Modelism - RHC Forum: READY mk-2 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

READY mk-2 made in Italy, kit review

#1 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 19 March 2008 - 06:15 PM

Primul avion cu care incep acest hobby, sper sa iasa bine..., am ales acest trainer, fiind recomandat pt. incepatori, dar si datorita calitatilor pe care le lauda mai multa lume! :o

Sa incep cu detaliile:
anvergura 1570 mm
lungime 1200mm
suprafata portanta 39 dmq
masa 2800 gr
profil biconvex simetric

Recomandari:
motor 40-52 2T 61 4T
radio minim 4 canale
servouri 4 sau 5

La sfarsit arata asa:

Fisiere atasate




Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#2 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 19 March 2008 - 06:31 PM

Pt. echipare am ales un motor Supertigre G51 Ring R/C, 5 servouri standard Hitec HS-311, receptor Futaba R606FS 2.4GHz FASST, accu 2500 mAh 4,8v.
Cam atat pana aici, o sa urmeze detalii, foto, etc.
Daca sunt intrebari le astept cu placere, pe care cred ca am sa le fac si eu cand ma voi impotmoli... :o


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#3 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 March 2008 - 08:42 PM

Asteptam cu interes.
Din ce e fuselajul, aripa; pune poze din timpul montajului. Modelul arata fff frumos. Sper sa-ti duca si satisfactii pe masura aspectului.
Ca pentru toti incepatorii, sfatul e sa mergi la camp impreuna cu avansati care sa te ajute la primele zboruri.
Succes!
0

#4 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 19 March 2008 - 09:43 PM

Kit-ul arata asa: READY mk-2
Restul pozelor sper sa le pot pune direct aici! :D
Prieteni sau cunostinte in aeromodelism nu am, sper sa ma descurc singur, am inceput sa exersez pe PC, am simulatorul Real Flight G3.5, folosesc radio Futaba 6EX 2.4Ghz. Bine, stiu si eu ca nu-i 100% identic, dar ma gandesc ca nu strica.

Aceasta postare a fost editata de MojiTTo: 19 March 2008 - 09:58 PM



Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#5 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 March 2008 - 11:13 PM

Mojito, ai un avion pe cinste, ar fi pacat sa-l strici. Incearca sa iei legatura cu aeromodelisti de acolo, sunt sigur ca te vor ajuta chiar si cu un sfat pe viu, nu mai punem o mana de ajutor la pilotaj. S-ar putea ca modelul ala sa fie inca prea rapid pentru felul in care iti formezi tu deprinderile pe simulatoare*. Imposibil ca in Friuli sa nu fie aeromodelisti. Cauta pe net, cluburi sigur sunt, ca doar n-or face numa' vin friulan, excelent dealtfel. Du-te la aia de la fabrica de ti l-a vandut, roaga-i sa-ti spuna unde zboara ei si alege-ti un mentor dintre cei pe care ii consideri tu mai apropiati. O sa te ajute muuuult.
ABS-ul din care e facut se deformeaza destul de urat la solicitari (chiar daca, din punctul meu de vedere e superior fata de balsa), asa ca, mare grija.

Poti pune poze in posturile tale folosind (si) butonul [img] de deasupra campului text in care scrii mesajul, totu-i ca incarcarea sa se faca destul de repede, nu cum mi se incarca mie de la picasa :D
Succes si poze!

*= ca sa-ti dai seama ca G3.5 stinks, eu tin un heli cat vreau in hover pe simulator, dar nu m-as incumeta sa dau bani pe stricaciuni la porcariile-cu-sabii de-adevaratelea, la heliul vreunui amic, ca doar n-oi fi fraier sa dau bani pe unul...

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 19 March 2008 - 11:16 PM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#6 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 19 March 2008 - 11:57 PM

Componentele avionului sunt de calitate, materialul folosit (daca nu ma insel) este ABS.
Aripa, ampenajul si deriva au nervuri si sunt umplute cu polistiren.
Manualul este detaliat, pozele si explicatiile pe intelesul tuturor, chiar si pt. un neinitiat ca mine :D
AM o gramada de suruburi, plastice si alte chestii care inca nu stiu ce sunt si cum se numesc.

