Modelism - RHC Forum: T-Rex 450 S - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

T-Rex 450 S ...totul despre acest heli

#31 Useril este offline   laurd 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 19-December 06

Postat 07 June 2008 - 10:07 PM

petrikonen, ce probleme ai cu el?
0

#32 Useril este offline   ady23 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Not Telling

Postat 07 June 2008 - 10:13 PM

Salutare laurd ce parere ai de asta:... primul din lista. http://www.modelhelicopters.co.uk/acatalog...Kits_Align.html
0

#33 Useril este offline   laurd 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 19-December 06

Postat 07 June 2008 - 11:41 PM

salut ady23
ca 450X este inca la vanzare? in ce sens parere?
te rog fii mai explicit

mai bine ultimul !!!

Aceasta postare a fost editata de laurd: 08 June 2008 - 12:15 PM

0

#34 Useril este offline   petrikonen 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 10-February 08

Postat 08 June 2008 - 08:36 PM

pai nu aveam setarile de la RC, aku le-am luat de pe un link de la voi
ramane sa merg sa vad daca de data asta decoleaza
0

#35 Useril este offline   laurd 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 19-December 06

Postat 08 June 2008 - 09:03 PM

mult succes petrikonen
daca nu merge, facem cumva sa ne intalnim si sa-l ridicam in aer
0

#36 Useril este offline   petrikonen 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 3
  • Inregistrat: 10-February 08

Postat 10 June 2008 - 12:03 PM

Salutare!
Am iesit ieri cu T-rex dar din cauza experientelor trecute nu am trecut de jumatate cu puterea motorului si nu a decolat, nu stiu daca trebuia sa decoleze.
Daca iesiti in week-end as fi bucuros sa ma alatur voua.
0

#37 Useril este offline   adyrom 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 04-January 07

Postat 21 June 2008 - 07:40 AM

cu gazul la 50% eu parca stiu ca ar trebui sa aiba pich 0 si deci sa nu se ridice decat pe la 65-75% unde pichi-ul ar fi cam 5-6 grade.Sa ma corectati daca gresesc.Stima
0

#38 Useril este offline   stolo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 21-August 05

Postat 08 August 2008 - 12:30 AM

Salut,
am si eu un T-REX 450 SE V2 si statie DX7 Spectrum. Voi pe unde zburati?
0

#39 Useril este offline   laurd 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 19-December 06

Postat 08 August 2008 - 01:17 PM

Salut,

Poti veni la Chitila in weekend daca nu e vant.

Bafta,
Laur
0

#40 Useril este offline   rocristian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 08-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 08 August 2008 - 02:53 PM

Salut. unde va mai adunati cu elicopterele in bucuresti.ca aici pasionati cam putini.
0

#41 Useril este offline   laurd 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 19-December 06

Postat 08 August 2008 - 03:47 PM

Nu exista un loc cat de cat prestabilit, ca pt avioane. In principiu fiecare pe unde poate: parcari, curti,terenuri de sport, terenuri virane fara iarba inalta, etc...
Oricum mai vin heli-uri pe Chitila dar mai multe pe Clinceni.

Tu pe unde te dai cu heli?

Aceasta postare a fost editata de laurd: 08 August 2008 - 03:48 PM

0

#42 Useril este offline   rocristian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 08-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 08 August 2008 - 04:24 PM

SAL.am descoperit o platforma in parcul IOR linga magazinul titan este destul de buna si maricica.ma antrenez si eu pe un hbk2 dupa care o sa trec la alt ceva.
0

#43 Useril este offline   rocristian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 08-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 08 August 2008 - 04:28 PM

SAL.am vazut si eu t-rexul 450 si daca o sa mi-l iau nu vreau sa dau cu el de pamint din prima asa ca ma antrenez cu alte elicoptere mai ieftine.
0

#44 Useril este offline   Alexxxandru 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 505
  • Inregistrat: 05-May 08

Postat 08 August 2008 - 08:30 PM

Aloha !
Cam pe unde prin Chitila / Clinceni ? As veni si eu sa mai invat de la voi si eventual sa il scot la aer pe asta micu' (Lama v3), daca nu bate vantul :rolleyes:
0

#45 Useril este offline   stolo 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 21-August 05

Postat 08 August 2008 - 09:11 PM

SALUT,

IESE CINEVA CU HELI DUMINICA ASTA ? SI UNDE, POATE IESIM MAI MULTI.
BAFTA!
0

#46 Useril este offline   rocristian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 08-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 08 August 2008 - 11:01 PM

Vezi postareastolo, la Aug 8 2008, 10:11 PM, a spus:

SALUT,

IESE CINEVA CU HELI DUMINICA ASTA ? SI UNDE, POATE IESIM MAI MULTI.
BAFTA!




hai in ior linga mag titan
0

#47 Useril este offline   adyrex 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1483
  • Inregistrat: 06-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 08 September 2008 - 09:33 AM

Salut!
Am un T-Rex 450, cu gyro GY 240 si nu stiu de ce, in modul AVCS, Gain 75, dupa ce decoleaza nu ramane coada pe directia initiala, ci de fiecare data se duce 90 grade in dreapta si apoi ramane in pozitia asta.Nu ar trebui sa memoreze si sa ramana in pozitia initiala , cu coada spre mine?Statia pe care o am este Futaba T6EXHP si fiindca gyro nu are (ca GY 401) posibilitatea de a fi controlat din statie, ramane doar varianta de reglare direct de pe gain, nu? Stie cineva ce as putea sa fac?Mulrumesc.

Aceasta postare a fost editata de adyrex: 08 September 2008 - 09:34 AM

0

#48 Useril este offline   serby 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 201
  • Inregistrat: 27-December 05

Postat 09 September 2008 - 09:31 AM

Gain=75 e cam mult!!! GY 240 e varianta ieftina a gamei; nu te poti astepta la performante ca cele ale lui GY 401...In cearca cu un gain de 40-42%, si incearca sa-l cobori spre 38%
0

#49 Useril este offline   micro_ice 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 17-August 08

Postat 13 September 2008 - 06:42 PM

sall

ma bag si eu cu un model gasit pe undeva.
este vb. de Align T-Rex 450SE GF KIT... am ramas impresionat de pretul acestui kit, care, incluzand transportul, este de doar 265 usd! Mai este si gyro gy401 w/ servo la doar 125 usd!
nu stiu ce sa zic de sit dar uitati-va si voi poate ati MAI avut experienteneplacute cu el. :lol:
cum e mai bun chasis-ul? de fibra sau aluminiu?

noroace
0

#50 Useril este offline   micro_ice 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 17-August 08

Postat 13 September 2008 - 10:38 PM

Vezi postareamicro_ice, la Sep 13 2008, 07:42 PM, a spus:

sall

ma bag si eu cu un model gasit pe undeva.
este vb. de Align T-Rex 450SE GF KIT... am ramas impresionat de pretul acestui kit, care, incluzand transportul, este de doar 265 usd! Mai este si gyro gy401 w/ servo la doar 125 usd!
nu stiu ce sa zic de sit dar uitati-va si voi poate ati MAI avut experienteneplacute cu el. :)
cum e mai bun chasis-ul? de fibra sau aluminiu?

noroace


rectific. GY401 vine w/o servo... bine, in alte locuri este evaluat la peste 140 usd, fara transport... aici e 125 cu totul.

Aceasta postare a fost editata de micro_ice: 13 September 2008 - 10:40 PM

0

#51 Useril este offline   micro_ice 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 17-August 08

  Postat 13 September 2008 - 10:50 PM

arata bine si cred ca este si bun
deocamdata ma cert cu sim-ul, am 450se pe el, mi se pare destul de agil acolo fata de alte modele...]
bafta
0

#52 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 14 September 2008 - 09:38 PM

Vedeti ca pe site-ul de "pe undeva" sunt cam lipsa informatiile cu privire la modul de trimitere al coletelor (mi-a placut aia cu "best way")... si o adresa fizica a entitatii care vinde (cel putin eu nu am gasit), ceea ce mie nu-mi inspira incredere.

Daca nu platesc nimic pe transport, cand imi vine marfa ? Mai bine probati cu o comanda de control, inainte de a comanda un kit de heli de la un comerciant la care nu prea stii cum sta treaba... Parerea mea!

Succes domnilor...!
0

#53 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 14 September 2008 - 09:52 PM

Vezi postareaadyrex, la Sep 8 2008, 10:33 AM, a spus:

Salut!
Am un T-Rex 450, cu gyro GY 240 si nu stiu de ce, in modul AVCS, Gain 75, dupa ce decoleaza nu ramane coada pe directia initiala, ci de fiecare data se duce 90 grade in dreapta si apoi ramane in pozitia asta.Nu ar trebui sa memoreze si sa ramana in pozitia initiala , cu coada spre mine?Statia pe care o am este Futaba T6EXHP si fiindca gyro nu are (ca GY 401) posibilitatea de a fi controlat din statie, ramane doar varianta de reglare direct de pe gain, nu? Stie cineva ce as putea sa fac?Mulrumesc.


Pozitia trimmer-ului de rudder e pe zero? Giroscopul se initializeaza in acest mod inainde de a decola? Valoarea gain-ului este buna pentru modul AVCS.

@serby:

Citeaza

Gain=75 e cam mult!!! GY 240 e varianta ieftina a gamei; nu te poti astepta la performante ca cele ale lui GY 401...In cearca cu un gain de 40-42%, si incearca sa-l cobori spre 38

Nu, nu e mult deloc. Eu am la Raptor 50 urmatoarele valori la gain: 90 in Hover, 80 in Idle-up 1 si 2.
Pentru ca giroscopul sa functioneze in modul AVCS (Heading Hold) trebuie sa aiba gain-ul setat la o valoare mai mare de 50.
Setarea gain-ului se face pornind de la sensibilitatea cea mai mare (ideal 100%) si cobori pana cand coada nu mai are miscari stanga dreapta.
In felul asta obtii cea mai mare sensibilitate a giro pentru modul tau de zbor, turatie, etc...

Pentru valori ale gain-ului mai mici de 50, giroscopul e in modul Normal (nu tine coada singur).

Aceasta postare a fost editata de Primus: 14 September 2008 - 09:53 PM

0

#54 Useril este offline   micro_ice 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 62
  • Inregistrat: 17-August 08

Postat 19 September 2008 - 09:36 PM

si mie mi s-a parut dubios.
am mai gasit la cateva magazine la acelasi pret dar fara transp.
oricum arata super, nu mi-as mai putea cumpara altceva! ma omoara head-ul din aluminiu cel mai mult... plkus ca vine cu motor, esc si accu! valiza din allu nu ma atrage deloc

si mie mi s-a parut dubios.
am mai gasit la cateva magazine la acelasi pret dar fara transp.
oricum arata super, nu mi-as mai putea cumpara altceva! ma omoara head-ul din aluminiu cel mai mult... plkus ca vine cu motor, esc si accu! valiza din allu nu ma atrage deloc
0

#55 Useril este offline   MihaiD 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 24-September 08
  • Gender:Male
  • Location:.ro

Postat 10 October 2008 - 11:46 AM

Asta e 450S CF-ul meu, are fuselajul din carbon, rotor principal de 450SE din aluminiu, tren de aterizare schimbat dupa ce l-am rupt pe cel original, pale din lemn 325/335 PRO, 3 servouri HS-65HB + un cotet(z) de TowerPro pus temporar pe coada ( pana-mi vine altul digital, de asemenea giroscopul era prins de forma asa in poza).

Pentru setarea modelului si asamblarea lui(pentru cei care si l-au luat kit) va recomand video-urile lui Bob White(finless) de pe http://www.helitown....byBobWhite.html, in special CCPM Setup Part 1 (58 Megs) , CCPM Setup Part 2 (58 Megs), Pitch and Throttle Curves 101 (58 Megs), veti constata ca setarile sunt mult mai complicat de facut decat ceea ce scrie in manual, dar si satisfactia de a-l vedea zburand drept e alta.

http://img204.imageshack.us/img204/7366/snb13538zo3.jpg

http://img204.imageshack.us/img204/1416/snb13544jm9.jpg

http://img264.imageshack.us/img264/1904/snb13546fx5.jpg

Aceasta postare a fost editata de MihaiD: 10 October 2008 - 11:50 AM

0

#56 Useril este offline   pavel62 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 21-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2008 - 03:31 PM

Salut,

Am asamblat si eu Trex-ul 450SE V2 din imagine:

Imagine atasata: trex.jpg

Servo-urile sunt 3 x HS65MG, gyroscop GY401+servo Robbe FS61BB

L-am reglat exact dupa instructiunile video ale lui Bob White.
Problema este ca atunci cind incerc s-a decolez cu el, are tendinta de a "aluneca" lateral spre stinga (privit din spate).
Am incercat s-a compensez din trim-uri, dar atunci se "rastoarna" spre dreapta.
Totul se petrece la o inaltime de circa 30 cm deasupra solului.
Mai sus nu am avut curajul sa-l ridic.

Sunt curios daca si la voi se manifesta la fel, sau este o problema cu reglajele la mine
0

#57 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 24 October 2008 - 04:03 PM

Vezi postareapavel62, la Oct 24 2008, 04:31 PM, a spus:

Salut,

Am asamblat si eu Trex-ul 450SE V2 din imagine:

Atasament trex.jpg

Servo-urile sunt 3 x HS65MG, gyroscop GY401+servo Robbe FS61BB

L-am reglat exact dupa instructiunile video ale lui Bob White.
Problema este ca atunci cind incerc s-a decolez cu el, are tendinta de a "aluneca" lateral spre stinga (privit din spate).
Am incercat s-a compensez din trim-uri, dar atunci se "rastoarna" spre dreapta.
Totul se petrece la o inaltime de circa 30 cm deasupra solului.
Mai sus nu am avut curajul sa-l ridic.

Sunt curios daca si la voi se manifesta la fel, sau este o problema cu reglajele la mine



se numeste efect de sol..
dispare peste o anumiita inaltime depinde si de suprafata deasupra careia zbori...pe gresie e resimtit mult mai tare
ca sa nu ai efect de sol asa puternic pune sub el o mocheta ceva.. sau pur sis simplu ridical mai sus..

bafta
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#58 Useril este offline   pavel62 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 21-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 25 October 2008 - 04:33 PM

Multumesc,

O sa incerc pe cimp, la 1-2 m inaltime.
Sper sa reusesc sa-l tin in hover.


Vezi postareanen77, la Oct 24 2008, 05:03 PM, a spus:

se numeste efect de sol..
dispare peste o anumiita inaltime depinde si de suprafata deasupra careia zbori...pe gresie e resimtit mult mai tare
ca sa nu ai efect de sol asa puternic pune sub el o mocheta ceva.. sau pur sis simplu ridical mai sus..

bafta

0

#59 Useril este offline   kitsched 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 01-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 25 October 2008 - 08:34 PM

Vezi postareapavel62, la Oct 24 2008, 04:31 PM, a spus:

Problema este ca atunci cind incerc s-a decolez cu el, are tendinta de a "aluneca" lateral spre stinga (privit din spate).
Am incercat s-a compensez din trim-uri, dar atunci se "rastoarna" spre dreapta.
Totul se petrece la o inaltime de circa 30 cm deasupra solului.
Mai sus nu am avut curajul sa-l ridic.
Sunt curios daca si la voi se manifesta la fel, sau este o problema cu reglajele la mine

Salut,

Este absolut normal. Tendinta de alunecare spre stanga se datoreaza rotorului din coada care incercand sa compenseze rotatia rotorului principal impinge elicopterul intr-o directie.

Pentru explicatia in engleza: http://www.rcheliwik...lating_tendency

Incearca sa compensezi "live" si sa anticipezi miscarile elicopterului. Dupa o vreme iti va intra in reflex. Pana atunci pot doar sa recomand atentie sporita sau un simulator.
Aer: DJI Spark | DJI Mini 2 | ZMR250 | TBS Discovery Pro
Sol: Axial SCX10 | Axial Exo | HPI Sprint 2
0

#60 Useril este offline   pavel62 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 21-October 08
  • Location:Bucuresti

Postat 26 October 2008 - 04:26 PM

Multumesc foarte mult pentru explicatie.

Vezi postareakitsched, la Oct 25 2008, 09:34 PM, a spus:

Salut,

Este absolut normal. Tendinta de alunecare spre stanga se datoreaza rotorului din coada care incercand sa compenseze rotatia rotorului principal impinge elicopterul intr-o directie.

Pentru explicatia in engleza: http://www.rcheliwik...lating_tendency

Incearca sa compensezi "live" si sa anticipezi miscarile elicopterului. Dupa o vreme iti va intra in reflex. Pana atunci pot doar sa recomand atentie sporita sau un simulator.

0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro