A incercat cineva sa alimenteze heli printr-un fir de la acumulatorul masinii pentru a- i face reglajele, trimarile initiale pana la primul hover?In mod normal ti-ar trebui 2-3 pack-uri si daca nu ai te duci pe camp si cant ti-e lumea mai draga, se termina acumulatorul...Intreb acest lucru pentru ca am auzit pe cineva zicand asta si cica ar merge.Intrebarea mea este, daca acumulatorul masinii are 12 V si probabil 7Ah, nu strica electronica de pe heli?(mai exact Motor BL 430L - Regulator BL 35A)
Pagina 1 din 1
Sursa de alimentare heli?
#4
Postat 21 April 2008 - 09:49 AM
Nu il strica, dar:
- greutatea si parametrii firului sunt critice - daca pui prea gros, e greu, daca e prea subtire, are rezistenta prea mare si ai cadere de tensiune prea mare pe fire
- heliul zboara complet descentrat -
- in afara de raza infima de zbor, in continuu ai rezistenta la inaintare (tragi un fir)
Eu nu recomand solutia pentru cimp, cel mult pentru zbor la punct fix, cu heli centrat si pilot foarte bun.
- greutatea si parametrii firului sunt critice - daca pui prea gros, e greu, daca e prea subtire, are rezistenta prea mare si ai cadere de tensiune prea mare pe fire
- heliul zboara complet descentrat -
- in afara de raza infima de zbor, in continuu ai rezistenta la inaintare (tragi un fir)
Eu nu recomand solutia pentru cimp, cel mult pentru zbor la punct fix, cu heli centrat si pilot foarte bun.
#5
Postat 21 April 2008 - 05:53 PM
Exact la asta ma gandeam si eu.Cred ca e o solutie buna pentru prima faza, cand se fac trimarile, reglajele si eventual un hover la 50 cm si la punct fix, bineinteles, iar grosimea firului, normal ca nu se pune fir gros ci , ceva de genul celui bifilar, din care se foloseste la masina pentru tras fire de boxe, etc.
#6
Postat 21 April 2008 - 08:41 PM
Poti sa alimentezi incarcatorul la bateria de la masina si sa incarci acumulatorul cred ca este o solutie mai buna decat sa alimentezi elicopterul de la bateria masinii.Ai grija ca nu se stie ce se poate intampla cu elicopterul in zbor,nu se stie cum il poti scapa de sub control si se infige in masina ta cat ai clipi. Daca pui fire subtiri datorita consumului firele se topesc fac scurt si mai departe nu se stie pot lua si foc poti prabusi si elicopterul etc... daca sunt groase cred ca pot influenta stabilitatea elicopterului. elicopterul in zbor o mai ia un metru in stanga un metru in dreapta poate s mai mult depinde de cat de experimentat esti iar firul pe care il atarni de el cred ca nu o sa ii faca prea bine. Parerea mea e sa renunti la ideea de al alimenta prin fir
Aceasta postare a fost editata de andreycosmin: 21 April 2008 - 08:49 PM
#7
Postat 22 April 2008 - 04:30 PM
Cred ca ai dreptate, e destul de riscant sa faci chestia asta, cu toate ca este o rezolvare la problema alimentarii pe camp.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1