Modelism - RHC Forum: Nu vrea sa porneasca..... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Nu vrea sa porneasca..... motor os 61

#1 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

  Postat 05 March 2008 - 03:47 PM

NU porneste . Am incercat tot ce a fost omeste posibil de 2 saptamani ma chinui cu el zi de zi . Nu stiu ce sa m ai fac . Daca i se face mila la cineva de mine astept orice informatie.
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6864
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 March 2008 - 04:15 PM

-bujia e buna sau are curent?
-trage motorul sau rezervorul aer fals pe undeva?
-combustibil vine catre carburator cand dai la pala?
-te-ai jucat la reglaje?

complicata asistenta tehnica on-line,mai ales cand nu dai nici un fel de info.
flying is my life...
0

#3 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 05 March 2008 - 04:32 PM

IN primul rand vreau sa va multumesc . Bujia am verificat o e buna , curent are. Rezervorul am verificat e etans si nu are de unde sa traga aer fals, la motor nu am verificat treaba asta pt ca nu stiu unde ar putea sa traga aer fals. Am umblat doar la jiglor atat. Combustibil vine cand cuplez starterul. Poate trage motorul aer fals dar unde sa ma uit pe unde ar putea ??? Multumesc inca o data pt timpul alocat.
0

#4 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 March 2008 - 07:26 PM

Daca pornesti la pala trebuie sa primezi motorul. Ai facut asta?
Procedeul este descris in manualele (nu toate) de la OS.
0

#5 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 05 March 2008 - 08:31 PM

Oare asa? :astup iesire esapament pornesc starter 4-5 sec,{pana intra combustibil in motor} destup esapament iar 4-5 sec , cuplez bateria la bujie si ar trebui sa porneasca. Gresesc sau am dreptate?
0

#6 Useril este offline   serby 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 05 March 2008 - 10:48 PM

Carburatorul vine nestrins din fabrica; trebuie pozitionat(exista semne pe el si pe motor) si presat pe motor,pana cand garnitura (o-ring )se preseaza bine.Daca ai facut toate astea si tot nu porneste...
0

#7 Useril este offline   CristiM 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 22-January 03

Postat 06 March 2008 - 08:41 AM

Starter-ul invarte motorul in sensul corect? Se mai intampla....

Acumulatorul pentru bujie are suficient amperaj? Bujia a venit cu motorul, sau ai pus-o ulterior? Daca da, ce bujie folosesti?


Cu stima,
C
2 fast 4 you 2
0

#8 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 06 March 2008 - 08:54 AM

Un motor cu bujie ar trebui sa porneasca cam asa:

(pornire rece)
- deschizi Jiglorul 2,5 ture
- pui carburatorul (aerul) cam 2 mm deschis (usor mai mult decit ralanti)
- dai sprit (din pompa, din sticla, sau din elice)
- cuplezi bujia
- demarezi

Particularitati:
- porneste daca totul e ok (in motor)
- la primele porniri e foarte util un demaror (ori cit te-ai chinui nu ai performantele lui)
- la elicoptere, si la unele avioane, pozitia rezervorului (a nivelului) e foarte inalta, si atunci vine carburantul singur - mare risc sa-l ineci
- daca nu ai carburant (in charter), nu porneste
- daca ai prea mult carburant - musca
- daca nu ai corect aerul, porneste, tuseste....

Pentru siguranta ta (a degetelor), a modelului si timpul necesar, ar fi util sa apelezi la ajutor calificat. Nu doare chiar asa de rau si sunt multe de invatat.
0

#9 Useril este offline   Sensei 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 18-December 07

Postat 06 March 2008 - 11:42 AM

Vino la baza sportiva CFR, dupa ora 16 si-l rezolvam.
Ichi Geki...Hassitsu
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 March 2008 - 02:30 PM

ady23, la 5 Mar 2008, 21:31, a spus:

Oare asa? :astup iesire esapament pornesc starter 4-5 sec,{pana intra combustibil in motor} destup esapament  iar 4-5 sec , cuplez bateria la bujie si ar trebui sa porneasca. Gresesc sau am dreptate?

Nu are nici o legatura cu esapamentul.
Astupi carburatorul. Dai 1-3 ture de elice. Iei degetul. Mai invarti cateva ture. Cuplezi bujia. Si pornesti. Cauta in manual. Daca nu scrie in al tau cauta in alt manual de la os.
Daca pornesti cu starterul nu se recomanda metoda de mai sus.
Baftaaaaaaaaa.

PS.Asculta-l pe Sensei.
PPS. Un exemplu aici:
http://manuals.hobbi...65la-manual.pdf
la pagina 16 din manual.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 06 March 2008 - 02:45 PM

0

#11 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 06 March 2008 - 06:00 PM

Multumesc tuturor pentru raspunsuri . Azi am reusit a pornit.
0

#12 Useril este offline   CristiM 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 22-January 03

Postat 07 March 2008 - 03:36 PM

Si ne spui si noua care a fost problema....?
2 fast 4 you 2
0

#13 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 07 March 2008 - 07:45 PM

exact... macar sa tragem niste invataminte..
0

#14 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 07 March 2008 - 09:07 PM

Salutare in primul rand bujia(se inrosea dar.... daca nu e curata spira pana jos, alta) si bateria avea voltajul dar lipsea capacitatea. Incepand de azzi cuplez bijia doar la acuu r6 de 2500mha porneste in prima secunda. Apropo voi cat zburati cu un rezervor de 500ml? Eu zbor 30 min.
0

#15 Useril este offline   Jencike 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 17
  • Inregistrat: 28-June 10

Postat 11 August 2010 - 09:52 AM

:D exact asta am patit si vroiam sa scriu ...
La rapa rosie (1 mai) aproape 2 ore demaram si tot nu pornea motorul os 32 sx H
totul era perfect ... pina cind , dupa 2-3 ore de chinuit , am tras sus din powerpanel currentul si pornea deodata , de cite ori vroiam :D , dupa ce am
pus un accu separat pentru powerpanel si un alt accu pentru demaror , ...
Indiferent daca ai min 1,5 volti numai sa ai amperi asta e multeori de vina :D
0

#16 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 11 August 2010 - 11:50 AM

Asa si este. Daca bujia nu este alimentata corect,se poate stinge cand ajunge combustibilul rece pe ea. De aici si denumirea de bijie calda, medie si rece.Daca nu alegi bujia corect , se poate arde sau se poate opri motorul in mers.
Pe unii nu-i prea inteleg. In special la heli unde ajungi mai greu la bujie,dar si mai practic este folosirea unui alimentator 2 in 1 care asigura curentul catre bujie.I-l poti porni elegant cu o masina de gaurit cu acumulatori si nu mai mergi cu ditamai trusa de pornire.
0

#17 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 14 August 2010 - 07:42 PM

Suntem la sectiunea Elicoptere Termice !
Am citit tot felul de sfaturi cu datul la pala si altele.
Am vazut ca modelul zboara cu un rezervor 30 de minute
Totusi .... despre ce este vorba ? Pe ce este pus acest motor care nu pare a fi de heli !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#18 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 775
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 August 2010 - 10:45 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Aug 14 2010, 08:42 PM, a spus:

Suntem la sectiunea Elicoptere Termice !
Am citit tot felul de sfaturi cu datul la pala si altele.
Am vazut ca modelul zboara cu un rezervor 30 de minute
Totusi .... despre ce este vorba ? Pe ce este pus acest motor care nu pare a fi de heli !

Da ma da a fost fun ! Am ras de ma dor dintii ! :( :(

Initial am crezut ca am orbul gainilor si am dat inapoi sus sa vad titlul

Dane, de data asta lasa-ma sa rad fara sa te superi ca a fost prea eleganta miscarea ! :)

Bine ca i-a dat de cap !

Succes
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro