De curind am dat de gustul motoarelor in 4 timpi si tot caut date despre acestea. Cele doua probleme intilnite sint combustibilul si bujia.
Pentru aceste motoare se recomanda combustibil "special pentru 4t" dar componentele sint cam aceleasi cu 2t. In afara faptului ca trebuie neaparat ulei de ricin in amestec si minim 16% lubrifiant datele sint cam vagi (5-15% nitro). Cam care ar fi amestecul perfect? Schimbarea combustibilului afecteaza negativ motorul?
Si bujiile recomandate sint tot cele pt 4t care difera ca forma fata de cele 2t insa motorul Magnum de 11,5cmc pe care il am nu a functianat corect cu bujie OS F (pt 4t) si atunci cind am incercat cu o bujie calda pt 2t a mers impecabil cu un relanti ffff stabil si jos!!! Deci ce trebuie folosit?
Pagina 1 din 1
Combustibil si bujie pentru motoare in 4t
#2
Postat 17 May 2008 - 03:30 PM
daca a mers cu bujia aia, aia este! La un motor termic pentru a obtine randamentul maxim tre sa faci incercari: cu bujia, cu elicea si cu combustibilul.Bujia ai nimerit-o, mai ramane combustibilul ( nu recomand nitro la aero, mai ales la motoarele noi) si elicea tre sa incerci cateva diametre si pasuri.Bafta!
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#4
Postat 17 May 2008 - 09:34 PM
dr.ace, la 17 May 2008, 13:19, a spus:
...bujiile recomandate sint tot cele pt 4t...insa motorul Magnum de 11,5cmc pe care il am nu a functianat corect cu bujie OS F (pt 4t) si atunci cind am incercat cu o bujie calda pt 2t a mers impecabil cu un relanti ffff stabil si jos!!!
Asta scria in manual si chiar in alte locuri am citit la fel dar uite ca realitatea e alta. Ma gindeam ca veteranii in motoare ar avea si altceva de zis.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1