T-Rex 450 S ...totul despre acest heli
#32
Postat 07 June 2008 - 10:13 PM
#37
Postat 21 June 2008 - 07:40 AM
#41
Postat 08 August 2008 - 03:47 PM
Oricum mai vin heli-uri pe Chitila dar mai multe pe Clinceni.
Tu pe unde te dai cu heli?
Aceasta postare a fost editata de laurd: 08 August 2008 - 03:48 PM
#44
Postat 08 August 2008 - 08:30 PM
Cam pe unde prin Chitila / Clinceni ? As veni si eu sa mai invat de la voi si eventual sa il scot la aer pe asta micu' (Lama v3), daca nu bate vantul :rolleyes:
#47
Postat 08 September 2008 - 09:33 AM
Am un T-Rex 450, cu gyro GY 240 si nu stiu de ce, in modul AVCS, Gain 75, dupa ce decoleaza nu ramane coada pe directia initiala, ci de fiecare data se duce 90 grade in dreapta si apoi ramane in pozitia asta.Nu ar trebui sa memoreze si sa ramana in pozitia initiala , cu coada spre mine?Statia pe care o am este Futaba T6EXHP si fiindca gyro nu are (ca GY 401) posibilitatea de a fi controlat din statie, ramane doar varianta de reglare direct de pe gain, nu? Stie cineva ce as putea sa fac?Mulrumesc.
Aceasta postare a fost editata de adyrex: 08 September 2008 - 09:34 AM
#49
Postat 13 September 2008 - 06:42 PM
ma bag si eu cu un model gasit pe undeva.
este vb. de Align T-Rex 450SE GF KIT... am ramas impresionat de pretul acestui kit, care, incluzand transportul, este de doar 265 usd! Mai este si gyro gy401 w/ servo la doar 125 usd!
nu stiu ce sa zic de sit dar uitati-va si voi poate ati MAI avut experienteneplacute cu el. :lol:
cum e mai bun chasis-ul? de fibra sau aluminiu?
noroace
#50
Postat 13 September 2008 - 10:38 PM
micro_ice, la Sep 13 2008, 07:42 PM, a spus:
ma bag si eu cu un model gasit pe undeva.
este vb. de Align T-Rex 450SE GF KIT... am ramas impresionat de pretul acestui kit, care, incluzand transportul, este de doar 265 usd! Mai este si gyro gy401 w/ servo la doar 125 usd!
nu stiu ce sa zic de sit dar uitati-va si voi poate ati MAI avut experienteneplacute cu el. :)
cum e mai bun chasis-ul? de fibra sau aluminiu?
noroace
rectific. GY401 vine w/o servo... bine, in alte locuri este evaluat la peste 140 usd, fara transport... aici e 125 cu totul.
Aceasta postare a fost editata de micro_ice: 13 September 2008 - 10:40 PM
#52
Postat 14 September 2008 - 09:38 PM
Daca nu platesc nimic pe transport, cand imi vine marfa ? Mai bine probati cu o comanda de control, inainte de a comanda un kit de heli de la un comerciant la care nu prea stii cum sta treaba... Parerea mea!
Succes domnilor...!
#53
Postat 14 September 2008 - 09:52 PM
adyrex, la Sep 8 2008, 10:33 AM, a spus:
Am un T-Rex 450, cu gyro GY 240 si nu stiu de ce, in modul AVCS, Gain 75, dupa ce decoleaza nu ramane coada pe directia initiala, ci de fiecare data se duce 90 grade in dreapta si apoi ramane in pozitia asta.Nu ar trebui sa memoreze si sa ramana in pozitia initiala , cu coada spre mine?Statia pe care o am este Futaba T6EXHP si fiindca gyro nu are (ca GY 401) posibilitatea de a fi controlat din statie, ramane doar varianta de reglare direct de pe gain, nu? Stie cineva ce as putea sa fac?Mulrumesc.
Pozitia trimmer-ului de rudder e pe zero? Giroscopul se initializeaza in acest mod inainde de a decola? Valoarea gain-ului este buna pentru modul AVCS.
@serby:
Citeaza
Nu, nu e mult deloc. Eu am la Raptor 50 urmatoarele valori la gain: 90 in Hover, 80 in Idle-up 1 si 2.
Pentru ca giroscopul sa functioneze in modul AVCS (Heading Hold) trebuie sa aiba gain-ul setat la o valoare mai mare de 50.
Setarea gain-ului se face pornind de la sensibilitatea cea mai mare (ideal 100%) si cobori pana cand coada nu mai are miscari stanga dreapta.
In felul asta obtii cea mai mare sensibilitate a giro pentru modul tau de zbor, turatie, etc...
Pentru valori ale gain-ului mai mici de 50, giroscopul e in modul Normal (nu tine coada singur).
Aceasta postare a fost editata de Primus: 14 September 2008 - 09:53 PM
#54
Postat 19 September 2008 - 09:36 PM
am mai gasit la cateva magazine la acelasi pret dar fara transp.
oricum arata super, nu mi-as mai putea cumpara altceva! ma omoara head-ul din aluminiu cel mai mult... plkus ca vine cu motor, esc si accu! valiza din allu nu ma atrage deloc
si mie mi s-a parut dubios.
am mai gasit la cateva magazine la acelasi pret dar fara transp.
oricum arata super, nu mi-as mai putea cumpara altceva! ma omoara head-ul din aluminiu cel mai mult... plkus ca vine cu motor, esc si accu! valiza din allu nu ma atrage deloc
#55
Postat 10 October 2008 - 11:46 AM
Pentru setarea modelului si asamblarea lui(pentru cei care si l-au luat kit) va recomand video-urile lui Bob White(finless) de pe http://www.helitown....byBobWhite.html, in special CCPM Setup Part 1 (58 Megs) , CCPM Setup Part 2 (58 Megs), Pitch and Throttle Curves 101 (58 Megs), veti constata ca setarile sunt mult mai complicat de facut decat ceea ce scrie in manual, dar si satisfactia de a-l vedea zburand drept e alta.
http://img204.imageshack.us/img204/7366/snb13538zo3.jpg
http://img204.imageshack.us/img204/1416/snb13544jm9.jpg
http://img264.imageshack.us/img264/1904/snb13546fx5.jpg
Aceasta postare a fost editata de MihaiD: 10 October 2008 - 11:50 AM
#56
Postat 24 October 2008 - 03:31 PM
Am asamblat si eu Trex-ul 450SE V2 din imagine:
Servo-urile sunt 3 x HS65MG, gyroscop GY401+servo Robbe FS61BB
L-am reglat exact dupa instructiunile video ale lui Bob White.
Problema este ca atunci cind incerc s-a decolez cu el, are tendinta de a "aluneca" lateral spre stinga (privit din spate).
Am incercat s-a compensez din trim-uri, dar atunci se "rastoarna" spre dreapta.
Totul se petrece la o inaltime de circa 30 cm deasupra solului.
Mai sus nu am avut curajul sa-l ridic.
Sunt curios daca si la voi se manifesta la fel, sau este o problema cu reglajele la mine
#57
Postat 24 October 2008 - 04:03 PM
pavel62, la Oct 24 2008, 04:31 PM, a spus:
Am asamblat si eu Trex-ul 450SE V2 din imagine:
trex.jpg
Servo-urile sunt 3 x HS65MG, gyroscop GY401+servo Robbe FS61BB
L-am reglat exact dupa instructiunile video ale lui Bob White.
Problema este ca atunci cind incerc s-a decolez cu el, are tendinta de a "aluneca" lateral spre stinga (privit din spate).
Am incercat s-a compensez din trim-uri, dar atunci se "rastoarna" spre dreapta.
Totul se petrece la o inaltime de circa 30 cm deasupra solului.
Mai sus nu am avut curajul sa-l ridic.
Sunt curios daca si la voi se manifesta la fel, sau este o problema cu reglajele la mine
se numeste efect de sol..
dispare peste o anumiita inaltime depinde si de suprafata deasupra careia zbori...pe gresie e resimtit mult mai tare
ca sa nu ai efect de sol asa puternic pune sub el o mocheta ceva.. sau pur sis simplu ridical mai sus..
bafta
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#58
Postat 25 October 2008 - 04:33 PM
O sa incerc pe cimp, la 1-2 m inaltime.
Sper sa reusesc sa-l tin in hover.
nen77, la Oct 24 2008, 05:03 PM, a spus:
dispare peste o anumiita inaltime depinde si de suprafata deasupra careia zbori...pe gresie e resimtit mult mai tare
ca sa nu ai efect de sol asa puternic pune sub el o mocheta ceva.. sau pur sis simplu ridical mai sus..
bafta
#59
Postat 25 October 2008 - 08:34 PM
pavel62, la Oct 24 2008, 04:31 PM, a spus:
Am incercat s-a compensez din trim-uri, dar atunci se "rastoarna" spre dreapta.
Totul se petrece la o inaltime de circa 30 cm deasupra solului.
Mai sus nu am avut curajul sa-l ridic.
Sunt curios daca si la voi se manifesta la fel, sau este o problema cu reglajele la mine
Salut,
Este absolut normal. Tendinta de alunecare spre stanga se datoreaza rotorului din coada care incercand sa compenseze rotatia rotorului principal impinge elicopterul intr-o directie.
Pentru explicatia in engleza: http://www.rcheliwik...lating_tendency
Incearca sa compensezi "live" si sa anticipezi miscarile elicopterului. Dupa o vreme iti va intra in reflex. Pana atunci pot doar sa recomand atentie sporita sau un simulator.
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
#60
Postat 26 October 2008 - 04:26 PM
kitsched, la Oct 25 2008, 09:34 PM, a spus:
Este absolut normal. Tendinta de alunecare spre stanga se datoreaza rotorului din coada care incercand sa compenseze rotatia rotorului principal impinge elicopterul intr-o directie.
Pentru explicatia in engleza: http://www.rcheliwik...lating_tendency
Incearca sa compensezi "live" si sa anticipezi miscarile elicopterului. Dupa o vreme iti va intra in reflex. Pana atunci pot doar sa recomand atentie sporita sau un simulator.