Modelism - RHC Forum: EasyGlider modificat - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

EasyGlider modificat

#31 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 08 March 2009 - 09:06 PM

I-i poti face tren de aterizare in locul chestiei de pe burta , i-ti aduc eu unul care mi-a ramas de la Predator . motoarele sunt puse fiecare cu regulatorul lui ?
Fotografie Aeriana
0

#32 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 08 March 2009 - 09:33 PM

@Ahernar poti sa pui niste poze mai detaliate cu sistemul ce l-ai facut ca sa poti desface stabilizatorul si directia, ca sa nu poluam acest topic cu lucruri inutile posteaza la kit-review-ul EG de aici http://www.rhc.ro/fo...?showtopic=6294.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#33 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 08 March 2009 - 10:26 PM

Scuze ca ma bag si eu in seama, poti pune si doua bechii pe fiecare aripa sunt foarte utile la aterizaj, mai ales daca nu ai tren
Apropo, ma intereseaza si pe mine solutia de ampenaj demontabil, ca dracia asta de EG este tare incomoda la transport (imi ocupa un sfert din portbagaj)
Zboruri multe, si aterizari usoare.
Adrian
0

#34 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 March 2009 - 09:00 AM

Da , sunt chestiile alea cu radiatoare verzi din spatele motoarelor . La final am sa le imbrac cu o capota ceva ca sa arate gondolele mai frumos .
Apropo de tren ,multumesc Laur , m-am gandit la unul dar intuitia imi spune ca pe un teren de zbor ca ala de la chitila risc ori da il dau peste cap ori sa raman cu el agatat prin balarii . Am totusi o idee , sa ingrop o roata ingusta cu diametru maricel in chestia aia neagra , mai castig un cm fara sa risc sa il agat . Merita sa analizez si posibilitatea de ai pune bechii pe aripi dar doar daca nu face fata asa .
Sistemul de detasare al ampenajelor este inspirat de aici :
http://www.baroneros...o202-page8.html
Eu l-am facut ceva mai simplu cu tije de carbon 4/3 mm si unele mai subtiri (bucatile de bowden care mi-au ramas cu tot cu otel ) lipite intr-o parte iar in cealalta intra fortat . Daca o fi nevoie am sa le fac si un sistem de blocare .
Acum sa vedem , l-am modificat cam mult si sper sa nu fi facut vre-o prostie .Sambata vin pe Chitila cu el , se anunta vreme buna si sper sa gasesc un pilot de incercare .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#35 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 March 2009 - 10:52 AM

http://www.youtube.c...h?v=epuufvXVmcc
http://www.aeromodelismovirtual.com/attach...mp;d=1168781102

Asta este un "easy start" ? modificat in bimotor si zburat fpv
Principiul se aplica oricum si la EasyGlider .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#36 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 09 March 2009 - 04:11 PM

Daca i-mi dai un telefon vineri,poate ne intilnim simbata si te ajut sa-l probezi.
Singurul dezavantaj la 2 motoare este ca se va consuma bateria mai repede, la ce greutate a ajuns cu totul pe el ? fara sistemul video.
Fotografie Aeriana
0

#37 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 09 March 2009 - 07:44 PM

Laur:

Pe RC Groups, prondel, http://www.rcgroups.com/forums/showthread....1111&page=3 , se chinuie sa ii dea de cap la un proiect similar cu EZ-gliderul tau ! Analize de unghi motor, toata lumea isi da cu parerea fara prea multa convingere...
Cateva poze cu modelul tau cred ca ar schimba perspectiva si ar incheia discutiile aburitoare !

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 09 March 2009 - 07:45 PM

0

#38 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 March 2009 - 08:37 PM

Greutatea este de :
814g gol (nu l-am vopsit ) +
157g baterie Mystery 2400mah 15C
183g aipteck-ul
90g baterie 1000mah pt sist FPV
60g sist fpv

Total 1300 g
Sambata o sa-l incerc doar cu bateria , total 970g

De ce este nevoie de alimentare separata pentru FPV ?
Tu ce baterie principala folosesti ?
Am sa te sun vineri , poate ne sincronizam
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#39 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 March 2009 - 09:14 PM

Pierre Rondel, discutii aburitoare... dragutz... http://pierre.rondel.free.fr/

Cred ca designul lui Don ( http://www.rcdon.com...am_project.html ) e prea bine cunoscut acolo ca sa mai fie citat.

Pur si simplu ei vor sa faca altceva acolo, am incercat sa am o tentativa de discutie cu cativa listeni (Mitea, Dragut si Turok) in weekendul asta exact pe acest model de pilon, dar nu pe aerodinamica, ci pe solutii construtive. Pe mine ma tenteaza sa il imping si mai in fata, chiar in fata bordului de atac al aripii.

Vezi postareafarm fly, la Mar 9 2009, 07:44 PM, a spus:

Laur:

Pe RC Groups, prondel, http://www.rcgroups.com/forums/showthread....1111&page=3 , se chinuie sa ii dea de cap la un proiect similar cu EZ-gliderul tau ! Analize de unghi motor, toata lumea isi da cu parerea fara prea multa convingere...
Cateva poze cu modelul tau cred ca ar schimba perspectiva si ar incheia discutiile aburitoare !

... cu picioarele pe pamant ...
0

#40 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 09 March 2009 - 09:18 PM

Vezi postareaAhernar, la Mar 9 2009, 08:37 PM, a spus:

De ce este nevoie de alimentare separata pentru FPV ?
Tu ce baterie principala folosesti ?

de baterie separata pentru sistemul de transmisie video este nevoie in primul rind pentru siguranta . daca te lasa pacul de propulsie i-l poti aduce jos dar daca ramii fara video esti orb iar in al doilea rind poti avea paraziti pe transmisia video din cauza motorului.eu folosesc pentru propulsie pac de 1800 sau 2200 mAh, 11.1V,iar pentru video 500mAh 11.1.pot zbura in jur de 30-40 min
Fotografie Aeriana
0

#41 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 09 March 2009 - 09:26 PM

Vezi postareafarm fly, la Mar 9 2009, 07:44 PM, a spus:

Laur:

Pe RC Groups, prondel, http://www.rcgroups.com/forums/showthread....1111&page=3 , se chinuie sa ii dea de cap la un proiect similar cu EZ-gliderul tau ! Analize de unghi motor, toata lumea isi da cu parerea fara prea multa convingere...
Cateva poze cu modelul tau cred ca ar schimba perspectiva si ar incheia discutiile aburitoare !

nu are rost sa ma bag si eu in discutia lor ,oricum sistemul cel mai bun nu este cel pusher eu l-am modificat acum nu mai impinge ci trage , este mult mai stabil
Si rondel asta e vreun guru :wub:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMGP2177.JPG
  • Imagine atasata: IMGP2182.JPG

Aceasta postare a fost editata de Laur73: 09 March 2009 - 09:27 PM

Fotografie Aeriana
0

#42 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 09 March 2009 - 10:12 PM

Vezi postarearenatoa, la Mar 9 2009, 09:14 PM, a spus:

Pierre Rondel, discutii aburitoare... dragutz... http://pierre.rondel.free.fr/

Cred ca designul lui Don ( http://www.rcdon.com...am_project.html ) e prea bine cunoscut acolo ca sa mai fie citat.

Pur si simplu ei vor sa faca altceva acolo, am incercat sa am o tentativa de discutie cu cativa listeni (Mitea, Dragut si Turok) in weekendul asta exact pe acest model de pilon, dar nu pe aerodinamica, ci pe solutii construtive. Pe mine ma tenteaza sa il imping si mai in fata, chiar in fata bordului de atac al aripii.


Te rog sa nu imi interpretezi tendentios posturile ! In nici un caz nu am scris Rondel = discutii aburitoare !

Motor pe pilon, si eventual escamotabil, este o solutie clasica din planorismul 1:1 ! Stii, treaba cu apa calda...nu a inventat-o nici Don, nici Rondel, ....numai ca Don, al nostru Laur si probabil multi altii au folosit-o cu succes !

Ce altceva vor sa faca decat sa zboare decent configuratia asta cu motor pe pilon ?

Uite ca Laur zboara cu el si tractiv si pusher iar Rondel a renuntat !

Punct si de la capat !

Aceasta postare a fost editata de farm fly: 09 March 2009 - 10:14 PM

0

#43 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 March 2009 - 10:52 PM

Eu aveam impresia ca pusher inseamna ca propulsorul este plasat in spatele CG, nu pretind ca e o definitie de vademecum.
Probabil ca ai gasit unghiul optim la motor, eu sincer nu vad nici o diferenta in cazul tau intre tras si impins prin simpla rasucire a motorului pe acel pilon, pana la urma totul inseamna o forta aplicata in punctul in care motorul este montat pe pilon. Dar forta actioneaza la fel asupra fuselajului, indiferent ca e de tragere sau impingere.

Vezi postareaLaur73, la Mar 9 2009, 09:26 PM, a spus:

oricum sistemul cel mai bun nu este cel pusher eu l-am modificat acum nu mai impinge ci trage , este mult mai stabil

... cu picioarele pe pamant ...
0

#44 Useril este offline   farm fly 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 385
  • Inregistrat: 06-June 08

Postat 09 March 2009 - 11:07 PM

Vezi postarearenatoa, la Mar 9 2009, 09:14 PM, a spus:

am incercat sa am o tentativa de discutie cu cativa listeni (Mitea, Dragut si Turok) in weekendul asta exact pe acest model de pilon, dar nu pe aerodinamica, ci pe solutii construtive. Pe mine ma tenteaza sa il imping si mai in fata, chiar in fata bordului de atac al aripii.


Fiindca zici ca te intereseaza subiectul am sa iti dau si analiza ochiometrica a greselii lui Rondel :

Motorul mult prea mare ! Motorul ala cere o elice mare. O elice mare are nevoie de un pilon mare. Si iata cum ajungi la combinatia criminala, cu un motor mare, pe un pilon mare, generand un moment de rasturnare urias, dincolo de posibilitatile de compensare ale modelului.
Orice pozitionare a motorului in afara axei aripii genereze automat si un moment de rasturnare,( in plan vertical ). Atata vreme cat pastrezi limite rezonabile in privinta distantei fata de axa aripii si a fortei pe care o aplici in punctul respectiv ,combinatia merge fara probleme !
0

#45 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 09 March 2009 - 11:12 PM

Bingo!
Pilonul meu ar urma sa plece din fata aripi, inclinat spre spate astfel incat motorul sa fie exact deasupra lonjeronului, unde am si CG.
Cam 65 cm de la BA, scosi 4 cm din inclinare pilon si 2cm din grosime motor.
Iar motorul si elicea vor fi exact ca ale lui Laur :)

Vezi postareafarm fly, la Mar 9 2009, 11:07 PM, a spus:

Fiindca zici ca te intereseaza subiectul am sa iti dau si analiza ochiometrica a greselii lui Rondel :

Motorul mult prea mare ! Motorul ala cere o elice mare. O elice mare are nevoie de un pilon mare. Si iata cum ajungi la combinatia criminala, cu un motor mare, pe un pilon mare, generand un moment de rasturnare urias, dincolo de posibilitatile de compensare ale modelului.
Orice pozitionare a motorului in afara axei aripii genereze automat si un moment de rasturnare,( in plan vertical ). Atata vreme cat pastrezi limite rezonabile in privinta distantei fata de axa aripii si a fortei pe care o aplici in punctul respectiv ,combinatia merge fara probleme !

... cu picioarele pe pamant ...
0

#46 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 09 March 2009 - 11:41 PM

Am avut si eu o tentativa sa montez unmotor pe un pilon la un SILENCE dar am renuntat dupa ce nu am reusit sa ii gasesc unghiul la motor, ma in jos, ba in sus o lua modelul.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#47 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 10 March 2009 - 04:19 PM

Vezi postareaLaur73, la Mar 9 2009, 09:26 PM, a spus:

nu are rost sa ma bag si eu in discutia lor ,oricum sistemul cel mai bun nu este cel pusher eu l-am modificat acum nu mai impinge ci trage , este mult mai stabil
Si rondel asta e vreun guru :lol:



Intrebare pt.Laur;cum pornesti camera Aiptek,ca am vazut in poza ca nu ai scos ecranul.

multumesc anticipat
0

#48 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 10 March 2009 - 04:33 PM

pai functioneaza si cu ecranul intors

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1020807.jpg

Fotografie Aeriana
0

#49 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 10 March 2009 - 05:41 PM

Vezi postareaLaur73, la Mar 10 2009, 04:33 PM, a spus:

pai functioneaza si cu ecranul intors


la asta,nu m-a dus capul,daca's batran.

multumesc
0

#50 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 March 2009 - 05:58 PM

Vezi postareatakeoff, la Mar 10 2009, 04:19 PM, a spus:

Intrebare pt.Laur;cum pornesti camera Aiptek,ca am vazut in poza ca nu ai scos ecranul.

multumesc anticipat


In ecran e un magnet si pe placa de baza un senzor Hall. Poti scoate magnetul si nu va mai simti inchiderea ecranului.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#51 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 10 March 2009 - 06:17 PM

Vezi postarearenatoa, la Mar 10 2009, 05:58 PM, a spus:

In ecran e un magnet si pe placa de baza un senzor Hall. Poti scoate magnetul si nu va mai simti inchiderea ecranului.



merci,merci,e buna si asta.
0

#52 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 March 2009 - 07:39 PM

Vezi postareatakeoff, la Mar 10 2009, 06:17 PM, a spus:

merci,merci,e buna si asta.

Uite si poza daca zici ca e utila informatia:

http://www.rcgroups.com/forums/attachment....hmentid=2111799

Gasesti acolo multe despre cum se pune Aiptek la cura de slabire, si alte camere similare.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#53 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 10 March 2009 - 08:40 PM

Vezi postarearenatoa, la Mar 10 2009, 07:39 PM, a spus:

Uite si poza daca zici ca e utila informatia:

http://www.rcgroups.com/forums/attachment....hmentid=2111799

Gasesti acolo multe despre cum se pune Aiptek la cura de slabire, si alte camere similare.



Prima informatie este utila,dar mai departe nu merg pentru ca vreau sa evit "slabirea" camerei.

multumesc
0

#54 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 10 March 2009 - 08:50 PM

Vezi postarearenatoa, la Mar 10 2009, 07:39 PM, a spus:

Uite si poza daca zici ca e utila informatia:

http://www.rcgroups.com/forums/attachment....hmentid=2111799

Gasesti acolo multe despre cum se pune Aiptek la cura de slabire, si alte camere similare.

S-au mai bine zis : Cum poti strica o camera HD :rolleyes:
eu cred ca este destul de usoara pentru easy glider asaca nu mai este nevoie de a o modifica . iar pe RcGroups au tot incercat dar singura chestie care le-a reusit a fost o camera sticata :rolleyes:
Fotografie Aeriana
0

#55 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 May 2009 - 09:27 AM

Versiunea actuala are gyro rate pe eleroane , tije de carbon in bordul de atac , o roata sub burta si emitatorul video incastrat in fuselaj .
Am si reusit sa-l decolez de la sol , de doua ori din 4 incercari , mai trebuie sa lucrez la capitolul asta :D .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ez2.jpg

HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#56 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 05 May 2009 - 05:38 PM

La ce te referi cand spui gyro rate,sa inteleg ca gyro este pe normal?Si ce gyro ai folosit?
0

#57 Useril este offline   Ahernar 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 May 2009 - 07:19 PM

Vezi postareatakeoff, la May 5 2009, 06:38 PM, a spus:

La ce te referi cand spui gyro rate,sa inteleg ca gyro este pe normal?Si ce gyro ai folosit?


Mie mi-a ramas in cap clasificarea giro-urilor in "rate" si "Heading hold" . Al meu este cel mai ieftin model de la e-sky , EK2-0704 , dar merge bine , cel putin pe vant puternic ma ajuta foarte mult . Cand nu bate vantul nu e de cine stie ce folos .
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#58 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 May 2009 - 07:45 PM

Deci face ce face un gyro, adica stabilizeaza la dezechilibre tranzitorii, dar nu aduce la nivel.
Vine ea si stabilizarea, si pilotul automat :blink:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#59 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1242
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 07 May 2009 - 11:16 PM

Pt.casper 20,nu esti singurul care incearca modificarea unui Silence ,vreau sa fac si eu acelasi lucru ca si tine poate voi reusi si iti voi "vinde" pontul . zbor fain,ILIE
0

#60 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

  Postat 07 May 2009 - 11:22 PM

ai niste date tehnice de la la handycam si cam cat costa?
FLYING IS AN ART
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro