exista doua tipuri de kituri: kitul normal unde este nevoie de minilampa de sudura,aliaje de lipit ,decapare ,etc-si kitul preasamblat unde cazanul de abur vine facut din "fabrica".chiar si la cel cu cazanul preasamblat e un pic de munca,dar cam in doua ore pline e gata de "foc".(un pic de azbest,rulare tabla cazan,lipire scandurele decorative,suruburi ,etc)
acum despre combustibil: tower recomanda "steno",din ce am inteles eu din cele minicartea de instructiuni este un combustibil solid de consistenta unui jeleu.nu am avut steno asa ca dupa montaj,reglaje,ungere prin partile esentiale(neaparat cu seringa cu ac),am indraznit sa umplu cazanul cu apa ,si sa-i pun ca sursa termica o binecunoscuta lumanare tip pastila.in instructiuni scria ca in aproximativ 8 minute folosind "steno" ,dand un mic impuls motorului trebuie sa porneasca daca nu ai scapari de presiune...
cu lumanarea ,dupa 8 minute puteam sa tin degetul pe cazan.....dupa experienta mea de pus degetul pe chiulasa motorului aero dupa aterizare....eram undeva la ~ 50 de grade....dupa 45 de minute apa din boiler fierbea.oricat m-am chinuit nu a pornit.
in mod cert nu aveam destula presiune.asa ca am inlocuit pastila-lumanare cu alcool tehnic.
la 30 de secunde de caldura emisa de arderea cu alcool,cu un usor impuls "motorasul" a pornit....si a functionat cam 15 min in diferite regimuri de turatie-cu approx 12-15 ml de alcool tehnic.
in poza kitul asamblat.