Poze cu partile...
:huh: uuuups, din nou
"ERORI:
Nu puteti salva pe site acest tip de fisier",
bine ca mi-am rupt c....le o jumatate de ora sa le micesc, ce sa fac daca nu am un aparat foto de 16 miliarde de ani, n-am de gand sa mai pierd vremea cu vreun soft profesional pt micit, asadar de acuma, am sa urc pozele pe albumul meu online

Aceasta postare a fost editata de MojiTTo: 20 March 2008 - 12:01 AM



Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#7 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 20 March 2008 - 12:26 AM

offtopic
@BogdanStancu, fara suparare, Venezia este in Veneto nu in Friuli, vin bun se face peste tot aici, din N in S.
Aeromodelisti si cluburi sunt o gramada, doar ca n-am reusit eu pana acuma sa cunosc pe cineva, sa ajung la un club, sau sa ma bag in seama mai pe romaneste.
Ma poti (puteti daca mai stie cineva) sfatui ce simulator sa folosesc?

ontopic
am terminat slefuitul partilor
am montat si lipit aripa care este formata din doua bucati

in sfarsit POZE: http://picasaweb.goo...PartiComponente

:D in graba si gandit, am uitat sa fac poze aripii inaintea lipirii :huh:

Aceasta postare a fost editata de MojiTTo: 20 March 2008 - 12:41 AM



Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#8 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 March 2008 - 03:31 AM

Da-i inainte cu G3,5. Cam toate....vorbesc din cele cu bani....sunt cam la fel. Nu merita sa cumperi altceva. Dar ca sa ai sanse sa vii cu modelul intreg dupa primul zbor este musai sa ai un meserias langa tine. Eventual sa ai buddy box.
Totusi cel mai bine este sa te inscrii la club. Asa este profesional. Oricum pana la urma tot acolo ajungi. Este periculos sa zbori termicul in alta parte.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 20 March 2008 - 04:00 AM

0

#9 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 20 March 2008 - 07:44 AM

O mica recomandare ca pe teren lung sa nu patesti ca mine ! am un Ready 1 incearca sai dai un strat de vopsea pe aripa pt ca absu e ffff subtire iar dupa cateva luni un an imbatraneste si se sparge ca si o coaja de ou!
0

#10 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 21 March 2008 - 11:34 PM

La club am vorbit, le voi face o vizita saptamana viitoare.
Nici nu ma gandesc sa nu-l vopsesc, doar no-i lasa numai abtibilduri, e specificata si-n carte treaba asta, doar ca, inca sunt nehotarat in privinta culorii. :)
Pt. moment vad plasticul, ABS, sau cum s-o numi, destul de rezistent, este flexibil, un pic moale, nu stiu cum va fii dupa un an, precedente in aeromodelism nu am...

Am montat panoul de foc, suportul aripii si al trenului, poze:
http://picasaweb.google.it/MojiTTo.9/Supor...rtTrenFataSpate
Ma omoara epoxiul de 5 min., cu ce-l pot inlocui?


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#11 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 March 2008 - 04:09 PM

Cu nimic. Epoxi este un adeziv greu dar excelent. Si pe urma trebuie sa te gandesti ca un modelist trebuie sa aibe rabdare. Ce te faceai daca alegeai un kit clasic din balsa si aveai doar o mana de baghete si cateva piese taiate cu laser?
Iese foarte frumos. Felicitari pentru treaba cu clubul. Este singura cale de urmat.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#12 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 22 March 2008 - 10:46 PM

Trenul de aterizare si suportul pt. motor sunt la locul lor :(
Pozele:
http://picasaweb.google.it/MojiTTo.9/Supor...enulDeAterizare


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#13 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 23 March 2008 - 04:17 PM

Ampenajul montat, pozele: http://picasaweb.goo...TTo.9/Ampenajul
I-am pus aripa provizoriu sa vad cum arata, imi place la nebunie, ce ziceti, urat sau frumos?
Pozele cu tot cu aripa: http://picasaweb.goo...jiTTo.9/CuAripa


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#14 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 23 March 2008 - 04:38 PM

Rezervorul cu care a venit kit-ul arata asa: http://picasaweb.goo...iTTo.9/Rezervor
Sunteti amabili sa-mi spuneti de ce are trei tevi si trei orificii capacul (dopul), dintre care una este pe jumate infundata?
Eu am montat doar doua. Stiu ca una este pt. alimentare, a doua pentru presiune, dar a treia?


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#15 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 March 2008 - 04:44 PM

A treia eate optionala. Pe acolo poti incarca rezervorul fara sa deconectezi alte furtune. Dar mai simplu este mai sigur.
Balamalele sunt din ABS? Se misca usor? De ex. daca lasi suprafetele de comanda neactionate cad sub propria greutate?
Ca aspect este bestial. Ca reparatii....Doamne fereste....mi se pare un calvar.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaa.

PS. Acum am facut socoteala. Din ce ai postat tu ar iesi cam 72g/dmp. Chiar mai mult deoarece motorul ales de tine este unul cam greu. Este multisor pentru un model cu anvergura de 1 500. Musai trebuie sa-l zbori cu un meserias.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 23 March 2008 - 05:02 PM

0

#16 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 23 March 2008 - 05:48 PM

@dan_mitea, dupa cum vad eu, balamalele cred ca sunt din ABS, sunt un fel de film sau pelicula subtire, daca le pun in lumina vad ca au in mijloc doua lamele de metal, le-am impuns cu un ac, dar nu trece prin ele, asa am ajuns la concluzia ca sunt ceva fasii din metal. De miscat se misca destul de usor, le misc doar cu mana (nu am montat inca comenzile) si ele revin singure in punctul zero sau cum se spune.

Avionul acuma cantareste 1754gr, fara motor, receptor, acumulator, servo-uri, comenzi, vopsea, abtibilduri si ce-o mai fi... O sa scriu mai tarziu si restul cat cantaresc.
In carte zice ca ajunge pana la 2800gr.

motorul: 513gr
receptorul: 8gr
acumulatorul: 126gr
servo + comenzi: 256gr
abtibilduri: 60gr
vopsea: ???

Aceasta postare a fost editata de MojiTTo: 23 March 2008 - 06:13 PM



Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#17 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 March 2008 - 06:20 PM

Daca revin singure inseamna ca se misca greu. La o balama clasica suprafetele de comanda cad sub greutatea proprie.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#18 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 23 March 2008 - 06:41 PM

@dan_mitea
Am inteles, probabil ca se slabesc cu timpul, sau ar fi mai bine sa ma apuc sa le hutui un pic?

@all
mai astept pareri, recomandari, sugestii si de la altii, daca sunt binevoitori :)

In acest moment mai ramane de montat motorul, servouri-le si comenzile, dar, deabia dupa ce-l voi vopsi. :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de MojiTTo: 23 March 2008 - 06:50 PM



Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#19 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 March 2008 - 07:56 PM

Eu....cat ma pricep....sugerez sa faci cum spune in manual. Abia dupa ce te obisnuesti cu modelul treci la modificari.
0

#20 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 23 March 2008 - 08:18 PM

Ma gandeam ca nu se poate fara rupturi de c..ie :)
Cum sa va explic, nu-s la zi, inca, cu toti termenii... :rolleyes:
M-am lovit de urmatoarea problema, vrand sa montez motorul (provizoriu), observ ca nu ajunge la fix pe suport din cauza ca:
1. in partea de sus a capotei nu intra capul sau cum se numeste partea de sus a motorului unde se baga bujia
2. in partea de jos nu intra de tot din cauza tubului care intra in toba
3. carburatorul are tija acea cu care se regleaza benzina, pe care daca il las in pozitia cum am vazut in carte nu incape sub capota
Intrebare:
1. +2. pot sa decupez capota sus si jos, vreo 3-4cm2?
3. carburatorul se poate monta in orice pozitie, as putea sa-l intorc 180?
Mentionez ca pozitia in care trebuie sa-l instalez este orizontal, cu bujia in partea dreapta.
Daca va ajuta cu ceva pun si pozele motorului: http://picasaweb.google.it/MojiTTo.9/Motor...SuperTigreG51RC

Aceasta postare a fost editata de MojiTTo: 24 March 2008 - 10:43 AM



Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#21 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

  Postat 25 March 2008 - 10:45 PM

Nu se indura chiar nimeni cu-n raspuns sau macar o idee? :wub:


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#22 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 25 March 2008 - 10:57 PM

Hai sa incerc eu cateva idei, cu precizarea ca e bine sa mai astepti sfaturi de la cineva cu mai multa experienta.

