Modelism - RHC Forum: reportaj ASPACH 2003 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

reportaj ASPACH 2003 cel mai mare meeting de electrice

#1 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:16 AM

Dragilor,

Cu ocazia sarbatorilor de iarna, va prezint o dare de seama despre ceea ce s-a intamplat in 19-21 sept. la ASPACH (Germania) cu ocazia celui mai mare meeting de zbor electric din Europa.

Ceea ce o sa cititi mai jos, este traducerea articolului aparut in revista AUFWIND (http://www.aufwind-magazin.de/), articol semnat de prietenul nostru Philipp Gardemin, care este si redactor sef la aceasta revista. Este si membru al forumului nostru, sub indicativul FLIP. Este cel cu monstrul ala de Ju 52, 4,8 m anv., electric!

AUFWIND, in colaborare cu Federatia Germana de Aeromodelism, au organizat aceasta editie (a 13-a) a meetingului.

Prin bunavointa lui Philipp, am tradus acest articol si vi-l trimit spre lectura si visare. Eu, deja ma visez la anul acolo, gura-casca!

Dupa traducerea articolului, urmeaza pozele. Aici o sa pun unele mici cu ceva explicatii, asa cum au aparut in revista si o sa-l rog pe webmaster sa le lase un timp. O sa i le trimit si ceva mai mari, sa le puna in sectiunea de poze.
[B]
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#2 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:28 AM

Si acum, articolul:


Batalia caldurii: ASPACH 2003

In acest an meetingul de la Aspach a ajuns la a 13-a editie consecutiva si a doua patronata de Federatia Germana de Aeromodelism, Deutscher Modellfliegerverband (DMFV e.V., www.dmfv.de) in colaborare cu AUFWIND model sport magazine (www.aufwind-magazin.de), ca parteneri competenti si de succes.

Per ansamblu, 180 piloti au etalat 283 de modele, admirate de 2500 de spectatori sambata (20 Sept) si 4000 duminica (21 Sept)! In plus, de data aceasta au fost mai multe standuri decat anul trecut: cortul lung de 70 m. nu numai ca a fost plin dar si imprejur s-a umplut de comercianti ce etalau sau alimentau universul zborului electric.

Ca de obicei, pilotii au venit nu numai din Germania ci si din intreaga Europa. Au fost reprezentanti din Danemarca, Franta, Elvetia, Olanda, Norvegia, Austria, Cehia si Marea Britanie. Multi dintre participanti au sosit din timpul saptamanii, unii chiar de marti.

Perfectiunea peisajului a fost intregita de perfectiunea vremii: cel mai stralucitor soare si temperaturi de peste 30°C si nici un nor pe cer - vant deloc toata sambata si doar o usoara adiere diminica au facut posibila evolutia tuturor felurilor de modele: chiar si cele “indoor”, minuscule elicoptere sau modele uriase dar fragile s-au ridicat in aer. Caldura a avut serioase repercursiuni: spectatorii si pilotii au avut de furca serios cu rezervele de racoritoare ale clubului iar modelele au trebuit protejate de soare si de praf.

In timpul weekendului, pe perioada evenimentului, s-a aplicat ca si anul trecut, sistemul conform caruia fiecarui pilot care evolua i se acorda o atentie speciala. Adica, fiecarui pilot care statea cu modelul la coada pentru a intra pe pista, un membru al clubului ii aducea la timp emitatorul, verificat canalele, fereastra de zbor, supravegeat alte modele ce evoluau in spatiul aerian, la momentul respectiv. Duminica, aceasta procedura a fost modificata, in asa fel incat prezentatorii sau chiar pilotii insisi puteau alege modele cu caracteristici asemanatoare pentru evolutii in grup sau puteau modifica ordinea intrarilor pentru a asigura continuitate in evolutii. Li s-au permis evolutii solo numai modelelor mari cu turbina sau machetelor mari. Treaba a mers atat de bine incat toata lumea a fost multumita cu disciplina de zbor instituita. Coada inevitabila a devenit mai scurta si pilotii au folosit acest prilej pentru a sta la taclale si a schimba informatii.

Din fericire, au fost putine crashuri majore. Pentru prima data, de cativa ani buni, cariera din apropiere si-a luat tributul! De altfel splendidul Airbus A300-ST “Beluga”, construit si zburat de Bill Kleinbrahm, Hamburg, a sufeit o angajare pe panta de aterizare si a plonjat in abis, distrugandu-se 120 m. mai jos.
(Dupa cum vedeti si in poze, pista se termina intr-o cariera, adanca de 120 m! In zilele cu vant, este o adevarata aventura sa vii la aterizare dinspre cariera sau sa decolezi spre prapastie. N.tr.)
Alt Airbus, un A320 a lui Heinz Ernstberger, sufera o cedare de motor dupa un razmut din directia carierei. Motorul dreapta s-a oprit dintr-un motiv anume iar pilotul nu a mai putut degaja spre stanga, pe singurul teren de urgenta de pe camp. Au fost de asemenea, cateva incidente minore pe parcursul decolarilor sau aterizarilor duminica, atunci cand vantul, de altfel slab, se intetea ocazional, din diverse directii, dupa cum luau nastere termicele de pe camp. Asemenea rafala, materializata intr-un vant de coada, a cauzat pierderea extraordinarului “Rutan Ares” construit si pilotat de Heino Dittmar. Dupa decolare, modelul s-a angajat si Heino s-a muncit cu urmatoarele angajari, atat cat sa-l aterizeze pe un teren alaturat. Heino Dittmar a primit premiul "Best Craftsmanship" pentru acest model cu o seara inainte, ceea ce a facut ca accidentul sa fie si mai amar, fapt care nu numai ca-l va determina cu siguranta sa reconstruisca acest minunat model ci mai mult, chiar sa fie gata pana la sezonul urmator de zbor.

Alte aspecte mai importante sunt relevate de fotografiile de mai jos, a caror selectie nu poate fi decat subiectiva si nu se doresc a se constitui intr-o ierarhizare. Niciodata nu e loc in aceasta publicatie pentru a prezenta toate modelele interesante; daca cineva vrea sa vada si sa traiasca toate astea, atunci nimic nu se compara cu a fi acolo!

Privind in urma, nu poti decat sa-ti doresti ca si la anul sa fie aceeasi vreme minuata, acelasi minuat festival.

Cele mai multe multumiri, se cuvin membrilor clubului din Aspach, fara de care “Aspach nu ar fi Aspach”. Lista completa cu toate modelele inscrise, inclusiv toate datele tehnice disponibile, poate fi trimisa via e-mail la cerere, de catre editor sau se poate face un download de la: www.aufwind-magazin.de.

Philipp Gardemin
Foto Rainer Bingel, Markus Schmidt
Traducere in engleza: Ralf Dvorak

Comerciantii la Aspach 2003

Au fost mai multi decat niciodata! Un rand de 70 de metri de standuri duble in interiorul cortului si alti 50 de metri imprejur, au constituit un nou record pt. un astfel de eveniment.
Prezente au fost urmatoarele companii:
AUFWIND, Battmann, Modellbau Bichler, Andrea Braun, Causemann, Conzelmann, DMFV e.V., Flyware, Franken-Modellbau, FVK, GeFa, Hepf, Herkströter/Modellbauprofi, Hobbyland Liening, Der himmlische Höllein, Gebr. Köhler, Kontronik, MuG-Modellbau, Peter Adolfs models (PAF), Modellbau Peters, Plettenberg, RC-Network, RS-LRK-Motoren, Schmierer, Schreiner GFK-Modellbau, Stratberger, Thommys, Torcman, Varioprop (Ramoser) and WeMoTec.

Poze online

- Catalin Lepadatu (Kerosen de pe forumul nostru, n.tr.) a venit aici de la Bruxelles (Belgia) si a facut o gramada de fotografii:
www.pbase.com/kerosen
(la aceasta adresa puteti vedea si poze de la alte doua mari mitinguri: Rothenburg, Germania - August 2003 si  Nijmegen,Olanda - Iulie 2003; merita vazute! n.tr.) 

- Wolfram Herzog pusese poze online deja din seara primei zile:
www.wherzog.de/aspach2003/

-"Wilmersdorf Chaos Team" de asemenea gazduiesc pe site-ul lor o mare selectie de poze:
www.vct-online.de.vu

Opinii de la fata locului:

Ing. Alois Raffaj, CZ-Hradec Králové: “Vreau sa va multumesc pentru acest meeting minunat. Sederea aici a fost foarte placuta, instructiva si iti da impulsuri sporite pentru viitoare prioecte.”

Claus Eckert, Geisenhausen Model Club, partner al Aspach Club:
“Aspach a fost si ramane Mecca zborului electric. Tot respectul meu pentru organizatori, Aspach Club, revista AUFWIND, nu in cele din urma lui Philipp Gardemin, Ludwig Retzbach si DMFV!"

Sepp Hölzl, Geisenhausen Club: "Particip aici de 12 ani la rand si de fiecare data e mai bine decat inainte! Organizare desavarsita si ce camp de zbor! Multe multumiri Aspach Club!”

(traducere si adaptare: Florin Dumitru)

Aceasta postare a fost editata de Valteras: 19 December 2003 - 09:30 AM

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#3 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:32 AM

Si acum, urmeaza pozele, cu ceva explicatii

Fotografii aeriene facute de Rainer Bingel de pe locul din spate al unui motodeltaplan biloc, sambata dupa masa tarziu.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH_4.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#4 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:33 AM

Se vede clar cortul lung de 70 m, deasemenea terenul de zbor cu pista asfaltata in dreapta precum si cariera fatala jos in stanga.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH_3.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#5 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:35 AM

Observati ca la altii se poate sa faci poze aeriene si chiar sa le arati lumii, fara sa fi inchis pentru asta! n.tr.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH_0.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#6 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:35 AM

Sambata la pranz, 13.30: puhoiul de spectatori a fost coplesitor. Cine credea ca vor fi si mai multi a doua zi? Cele doua Airbusuri ale lui Heinz Ernstberger si Bill Kleinbrahm ce nu vor supravietui meetingului (Airbusurile, adica! n.tr.) se vad in primplan.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH_5.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#7 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:36 AM

Zona in care aeromodelele gata de zbor stateau la coada, a fost centrul schimbului de experienta pentru piloti. Comentatorii Philipp Gardemin si Ludwig Retzbach aleg din rand modelele ce evolueaza dumineca.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH_6.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#8 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:37 AM

DMFV, reprezentata de Ludwig Retzbach (dreapta) ca partener al revistei AUFWIND, a fost o alegere buna pt. Aspach Club.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH_7.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#9 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:38 AM

Cantarind doar 9 kg., Bleriot XI al lui Franz Schmid zboara aidoma unui planor in zbor termic cu un realism absolut. Modelul este integral construit din tevi de carbon cu cate ceva balsa pe ici pe colo. Motorizare Ultra 2000/7, 6:1-reductor, 32x18"-elice, 30 celule Sanyo CR-3000.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH_8.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#10 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:39 AM

Christian Ramoser, furnizor al elicelor Varioprop este prezent cu hidroavionul PBY-5A Catalina, cu o anvergura de 1,45 m. si o greutate de doar 1,3 kg. A rafinat kitul de serie, rezultand o macheta splendida, cu tren de aterizare escamotabil cu frane pe roti si flotoare escamotabile in aripi, de constructie personala. Propulsie 2xSpeed 400/7,2V in priza directa, 8xSanyo 1700 AUP.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH11.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#11 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:40 AM

Detaliu al zonei detren escamotabil.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH12.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#12 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:41 AM

Olaf Lenkeit prezinta un model al unui coleg. El evolueaza cu doua modele Me-163 “Kraftei” de dimensiuni diferite care zboara cu viteze ametitoare.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH13.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#13 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:42 AM

Zborurile lui Manuel Nübels cu al sau Ultimate cu anvergura de 77 cm., erau mai degraba “statice”; aici isi transporta modelul inapoi la standuri. Foloseste LiPo (KAN 650s).

Iti place Dom'Profesor, cum sta atarnat in elice? E facut din Depron, ca si tavile de mici!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH14.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#14 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:43 AM

Michael Sukowski este unul dintre intemeietorii evenimentului Aspach si este prezent din 1991. Al sau Saab 2000 este construit integral din lemn. Anvergura 2,6 m, greutate 7,5 kg, motorizare 2x Ultra 930/7, 2,4:1-reductor, 13x9"-elice, 28xSanyo 1900 mAh.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH15.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#15 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:44 AM

Saab 2000 in zbor. Ati zice ca abia are 2,6 m anv.? Eu as zice ca e adevaraciune!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH16.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#16 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:45 AM

Heino Dittmar a “comis-o” din nou: Rutan Ares a fost unul dintre multele jeturi uimitoare. Neobisnuitul model avea anvergura 1,4 m, greutate 3,4 kg, motorizare Hacker B50, turbina de 90 mm, 16xGP-3300. Acest model va fi prezentat in detaliu in revista AUFWIND intr-un numar viitor.

Pacat ca s-a distrus!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH_1.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#17 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:46 AM

Juraj “Mr. Jeti” Tinka din Republica Ceha, prezent a doua oara, cu neobisnuitul sau model, Schmolik S-137 ce reprezinta un avion ceh de linie, proiectat in 1920.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH17.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#18 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:47 AM

Modelul are o anvergura de 4 m, 14,5 kg, propulsat de 7 (sapte!) motoare Mega Mini, elice 8,5x6" si 56 de celule Sanyo N-1900SCR.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH18.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#19 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:49 AM

Uite ca si zboara heptomotorul! Sau cum s-o numi categoria asta, ca io mai mult de cvadri nu stiam cum se spune...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH19.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#20 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:50 AM

Cel mai mare model prezentat a fost din nou cel adus de Franz Schmid. Al sau Klemm 35 este la scara 1:2! Adica 5,2 m anvergura si 22 kg. Motor Torcman Monster, reductor 1,6:1, elice 32x21" si 90(1) celule GP 3300.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH20.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#21 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:51 AM

Eu am o caseta cu Aspach 2001 cu toate dracoveniile zburand. Klemm-ul asta este cel mai impresionant.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH21.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#22 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:52 AM

Pilatus Turbo Porter al lui Thomas Maier este pur si simplu un gigantic slowflier. La anvergura imensa de 3,5 m, cantareste abia 1,75 kg ceea ce duce la o incarcare alara de 11,6 g/mp.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH22.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#23 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:53 AM

Motorizare Kontronik BL 480/33, reductor 6,47:1, elice 18x11" tripala, 8xSanyo

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH23.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#24 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:53 AM

Michael Anders se mandreste cu al sau YAK-11. Clasicul vanator cantareste 7,9 kg la o anvergura de 1,98 m, propulsat de un Newtor 2709, reductor 2,7:1, elice 20x11", 30xSanyo RC-1700 si evolueaza in consecinta!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH24.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#25 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:54 AM

Indivizii acestia au avut intr-adevar, jobul cel mai fierbinte: membri ai clubului, au avut grija maxima de pilotii ce le-au fost repartizati, pe parcursul intregului eveniment. Bravo baieti, multe multumiri!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH25.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#26 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:55 AM

Alti baieti de treaba: Philipp Gardemin (prezentat aici), Ludwig Retzbach si Joachim Biederer.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH26.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#27 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:56 AM

Duminica, pilotul F3A Michael Ramel deschide ziua de zbor cu o evolutie de campionat cu al sau E-Factor SMR 01. Modelul are anvergura de 1,83 m la 3,2 kg. Propulsie Lehner 1940/3, reductor 6:1, acumulatori LiPo, doua packuri de cate 10 celule, Kokam 2000.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH27.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#28 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:57 AM

Me-262 al lui Christian Hoffmann inca se evidentiaza in fata celorlalte modele.
Turbinistilor, luati aminte!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH29.JPG

Aceasta postare a fost editata de Valteras: 19 December 2003 - 09:59 AM

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#29 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:58 AM

Cockpitul Me-262 da un exemplu de cum ar trebui sa arate o macheta de jet.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH28.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#30 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 December 2003 - 09:59 AM

Extraordinarul hidroavion Aquarius al lui Günter Fischer. Productie proprie, integral fibra de sticla, sase componente principale. Motorizare Kontronik BL-500/27, reductor 3,7:1, 11x Sanyo RC-2400.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: ASPACH30.JPG

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro