EasyGlider modificat
#32
Postat 08 March 2009 - 09:33 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#33
Postat 08 March 2009 - 10:26 PM
Apropo, ma intereseaza si pe mine solutia de ampenaj demontabil, ca dracia asta de EG este tare incomoda la transport (imi ocupa un sfert din portbagaj)
Zboruri multe, si aterizari usoare.
Adrian
#34
Postat 09 March 2009 - 09:00 AM
Apropo de tren ,multumesc Laur , m-am gandit la unul dar intuitia imi spune ca pe un teren de zbor ca ala de la chitila risc ori da il dau peste cap ori sa raman cu el agatat prin balarii . Am totusi o idee , sa ingrop o roata ingusta cu diametru maricel in chestia aia neagra , mai castig un cm fara sa risc sa il agat . Merita sa analizez si posibilitatea de ai pune bechii pe aripi dar doar daca nu face fata asa .
Sistemul de detasare al ampenajelor este inspirat de aici :
http://www.baroneros...o202-page8.html
Eu l-am facut ceva mai simplu cu tije de carbon 4/3 mm si unele mai subtiri (bucatile de bowden care mi-au ramas cu tot cu otel ) lipite intr-o parte iar in cealalta intra fortat . Daca o fi nevoie am sa le fac si un sistem de blocare .
Acum sa vedem , l-am modificat cam mult si sper sa nu fi facut vre-o prostie .Sambata vin pe Chitila cu el , se anunta vreme buna si sper sa gasesc un pilot de incercare .
#35
Postat 09 March 2009 - 10:52 AM
http://www.aeromodelismovirtual.com/attach...mp;d=1168781102
Asta este un "easy start" ? modificat in bimotor si zburat fpv
Principiul se aplica oricum si la EasyGlider .
#37
Postat 09 March 2009 - 07:44 PM
Pe RC Groups, prondel, http://www.rcgroups.com/forums/showthread....1111&page=3 , se chinuie sa ii dea de cap la un proiect similar cu EZ-gliderul tau ! Analize de unghi motor, toata lumea isi da cu parerea fara prea multa convingere...
Cateva poze cu modelul tau cred ca ar schimba perspectiva si ar incheia discutiile aburitoare !
Aceasta postare a fost editata de farm fly: 09 March 2009 - 07:45 PM
#38
Postat 09 March 2009 - 08:37 PM
814g gol (nu l-am vopsit ) +
157g baterie Mystery 2400mah 15C
183g aipteck-ul
90g baterie 1000mah pt sist FPV
60g sist fpv
Total 1300 g
Sambata o sa-l incerc doar cu bateria , total 970g
De ce este nevoie de alimentare separata pentru FPV ?
Tu ce baterie principala folosesti ?
Am sa te sun vineri , poate ne sincronizam
#39
Postat 09 March 2009 - 09:14 PM
Cred ca designul lui Don ( http://www.rcdon.com...am_project.html ) e prea bine cunoscut acolo ca sa mai fie citat.
Pur si simplu ei vor sa faca altceva acolo, am incercat sa am o tentativa de discutie cu cativa listeni (Mitea, Dragut si Turok) in weekendul asta exact pe acest model de pilon, dar nu pe aerodinamica, ci pe solutii construtive. Pe mine ma tenteaza sa il imping si mai in fata, chiar in fata bordului de atac al aripii.
farm fly, la Mar 9 2009, 07:44 PM, a spus:
Pe RC Groups, prondel, http://www.rcgroups.com/forums/showthread....1111&page=3 , se chinuie sa ii dea de cap la un proiect similar cu EZ-gliderul tau ! Analize de unghi motor, toata lumea isi da cu parerea fara prea multa convingere...
Cateva poze cu modelul tau cred ca ar schimba perspectiva si ar incheia discutiile aburitoare !
#40
Postat 09 March 2009 - 09:18 PM
Ahernar, la Mar 9 2009, 08:37 PM, a spus:
Tu ce baterie principala folosesti ?
de baterie separata pentru sistemul de transmisie video este nevoie in primul rind pentru siguranta . daca te lasa pacul de propulsie i-l poti aduce jos dar daca ramii fara video esti orb iar in al doilea rind poti avea paraziti pe transmisia video din cauza motorului.eu folosesc pentru propulsie pac de 1800 sau 2200 mAh, 11.1V,iar pentru video 500mAh 11.1.pot zbura in jur de 30-40 min
#41
Postat 09 March 2009 - 09:26 PM
farm fly, la Mar 9 2009, 07:44 PM, a spus:
Pe RC Groups, prondel, http://www.rcgroups.com/forums/showthread....1111&page=3 , se chinuie sa ii dea de cap la un proiect similar cu EZ-gliderul tau ! Analize de unghi motor, toata lumea isi da cu parerea fara prea multa convingere...
Cateva poze cu modelul tau cred ca ar schimba perspectiva si ar incheia discutiile aburitoare !
nu are rost sa ma bag si eu in discutia lor ,oricum sistemul cel mai bun nu este cel pusher eu l-am modificat acum nu mai impinge ci trage , este mult mai stabil
Si rondel asta e vreun guru :wub:
Aceasta postare a fost editata de Laur73: 09 March 2009 - 09:27 PM
#42
Postat 09 March 2009 - 10:12 PM
renatoa, la Mar 9 2009, 09:14 PM, a spus:
Cred ca designul lui Don ( http://www.rcdon.com...am_project.html ) e prea bine cunoscut acolo ca sa mai fie citat.
Pur si simplu ei vor sa faca altceva acolo, am incercat sa am o tentativa de discutie cu cativa listeni (Mitea, Dragut si Turok) in weekendul asta exact pe acest model de pilon, dar nu pe aerodinamica, ci pe solutii construtive. Pe mine ma tenteaza sa il imping si mai in fata, chiar in fata bordului de atac al aripii.
Te rog sa nu imi interpretezi tendentios posturile ! In nici un caz nu am scris Rondel = discutii aburitoare !
Motor pe pilon, si eventual escamotabil, este o solutie clasica din planorismul 1:1 ! Stii, treaba cu apa calda...nu a inventat-o nici Don, nici Rondel, ....numai ca Don, al nostru Laur si probabil multi altii au folosit-o cu succes !
Ce altceva vor sa faca decat sa zboare decent configuratia asta cu motor pe pilon ?
Uite ca Laur zboara cu el si tractiv si pusher iar Rondel a renuntat !
Punct si de la capat !
Aceasta postare a fost editata de farm fly: 09 March 2009 - 10:14 PM
#43
Postat 09 March 2009 - 10:52 PM
Probabil ca ai gasit unghiul optim la motor, eu sincer nu vad nici o diferenta in cazul tau intre tras si impins prin simpla rasucire a motorului pe acel pilon, pana la urma totul inseamna o forta aplicata in punctul in care motorul este montat pe pilon. Dar forta actioneaza la fel asupra fuselajului, indiferent ca e de tragere sau impingere.
Laur73, la Mar 9 2009, 09:26 PM, a spus:
#44
Postat 09 March 2009 - 11:07 PM
renatoa, la Mar 9 2009, 09:14 PM, a spus:
Fiindca zici ca te intereseaza subiectul am sa iti dau si analiza ochiometrica a greselii lui Rondel :
Motorul mult prea mare ! Motorul ala cere o elice mare. O elice mare are nevoie de un pilon mare. Si iata cum ajungi la combinatia criminala, cu un motor mare, pe un pilon mare, generand un moment de rasturnare urias, dincolo de posibilitatile de compensare ale modelului.
Orice pozitionare a motorului in afara axei aripii genereze automat si un moment de rasturnare,( in plan vertical ). Atata vreme cat pastrezi limite rezonabile in privinta distantei fata de axa aripii si a fortei pe care o aplici in punctul respectiv ,combinatia merge fara probleme !
#45
Postat 09 March 2009 - 11:12 PM
Pilonul meu ar urma sa plece din fata aripi, inclinat spre spate astfel incat motorul sa fie exact deasupra lonjeronului, unde am si CG.
Cam 65 cm de la BA, scosi 4 cm din inclinare pilon si 2cm din grosime motor.
Iar motorul si elicea vor fi exact ca ale lui Laur :)
farm fly, la Mar 9 2009, 11:07 PM, a spus:
Motorul mult prea mare ! Motorul ala cere o elice mare. O elice mare are nevoie de un pilon mare. Si iata cum ajungi la combinatia criminala, cu un motor mare, pe un pilon mare, generand un moment de rasturnare urias, dincolo de posibilitatile de compensare ale modelului.
Orice pozitionare a motorului in afara axei aripii genereze automat si un moment de rasturnare,( in plan vertical ). Atata vreme cat pastrezi limite rezonabile in privinta distantei fata de axa aripii si a fortei pe care o aplici in punctul respectiv ,combinatia merge fara probleme !
#46
Postat 09 March 2009 - 11:41 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#47
Postat 10 March 2009 - 04:19 PM
Laur73, la Mar 9 2009, 09:26 PM, a spus:
Si rondel asta e vreun guru :lol:
Intrebare pt.Laur;cum pornesti camera Aiptek,ca am vazut in poza ca nu ai scos ecranul.
multumesc anticipat
#50
Postat 10 March 2009 - 05:58 PM
takeoff, la Mar 10 2009, 04:19 PM, a spus:
multumesc anticipat
In ecran e un magnet si pe placa de baza un senzor Hall. Poti scoate magnetul si nu va mai simti inchiderea ecranului.
#52
Postat 10 March 2009 - 07:39 PM
takeoff, la Mar 10 2009, 06:17 PM, a spus:
Uite si poza daca zici ca e utila informatia:
http://www.rcgroups.com/forums/attachment....hmentid=2111799
Gasesti acolo multe despre cum se pune Aiptek la cura de slabire, si alte camere similare.
#53
Postat 10 March 2009 - 08:40 PM
renatoa, la Mar 10 2009, 07:39 PM, a spus:
http://www.rcgroups.com/forums/attachment....hmentid=2111799
Gasesti acolo multe despre cum se pune Aiptek la cura de slabire, si alte camere similare.
Prima informatie este utila,dar mai departe nu merg pentru ca vreau sa evit "slabirea" camerei.
multumesc
#54
Postat 10 March 2009 - 08:50 PM
renatoa, la Mar 10 2009, 07:39 PM, a spus:
http://www.rcgroups.com/forums/attachment....hmentid=2111799
Gasesti acolo multe despre cum se pune Aiptek la cura de slabire, si alte camere similare.
S-au mai bine zis : Cum poti strica o camera HD :rolleyes:
eu cred ca este destul de usoara pentru easy glider asaca nu mai este nevoie de a o modifica . iar pe RcGroups au tot incercat dar singura chestie care le-a reusit a fost o camera sticata :rolleyes:
#55
Postat 05 May 2009 - 09:27 AM
Am si reusit sa-l decolez de la sol , de doua ori din 4 incercari , mai trebuie sa lucrez la capitolul asta :D .
#57
Postat 05 May 2009 - 07:19 PM
takeoff, la May 5 2009, 06:38 PM, a spus:
Mie mi-a ramas in cap clasificarea giro-urilor in "rate" si "Heading hold" . Al meu este cel mai ieftin model de la e-sky , EK2-0704 , dar merge bine , cel putin pe vant puternic ma ajuta foarte mult . Cand nu bate vantul nu e de cine stie ce folos .