IWaver 1/28 Upgrade...
#1
Postat 31 March 2008 - 12:03 AM
Am achizitionat un Iwaver 1/28... care mi s-a parut de la bun inceput o jucarie. Mi s-a parut ca are jocuri la orice... dar mai ales la directie.
Dupa ce am citit multe din subiectele de pe acest forum am decis ca pentru a-l face sa fie mai legat e bine sa ii fac ceva upgrade-uri.
...si i le-am facut pe toate cele posibile, mai putin motor si servo saver
Nu stiu mini-z cum e... dar Iwaver are citeva puncte slabe la componentele de upgrade.
- suruburile care vin cu componentele de aluminiu nu sint de lungimea potrivita
- amortizoarele spate - distanta dintre gaurile din placa de carbon este diferita de distanta dintre gaurile de pe suportul motor
- e-clipsurile ramin de plastic
- PCB cover-ul de carbon sta un pic curbat - in zona amortizoarelor spate
- nu exista servo saver de aluminiu
- gretutate mai mare decit varianta de plastic; nu am cintarit-o inca
- carcasa Saleen pare sa nu se mai potriveasca
Lucruri bune:
- rotile nu mai au nici un pic de joc
- directia nu mai are joc
- bottom plate-ul este de carbon si e foarte rezistent
- prinderile suportului de aluminiu al motorului sint super
- suportul de aluminiu al motorului e foarte bine gindit; motorul nu se prinde cu suruburi; foarte bun contact termic
Atasez si citeva imagini.
Nic
http://nic.synco.ro/02M/IMG_2328.JPG
http://nic.synco.ro/02M/IMG_2328zoom.JPG
http://nic.synco.ro/02M/IMG_2329.JPG
http://nic.synco.ro/02M/IMG_2330.JPG
http://nic.synco.ro/02M/IMG_2331.JPG
http://nic.synco.ro/02M/IMG_2332.JPG
http://nic.synco.ro/02M/IMG_2334.JPG
http://nic.synco.ro/02M/IMG_2335.JPG
#2
Postat 31 March 2008 - 09:47 AM
In general Iwaver este construit pe o platforma buna, insa atentia la detalii si imperfectiunile de fabricare, fac ca acest sasiu sa aiba si puncte slabe.
Ce-a mai grava imi pare nealinirea gaurilor de la placa superioara de carbon cu cele de la suportul de motor din aluminiu., pentru montarea amortizoarelor spate.
“ Buba “e la suportul de motor, nu la amortizoare sau la placa de carbon. Vei vedea ca daca pui suportul original de plastic, totul se imbina bine, placa superioara de carbon nu va mai sta curbata in sus..atentie la suruburile ce tin amortizorul acolo, sa fie corect stranse iar suspensia va lucra multumitor.
Inca ceva…inverseaza si cei doi suporti ce permit “ balansul“ suportului de motor intr-o parte sau alta…cel din fata pune-l in spate si invers…ba mai mult, foloseste suportii de plastic, “ orificiul “ din ei, e mai adanc la acestia si permit o miscare mai buna a suportului. Folosind suportul de motor de plastic, greutatea va scadea ca sa nu mai vorbim de faptul ca acesta permite o asezare a motorului care coboara centrul de greutate al ansamblului.
Daca schimbi motorul si diferentialul, e posibil sa te lovesti de o alta imperfectiune: anumite pinioane de motor – 6 si 7 dinti, nu se vor mai “ pupa “ bine cu pinionul mare. Cel putin in cazul meu - am diferential cu bile pe spate.
Foloseste e clipsuri de metal de la Mini Z si schimba king pin – urile, cu modele din otel, fara suprafata aceea neagra, rugoasa care impiedica directia fata sa lucreze bine. Poti sa si shlefuiesti king pins originale cu smirghel si vei avea aproape acelasi rezultat.
Vezi ca bara de directie sa nu atinga parte interioara a capotei caroseriei de Saleen.
Si nu in ultimul rand, incearca sa schimbi servo-ul cu unul mai rapid iar in primul rand – am uitat sa mentionez, pune-i rulmenti si schimba anvelopele…cele stock sunt useless.
Ulterior, poti folosi si electronica independenta, receiver si esc pentru ca sasiul permite o asezare relativ lejera a acestora, iar performantele sigur vor creste.
Vad ca esti din Bucuresti..deci te asteptam pe la sala !
#3
Postat 31 March 2008 - 04:03 PM
- am schimbat king pin-urile
- am instalat rulmentii
- ampatamentul (distanta intre axul rotilor din fata si axul rotilor din spate) e diferita pentru sasiul de carbon fata de cel de plastic...
- carcasa de saleen s7 nu se mai potriveste peste noul sasiu... cu 2-3 mm
- suportul de plastic pentru baterii este o foarte prost facut; plastic ieftin
- singura legatura intre cele doua placi de carbon este suportul de baterii http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif
- suportul de motor de aluminiu este bun pentru un motor mai puternic; functioneaza si ca radiator
- tuning parts
- toate piesele din fotografii sint de la 3racing; www.3racing.com.hk;
- roti
- anvelope: power is nothing without control; in spiritul acestei afirmatii eu unul nu as pune limitari la motor, suspensii, greutate cit as pune la aderenta; in felul acesta as creste pilotii... nu vinzarile la piese de tuning
- jenti: am mai auzit de problema deformarilor; asta se intimpla si datorita pistei denivelate;
- dimensiunea rotilor spate trebuie sa fie super wide; eu mi-am luat wide si anvelopa este mai lata cu 1mm
- intrebari:
- telecomanda de Iwaver este compatibila cu receptoarele FM standard? a testat cineva?
- folosirea receptor independent si esc presupune scoaterea suportului de baterii; modificarile incep sa fie mai complicate
#4
Postat 31 March 2008 - 04:15 PM
Ampatamentul dorit il obtii mutand motor mount-ul in cele 3 pozitii / gauri de pe sasiu - bineinteles si amortizoarele in gaurile corespunzatoare pe placa superioara.
Aceasta postare a fost editata de Red Team: 31 March 2008 - 04:17 PM
#8
Postat 01 April 2008 - 08:18 AM
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#9
Postat 01 April 2008 - 10:21 AM
Citeaza
--------------------------------------------------------------------------------
De curiozitate, cat a costat pana acum?
Ma refer la cati bani ai bagat in model, incepand de la kit si terminand cu upgrade-uri.
Model RTR + upgrade-uri: ~250 USD + shipping
- in pret nu intra:
- acumulatori
- anvelope
Nu mai stiu ce include kitul la care lucrezi tu acum, dar 90 EUR mi s-a parut un pret corect atunci cind am citit thread-ul.
Citeaza
--------------------------------------------------------------------------------
am vazut in poze ca ai folosit bieleta centrala de la directie pe varianta cu "bucla deschisa". acest lucru ma determina sa intreb daca, in situatii de bracaj maxim concomitent cu comprimarea suspensiei, mai este prezent fenomenul de iesire din angrenare si, in consecinta, blocarea si pierderea controlului pe directie; ridic acest aspect in discutie deoarece am reusit sa primesc de la th aceasta piesa, tot din metal, dar cu "bucla" inchisa, eu i-am aratat-o si lui iuli simbata la concursul de off-road, si cred ca este o solutie foarte buna.
bafta si minuni!
Stiu de problema. Cind ti s-a intimplat la un antrenament pentru concurs eram acolo.
Din pacate... servo saver-ul e prea mare... si pentru varianta cu bucla inchisa ar lovi cu surubul in bucla.
In poza cu zoom pe partea din fata se vede oarecum ca surubul e in plan cu bucla.
Nic
#10
Postat 01 April 2008 - 10:32 AM
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#11
Postat 01 April 2008 - 10:53 AM
Lista completa de upgrade-uri pentru modellul din poza.
# Item
1 ALUMINUM DIFFERENTIAL GEAR BLUE
2 ALUMINUM FRONT SUSPENSION MOUNT BLUE
3 ALUMINUM KNUCKLE ARM BLUE
4 ALUMINUM MOTOR MOUNT BLUE
5 ALUMINUM MOTOR STAY BLUE
6 ALUMINUM REAR SUSPENSION BLUE
7 ALUMINUM SERVO MOUNT BLUE
8 ALUMINUM STEERING PLATE 0" BLUE
9 CARBON FIBER BOTTOM PLATE
10 CARBON FIBER PCB COVER
11 IWAVER ORIGINAL SCREW SET
12 ALUM WHEEL SET D RED
13 ALUM WHEEL SET D RED
14 ALUM WHEEL NUT SET RED
15 Stainless Steel King Pin 02M
16 METAL SHIELDED BALL BEARING
#14
Postat 20 May 2008 - 09:55 PM
M-am izbit de aceeasi problema cu suportul de aluminiu al motorului pe care nu se potrivesc amortizoarele de aluminiu si sasiul de carbon.
Cum am rezolvat?
1-Am zencuit gaurile de fixare al amortizoarelor pe suportul de aluminiu.
2-Am pus Loctite 243 in gaurile de surub al amortizoarelor.
3-Am strans suruburile de fixare al amortizoarelor , cate un pic, verificand in permanenta momentul cand amortizoarele incepeau sa se blocheze.
4-Cand amortizorul tindea sa aiba frecari (usoare blocaje) am rotit suruburile inapoi 90 Grade.
5-Am asteptat sa se intareasca Loctiteul si .. gata.
Puntea spate si amortizoarele spate functioneaza perfect.
Observatii:
A-Suportul de aluminiu al motorului are multe greseli de fabricatie:
1-Cel de mai sus referitor la pozitionarea gaurilor de insurubare a amortizoarelor.
2-Suruburile de fixare a reperelor ce compun suportul au capul prea mare: A trebuit sa frezez fantele in care se ingroapa capetele suruburilor astfel incat sa pot strange corespunzator reperele.
3-Pinul frontal de fizare al suportului esta mai lung decat cel de la suportul de plastic, motiv pentru care a trebuit sa frezez placa de carbon a sasiului astfel incat sa intre suportul si sa se poata regla pe toate cele 3 pozitii.
B-Suportul de aluminiu al motorului are o suprafata mica de contact cu motorul. Astfel nu se poate asigura un bun transfer termic.
Astfel , desi speram, noul suport de motor nu asigura o racire mult mai buna decat cel de plastic !!!
Crad ca upgradeul de suport al motorului merita doar prin prisma greutatii mai mari pe puntea spate, greutate care creste aderenta pe rotile motoare; si reechilibreaza masina dupa upgradul de aluminiu de pe fata.
Tamiya F350+MFC-2 -~- Tamiya M1025 Humvee -~- Carson Dazzler 2WD Buggy -~- Traxxas Slash 2.4 GHz Spektrum
Carson xMods Evo Truckin Hummer H2 4WD -~- iWaver Mini Cooper -~- Kyosho Overland H2
#15
Postat 20 May 2008 - 09:56 PM
Imagini atasate
Tamiya F350+MFC-2 -~- Tamiya M1025 Humvee -~- Carson Dazzler 2WD Buggy -~- Traxxas Slash 2.4 GHz Spektrum
Carson xMods Evo Truckin Hummer H2 4WD -~- iWaver Mini Cooper -~- Kyosho Overland H2
#16
Postat 25 November 2008 - 07:11 PM
am inteles ca pt iwaver 02m s-ar potrivi componente si de la alte marci 1/28, mai calitative sau care se comporta mai bine in competitii decat upgradeurile lui. mentionez ca nu vreau sa o fac de vitrina, doar sa arate bine si atit. m-ar interesa in special un diferential de upgrade care sa faca fata la turatia mai mare a unui motor de upgrade, si un motor mount in acelasi scop. am inteles ca cele speciale de iwaver au niste probleme de potrivire
banuiesc ca cei care concureaza la clasa asta deja au o lista de upgradeuri recomandate, producatori de componente calitative, si compatibilitati.
astept cu nerabdare raspunsuri pe aceasta tema
multumesc
#17
Postat 26 November 2008 - 03:36 PM
cristsc, la Nov 25 2008, 07:11 PM, a spus:
am inteles ca pt iwaver 02m s-ar potrivi componente si de la alte marci 1/28, mai calitative sau care se comporta mai bine in competitii decat upgradeurile lui. mentionez ca nu vreau sa o fac de vitrina, doar sa arate bine si atit. m-ar interesa in special un diferential de upgrade care sa faca fata la turatia mai mare a unui motor de upgrade, si un motor mount in acelasi scop. am inteles ca cele speciale de iwaver au niste probleme de potrivire
banuiesc ca cei care concureaza la clasa asta deja au o lista de upgradeuri recomandate, producatori de componente calitative, si compatibilitati.
astept cu nerabdare raspunsuri pe aceasta tema
multumesc
Din pacate, motor mount pentru Iwaver 02M nu exista decat cel de plastic ( varianta stock ) si cel facut de 3Racing pentru Iwaver, ca piesa de upgrade de aluminiu ( cel cu probleme )...altul nu mai exista.
In schimb diferentialele se potrivesc cu cele de Mini Z asa ca ai de unde alege: 3Racing, Team Atomic, Kyosho, Yeah Racing, PN Racing, TopCad etc...
Daca dai o cautare pe forum o sa vezi ca exista cel putin 2 topicuri initiate de mine, unul " despre Mini Z " si altul " Despre Iwaver " de unde o sa afli tot ce vrei sa stii in legatura cu upgrade-uri si cu altele. O alta sursa de informatie ( in afara de forumurile internationale ) este blogul meu...bafta la citit.
#18
Postat 27 November 2008 - 12:56 AM
red team te rog zi si mie ce firma produce diferentialele ceramice de care vb pe forumul mini-z.
10x
#19
Postat 27 November 2008 - 12:27 PM
cristsc, la Nov 27 2008, 12:56 AM, a spus:
red team te rog zi si mie ce firma produce diferentialele ceramice de care vb pe forumul mini-z.
10x
Te referi la asta ?
Red Team, la Dec 4 2007, 10:52 PM, a spus:
* Diferential cu bile – Este un upgrade scump, intre 100 si 175 RON pentru setul complet.cu bile din ceramica, si axul din Titanium.
Daca da, atat axul din Titanium car si diferentialul, sunt produse atat de Kyosho cat si de Atomic. Diferentiale bune mai fac toti ceilalti producatori mentionati de mine.
#20
Postat 27 November 2008 - 11:27 PM
eu pana acum am diferential bile , rulmenti ceramica si arcuri noi (cele stoick aveau niste defecte de fabricatie)
Aceasta postare a fost editata de XJ39 El'Diablo: 27 November 2008 - 11:34 PM
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#22
Postat 03 December 2008 - 04:23 PM
zgariata in urma multelor intalniri de gradul I cu parapetul
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02622.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02621.jpg
M-as plange de caroserie deoarece bratul directiei sta foarte aproape de capota si nu permite suspensiei sa functioneze corect , ajuta un pic faptul ca inca il am pe cel de plastic si e destul de flexibil
pana acum ca upgrade-uri am :
cauciucuri pn racing
3racing knuckle arms
3racing ball diff
pcb board si sasiu de carbon
rulmenti ceramici inopo
arcuri fata spate iwaver
piulite aluminiu roti
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02615.jpg
Pana la urma am lipit un plumb pentru a compensa greutatii diferentialului dar dupa cateva ture pe circuit mi-am dat seama ca nu e destul , masina acum tot are tendinta de a supravira in stanga dar in sfarsit nu mai subvireaza cum o facea la dreapta, dar nu mai am unde pune plumb .
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02620.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02613.jpg
Knuckle arms merita pentru ca te scapa de jocul infernal care-l aveam la roti dar e si o chestie ciudata filetul este destul de scort si am fost nevoit sa pun piulitele invers (cu nylon-ul spre roata) pentru a le putea strange bine.
Sasiul de carbon e mult mai teapan fata de cel de plastic si vreau sa incerc montarea a a motorstay-ului invers pentru a face suspensia spate mai functionala dar astept piesele de aluminiu. Cu sasiul de plastic la montarea inversa a motorstay-ului rotile atingeau caroseria in marsalier . (nu va luati caroseria de mclaren)
Dupa multe frecusuri king pin-urile au ramas fara vopseaua neagra cu care sunt acoperite in unele locuri si asta produce frecare , cand pun mana pe niste smirghel fin si o surubelnita electrica o sa le curat frumos .
Multe lucruri din ce am scris aici le-am invatat si dedus din ce-a mai spus sau postat red team asa ca "ii dedic postul".
Mai multe poze aici: http://s6.photobucke...ldiablo/iwaver/
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#23
Postat 03 December 2008 - 07:18 PM
XJ39 El'Diablo, la Dec 3 2008, 04:23 PM, a spus:
zgariata in urma multelor intalniri de gradul I cu parapetul
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02622.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02621.jpg
M-as plange de caroserie deoarece bratul directiei sta foarte aproape de capota si nu permite suspensiei sa functioneze corect , ajuta un pic faptul ca inca il am pe cel de plastic si e destul de flexibil
pana acum ca upgrade-uri am :
cauciucuri pn racing
3racing knuckle arms
3racing ball diff
pcb board si sasiu de carbon
rulmenti ceramici inopo
arcuri fata spate iwaver
piulite aluminiu roti
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02615.jpg
Pana la urma am lipit un plumb pentru a compensa greutatii diferentialului dar dupa cateva ture pe circuit mi-am dat seama ca nu e destul , masina acum tot are tendinta de a supravira in stanga dar in sfarsit nu mai subvireaza cum o facea la dreapta, dar nu mai am unde pune plumb .
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02620.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02613.jpg
Knuckle arms merita pentru ca te scapa de jocul infernal care-l aveam la roti dar e si o chestie ciudata filetul este destul de scort si am fost nevoit sa pun piulitele invers (cu nylon-ul spre roata) pentru a le putea strange bine.
Sasiul de carbon e mult mai teapan fata de cel de plastic si vreau sa incerc montarea a a motorstay-ului invers pentru a face suspensia spate mai functionala dar astept piesele de aluminiu. Cu sasiul de plastic la montarea inversa a motorstay-ului rotile atingeau caroseria in marsalier . (nu va luati caroseria de mclaren)
Dupa multe frecusuri king pin-urile au ramas fara vopseaua neagra cu care sunt acoperite in unele locuri si asta produce frecare , cand pun mana pe niste smirghel fin si o surubelnita electrica o sa le curat frumos .
Multe lucruri din ce am scris aici le-am invatat si dedus din ce-a mai spus sau postat red team asa ca "ii dedic postul".
Mai multe poze aici: http://s6.photobucke...ldiablo/iwaver/
Kingpin-urile, banuiesc ca sunt cele originale, nu ? Acea suprafata cu care erau acoperite nu facea decat sa mareasca frecarile, bine ca ai scapat de ele. Am mentionat undeva ca daca nu upgradezi king pin-urile, e bine sa folosesti smirghel pentru a scapa de suprafata rugoasa care le acopera.
Te asteptam si la ultima etapa din 2008 la CUpa PNC.
Bafta.
#24
Postat 03 December 2008 - 10:23 PM
XJ39 El'Diablo, la Dec 3 2008, 04:23 PM, a spus:
zgariata in urma multelor intalniri de gradul I cu parapetul
[02] m-as plange de caroserie deoarece bratul directiei sta foarte aproape de capota si nu permite suspensiei sa functioneze corect , ajuta un pic faptul ca inca il am pe cel de plastic si e destul de flexibil
pana acum ca upgrade-uri am :
......
rulmenti ceramici inopo
arcuri fata spate iwaver
piulite aluminiu roti
......
[03] Knuckle arms merita pentru ca te scapa de jocul infernal care-l aveam la roti dar e si o chestie ciudata filetul este destul de scort si am fost nevoit sa pun piulitele invers (cu nylon-ul spre roata) pentru a le putea strange bine.
[04] Sasiul de carbon e mult mai teapan fata de cel de plastic si vreau sa incerc montarea a a motorstay-ului invers pentru a face suspensia spate mai functionala dar astept piesele de aluminiu. Cu sasiul de plastic la montarea inversa a motorstay-ului rotile atingeau caroseria in marsalier . (nu va luati caroseria de mclaren)
[05] Dupa multe frecusuri king pin-urile au ramas fara vopseaua neagra cu care sunt acoperite in unele locuri si asta produce frecare , cand pun mana pe niste smirghel fin si o surubelnita electrica o sa le curat frumos .
Rasunpsuri/ lamuriri, punctual:
[01] - se sterge minunat cu pronto de mobila si o carpa de BBC
[02] a)- crulmenti ceramici???? - poate ne spui si noua de la cine ca miroase usor a teapa..., daca nu sunt de la...
:rolleyes: - piulitele de aluminiu pt roti, am spus de un milion de ori ca sunt un major, rahat din orice punct de vedere. NU au flansa pt rulment!!! Aceste piulite (din aluminiu) au un gat plan care acopera atat partea mobila cat si partea fixa a rulmentului!!! O sa incerc sa pun o poza spre exemplificare. FIX asta e motivul pt care a trebuit sa le montezi cu nylonul spre roti!!! - acopera doar partea fixa a rulmentului. Am avut si eu si am revenit la cele de plastic
[03] - vezi [02] punctul (:wacko:
[04] - suport motor (motorstay) montat invers????
[05] - fix asta tb. sa faci cu ele
Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 03 December 2008 - 10:31 PM
0728.26.93.19
#25
Postat 03 December 2008 - 11:24 PM
[01] am sa incerc
[02] [03] aceste modificari au fost facute in "colaborare" cu domnu' red team :) , cat despre pilulite , nu se poate rezolva ceva cu o saiba ?! ca pilulitele de plastic n-au rezistat mult (cele stoc)
[04] inversarea motor stay-ului care tine motormount-ul
[05]am citit pe un forum cu miniz-uri
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#26
Postat 16 February 2009 - 11:28 AM
XJ39 El'Diablo, la Dec 3 2008, 04:23 PM, a spus:
zgariata in urma multelor intalniri de gradul I cu parapetul
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02622.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02621.jpg
M-as plange de caroserie deoarece bratul directiei sta foarte aproape de capota si nu permite suspensiei sa functioneze corect , ajuta un pic faptul ca inca il am pe cel de plastic si e destul de flexibil
pana acum ca upgrade-uri am :
cauciucuri pn racing
3racing knuckle arms
3racing ball diff
pcb board si sasiu de carbon
rulmenti ceramici inopo
arcuri fata spate iwaver
piulite aluminiu roti
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02615.jpg
Pana la urma am lipit un plumb pentru a compensa greutatii diferentialului dar dupa cateva ture pe circuit mi-am dat seama ca nu e destul , masina acum tot are tendinta de a supravira in stanga dar in sfarsit nu mai subvireaza cum o facea la dreapta, dar nu mai am unde pune plumb .
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02620.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02613.jpg
Knuckle arms merita pentru ca te scapa de jocul infernal care-l aveam la roti dar e si o chestie ciudata filetul este destul de scort si am fost nevoit sa pun piulitele invers (cu nylon-ul spre roata) pentru a le putea strange bine.
Sasiul de carbon e mult mai teapan fata de cel de plastic si vreau sa incerc montarea a a motorstay-ului invers pentru a face suspensia spate mai functionala dar astept piesele de aluminiu. Cu sasiul de plastic la montarea inversa a motorstay-ului rotile atingeau caroseria in marsalier . (nu va luati caroseria de mclaren)
Dupa multe frecusuri king pin-urile au ramas fara vopseaua neagra cu care sunt acoperite in unele locuri si asta produce frecare , cand pun mana pe niste smirghel fin si o surubelnita electrica o sa le curat frumos .
Multe lucruri din ce am scris aici le-am invatat si dedus din ce-a mai spus sau postat red team asa ca "ii dedic postul".
Mai multe poze aici: http://s6.photobucke...ldiablo/iwaver/
#27
Postat 16 February 2009 - 11:30 AM
XJ39 El'Diablo, la Dec 3 2008, 04:23 PM, a spus:
zgariata in urma multelor intalniri de gradul I cu parapetul
http://i6.photobucket.com/albums/y207/xj39eldiablo/iwaver/DSC02622.jpg
Mai multe poze aici: http://s6.photobucke...ldiablo/iwaver/
Solutia pe care am gasit-o eu impotriva zgarieturilor e Autocolantul
Si eu am tot caroserie de Mclaren F1 si ca sa o am ca noua si dupa nenumarate accidente i-am imbracat marginile cu autocolant, care dupa un timp se distruge, dar se poate inlocui... am facut taieturi cu bisturiul doar la imbinarile "carenelor" ca sa nu las zgarieturi pe suprafetele netede ale carcasei in timp ce debitez autocolantul
consider ca e mult mai bun autocolantul pentru ca se poate dezlipi, se poate schimba culoarea sau chiar tot designul masinii, si cel mai important lucru e ca protejeaza marginile caroseriei...
urmeaza si alte upgrade-uri, pe care le-am ales cu ajutorul vostru, m-a ajutat foarte mult acest forum, de asta am hotarat sa adaug si eu ideea mea... multumesc pentru idei...
Stima
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 16 February 2009 - 11:33 AM
#28
Postat 17 February 2009 - 07:07 AM
XJ39 El'Diablo, la Dec 3 2008, 04:23 PM, a spus:
Mai multe poze aici: http://s6.photobucke...ldiablo/iwaver/
La faza cu plumb nu m-am gandit (am aceeasi problema), vireaza mai bine la stanga decat la dreapta..(are diferentialul original deocamdata)..si spre ghinionul meu pista are mai multe curbe la dreapta decat la stanga, (pe langa faptul ca am numai concutrenta Kyosho pe pista).... mai am cateva zile pana schimb diferentialul... consideri ca merita sa pun plumb si la diferentialul din fabrica???
Am incercat o multime de variante... am mutat aproape toate piesele care se puteau muta de la stanga la dreapta si nu difera nimic...la inceput credeam ca ceva freaca mai tare pe stanga decat pe dreapta...
Pe scurt am tot muncit degeaba... Dupa ce ai montat plumbul pe partea stanga...era sesizabila diferenta la viraj???
P.S. poate sa imi spuna cineva Ce marca/model de servo mai rapid potriveste la fix???.... ca am incercat deja 3 servo-uri (marci diferite) si nu se potriveau...
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 17 February 2009 - 07:15 AM
#30
Postat 19 February 2009 - 08:57 AM
Tommyx, la Feb 19 2009, 04:32 AM, a spus:
Asa m-am trezit si eu sambata trecuta cand m-am dus la sala , la Palatul Copiilor si am constatat ca nu era nimeni!
Probabil ca a renuntat lumea la iWaver !?
Tamiya F350+MFC-2 -~- Tamiya M1025 Humvee -~- Carson Dazzler 2WD Buggy -~- Traxxas Slash 2.4 GHz Spektrum
Carson xMods Evo Truckin Hummer H2 4WD -~- iWaver Mini Cooper -~- Kyosho Overland H2