Pagina 1 din 1
HBK2, motorul si electronica se incalzeste
#1
Postat 03 February 2008 - 01:54 PM
Am un KING 2, si am observat ca motorul + regulatorul+ acumulatorul , la turatii mai mari sa pun asa cam cu stikul la 3 sferturi , se infierbinta foarte tare, de la motor, regulator, acumulator, inclusiv firele, iar acum nu stiu daca ar trebui sa se infierbante asa tare, si mai face si figuri....creste turatia apoi scade, nu cu mult dar nu se mentine la acelasi nivel. Ce sa fie oare? Asa e normal?
Multumesc mult.
Multumesc mult.
#2
Postat 03 February 2008 - 02:06 PM
salut..Problema asta am avut-o si eu la honey bee cp2.EXACT CUM AI DESCRIS TU.
Dupa un timp de cercetari am observat k pinionul de la motor era foarte apropiat de pinionul principal(aparea o frecare in plus destul de mare la turatii mari).incearca cu o foaie de hartie sa o treci prin mai multe locuri la contactul dintre pinionul motorului si main gear.(ca sa se formeze un spatiu de un sfert de mm..si aceea frecare in plus va disparea).
Dupa un timp de cercetari am observat k pinionul de la motor era foarte apropiat de pinionul principal(aparea o frecare in plus destul de mare la turatii mari).incearca cu o foaie de hartie sa o treci prin mai multe locuri la contactul dintre pinionul motorului si main gear.(ca sa se formeze un spatiu de un sfert de mm..si aceea frecare in plus va disparea).
#4
Postat 03 February 2008 - 06:56 PM
@trenaterizare
Ti-am trimis mai multe MI-uri si un mail de aici de pe forum dar nu am primit raspuns. Poti te rog sa-mi dai totusi un semn?
Multumesc.
Ti-am trimis mai multe MI-uri si un mail de aici de pe forum dar nu am primit raspuns. Poti te rog sa-mi dai totusi un semn?
Multumesc.
#6
Postat 03 February 2008 - 09:33 PM
Sa va spun ce am facut: Am schimbat periile alea cu altele facute de mine din carune de baterie, si motorul merge aproape perfect , numai ca se aude un tacanit....este vreo problema cu asa ceva? ma pot baza pe motor cu periile din carbune de asa fel?
Aceasta postare a fost editata de trenaterizare: 03 February 2008 - 09:34 PM
#11
Postat 04 February 2008 - 07:58 PM
daca nu vrei sa dai bani in fiecare luna pe motorcu peri , ia un motor fara peri si scapi de probleme http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif :)
The GST 7.7 is over 30% larger than a Revo 3.3. Park the GST 7.7 next to a Savage, and the Savage doesn't look so tough anymore.
VISTA = Virus Inside Switch to Apple
VISTA = Virus Inside Switch to Apple
#14
Postat 05 February 2008 - 02:31 AM
carbunii nu se uzeaza niciodata proportional la nici un motor cu perii deoarece la orice motor cu perii exista ceva care imping periile pe rotor iar forta de impingere este greu sa fie in ambele capete la fel insa daca vrei material sa faci perii la motoare poti ncerca sa folosesti de exemplu carbuni de flex pe care ii gasesti in piata la rusi sau la magazine electrice pe care ii slefuiesti si ii prelucrez cum vrei tu cu un simplu material abraziv insa acesti carbun sunt rezistenti si facuti sa reziste la turatii mari pt ca si flexul se imvarte la turatii mari
Arata acest topic
Pagina 1 din 1