Modelism - RHC Forum: motor BL - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

motor BL pt model 500g

#1 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3599
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 27 April 2008 - 01:57 PM

Ce motor BL ar trebui sa folosesc pt un model War Bird de 500g, adik ce tractiune ar trebui sa aiba, sa se gaseasca la noi in tara si sa fie cat mai ieftin si maxim pe elice de 10x47 ca mai mare nu intra ca ajunge jos la aterizare si decolare. Modelul este un T 34 Mentor de la SAPAC.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#2 Useril este offline   Miezu_eu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 553
  • Inregistrat: 13-July 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodelism

Postat 27 April 2008 - 02:02 PM

BL 2809-12
doar....eu
0721.798.720

0

#3 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3599
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 28 April 2008 - 09:06 AM

nu gasex motorul de care zici , doar ceva cu tractiune maxima de 600g la 35 de lei,ar merge oare???
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#4 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2011
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 28 April 2008 - 09:51 AM

Pai pt. un War Bird cu masa de 500 gr iti trebuie un motor destul de puternic tinand cont ca tipul acesta de aeromodele au supr. alara mare,supr. portanta mica.
Tip de motor care il folosesc eu :BL BM2408-21 , BL BM2410-12D...sau asta ar fi cel mai indicat:BL A20-20L(dar nu mai e pe stoc)
Motor BL Outrunner FC 2830/12......BL Outrunner 2830 / KV1000...BL Outrunner Roxxy 2827/34
Parerea mea !!!



Datele pt mot recomandat de Miezu_eu: BL 2809-12 (cred ca vroia sa scrie -BL2409-12)

Dimensiuni: diametru: 31mm, lungime: 62mm
Diametru ax: 3 mm
Greutate: 65g
Randament maxim: 67%
KV: 1570
Tensiune: 7.2 - 12.6 V
Curent de mers in gol: 1.6A
Curent de eficienta maxima: 23A
Curent maxim: 25A
Elice recomandata: LiPo 2s - 9*4.5, LiPo 3s - 8*4


ATENTIE! La acest motor nu se potriveste piesa de aluminiu cu radiator de caldura, pentru bagheta 10x10.

Se recomanda taierea axului motorului la lungimea minim necesara pentru a evita indoirea acestuia in caz de impact

Forta de tractiune statica masurata (cu LiPo 3s)
elice 8*4, 11100 RPM, 10V, 20A - 805g
elice 9*4.5, 9900 RPM, 10V, 24A - 960g

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 28 April 2008 - 10:49 AM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#5 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3599
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 28 April 2008 - 10:28 PM

alte pareri???
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#6 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 28 April 2008 - 11:22 PM

casper20, la 28 Apr 2008, 22:28, a spus:

alte pareri???

Welgard, WE-A2814-08 tot la 25A consum maxim dar cu ceva mai mare eficienta

Caracteristici: WE-A2814-08
Diametru ax: 4 mm
Lungime ax: 14 mm
Dimensiuni: 35x36 mm
Greutate: 100 g
Rmp/V(KV): 1000
Current de mers in gol (IO): 1,8 A@ 10 V
Curent de eficienta maxima (>75%): 15-25 A
Curent maxim: 35 A (60 sec)
Eficienta maxima: 81%
Rezistenta interna: 0,072 Ohmi
Acumulatori: 3-4 celule Lipo sau 8-12 celule NiMH
Elice recomandata: 3 LiPo: 11*5, 4 LiPo: 10*6

Aplicatii recomandate:
Scale: 1700 grame
Sport: 1400 grame
3D si shock: 1000 grame

E mai scump intr-adevar, dar are ractiune mai mare. Ii poti pune elice mai mica si atunci o sa-ti scada si consumul dar si tractiunea care oricum nu-ti trebuie atat de mare pt. numai 500gr. greutate.....un 800gr. tractiune e destul pt. modelul tau.....cat de warbird ar fi el.... :)

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 28 April 2008 - 11:27 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#7 Useril este offline   worms 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1345
  • Inregistrat: 20-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 28 April 2008 - 11:37 PM

BM2410-12 . asta am folosit eu pe acest model de avion si a fost ok.
0

#8 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 29 April 2008 - 02:57 AM

worms, la 28 Apr 2008, 23:37, a spus:

BM2410-12 . asta am folosit eu pe acest model de avion si a fost ok.

O fi ok, dar e cam fomist......papa prea mult pt. cat trage...
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#9 Useril este offline   kele 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 13-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Carta, HR

Postat 29 April 2008 - 06:59 AM

WE-A2814-08 e prea greu pentru un model de 500 g.

BM2408-21 este alegerea cea mai buna (din pdv financiar), cu 3 celule si elice de 8x4.3
Da aripi viselor tale!
0

#10 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2011
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 29 April 2008 - 07:39 PM

kele, la 29 Apr 2008, 06:59, a spus:

WE-A2814-08 e prea greu pentru un model de 500 g.

BM2408-21 este alegerea cea mai buna (din pdv financiar), cu 3 celule si elice de 8x4.3

Subscriu ca si kele(dupa cum am si scris cu cateva posturi)...BM 2408-21 e cel mai indicat (l-am folosit la Cessna si merge trasnet tinand cont ca e un model mai greu-600 gr)...si apoi A20-20L pe care il folosesc in prezent la Cessna si sint f.multumit de el.
Bineinteles dupa cum au scris si ceilalti colegi sint si solutii mai scumpe intr-adevar dar asta e de acum alegerea ta.
Bafta
Respecte!!!!


P.S ATENTIE !!!....la mot din categoria BM pe timp de vara (cand sant temp ridicate)scade cu un numar diam sau pasul la elice (deci daca folosesti un 9x4(exemplu de elice care e recomandata)...scade la 8x5 sau 8x4,asta vezi dupa reprize scurte de 5 min de zbor.-deci testand),ca alfel vei vedea ca fierbe motorul.
Parerea mea :)

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 29 April 2008 - 07:47 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#11 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3599
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 29 April 2008 - 09:06 PM

Eu m-am gandit la un BM2410-12 pe 9A cu elice de 9x7 ar trage undeva l 480g cu acc nimh de 9,6v
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#12 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2227
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 29 April 2008 - 09:17 PM

Sau poti folosi un 2410-08 care are turatie mai mare si ii pui o elice tot de 9 dar cu pas mai mic, 9x5 sau 9x4.7

L-am folosit pe un aeromodel de 500g si statea in hovering deci tractiunea e pe undeva pe la 510-520g iar cu elice 10x4.7 trage cam 525-530g pt ca nu se mai tureaza asa de mult ca cu elicea de 9. Alimentat doar din doua celule LiPo.
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#13 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2011
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 29 April 2008 - 10:08 PM

casper20, la 29 Apr 2008, 21:06, a spus:

Eu m-am gandit la un BM2410-12 pe 9A cu elice de 9x7 ar trage undeva l 480g cu acc nimh de 9,6v

Vezi ca la tipul acesta de mot sant doua variante-le-am folosit pe amandoua pe Cessna :Motor BL BM2410-12D, Masa: 59g, KV: 1530, 12A (elice 9x4)lucra foarte bine puteam sa fac looping-uri cu Cessna si alte invarteli prin aer(a nu se citi acrobatii) si aveam timp de zbor in jur de 18-23min.
Motor BL BM2410-12, Masa: 59g, KV: 970, 9A (elice 10x4,7)-ei,cu mot asta daca incercam cu Cessna un looping mergea pana la 3/4 din figura si apoi ...nu puteam sa fac nimic decat sa zbor linistit dar timpii de zbor erau in jur de 30-35 min.
Aceste date sant din exp.proprie efectuate cu LiPo 3s 2400mA.
Si solutia lui Eraser m-i se pare buna - e experimentata.

Parerea mea!!!!

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 29 April 2008 - 10:10 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#14 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3599
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 30 April 2008 - 10:31 PM

alte pareri dacmai aveti :) :D
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#15 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3599
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 20 June 2008 - 09:33 PM

Revin si eu cu ce motorizare am pus pe T 34 Mentor, si adica:
motor: Tower Pro BL BM2410-12D
Regulator: Hi Model 18A
Acc: LiPo 3S 1000mAh

Deocamdata nu am decat un acc pe care l-am primit de la un prieten care a avut un elicopter de la E-Sky, acc suporta maxim 10C asa ca zbor cu elice GWS 8x4, tractiunea este de aproape 1:1 si cu mansa la blana zbor aprox 12min in regim acrobatic.
Merge foarte bine cu acc NiMh de 9,6 si 8,4v dar cu elice de 9x5.

Daca mai are cineva acest model as fi recunoscator sa imi spuna ce modificar a facut la el. Pot spune ca am cam 20 ore de zbor cu acest model.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#16 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3599
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 21 June 2008 - 03:05 PM

Haideti mai fratilor, niste sfaturi nu imi da si mie cineva care are aces model!!!
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro