Modelism - RHC Forum: Braila - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Braila

#1 Useril este offline   HoriaToader 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 15-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 15 March 2008 - 10:52 PM

Salut sunt incepator in domeniu si as vrea sa stiu daca e cineva din braila care are masina rc. As vrea si sa-mi recomandati ceva situri daca aveti de unde se pot cumpara modele rc, accesorii etc. din romania dar si din alte tari(doar din europa)
0

#2 Useril este offline   Costy 25 Cougar 4.1 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 02-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Braila

Postat 17 June 2011 - 04:34 PM

salutare.
mai e cineva pe aici.
0

#3 Useril este offline   Mario Coci 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 02-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Italia
  • Interests:Auto

Postat 04 December 2011 - 03:18 AM

Pentru toti pasionatii de automodelism si implicit rc racing din Braila ... va rog sa folosim postul asta pentru eventuale date de recensamant automodelistic la Braila (si cred ca se aduna o mana ... ). Daca sunteti interesati poate facem o intalnire la care sa participe si profesorul Radu Stelica(ex-profesorul) de automodelism (pentru ca cercul de automodele s-a desfiintat)in cadrul Palatului Copiilor si asa il mobilizam sa se reapuce :drinks:) ... aveti destule lucruri de invatat de la el si sunt sigur ca si lui i-ar face placere ... a ramas si acum dupa mai bine de 20 ani de automodelism ... cu aceeasi ardoare de competitie automodelistica !!!

Sa fim iubitzi !!!
0

#4 Useril este offline   Mario Coci 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 65
  • Inregistrat: 02-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Italia
  • Interests:Auto

Postat 04 December 2011 - 04:58 PM