Poti sa decupezi capota unde vrei si cat ai chef, pana la a nu o mai pune deloc. Are de suferit mai mult aspectul decat aerodinamica.
Daca decupezi vezi sa ramana ceva material pentru rezistenta, sa faci operatia cu grija sa nu rupi mai mult decat trebuie. Scade putin rezistenta dar daca o poti fixa corect nu e o problema. De regula din mare poti face mic, invers e mai greu.
Carburatorul poti sa-l rotesti cu 180 grade, doar ca posibil sa lucrezi cu mana cealalta sau pe dos.
Pun pariu ca ai intrebat doar sa fii sigur ca te aproba cineva :lol: Stiai ca poti face ce ai intrebat!
Spor la treaba!

Aceasta postare a fost editata de bitex: 25 March 2008 - 11:02 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#23 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 25 March 2008 - 11:38 PM

Merci bitex,

Am intrebat din necunostinta de cauza, sunt la primul avion, dupa cum am mai spus.
Daca nu afecteaza aerodinamica ma si apuc de taiat. Pt. carburator mai astep pana il voi roda. Apropo, motorul porneste greu din prima, merge sa invart cu mana, sau am nevoie de un starter?

Aceasta postare a fost editata de MojiTTo: 25 March 2008 - 11:41 PM



Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 March 2008 - 11:44 PM

Cu toate ca ai cerut si alte pareri, uite, eu te mai sfatuiesc ceva.
Asa cum a spus si Bitex nu taia nimic. Pur si simplu zboara fara capota la inceput. Abia cand te obisnuiesti cu modelul si esti sigur ca totul este ok taie. Parerea mea.
Nu porni cu mana. Foloseste ceva in genul:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...?&I=LXC019&P=ML
sau un starter.
Motoarele moderne pornesc usor si al tau este unul foarte bun. Pentru rodaj si utilizare fa ca in manual. Producatorul stie cel mai bine ce-i trebuie motorului.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 25 March 2008 - 11:48 PM

0

#25 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 26 March 2008 - 12:15 AM

Merci dan_mitea,

As zbura eu fara capota (chiar si fara motor :lol: ) dar nu am cum, capota este intruna cu fuselajul, nu am cum desface...
La un bat, stik, ma refeream si eu, scuze ca nu m-am facut inteles. :(


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#26 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 March 2008 - 03:10 AM

Ar mai fi o solutie. Ciudata la prima vedere dar, poate, mai cuminte. Pune motorul recomandat de producator. Cel care se potriveste ca o manusa pe model. Pastrezi ce ai....oricum prea mare si prea greu dupa parerea mea....pentru urmatorul model.
0

#27 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 27 March 2008 - 02:31 AM

[quote name='MojiTTo' date='19 Mar 2008, 17:15']
Recomandari:
motor 40-52 2T 61 4T

[quote name='MojiTTo' date='19 Mar 2008, 17:31']
Pt. echipare am ales un motor Supertigre G51 Ring R/C..........

Dupa parere mea, se pare ca n-am gresit cu nimic in alegerea motorului. In fine, intre timp am taiat capota si se aseaza perfect.
Urmeaza sa-l vopsesc (avionul), montez ce mai lipseste, dupa care trec la ZBOR.

Aceasta postare a fost editata de MojiTTo: 27 March 2008 - 02:47 AM



Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#28 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 30 March 2008 - 11:08 PM

Incet si cu treaba buna "pasaroiul" isi schimba culoarea: http://picasaweb.goo...ojiTTo.9/Orange
Am folosit un primer ancorant pt. ABS, dupa care l-am colorat cu o vopsea alchidica rezistenta la benzina si multe altele...


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#29 Useril este offline   MojiTTo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 56
  • Inregistrat: 03-March 08

Postat 03 April 2008 - 04:36 PM

...cu abtibilduri: http://picasaweb.goo...9/CuAbtibilduri


Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
0

#30 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 April 2008 - 05:36 PM

Frumooos! Ai grija sa faci o mare diferenta de culoare la intrados si extrados; in aer, daca nu ai idee pe ce parte e, va fi greu sa te descurci. Multi pun dungi longitudinale, negre, groase, ca sa fie vizibile clar si de departe. Nu e rau, daca crezi ca arata bine in final, sa vopsesti diferit (sau autocolant) si bordul de atac, de multe ori iti va prinde bine sa stii daca se duce sau daca pleaca.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro