Modelism - RHC Forum: O pista temporara pe Mihailesti - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

O pista temporara pe Mihailesti Cea mai maare si mai dreapta pista...

#1 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 05 February 2011 - 08:05 PM

De 2 zile merg cu Neekos pe Mihailesti la cea mai mare si mai dreapta pista din jurul Bucurestiului...
Locul este superb de zburat si bineinteles foarte sigur,gheata are cam 30cm si nu este acoperita de zapada.
Cine doreste sa ni se alature maine este asteptat fara invitatie speciala.Bafta.

PS.Locatia se afla la iesirea din Bucuresti spre Alexandria iar accesul se face pe sosea asfaltata.De la iesirea din Bucuresti se face cam 10 minute pe sosea.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#2 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 February 2011 - 09:46 PM

Ok. Te sun cand ajung acolo, probabil spre 12, sa imi zici pe unde sunteti langa lac.
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#3 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 February 2011 - 03:27 PM

Am fost, am zburat. Foarte tare sa ai o pista infinita si fara vant, sa poti ateriza oriunde si din orice directie. Am zburat doar Yak-ul din motive tehnice (demaror descarcat) si pe ala pornit doar cu ajutorul colegilor carora le multumesc. Partea buna e ca am rezolvat cu balbaielile motorului OS 91 FX dupa ce am marit sectiunile prin care trece combustibilul spre motor, am scos filtre, am scos sorbul ala smecher din rezervor (OS Bubbleless Clunk) si am pus unul normal cu gaura mare, am schimbat furtunele Tornado cu cel de la Primus cu sectiune mai mare, etc. Am pus si o elice cu pas mai mare (de la 14x6 la 14x8) si merge frumos. Multumesc si lui Morph pentru sugestia de a mari sectiunile pe la furtune.

Aceasta postare a fost editata de misumat: 06 February 2011 - 03:29 PM

ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#4 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 06 February 2011 - 05:44 PM

Intr-adevar o experienta deosebita.
Chiar te intrebai daca nu trebe si un colac ..... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
Eu am fugit in Militari dar a fost prea tarziu, BB -ul era deja decedat.
Imi pare rau ca nu am vazut Cessna.
Numai bine.
0

#5 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 06 February 2011 - 09:44 PM

Vezi postareaHorja, la Feb 6 2011, 05:44 PM, a spus:

Intr-adevar o experienta deosebita.
Chiar te intrebai daca nu trebe si un colac ..... :lol:
Eu am fugit in Militari dar a fost prea tarziu, BB -ul era deja decedat.
Imi pare rau ca nu am vazut Cessna.
Numai bine.

Este ok acum,nici nu se cunoaste,poate duminica ma ajutati un pic cu el,stima.
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#6 Useril este offline   Neekos 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 237
  • Inregistrat: 10-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru

Postat 08 February 2011 - 09:12 PM

Vezi postareamisumat, la Feb 6 2011, 03:27 PM, a spus:

Am fost, am zburat. Foarte tare sa ai o pista infinita si fara vant, sa poti ateriza oriunde si din orice directie. Am zburat doar Yak-ul din motive tehnice (demaror descarcat) si pe ala pornit doar cu ajutorul colegilor carora le multumesc. Partea buna e ca am rezolvat cu balbaielile motorului OS 91 FX dupa ce am marit sectiunile prin care trece combustibilul spre motor, am scos filtre, am scos sorbul ala smecher din rezervor (OS Bubbleless Clunk) si am pus unul normal cu gaura mare, am schimbat furtunele Tornado cu cel de la Primus cu sectiune mai mare, etc. Am pus si o elice cu pas mai mare (de la 14x6 la 14x8) si merge frumos. Multumesc si lui Morph pentru sugestia de a mari sectiunile pe la furtune.

Acelasi lucru l-am patit si eu cu acelasi motor.Apar bule pe furtunul de alimentare.Am niste furtunuri foarte subtiri si destul de rigide.Imi poti spune ce dimensiuni ai pus tu?si de unde le-ai cumparat?
RAPTOR 50,HK 450,EXTRA 300 SHP GRAUPNER,EXTRA 300 HP GRAUPNER,YAK 54 GRAUPNER,P51 MUSTANG,MX-2,LUCKY STAR
0

#7 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2011 - 10:04 PM

Vezi postareaNeekos, la Feb 8 2011, 09:12 PM, a spus:

Acelasi lucru l-am patit si eu cu acelasi motor.Apar bule pe furtunul de alimentare.Am niste furtunuri foarte subtiri si destul de rigide.Imi poti spune ce dimensiuni ai pus tu?si de unde le-ai cumparat?

Vorbeste cu Primus de pe forum, de la el am luat. Nu stiu exact dimensiunile dar inainte aveam Tornado cu 2,1 mm la interior si acum e mai mare, probabil 2,5-3 mm...
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#8 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1168
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 08 February 2011 - 11:17 PM

Un filmulet facut pe genunchi ca sa nu zicem ca nu am filmat.

Scuzati limbajul de balta.




T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro