de aburitoare treaba, ma intreb cati ham-i or fi in RO pe banda asta, ar fi bine sa putem sa ne desfasuram acolo, este cea mai promitatoare frecventa !
... cu picioarele pe pamant ...
0

#50 Useril este offline   caius71 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 22-February 07
  • Gender:Male

Postat 10 December 2008 - 02:34 PM

Sunt destui colegi care folosesc 1296MHz.
0

#51 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 December 2008 - 06:06 PM

Ham ?
Cum poti face radioamatorism la mai mult de cativa zeci de km in banda asta ? Directionalitatea este mai ca un laser...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#52 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 10 December 2008 - 06:47 PM

Vezi postareanagyizee, la Dec 10 2008, 12:17 PM, a spus:

Vezi, ca 900MHz e usor ilegal la noi, daca te intreaba cineva, mai bine zi ca nu stii frecventa, asa zic si eu la puterea de emisie :(

da stiu ca e ilegal...dar la cat de des zbor io cu fpv-u nu imi fac probleme.
Am avut o singura interferenta video in 900mhz si aia a fost cand am trecut pe langa un emitator GSM..in rest nimic nu l-a afectat
ce frecventa?? ce e in 900??? habarnam ! :(
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#53 Useril este offline   nagyizee 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Sfantu Gheorghe
  • Interests:Zbor, Muzica, Foto

Postat 10 December 2008 - 06:51 PM

Vezi postareaflorin100%, la Dec 10 2008, 06:47 PM, a spus:

da stiu ca e ilegal...dar la cat de des zbor io cu fpv-u nu imi fac probleme.
Am avut o singura interferenta video in 900mhz si aia a fost cand am trecut pe langa un emitator GSM..in rest nimic nu l-a afectat
ce frecventa?? ce e in 900??? habarnam ! :(


That's the spirit :(
Ma gandesc si eu sa-mi iau un 900MHz, se zice ca semnalul este mai de calitate ca la 2.4GHz
Heli:
Trex600E dotari standard, 3xS3151 1xS9254, Helicommand 3A, Futaba R-149DP Rx
Trex600N (in constructie) OS 50 Hyper cu Hatori 522, 3xFS280 1xFS251 1xBLS451, Helicommand 3A, Futaba R-149DP Rx
Agusta 119 din Graupner Microstar 400 si fuselaj Graupner Agusta
Blade CX 2 (excelent cand ploua afara)
Avion:
Robbe Arcus tunat un pic :)
0

#54 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 10 December 2008 - 10:17 PM

Vezi postareanagyizee, la Dec 10 2008, 06:51 PM, a spus:

That's the spirit :lol:
Ma gandesc si eu sa-mi iau un 900MHz, se zice ca semnalul este mai de calitate ca la 2.4GHz

este intradevar mai bun semnalul ,mai curat si poti zbura si dupa copaci si alte obiecte fara sa apara bruiaje.eu cind am luat sistemul in 900 si pe care i-l l-am dat apoi lui Florin 100% i-am facut proba lasind camera si emitatorul video la etaj si coborind cu receptorul si archosul la parter fara sa observ nici o pierdere de semnal cu toate ca placa de beton dintre etaj si parter este destul de groasa si cu mult fier beton ,dar 900MHz nu merge decit cu statie in 2,4
Fotografie Aeriana
0

#55 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 December 2008 - 10:28 PM

De ce n-ar merge 900M cu 35M ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#56 Useril este offline   nagyizee 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Sfantu Gheorghe
  • Interests:Zbor, Muzica, Foto

Postat 11 December 2008 - 11:42 AM

Permiteti-mi sa va prezint pasarile mele FPV. Sunt doua specii diferite :lol: : un Arcus si un Trex600

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1000.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1436.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1442.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1443.jpg
  • Imagine atasata: IMG_2349.jpg
  • Imagine atasata: IMG_2356.jpg

Heli:
Trex600E dotari standard, 3xS3151 1xS9254, Helicommand 3A, Futaba R-149DP Rx
Trex600N (in constructie) OS 50 Hyper cu Hatori 522, 3xFS280 1xFS251 1xBLS451, Helicommand 3A, Futaba R-149DP Rx
Agusta 119 din Graupner Microstar 400 si fuselaj Graupner Agusta
Blade CX 2 (excelent cand ploua afara)
Avion:
Robbe Arcus tunat un pic :)
0

#57 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 12 December 2008 - 10:05 AM

Vezi postareanagyizee, la Dec 11 2008, 11:42 AM, a spus:

Permiteti-mi sa va prezint pasarile mele FPV. Sunt doua specii diferite :) : un Arcus si un Trex600


Frumos lucrat,toate la locul lor si rezultate pe masura.

spor la treaba
0

#58 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 12 December 2008 - 02:44 PM

Vezi postareanagyizee, la Dec 11 2008, 11:42 AM, a spus:

Permiteti-mi sa va prezint pasarile mele FPV.

Cum ai montat camera ? Ai pus vreun suport ceva sau ai mutat servo-urile ?

Aceasta postare a fost editata de mihaimcg: 12 December 2008 - 02:44 PM

0

#59 Useril este offline   nagyizee 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Sfantu Gheorghe
  • Interests:Zbor, Muzica, Foto

Postat 12 December 2008 - 03:39 PM

Vezi postareamihaimcg, la Dec 12 2008, 02:44 PM, a spus:

Cum ai montat camera ? Ai pus vreun suport ceva sau ai mutat servo-urile ?


Pe planor am lipit un nano-servo (4.8g) pe spatele camerei, axul de la servo e legat la suport, iar suportul pus pe calalalt servo direct. Am pus si niste rezitente de 1k ca sa-i extind cursa la 180grade.

La elicopter am facut o carcasa care este rotit de un servo, celalalt servo lipit pe carcasa este pentru expunere

Atasez niste poze, ca este mai clar:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_1438.jpg
  • Imagine atasata: IMG_2348.jpg
  • Imagine atasata: IMG_1443.jpg
  • Imagine atasata: IMG_2346.jpg

Heli:
Trex600E dotari standard, 3xS3151 1xS9254, Helicommand 3A, Futaba R-149DP Rx
Trex600N (in constructie) OS 50 Hyper cu Hatori 522, 3xFS280 1xFS251 1xBLS451, Helicommand 3A, Futaba R-149DP Rx
Agusta 119 din Graupner Microstar 400 si fuselaj Graupner Agusta
Blade CX 2 (excelent cand ploua afara)
Avion:
Robbe Arcus tunat un pic :)
0

#60 Useril este offline   Alex_tgr 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 24-November 08

Postat 12 December 2008 - 03:51 PM

ce va tot complicati cu ochelari si monitoare LCD...uitati aici: http://www.youtube.com/watch?v=xb4qWoRUPrA...feature=related si un televizor cu intrare AV e bun! :D)

sorry de off-topic, joke :D
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro