Speed 300 Problema mare
#3
Postat 18 May 2008 - 10:22 PM
#4
Postat 18 May 2008 - 10:27 PM
mad_john, la 18 May 2008, 21:11, a spus:
Ce as putea face sa repun motorul in functiune?? http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
...sa cumperi unul nou, lipit nu merge din cauza temperaturii de pe armaturi!!!
#5
Postat 19 May 2008 - 12:26 AM
#8
Postat 19 May 2008 - 02:34 PM
mad_john, la 19 May 2008, 05:19, a spus:
orri faci rost de o bricheta care are flacara aia puternica,sistem anti-vant si incalzeti cu ea pinionul ori pui direct la aragaz si flacara sa vin cat mai mult pe pinion,nu trebuie sa se inroseasca tii 2-3 minute maxim dupa care,pui intre pinion si carcasa motorului o foarfeca si ridici usor in sus si asta e,iar cu periile daca gasesti la alt motor..
#11
Postat 19 May 2008 - 09:45 PM
mad_john, la 19 May 2008, 15:54, a spus:
Pai daca se potriveste capacul sau macar priile cred ca este o cale de a le schimba,si nu e vorba de tensiune prea mare,pur si simplu daca motorul era nou si nu ai facut rodajul ( se face si la motorul electri dar cel pe perii) nu mai stiu cum si cat tmp se face rodajul dar stiu ca se face la turatie mica,posibil ca asta a fost cauza defectarii motorului tau,inca ceva,am vazut undeva pe un forum ca facea rodajul la motor asa: lua un pahar cu apa si tinea motorul in apa ( nu neaparat cu mana,il fixezi cumva) dar lamelele de contact afara,restul in apa,asa se curata mai usor si nu se depune mizeria de la carbuni pe axul motorului sau in alte locuri,mult noroc....daca mai ai intrebari ma cauti pe mess Fantomas_xp ( id de mess)
#12
Postat 19 May 2008 - 11:23 PM
Fantomas_xp, la 19 May 2008, 21:45, a spus:
mad_john, la 19 May 2008, 15:54, a spus:
Pai daca se potriveste capacul sau macar priile cred ca este o cale de a le schimba,si nu e vorba de tensiune prea mare,pur si simplu daca motorul era nou si nu ai facut rodajul ( se face si la motorul electri dar cel pe perii) nu mai stiu cum si cat tmp se face rodajul dar stiu ca se face la turatie mica,posibil ca asta a fost cauza defectarii motorului tau,inca ceva,am vazut undeva pe un forum ca facea rodajul la motor asa: lua un pahar cu apa si tinea motorul in apa ( nu neaparat cu mana,il fixezi cumva) dar lamelele de contact afara,restul in apa,asa se curata mai usor si nu se depune mizeria de la carbuni pe axul motorului sau in alte locuri,mult noroc....daca mai ai intrebari ma cauti pe mess Fantomas_xp ( id de mess)
Tensiune (Volti) mare nu ai, dar curentul (Amperi) e maricel......adugand si temperatura de lucru care si aia depinde de racirea de care dispune motorul in modelul respectiv si uite cu se aduna mai multi factori care duc la prajirea motorului.......rodajul de care zici tu este de fapt asezarea periilor pe colector si se face la turatie mare si in gol, adica fara sarcina ca sa aibe un consum mic, ca altfel la turatie mica pana se tocesc periile ca sa se aseze bine pe colector si sa aibe suprafata mare de contact ......te apuca batranetile....... :)
#13
Postat 21 May 2008 - 08:07 AM
mad_john, la 19 May 2008, 21:45, a spus:
Daca ai inlocuit motorul original cu unul care "pare" identic e f. posibil sa nu ai aceeasi putere pt ca rotorul poate fi diferit (numarul de infasurari si grosimea sarmei). Da-le jos capacele din spate si vezi daca intr-adevar sunt identice. Daca da, atunci inlocuieste doar capacul cu periile nu tot motorul.
Ai aici un link catre o discutie despre rodajul motoarelor cu perii:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...t=2130&st=0&hl=
De asemenea daca ai umblat la capacul cu periile (l-ai dat jos sau l-ai rotit) trebuie refacut timingul la motor.
Ai aici un link care explica cum trebuie facuta chestia asta exact la un motor ca al tau:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread....&threadid=97414
Aceasta postare a fost editata de Sebathorus: 21 May 2008 - 08:17 AM
#14
Postat 28 May 2008 - 08:46 PM