Buna, detin statia mai sus mentionata, pana in prezent toate bune si frumoase, doar ca nu-mi convine faptul ca trebuie sa consum acumulatorii in timpul ce zbor pe simulator, asta din cauza ca in momentul in care conectez la statie un transf. 12v nu se intampla absolut nimic, inclusiv ledul ramane stins. Ce si cum sa fac ca sa scap de aceasta problema!? E ok daca leg alimentarea pe acceleasi fire care vin de la baterii !?
Pagina 1 din 1
E-Fly 100B problema alimentare 12v dc
#2
Postat 09 March 2009 - 06:39 PM
Nici sa stai ore in sir cu antena stransa si in emisie nu-i a buna...
Eu mai curand as scoate cristalul, sau as mesteri ceva sa decuplez finalul de tot.
Asa vei consuma mult mai putin, te pot tine acumulatorii si o saptamana.
Eu mai curand as scoate cristalul, sau as mesteri ceva sa decuplez finalul de tot.
Asa vei consuma mult mai putin, te pot tine acumulatorii si o saptamana.
... cu picioarele pe pamant ...
#3
Postat 09 March 2009 - 10:17 PM
Nici nu are cum sa mearga, daca ai bagat traful in mufa de incarcare nu o sa merga, trebuie sa ii dai direct alimentare la bornele + si - din compartimentul bateriei ca sa mearga, intrerupatorul taie alimentarea din adaptor cand dai pe on, de aceea se incarca statia numai daca este oprita.
Si ca sa nu stai cu antena desfacuta scoate cristalul din soclu.
Si ca sa nu stai cu antena desfacuta scoate cristalul din soclu.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#4
Postat 09 March 2009 - 10:31 PM
nu stiam ca mufa respectiva este pentru incarcarea acumulatorilor, eram ferm convins ca este pentru a nu "uza" acumulatorii in momentul folosirii pe simulator. Acum ca venii vorba de incarcare, e ok daca se incarca acumulatorii in statie (atat pentru acumulatori cat si pentru statie) !?
#5
Postat 09 March 2009 - 11:44 PM
Ii foarte ok, atata timp cat ai o zecime din capacitatea acc., de ex. daca ai acc. de 1000mAh ii incarci cu 100mA timp de aproximativ 12 ore.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#6
Postat 09 March 2009 - 11:57 PM
am asa : 4x 2400 mah si 4x2500 mah ... si 2 incarcatoare la dispozitie: 12v si 2.5A respectiv 1.25A, din ce mi-ai spus inteleg ca trebuie sa-l folosesc pe cel de 2.5A.
Intrebare: stie statia cat sa-i incarce si cand sa taie curentul, sau primesc curent cat ii tin eu in priza!?
Intrebare: stie statia cat sa-i incarce si cand sa taie curentul, sau primesc curent cat ii tin eu in priza!?
#7
Postat 10 March 2009 - 12:00 AM
La ce ai zis tu ai nevoie de un adaptor de 250mA, statia nu stie sa taie curentul, trebuie sa scoti tu de la incarcat statia.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#8
Postat 10 March 2009 - 12:02 AM
Descrie te rog ce fel de "incarcatoare" ai dumneata acolo, ca am impresia ca pui de o prajeala zdravana...
Nici statia si nici acc nu sunt responsabile de ce li se da, e treaba incarcatorului sa se opreasca, daca e serios.
Iar daca ai acolo de fapt alimentatoare si nu incarcatoare, vezi prima linie din nou.
Nici statia si nici acc nu sunt responsabile de ce li se da, e treaba incarcatorului sa se opreasca, daca e serios.
Iar daca ai acolo de fapt alimentatoare si nu incarcatoare, vezi prima linie din nou.
... cu picioarele pe pamant ...
#9
Postat 10 March 2009 - 02:36 AM
Pentru incarcarea acumulatorilor folosesc incarcatoarele cu care le-am cumparat, si mai nou am imprumutat de la un prieten un Powerex Maha MH-C9000 Wizard1 pentru a le reda la 4 din ele un flux de prospetime si la restul de 4 un break-in pt.ca sunt noi (aparatul asta e demential). Cele despre care vorbeam in postul anterior sunt simple trasformatoare sau alimentatoare cum zicea si renatoa, cel de 1.25A este de la incarcatorul acumulatorului Li-po, iar cel de 2.5A este un transf. universal reglabil la care amperajul difera in functie de voltaj (5v-24v).
Cu incarcatul acumulatorilor ma descurc, deci nu-mi trebuie neaparat sa incarc acumulatorii in statie, ce vreau eu sa stiu si mai ales ce mi-ar convenii e sa pot alimenta statia de la unul din cele 2 alimentatoare ca sa scap acumulatorii de un stres evitabil si inutil pentru ei.
Cu incarcatul acumulatorilor ma descurc, deci nu-mi trebuie neaparat sa incarc acumulatorii in statie, ce vreau eu sa stiu si mai ales ce mi-ar convenii e sa pot alimenta statia de la unul din cele 2 alimentatoare ca sa scap acumulatorii de un stres evitabil si inutil pentru ei.
#10
Postat 10 March 2009 - 05:04 PM
Ai nevoie de o sursa de tensiune pe 12V dar care sa nu fie in sarcina, de obicei alimentatoarele au cu cativa volti in plus fata de cat scrie pe ele in gol. Ai nevoie de un adaptor de 9v sa fi sigur ca nu prajesti statia.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
Arata acest topic
Pagina 1 din 1