motor BL pt model 500g
#1
Postat 27 April 2008 - 01:57 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#3
Postat 28 April 2008 - 09:06 AM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#4
Postat 28 April 2008 - 09:51 AM
Tip de motor care il folosesc eu :BL BM2408-21 , BL BM2410-12D...sau asta ar fi cel mai indicat:BL A20-20L(dar nu mai e pe stoc)
Motor BL Outrunner FC 2830/12......BL Outrunner 2830 / KV1000...BL Outrunner Roxxy 2827/34
Parerea mea !!!
Datele pt mot recomandat de Miezu_eu: BL 2809-12 (cred ca vroia sa scrie -BL2409-12)
Dimensiuni: diametru: 31mm, lungime: 62mm
Diametru ax: 3 mm
Greutate: 65g
Randament maxim: 67%
KV: 1570
Tensiune: 7.2 - 12.6 V
Curent de mers in gol: 1.6A
Curent de eficienta maxima: 23A
Curent maxim: 25A
Elice recomandata: LiPo 2s - 9*4.5, LiPo 3s - 8*4
ATENTIE! La acest motor nu se potriveste piesa de aluminiu cu radiator de caldura, pentru bagheta 10x10.
Se recomanda taierea axului motorului la lungimea minim necesara pentru a evita indoirea acestuia in caz de impact
Forta de tractiune statica masurata (cu LiPo 3s)
elice 8*4, 11100 RPM, 10V, 20A - 805g
elice 9*4.5, 9900 RPM, 10V, 24A - 960g
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 28 April 2008 - 10:49 AM
#6
Postat 28 April 2008 - 11:22 PM
casper20, la 28 Apr 2008, 22:28, a spus:
Welgard, WE-A2814-08 tot la 25A consum maxim dar cu ceva mai mare eficienta
Caracteristici: WE-A2814-08
Diametru ax: 4 mm
Lungime ax: 14 mm
Dimensiuni: 35x36 mm
Greutate: 100 g
Rmp/V(KV): 1000
Current de mers in gol (IO): 1,8 A@ 10 V
Curent de eficienta maxima (>75%): 15-25 A
Curent maxim: 35 A (60 sec)
Eficienta maxima: 81%
Rezistenta interna: 0,072 Ohmi
Acumulatori: 3-4 celule Lipo sau 8-12 celule NiMH
Elice recomandata: 3 LiPo: 11*5, 4 LiPo: 10*6
Aplicatii recomandate:
Scale: 1700 grame
Sport: 1400 grame
3D si shock: 1000 grame
E mai scump intr-adevar, dar are ractiune mai mare. Ii poti pune elice mai mica si atunci o sa-ti scada si consumul dar si tractiunea care oricum nu-ti trebuie atat de mare pt. numai 500gr. greutate.....un 800gr. tractiune e destul pt. modelul tau.....cat de warbird ar fi el.... :)
Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 28 April 2008 - 11:27 PM
#10
Postat 29 April 2008 - 07:39 PM
kele, la 29 Apr 2008, 06:59, a spus:
BM2408-21 este alegerea cea mai buna (din pdv financiar), cu 3 celule si elice de 8x4.3
Subscriu ca si kele(dupa cum am si scris cu cateva posturi)...BM 2408-21 e cel mai indicat (l-am folosit la Cessna si merge trasnet tinand cont ca e un model mai greu-600 gr)...si apoi A20-20L pe care il folosesc in prezent la Cessna si sint f.multumit de el.
Bineinteles dupa cum au scris si ceilalti colegi sint si solutii mai scumpe intr-adevar dar asta e de acum alegerea ta.
Bafta
Respecte!!!!
P.S ATENTIE !!!....la mot din categoria BM pe timp de vara (cand sant temp ridicate)scade cu un numar diam sau pasul la elice (deci daca folosesti un 9x4(exemplu de elice care e recomandata)...scade la 8x5 sau 8x4,asta vezi dupa reprize scurte de 5 min de zbor.-deci testand),ca alfel vei vedea ca fierbe motorul.
Parerea mea :)
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 29 April 2008 - 07:47 PM
#11
Postat 29 April 2008 - 09:06 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#12
Postat 29 April 2008 - 09:17 PM
L-am folosit pe un aeromodel de 500g si statea in hovering deci tractiunea e pe undeva pe la 510-520g iar cu elice 10x4.7 trage cam 525-530g pt ca nu se mai tureaza asa de mult ca cu elicea de 9. Alimentat doar din doua celule LiPo.
TEL. 0726.191.725
#13
Postat 29 April 2008 - 10:08 PM
casper20, la 29 Apr 2008, 21:06, a spus:
Vezi ca la tipul acesta de mot sant doua variante-le-am folosit pe amandoua pe Cessna :Motor BL BM2410-12D, Masa: 59g, KV: 1530, 12A (elice 9x4)lucra foarte bine puteam sa fac looping-uri cu Cessna si alte invarteli prin aer(a nu se citi acrobatii) si aveam timp de zbor in jur de 18-23min.
Motor BL BM2410-12, Masa: 59g, KV: 970, 9A (elice 10x4,7)-ei,cu mot asta daca incercam cu Cessna un looping mergea pana la 3/4 din figura si apoi ...nu puteam sa fac nimic decat sa zbor linistit dar timpii de zbor erau in jur de 30-35 min.
Aceste date sant din exp.proprie efectuate cu LiPo 3s 2400mA.
Si solutia lui Eraser m-i se pare buna - e experimentata.
Parerea mea!!!!
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 29 April 2008 - 10:10 PM
#15
Postat 20 June 2008 - 09:33 PM
motor: Tower Pro BL BM2410-12D
Regulator: Hi Model 18A
Acc: LiPo 3S 1000mAh
Deocamdata nu am decat un acc pe care l-am primit de la un prieten care a avut un elicopter de la E-Sky, acc suporta maxim 10C asa ca zbor cu elice GWS 8x4, tractiunea este de aproape 1:1 si cu mansa la blana zbor aprox 12min in regim acrobatic.
Merge foarte bine cu acc NiMh de 9,6 si 8,4v dar cu elice de 9x5.
Daca mai are cineva acest model as fi recunoscator sa imi spuna ce modificar a facut la el. Pot spune ca am cam 20 ore de zbor cu acest model.
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#16
Postat 21 June 2008 - 03:05 PM
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767