danny_39, la May 29 2008, 11:13 PM, a spus:
Aceasta configuratie o am pe un jet cu care am cam 2 ore de zbor (Inrunner Roxxy 2445/08+ Profesional 30A BLMC, HiModel +accu 11.1v, 4000mA)...a mers fara pb...am zburat si la RR ....azi am facut un zbor de aproximativ 5 min.(fortat sa aterizez..normal zbor 10-15 min).
Am aterizat si cind am pus mana pe motor ardea...idem si regulatorul.
Dupa aproximativ 10 min am cuplat accu ..si surpriza ...motorul abia se invartea (VORBA VINE SE INVARTEA MAI MULT MERGEA SMUCIT LA TURATIE FOARTE MICA) ,dand gaz citeva secunde...si la palpare motorul si regulatorul din nou se incalzisera.
Repet in aceasta configuratie zbor de multa vreme (aprox 3-4 luni) si nu am avut nici o problema.
CARE e problema ???...s-a dus motorul sau regulatorul....sau amandoua ???
A mai avut cineva de a face cu acest fenomen...aduc modelul la Alba ...sa vedeti real problema..
demagnetizarea neodimului - asta e problema
tocmai vroiam sa deschid un topic pe chestia asta
Cum am ajuns la concluzia asta? - paaai...:
am un motoras outrunner de la Kele, pe care l-am cumparat la un indoor ivent organizat in sala sporturilor din UPB. Deci, de ceva vreme...
mergea beton pe un shock flyer IKARUS.
de curand am pus acest motor pe Tucano. Merge, doar ca:
pe masura ce se incalzeste motorul, scade curentul absorbit; - acuma
se stie ca rezistivitatea scade cu cresterea temperaturii, asta referitor la bobina, dar dupa un timp atinge un palier
si cu toate astea curentul absorbit scade si mai mult...
am zis ca e de la pack, ca nu mai poate livra curentul...,
nu nu era de la pack, am incercat cu un alt motor si livreaza foarte frumos un curent constant fara sa tuseasca,
d'aici nu pot de cat sa cred ca magnetii astia imbatranesc si mai mult, ca o temperatura excesiva aplicata indestul de lung acestor magneti le diminueaza ireversibil caracteristicile magnetice