Modelism - RHC Forum: Traxxas REVO - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9

Traxxas REVO informatii,sfaturi,ajutor Evaluare topic: -----

#241 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 16 August 2018 - 10:57 AM

https://i.imgur.com/79FOY9d.jpg
Mi-am luat si eu un revo, este primul monster truck, pana acuma avand doar sc si buggy. Am mers cateva run-uri cu el si nu pot sa ma pronunt despre el. Poate voi reveni cu noi detalii pe masura ce il exploatez.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#242 Useril este offline   b0gdan3l 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 10-April 19

Postat 13 April 2019 - 04:08 PM

In primul rand buna-ziua si salutare la toti posesorii si impatimitii de modele. Bag de seama ca toti sunt profesionisti si nimeni nu mai are nevoie de indrumare si sfaturi, dupa ce am observat ca ultima postare la Revo e din 08.2018, motiv pentru care am zis sa indraznesc si sa va stric eu dupa-amiaza de weekend cu cateva nelamuriri (pentru inceput) :D. Cum am zis in prezentare, de cateva saptamani, ma gadila microbul asta care il aveti si voi si am zis sa indraznesc pentru a incepe si eu sa-i dau "antibiotic", prin luarea deciziei de a achizitiona un Traxxas Revo 3.3, SH. Sincer sa fiu, am zis SH din cauza pretului relativ mare care il are aceasta masinuta daca ar fi sa o cumpar de noua.
In alta ordine de idei, luni se plaseaza pachetul, pe marti-miercuri ajunge la mine. Ma repet si aici ca in prezentare, persoana de la care o achizitionez a cumparat-o din America (asa a zis acesta) si l-a ajuns undeva la 4000 lei. Cu toate ca masina este sh, omuletul de la care o achizitionez mi-a zis ca nu prea a folosit-o din cauza lipsei de timp si ca a iesit cu ea de cateva ori prin Braila. Din cele zise, de cand are jucaria, cu tot cu rodaj si iesiri a reusit sa dea gata aproximativ 1,5L/2L combustibil, pe care l-a primit o data cu masina.
Din spusele acestuia, a facut rodaj la masina 2 rezervoare, mers in gol, dupa care a iesit cu ea. Din ce am citit aici pe forum si din tutorialele vazute pe youtube(sper sa nu se considere reclama), nu ar fi ok asa zisul rodaj facut de el.
Acuma, ca sa nu va plictisesc prea tare de la inceput, poate ca s-a mai intrebat, insa din ce am rascolit pe forum nu am gasit sau sunt eu miop :), vreau sa stiu daca la modelul acesta se foloseste incalzitorul de bujii, pentru ca el nu il are si a zis ca nici nu a avut acel incalzitor. Daca nu este nevoie de acesta, de ce? Pentru ca am vazut multe tutoriale si la majoritatea foloseau incalzitorul ala. O alta intrebare ar fi, dupa primirea masinutei, sa incep a-i face rodajul de la 0 ? Precizez ca nu am idee in ce conditii a fost folosita jucaria, dar din prezentarea ei, atat prin poze cat si prin clipuri, nu are urme de uzura..
Din discutiile purtate cu el si din clipurile primite, mi-a facut o prezentare ca sa zic asa, asupra modului de pornire si functionare a motorului. Nu stiu daca era rece motorul sau nu, dar "a dat la automat" aproximativ 6-8 secunde pana a pornit. Dupa pornire motorul statea destul de turat zic eu, dar totusi cand a ridicat masina in aer, rotile nu se invarteau. Mi-a garantat faptul ca nu a umblat absolut deloc la reglajele carburatorului si in momentul de fata este cu reglajul de fabrica sau cu reglajul cu care a primit-o.
Sper sa nu gasesc cartofi in colet si sper sa fie totul ok. O sa revin cu poze si cu intrebari dupa ce primesc jucaria. Sincer sa va zic, fiind la inceput, chiar m-a prins flama cu asta si as avea nevoie de sfaturile si indrumarile dvs. Deocamdata, va multumesc !

Aceasta postare a fost editata de b0gdan3l: 13 April 2019 - 04:08 PM

0

#243 Useril este offline   b0gdan3l 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 10-April 19

Postat 19 April 2019 - 06:23 PM

Buna ziua din nou. Vad ca e praf total pe forum, dar totusi, poate se gandeste careva sa-mi raspunda :). A ajuns jucaria, toate bune si frumoase. Cum am primit-o am facut reglajul de fabrica la carburator si am observat ca de fapt si de drept, nu era deloc umblat la el. In alta ordine de idei, cand am pornit masina, scoate totusi destul de mult fum, dupa parerea mea. In momentul cand bag gaz in acceleratie, adica apasat la maxim, pare ca are lipsa de combustibil, iar daca reduc putin din acceleratie, merge normal. In treapta a2a de viteza, ajunge la un moment dat sa faca la fel ca in momentul in care accelerez la maxim si la fel, daca reduc usor, isi revine. Ce ar trebui sa fac in cazul asta? Dupa parerea mea si cunostintele mele ar trebui marit debitul de benzina, adica surubul de sus, de langa cilindra invartit contra acelor de ceas, dar trebuie umblat si la debitul de aer? adica surubul din dreapta carburatorului (cum stai cu fata la masina).
Un alt semn de intrebare pentru mine e faptul ca am primit 2 incarcactoare; unul pentru starter si unul care intra sub sasiul masini. Ok, toate bune pana aici, dar problema mea si semnul de intrebare este ca nu am gasit nici o baterie sub capacul unde vine butonul de ON/OFF pentru radio-comanda. Care-i faza? Imi poate explica cineva?
Toate bune si frumoase, insa dupa vreo 3 rezervoare golite, nu stiu cum, din ce motiv, etc...a barbierit spurul...Am dat comanda de 2 rotite, ca sa fiu sigur ca este totusi una de rezerva si voi urma pasii din tutoriale pentru a face reglajul corect.
Pe viitor voi face o investitie cu spur metalic :D, dar pana una alta, poate ma lamuriti si pe mine cu aceste problemute ce le am, legat de acceleratie si unde sunt bateriile alea...

Aceasta postare a fost editata de b0gdan3l: 19 April 2019 - 06:26 PM

0

#244 Useril este offline   b0gdan3l 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 10-April 19

Postat 26 April 2019 - 12:02 PM

Mda...nici un ajutor, nici o indrumare...vorba aia, speranta moare ultima. Intre timp am reusit sa descopar singur nelamuririle alea si am reusit sa reglez carburatorul in asa fel incat temperatura sa nu depaseasca 120 grade..Acuma...stiu ca nu sunt multi care mai urmaresc acest forum, dar totusi vreau sa intreb, la reglarea spurului, nu mai am unde sa "intind motorul", adica nu il pot da mai sus; mai jos merge, dar mai sus nu. Ce as putea sa fac? sa scot motorul de tot si sa-i pun niste saibe dedesubt, pentru a-l mai ridica putin, astfel incat sa pot face reglaj la spur?
0

#245 Useril este offline   jymmy05 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 14-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 29 April 2019 - 04:26 PM

Regralea spurului se face cu hartie. Daca distanta este prea mare sau prea mica strica spurul. Uite un filmulet cum se face
https://www.youtube....h?v=PLav1_UfjlQ
Cat despre reglarea carburatorului trebuie incalzita bine si porma reglata fiecare dupa simtul lui. Eu nu am avut niciodata termometru dar daca reuseam sa tin mana pe chiloasa trei secunde era bine.
Am avut si eu primul model aveau alte motoare pe ele.
0

#246 Useril este offline   b0gdan3l 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 10-April 19

Postat 01 May 2019 - 12:15 PM

Vezi postareajymmy05, la 29 April 2019 - 04:26 PM, a spus:

Regralea spurului se face cu hartie. Daca distanta este prea mare sau prea mica strica spurul. Uite un filmulet cum se face
https://www.youtube....h?v=PLav1_UfjlQ
Cat despre reglarea carburatorului trebuie incalzita bine si porma reglata fiecare dupa simtul lui. Eu nu am avut niciodata termometru dar daca reuseam sa tin mana pe chiloasa trei secunde era bine.
Am avut si eu primul model aveau alte motoare pe ele.


Exact asa am facut, ca in tutoriale de pe youtube (sper sa nu se considere reclama) si ca in clipul oferit de dvs, insa, orificiul ala de reglaj, care limiteaza ridicarea sau coborarea motorului, pentru un reglaj corect al spurului, nu il mai pot ridica, fiind ajuns in capat. Deci eu nu pot regla spurul cum trebuie deoarece nu mai pot ridica motorul. Aici e semnul de intrebare; de ce nu se mai poate ridica? m-am gandit ca pentru a-l inalta putin sa-i pun niste saibe sub el.
0

#247 Useril este offline   jymmy05 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 14-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 02 May 2019 - 11:11 AM

Fostul proprietar cred ca a montat un spur prea mare sau un clopot prea mare de nu mai ai cum sa reglezi. Cauta in manualul masinutei si vezi ce combinati de spur clopot ar trebuie sa folosesti. Apoi numara si la tine dinti si vezi ce ar trebui sa scimbi. Nu cred ca este o ideie buna sa ridici suportul motor cu distantiere.
0

#248 Useril este offline   Pedala 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 11-March 15

Postat 02 May 2019 - 02:40 PM

Ref reglaje carburator:
0. Se pleaca de la reglajele de fabrica ale motorului.
1. Motorul se incalzeste bine.
2. Reglajele se fac cu rezervorul la jumatate.
3. Nu umbli niciodata la mai multe suruburi odata.
4. Dupa orice reglaj trebuie mers macar 10 secunde prin toate regimurile. Alimentarea se face indirect, deci trebuie consumat amestecul "vechi".
5. Daca difera temperatura si/sau umiditatea, reglajele vor trebui refacute
6. Bujia folosita trebuie sa fie in plaja de temperatura ambientala
7. Trebuie sa scoata fum :)
8. Dupa o vreme o sa stii si dupa ureche sa-ti dai seama daca merge ok sau nu

In orice caz, mai bine este sa mergi cu un motor cu amestec mai bogat, decat mai sarac. In prima situatie este o problema de performata, in a doua se strica motorasul rapid.
0

#249 Useril este offline   b0gdan3l 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 10-April 19

Postat 02 May 2019 - 08:30 PM

Vezi postareaPedala, la 02 May 2019 - 02:40 PM, a spus:

Ref reglaje carburator:
0. Se pleaca de la reglajele de fabrica ale motorului.
1. Motorul se incalzeste bine.
2. Reglajele se fac cu rezervorul la jumatate.
3. Nu umbli niciodata la mai multe suruburi odata.
4. Dupa orice reglaj trebuie mers macar 10 secunde prin toate regimurile. Alimentarea se face indirect, deci trebuie consumat amestecul "vechi".
5. Daca difera temperatura si/sau umiditatea, reglajele vor trebui refacute
6. Bujia folosita trebuie sa fie in plaja de temperatura ambientala
7. Trebuie sa scoata fum :)
8. Dupa o vreme o sa stii si dupa ureche sa-ti dai seama daca merge ok sau nu

In orice caz, mai bine este sa mergi cu un motor cu amestec mai bogat, decat mai sarac. In prima situatie este o problema de performata, in a doua se strica motorasul rapid.


Multumesc frumos de indrumare si de explicatii. Nu am mai scris, insa am reusit sa fac un reglaj al carburatorului zic eu destul de ok, dupa parearea mea. In ce sens? adica, se accelereaza destul de bine, fum scoate destul de multisor, ba chiar picura ulei din toba, iar temperatura motorului indiferent de cat ma joc si de regimul in care il folosesc, nu depaseste 116-118 grade, pe termometru. Acuma, curiozitatea mea este, in ce masura si in ce sens influenteaza temperatura exterioara mersul motorului..Daca e mai frig afara highspeed si lowspeed banuiesc ca se mai deschid, iar daca e cald, este invers...sper ca nu gresesc..Multumesc inca 1 odata pentru indrumare.
0

#250 Useril este offline   b0gdan3l 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 10-April 19

Postat 02 May 2019 - 08:35 PM

Vezi postareajymmy05, la 02 May 2019 - 11:11 AM, a spus:

Fostul proprietar cred ca a montat un spur prea mare sau un clopot prea mare de nu mai ai cum sa reglezi. Cauta in manualul masinutei si vezi ce combinati de spur clopot ar trebuie sa folosesti. Apoi numara si la tine dinti si vezi ce ar trebui sa scimbi. Nu cred ca este o ideie buna sa ridici suportul motor cu distantiere.

Sincer, nu stiu clopotul, dar spurul este 38 T, se poate observa scrisul pe el.
0

#251 Useril este offline   Pedala 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 11-March 15

Postat 03 May 2019 - 09:46 AM

Vezi postareab0gdan3l, la 02 May 2019 - 08:30 PM, a spus:

Multumesc frumos de indrumare si de explicatii. Nu am mai scris, insa am reusit sa fac un reglaj al carburatorului zic eu destul de ok, dupa parearea mea. In ce sens? adica, se accelereaza destul de bine, fum scoate destul de multisor, ba chiar picura ulei din toba, iar temperatura motorului indiferent de cat ma joc si de regimul in care il folosesc, nu depaseste 116-118 grade, pe termometru. Acuma, curiozitatea mea este, in ce masura si in ce sens influenteaza temperatura exterioara mersul motorului..Daca e mai frig afara highspeed si lowspeed banuiesc ca se mai deschid, iar daca e cald, este invers...sper ca nu gresesc..Multumesc inca 1 odata pentru indrumare.


Doar la High speed se umbla in cazul asta. Este vorba doar de corectii mici. HSN modifica amestecul pe toata gama de ture. LSN doar pe relanti si ture joase (dar practic modifici tot amestecul provenit de pe HSN)
0

#252 Useril este offline   b0gdan3l 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 10-April 19

Postat 05 May 2019 - 03:38 PM

Vezi postareaPedala, la 03 May 2019 - 09:46 AM, a spus:

Doar la High speed se umbla in cazul asta. Este vorba doar de corectii mici. HSN modifica amestecul pe toata gama de ture. LSN doar pe relanti si ture joase (dar practic modifici tot amestecul provenit de pe HSN)

Am inteles. Multumesc mult.
0

#253 Useril este offline   b0gdan3l 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 10-April 19

Postat 05 May 2019 - 03:40 PM

O alta intrebare, cum va intretineti voi jucariile? Adica in afara de uleiul after run si curatarea filtrului de aer, sunt curios ca am vazut pe site-urile de profil fel si fel de vaseline, grasimi...Unde vin ele puse? Se desfac diferentialele si se baga vaselina? Daca da, la cat timp faceti lucrul asta ? In afara de ungerea diferentialelor, unde mai puneti vaselina ?
0

#254 Useril este offline   Pedala 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 11-March 15

Postat 06 May 2019 - 08:40 AM

In primul rand, incerci sa o tii curata (special zona de articulatii si intrarile catre diferentiale).
In rest, periodic o verifici de jocuri (inclusiv la rulmenti). La multe modele rulmentii sunt un fel de consumabile.

Referitor la uleiuri / vaseline: uleiul se schimba la amortizoare si in multe cazuri la diferentiale. In principiu este preferrabil sa mergi cu ulei in diferentiale, atat timp cat sunt pregatite pe asa ceva (garnitura intre cele doua corpuri + oring-uri pe cuplele de intrare / iesire).

Sfat: fa rost de manual, citeste si apoi pune intrebari unde ai nelamuriri. Este mai usor asa.

Bafta!
0

#255 Useril este offline   b0gdan3l 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 10-April 19

Postat 21 May 2019 - 05:24 PM

Salutare colegi. Am si eu o nedumerire legat de servo...cand receptorul si emitatorul e pornit, servo-directia nu vireaza maxim. La asta ma refer cand sta pe loc. In mers, vireaza maxim; daca o ridic sus, la fel, vireaza maxim. Este normal? Daca nu, ce as putea face? Care este cauza? Multumesc !
0

#256 Useril este offline   jymmy05 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 14-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 21 May 2019 - 05:34 PM

Servo este de putere mica si rotile sunt mari.
0

#257 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 22 May 2019 - 09:40 AM

Este ca si la masina, pe loc virezi mai greu decat in mers. Nu ai nici o problema.

Custom CNC parts GNS Racing
0

#258 Useril este offline   Steca 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 208
  • Inregistrat: 26-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 18 March 2020 - 10:51 PM

Salutare dragi colegi, revin cu o ultima achizitie, un revo 2.5 nitro. Pretul foarte bun,nu avea rost sa o ratez. Masina porneste, ruleaza. Ma gandesc la o conversie pe electric. Ce piese as avea nevoie. Am combo 160A 6s si motor 2000kv sau 22000. Pareri va rog. Se merita conversia sau sa ma orientez pentru un motor termic mai potent.
Multumesc anticipat
0

#259 Useril este offline   jymmy05 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1171
  • Inregistrat: 14-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 19 March 2020 - 10:22 AM

Trebuie sa schimbi prea multe piese sa poti face conversia.
Nu se merita investitia.
Mai bine cumpara una electrica.
0

#260 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 22 March 2020 - 09:22 AM

Salutare Lucian, nu cred ca merita conversia, motorul electric este mult prea puternic si va rupe cutia de viteze in doua. Avand in vedere ca mersul inapoi se face din cutie la revo, poti merge cu masina inapoi doar selectand mers inapoi de pe telecomanda si nu franand ca la electrice. Nu vad motivul conversiei, mai bine cauti un roller electric sau nitro, cu diferential central, nu cutie de viteze. La acela ai nevoie doar de suport motor si suporti baterii pentru a face conversia. Bucura-te de masina asa cum este, e pacat sa o modifici daca functioneaza.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9


Raspuns rapid

  

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro