Modelism - RHC Forum: Inrunner Roxxy 2445/08+Profesional 30A BLMC, HiMod - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Inrunner Roxxy 2445/08+Profesional 30A BLMC, HiMod Ce s-a intamplat????

#1 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2011
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 29 May 2008 - 10:13 PM

Aceasta configuratie o am pe un jet cu care am cam 2 ore de zbor (Inrunner Roxxy 2445/08+ Profesional 30A BLMC, HiModel +accu 11.1v, 4000mA)...a mers fara pb...am zburat si la RR ....azi am facut un zbor de aproximativ 5 min.(fortat sa aterizez..normal zbor 10-15 min).
Am aterizat si cind am pus mana pe motor ardea...idem si regulatorul.
Dupa aproximativ 10 min am cuplat accu ..si surpriza ...motorul abia se invartea(VORBA VINE SE INVARTEA MAI MULT MERGEA SMUCIT LA TURATIE FOARTE MICA) ,dand gaz citeva secunde...si la palpare motorul si regulatorul din nou se incalzisera.
Repet in aceasta configuratie zbor de multa vreme (aprox 3-4 luni) si nu am avut nici o problema.


CARE e problema ???...s-a dus motorul sau regulatorul....sau amandoua ???
A mai avut cineva de a face cu acest fenomen...aduc modelul la Alba ...sa vedeti real problema..

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 29 May 2008 - 10:24 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#2 Useril este offline   caius71 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 22-February 07
  • Gender:Male

Postat 29 May 2008 - 10:26 PM

Imi pare rau pt. tine dar se pare ca motorul are probleme, esc-ul este asistat intern de un controler ,probabil nici nu la-i programat la functia Cut Off Voltage ca ai fi observat consumul excesiv al motorului din timp,se intampla mai des defectul acesta la Inrunner.Stima si succese!
0

#3 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 29 May 2008 - 10:28 PM

eu cred ca motorul a avut probleme care a afectat apoi si esc-ul....probabil un scurt circuit in bobina...

incearca sa pui un alt motor pe esc ,sau esc-ul sa-l pui pe alt motor.

poate sa fie putzin prajit si esc-ul :D
0

#4 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 29 May 2008 - 10:29 PM

si eu am acelasi motor, pe care il folosesc tot la ceva de viteza. nu se incalzeste foarte tare cu, APC 5.5 si regulator de 40A.
inainte folosisem un himodel 2040 care in cateva secunde ajunsese la 125 grade C :D
cred ca motorul a patit ceva - poate ti s-au spart magnetii din cauza vibratiilor de la elice (elice necentrata). in mod normal motorul nu trebuie sa aiba niciun joc axial.
daca totusi crezi ca e de vina regulatorul ce te opreste sa-l incerci pe alt motor?
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#5 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 29 May 2008 - 10:30 PM

Ia si tu alt regulator si pune-l pe motor si vezi efectu, sau pune alt motor si pune-l pe regulatorul in cauza....si eventual cand merge masoara si tu consumul.....daca esti aproape de limita nu o sa te tina o vesnicie.....am vazut regulator de 30A ars de motor cu consum de 14A numai datorita lipsei de racire.....Consumurile nominale sunt date la o racire optima.....altfel calculeaza-ti totul la jumatate din ce ai

P.S. Toate regulatoarele pe care le-am cumparat le-am dotat de NOI cu radiator cu aripioare( aripioare multe.....gen cooler procesor , adica suprafata mare).......cat crezi ca disipa caldura mos-urile alea pe bucatica aia de tabla de aluminium cu care vin ele din fabrica..... :D......singura exceptie e un regulator de brushed Artech care e dat de 30A si are mos-fet de OPTZECISICINCI (85) de A, ala nici nu simte cei 30A la care e dat nominal

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 29 May 2008 - 10:32 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#6 Useril este offline   caius71 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 348
  • Inregistrat: 22-February 07
  • Gender:Male

Postat 29 May 2008 - 10:34 PM

Nimic nu este imposibil incepand de la subdimensionarea motorului fata de model si terminand cu vicii de fabricatie,dar totusi inclin sa cred ca a scapat ESC-ul.
0

#7 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 29 May 2008 - 10:38 PM

eu zic sa nu tragem concluzii aiurea...
sa le testeze pe fiecare in parte...
0

#8 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 29 May 2008 - 10:44 PM

De un lucru sunt sigur......racirea a fost precara. La modelele de viteza totul este inghesuit iar circulatia aerului in interior e vai mama ei..... :D Chiar si jet fiind motorul e bine opturat de catre conul elicei

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 29 May 2008 - 10:45 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#9 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2011
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 29 May 2008 - 10:50 PM

Dragi colegi....asadar punctez(teste efectuate inainte de primul zbor) :consum la motor la full pt 1....2sec :28 A.(socul de pornire).. si a scazut dupa aceea la 25-26 A tot in full,elice cum se da in specificatii (APC)5x5 centrata pe disp cu magneti....regulatorul setat pe cutt off(adica sa taie nu sa reduca),protectie bateriei setata pe high,pb sa imi taie regulatorul curentul nu am avut....racire are de ajuns(fante pt racire....dupa cum am zis am verificat la zborurile anterioare pb de supraincalzire)
La cele vreo 10-15 lansari totdeauna verificam temperatura accu+esc+motor si caldute(deci normale)
motorul nu este subdimensionat....am calculat cine l-a vazut la RR a putut sa isi dea seama ca pb asta este eliminata din start.

Miine verific cu un alt motor identic si un reg identic(producator ) dar de 40 A....azi nu am mai avut timp deja se intuneca pe campul de zbor.

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 29 May 2008 - 11:18 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#10 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 29 May 2008 - 11:08 PM

danny_39, la 29 May 2008, 22:50, a spus:

Dragi colegi....asa punctez :consum la motor la full pt 1....2sec :28 A.(socul de pornire).. si a scazut dupa aceea la 25-26 A tot in full,elice cum se da in specificatii (APC)5x5 centrata pe disp cu magneti....regulatorul setat pe cutt off(adica sa taie nu sa reduca),protectie bateriei setata pe high,pb sa imi taie regulatorul curentul nu am avut....racire are de ajuns(fante pt racire....dupa cum am zis am verificat la zborurile anterioare pb de supraincalzire)
La cele vreo 10-15 lansari totdeauna verificam temperatura accu+esc+motor si caldute(deci normale)
motorul nu este subdimensionat....am calculat cine l-a vazut la RR a putut sa isi dea seama ca pb asta este eliminata din start.

Miine verific cu un alt motor identic si un reg identic(producator ) dar de 40 A....azi nu am mai avut timp deja se intuneca pe campul de zbor.

Poti verifica static functionalitate .....nu neaparat in zbor......
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#11 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2011
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 29 May 2008 - 11:24 PM

zgr_44, la 29 May 2008, 23:08, a spus:

danny_39, la 29 May 2008, 22:50, a spus:

Dragi colegi....asa punctez :consum la motor la full pt 1....2sec :28 A.(socul de pornire).. si a scazut dupa aceea la 25-26 A tot in full,elice cum se da in specificatii (APC)5x5 centrata pe disp cu magneti....regulatorul setat pe cutt off(adica sa taie nu sa reduca),protectie bateriei setata pe high,pb sa imi taie regulatorul curentul nu am avut....racire are de ajuns(fante pt racire....dupa cum am zis am verificat la zborurile anterioare pb de supraincalzire)
La cele vreo 10-15 lansari totdeauna verificam temperatura accu+esc+motor si caldute(deci normale)
motorul nu este subdimensionat....am calculat cine l-a vazut  la RR a putut sa isi dea seama ca pb asta este eliminata din start.

Miine verific cu un alt motor identic si un reg identic(producator  ) dar de 40 A....azi nu am mai avut timp deja se intuneca pe campul de zbor.

Poti verifica static functionalitate .....nu neaparat in zbor......

Pai am verifica si static(asta obligatoriu o fac cu orice configuratie)..am expus datele si rezultatele....daca au iesit O.K. ,,...am iesit la zbor (dupa cum am scris am facut in aceasta configuratie 10-15 zboruri fara nici o pb)...stii am mai vb noi despre pb. cu inrunner-urile.
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#12 Useril este offline   fulgerica 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2235
  • Inregistrat: 31-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:vintage

Postat 30 May 2008 - 02:07 AM

@danny, poate ti-o fi intrat vreo mizerie in interiorul motorului.
Laser frate!
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
0

#13 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 16 August 2008 - 11:00 AM

Vezi postareadanny_39, la May 29 2008, 11:13 PM, a spus:

Aceasta configuratie o am pe un jet cu care am cam 2 ore de zbor (Inrunner Roxxy 2445/08+ Profesional 30A BLMC, HiModel +accu 11.1v, 4000mA)...a mers fara pb...am zburat si la RR ....azi am facut un zbor de aproximativ 5 min.(fortat sa aterizez..normal zbor 10-15 min).
Am aterizat si cind am pus mana pe motor ardea...idem si regulatorul.
Dupa aproximativ 10 min am cuplat accu ..si surpriza ...motorul abia se invartea (VORBA VINE SE INVARTEA MAI MULT MERGEA SMUCIT LA TURATIE FOARTE MICA) ,dand gaz citeva secunde...si la palpare motorul si regulatorul din nou se incalzisera.
Repet in aceasta configuratie zbor de multa vreme (aprox 3-4 luni) si nu am avut nici o problema.


CARE e problema ???...s-a dus motorul sau regulatorul....sau amandoua ???
A mai avut cineva de a face cu acest fenomen...aduc modelul la Alba ...sa vedeti real problema..


demagnetizarea neodimului - asta e problema
tocmai vroiam sa deschid un topic pe chestia asta

Cum am ajuns la concluzia asta? - paaai...:
am un motoras outrunner de la Kele, pe care l-am cumparat la un indoor ivent organizat in sala sporturilor din UPB. Deci, de ceva vreme...
mergea beton pe un shock flyer IKARUS.

de curand am pus acest motor pe Tucano. Merge, doar ca:
pe masura ce se incalzeste motorul, scade curentul absorbit; - acuma
se stie ca rezistivitatea scade cu cresterea temperaturii, asta referitor la bobina, dar dupa un timp atinge un palier
si cu toate astea curentul absorbit scade si mai mult...

am zis ca e de la pack, ca nu mai poate livra curentul...,
nu nu era de la pack, am incercat cu un alt motor si livreaza foarte frumos un curent constant fara sa tuseasca,
d'aici nu pot de cat sa cred ca magnetii astia imbatranesc si mai mult, ca o temperatura excesiva aplicata indestul de lung acestor magneti le diminueaza ireversibil caracteristicile magnetice
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro