Modelism - RHC Forum: DIAMANT - no limit - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

DIAMANT - no limit Kit de construit

#31 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2217
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 13 February 2008 - 03:06 AM

Eu am un motor Webra Speed 61F de 10cc asta si l-am testat la tractiune statica cu doua elici, TopFlite 11x7 unde a scos 2470g si cu un 12x5 unde a scos ~3000g. L-am testat cu Tornado 10%, fara nici un fel de amortizor de zgomot, doar cu gatul de la evacuare. Am la el si toba clasica si rezonator dar din pacate nu a incaput in dispozitivul de testare cu tot cu rezonator. Rezonatorul ii mai da putere in plus, cam 5%, dar cantareste cu vreo 30g in plus fata de toba. Toba, in schimb, ii taie din putere cam 3-10%.
Iti spun toate acestea ca sa iti dai seama ca saltul la un motor de 10cc nu e asa de spectaculos si oricum nu vei tine in hovering 3300g, si ca cea mai buna solutie ca modelul tau sa stea in hovering este sa-l refaci cat mai usor cu putinta, taiand orificii in placile din coada care totodata iti vor usura si botul (daca scoti 20g din ampenaj vei putea scoate cam 70-80g de plumb din bot, deci in total usurand coada cu 20g vei usura intregul model cu ~100g). Ia in calcul si achizitionarea unui rezonator. E mai greu ca toba originala dar iti da ~10% putere in plus fata de toba iar diferenta de greutate o compensezi aruncand inca 30-40g de plumb.

Succes!
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#32 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 15 February 2008 - 04:41 PM

Eu zic sa-i lasi motorul lui de 7,5 cmc sa alegi cu grija elicea pas mic si diametrul mare, eventual un 12.25x3.75, iti spun asta pentru ca eu am reusit sa rup ampenajul orizontal in aer cu un MwwS de 8 cmc si elice 11x6 montat pe acest avion(versiunea ARF). Parerea mea ca nu este un model de viteza. Daca vrei sa mai reduci un pik din greutate incearca sa aduci motorul cat mai in fata poate mai reduci ceva din plumb cu ocazia asta. Si in nici un caz la primul zbor cu centrul de greutate spre spate.
0

#33 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 15 February 2008 - 05:06 PM

Revin cu o observatie, ampenajul orizontal la tine este placa cu gauri de usurare, sigur nu ai facut o greseala? Al meu este din baghete tip grinda cu zabrele, voi atasa imediat o foto pt. lamuriri.

Aceasta postare a fost editata de xorg: 15 February 2008 - 05:14 PM

0

#34 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1349
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 15 February 2008 - 05:18 PM

Ampenaj orizontal Diamant

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1203088735.jpg

0

#35 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 15 February 2008 - 06:09 PM

Pentru XORQ si ceilalti ........
La intrebarea referitoare la KILOGRAMUL in plus am dat urmatoarele explicatii:

In kitul cumparat de mine ( nu generalizez ) materialele (balsa), nu au fost de cea mai buna calitate, adica pe masura FIRMEI si pretului.
1. Balsa pentru amp. orizontal partea fixa (8mm grosime ) foarte densa si tare ( parca era placaj)
2. Baghetele din care am construit celelalte componente ale cozii: amp. vertical, directie, profundor- de asemenea foarte tari si dense. A iesit o coada foarte grea
3. Placile din balsa din care am confectionat fuselajul, de proasta calitate ( GRELE)
PENTU EXEMPLIFICARE ATASEZ URMATOARELE POZE:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1203091760.jpg

0

#36 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 15 February 2008 - 06:15 PM

SCUZE PENTRU GRESEALA FACUTA IN DUBLAREA TEXTULUI

Urmatoarea poza

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1203092108.jpg

0

#37 Useril este offline   EGI 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 263
  • Inregistrat: 06-June 06

Postat 15 February 2008 - 06:16 PM

ULTIMA

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-26-1203092178.jpg

0

#38 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 15 February 2008 - 06:42 PM

Intra-adevar, din poze se vede ca e balsa foarte prost si foarte greu. :D
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#39 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 15 February 2008 - 07:33 PM

daca mai ai ..poti sa mai atasezi poze pt studiu .........( eu asimilez cam tot ce se poate in privinta problemelor aparute la structurile din balsa) .
ADOR VITEZA!!!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro