Modelism - RHC Forum: Experienta 4WD - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Experienta 4WD Schimbätor vs. Diferential intermediar

#1 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 17 December 2002 - 10:06 PM

Stimati pasionati ai modelismului,
Stimati pasioanati ai automodelismului,


Deschid aici un nou subiect de dicutie in privita preferintelor automodelistilor referitor la modul de transmisie al automodlelor termice 4 WD.

Ce preferä automodelisti ?
Sistemul cu diferential intermediar sau Schimbätor de viteze cu douä trepte.

Dupä pärere mea solutia optimalä ar fi o combinatie a celor douä sisteme. Dupä cite stiu nici unul din producätorii de automodele nu oferä aceastä solutie.

Ce pärere aveti ?
Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#2 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 18 December 2002 - 12:48 AM

Ar fi bine sa apara pareri, pentru ca eu nu am nici una, nici alta, si ar fi bine sa stiu catre ce sa ma indrept!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#3 Useril este offline   Buggy-man 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 1804
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 18 December 2002 - 11:15 AM

Sa incep!

In primul rand trebuie sa mentionat faptul ca nu inteleg legatura dintre diferentialul central si cutia de viteze cu doua trepte.Sunt doua lucruri total diferite, ele putand exista in acelasi timp montate pe model.
Diferentialul indeplineste o functie, cutia cu doua trepte alta.
Exista modele cu transmisie cardanica cu trei deferentiale si cutie cu doua trepte.
Eu personal am un SG MANTUA 1/8 care are trei diferentiale si la care pot monta cutie cu doua trepte.

Dupa parerea mea transmisia pe curele cu diferential spate cu bile, diferential fata uni-sens si cutie cu doua trepte este varianta ideala.
Prezinta si dezavantaje, neglijabile insa!
RHCForum - Webmaster
0

#4 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 19 December 2002 - 11:17 AM

Salut,


de acord Buggy. Dupä cum spui este vorba despre douä functii diferite. Mä refer la sistemul de transmisie cu cardane si diferentiale cu pinioane si la modelele OnRoad.
1. Schimbätor: vitezä mai mare in linie dreapä prin raport de demultiplicare mai lung decit raportul standard si damaraj mai puternic prin raport de demultiplicare mai scurt decit raportul standard.

2. Differential intermediar: Stabilitate märitä ma ales pentru demaraj la iesirea din curbe.

Deci intrebarea poate fi simplificatä: vitezä sau stabilitate ?


Modelul despre care relatezi permite combinatia differential/schimbätor simultan ?
Modul differential SAU schimbätor este optional posibil la aproape toate modelel 4x4.
Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro