Modelism - RHC Forum: AH-64 Apache 2ch - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

AH-64 Apache 2ch intrebari legate de un eventual upgrade

#1 Useril este offline   menkafka 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 03-April 08

  Postat 03 April 2008 - 12:18 PM

Salutare

Sa incep si eu asa timid nu de alta dar sunt incepator in domeniu ( poate ca nici macar nu am intrat in domeniu foarte clar ). Am mai multe modele de elicoptere radiocomandate , dar toate sunt modele mici cu 2 sau 3 chanale si cu dimensiuni de maxim 30cm dar asta este alta poveste.

Tot vreau sa-mi iau un model profesional dar inainte ziceam ca e destul de aiurea sa sar cu, capul inainte fara pic de experienta, si de asta am vrut sa-mi cumpar un elicopter mai mic ce sa aiba 4ch. Am optat pentru un apache ah-64 care evident l-am comandat pe o pagina online. Super pana acum doar ca la primirea coletului constat ca aparatul este defapt un apache ah-64 cu 2 chanale desi Radiocomanda are mai multe functii decat pentru 2ch.

BUN.
Introducerea fiind facuta sa discutam despre ce anume vreau sa fac si nu gasesc manual sau support. Am desfacut aparatul si am constatat ca are 2 motoare pentru fiecare rotor cate unul , care sunt legate la un circuit pe care scrie 72MHZ 4ch controler gyros sau ceva aproximativ ( o sa incerc sa pun poza ). De aici deduc ca aparatul asta stie si 4ch doar ca nu are servo-urile si alte angrenaje legate de acestea . Totusi am vazut un alt model care are la coada un motoras montat vertical cu elicea in pozitie orizontala care imprima miscarea de inainte si inapoi. Am acest motoras de la un model defect de elicopteras pe care vreau sal montez si vreau sa vad daca cumva pot sa leg acest motoras la circuitul deja existent. De asta apelez la voi ca sa vad daca ma puteti ajuta cu un sfat sau cu ceva scheme...


Multumesc
0

#2 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare