Please help me!! Nu stiu daca functioneaza
#3
Postat 20 February 2008 - 09:30 PM
Bafta
#4
Postat 20 February 2008 - 09:35 PM
" 15-20A " = puterea maxima ce o debiteaza pack-ul
#5
Postat 20 February 2008 - 09:40 PM
Porumbeu, la 20 Feb 2008, 21:35, a spus:
acolo trebuie sa fie o greseala. nu cred sa exste (inca) pack la 35-40C.
mai mult ca sigur e 15-20 C. adica max 8,6A.
Aceasta postare a fost editata de fulgerica: 20 February 2008 - 09:43 PM
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#6
Postat 20 February 2008 - 10:23 PM
Daca o sa ai un avion mai mare cu motor mai puternic trebuie sa cumperi la el un regulator mai puternic si pe ala de 12A o sa il tii in vitrina (eu ma bucur ca am cumparat cindva regulator de 35A) :)
#7
Postat 20 February 2008 - 10:32 PM
omul a pus intrebarea clar: merge sau nu merge esc de 12A. altfel vine altul si ii spune - ia-ti termic ca nu ai nevoie nici de regulator, nici de acumulator.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#8
Postat 21 February 2008 - 12:25 AM
Porumbeu, la 20 Feb 2008, 21:35, a spus:
@porumbeu, acumulatorul nu debiteaza ''PUTERE''. din cate stiu eu puterea in electrica este P=UxI, unde U este tensiunea iar I intensitatea. De altfel chiar tu spui 15-20 A. Amperul este unitatea de masura pt. intensitatea curentului. Unde e tensiunea?Si atunci nu discutam de PUTEREA data de acumulator.
@marian_d a punctat cel mai corect in situatia data. Consumatorul dicteaza caderea de ''curent'' in general( el consuma deopotriva si tensiune si intensitate. unitatea lui de masura este PUTEREA). In acest caz consumatorul este motorul( si in alte cazuri).
Deci, eu zic ca n-are probleme cu regulator de 12A. Daca vei vrea sa-l folosesti in viitor si pe alte modele atunci ia in considerare si postul lui @ATYZZZ
Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 21 February 2008 - 12:27 AM
#9
Postat 21 February 2008 - 07:34 AM
fulgerica, la 20 Feb 2008, 21:40, a spus:
Porumbeu, la 20 Feb 2008, 21:35, a spus:
acolo trebuie sa fie o greseala. nu cred sa exste (inca) pack la 35-40C.
mai mult ca sigur e 15-20 C. adica max 8,6A.
Exista de 30-50C de la Polyquest aici ,desi sint mai scumpe decit altele
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 21 February 2008 - 07:35 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
#10
Postat 21 February 2008 - 07:55 AM
Avem trei componente :
1. Sursa de energie electrica - acumulatorul
2. Regulatorul
3. Motorul
1. Acumulatorul
Parametrii:
-Tensiune nominala
Tensiunea la bornele accumulatorului incarcat . Se masoara in Volt [V] si depinde de tehnologie si de numarul celulelor acumulatorului legate in serie .
-Capacitate nominala
- Rezistenta interna
- Curent maxim admisibil in suprasarcina
2. Regulatorul
Parametrii
- Tehnologie
-- pentru motoare cu perii
--- acumulator NiMh
--- acumulator LiPo
-- pentru motoare fara perii
--- acumulator NiMh
--- acumulator LiPo
- Curent maxim
3. Motorul
Parametrii
- Tehnologie
-- cu perii
-- fara perii
- Tensiune nominala
- Curent nominal
- Curent de suprasarcina maxim admisibil
Aceasta postare a fost editata de Paul_L: 21 February 2008 - 07:57 AM
#12
Postat 22 February 2008 - 09:14 AM
marius92, la 20 Feb 2008, 14:44, a spus:
De obicei regulatoarele au protectie la suprasarcina ,dar la motorul pe care il ai daca iti spune in specificatiile tehnice ca 5,5A este curentul maxim ,atunci poti sa folosesti linistit unul de 12A .
Oricum diferenta de gramaj de la unul de 12A la unul de 20-25A nu este de ordinul zecilor de grame ,dar daca cele citeva grame in plus conteaza...tu stii!
Ce am eu si gramajul:
6A-5g\
8A-8g
12A-9g
19A-18g
25A-18g
60A-40g
Aceasta postare a fost editata de alexroad: 22 February 2008 - 09:19 AM
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!