READY mk-2 made in Italy, kit review
#31
Postat 03 April 2008 - 06:52 PM
Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
#32
Postat 04 April 2008 - 12:17 AM
http://www.ultimatec....com/color.html
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 April 2008 - 12:18 AM
#33
Postat 06 April 2008 - 06:11 PM
Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
#34
Postat 13 April 2008 - 05:27 PM
http://picasaweb.goo...iTTo.9/ServoUri
Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
#35
Postat 15 April 2008 - 10:37 PM
Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
#36
Postat 15 April 2008 - 11:01 PM
Aceasta postare a fost editata de gun man: 15 April 2008 - 11:02 PM
#37
Postat 16 April 2008 - 02:26 PM
In aripa, locasul este din start pt 2 bucati, nu am taiat sau modificat ceva. Fabricantul recomanda folosirea a 2 servo-uri, pt. cine dispune de un radio computerizat, eu ma incadrez. :D
Zice ca se pot folosi eleroanele si pe post de flapsuri.
Aceasta postare a fost editata de MojiTTo: 16 April 2008 - 09:58 PM
Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
#38
Postat 16 April 2008 - 10:17 PM
Pt. inceput i-am lasat elicea 10x8 cu care l-am rodat.
Pozele: http://picasaweb.goo...jiTTo.9/CuMotor
Aceasta postare a fost editata de MojiTTo: 16 April 2008 - 10:19 PM
Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
#39
Postat 22 April 2008 - 10:47 PM
L-am terminat 100%, este gata de zbor, singura problema-i ca lipseste pilotul. :)
Aceasta postare a fost editata de MojiTTo: 22 April 2008 - 10:48 PM
Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
#40
Postat 23 April 2008 - 12:51 AM
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXTFE1&P=7
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#41
Postat 23 April 2008 - 10:23 AM
dan_mitea, la 23 Apr 2008, 00:51, a spus:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXTFE1&P=7
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
de ce sa mai dea banii si pe ala?
aproape sigur cei de la club au echipamentu' necesar pt scoala, iar daca nu e vorba de cumparat un simplu cablu...daca statia e cu soft se rezolva
#42
Postat 23 April 2008 - 01:17 PM
Cand am intrat in club si am fost nevoit sa zbor cu instructori am vazut ca fiecare avea altfel de statie. Decat sa cumpar cinci cabluri a fost mult mai rational sa cumpar treinerul meu pe care sa-l trimez cum vreau eu. Si la o adica am ramas cu ceva utilizabil. Pot sa invat si un prieten....
#43
Postat 26 April 2008 - 12:53 AM
Dupa regulamentul clubului, ca incepator, nu am voie sa zbor termice decat dupa un minim de 10 sedinte de zbor facute impreuna cu unul dintre cei 2 instructori acreditati ai clubului, si asta doar cu avionul scolii (un Airtrainer 46 Jamara), dupa care, tot "insotit" voi zbura modelul propriu pana cand cei doi instructuri isi vor da acordul ca sunt in stare sa-mi zbor avionul singur.
:)
Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
#44
Postat 26 April 2008 - 03:51 AM
Ai sa vezi ca nu-i chiar atat de evident cum pare.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa. Esti pe drumul cel bun.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 26 April 2008 - 03:52 AM
#45
Postat 26 April 2008 - 10:27 PM
Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!
#46
Postat 26 April 2008 - 11:36 PM
Felicitari pentru ca ai procedat cu capul pe umeri.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#47
Postat 28 May 2008 - 02:48 AM
Zboara perfect, doar ca a redus EPA-ul eleroanelor la 70%. ???
Dupa vreun sfert de ora in care a facut tot felul de acrobatii, l-a aterizat intrebandu-ma daca sunt multumit???
Este usor sa pacalesti ochiul, dar este greu sa pacalesti inima!